śląskie (Jastrzębie-Zdrój)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Roboty remontowe pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2024-11-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
POWIAT SANOCKI Rynek 1 38-500 Sanok powiat: sanocki 13 46 52 942 zp@powiat-sanok.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Sanok |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 13 46 52 942 |
Termin składania ofert: | 2024-12-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Roboty remontowe pomieszczeń w I i II Liceum Ogólnokształcącym w Sanoku w ramach projektu pn.: Poprawa warunków kształcenia ogólnego w Powiecie Sanockim Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1 - Remontu sal dydaktycznych i zapleczy w I Liceum Ogólnokształcącym im. KEN w Sanoku. Remont obejmuje: 1) Sala dydaktyczna nr 17 W Sali należy wymienić instalacje elektryczną podtynkową z przewodów aluminiowych na miedziane. Planuje się wymianę opraw oświetleniowych na typu LED wraz z włącznikami i gniazdkami. Ze ścian i sufitu pomieszczenia należy usunąć stare warstwy farby, a następnie wykończyć gładzią gipsową i farbą emulsyjną. Piony kanalizacyjne należy zabudować płytą karton-gips. Na betonowe podokienniki nałożyć nakładki stalowe w kolorze wskazanym przez inwestora. W pomieszczeniu należy zamontować zlewozmywak z blachy nierdzewnej na szafce z baterią stojącą. 2) Sala dydaktyczna nr 19 W pomieszczeniu należy zerwać nienadające się do użytkowania płytki z tworzyw sztucznych i wykonać na nową posadzkę z wykładzin PCV z wywinięciem na cokolik. Wymienić instalacje elektryczną podtynkową z przewodów aluminiowych na miedziane. Planuje się również wymianę opraw oświetleniowych na typu LED wraz z włącznikami i gniazdkami. Ze ścian i sufitu pomieszczenia należy usunąć stare warstwy farby, a następnie wykończyć gładzią gipsową i farbą emulsyjną. Piony kanalizacyjne należy zabudować płytą karton-gips. Na betonowe podokienniki nałożyć nakładki stalowe w kolorze wskazanym przez inwestora. 3) Sala dydaktyczna nr 31 W Sali należy wymienić instalacje elektryczną podtynkową z przewodów aluminiowych na miedziane. Planuje się również wymianę opraw oświetleniowych na typu LED wraz z włącznikami i gniazdkami. Ze ścian i sufitu pomieszczenia należy usunąć stare warstwy farby, a następnie wykończyć gładzią gipsową i farbą emulsyjną. Piony kanalizacyjne należy zabudować płytą karton-gips. Na betonowe podokienniki nałożyć nakładki stalowe w kolorze wskazanym przez inwestora. W pomieszczeniu należy zamontować zlewozmywak z blachy nierdzewnej na szafce z baterią stojącą. 4) Zaplecze chemiczne sali nr 31 W pomieszczeniu należy zerwać nienadające się do użytkowania płytki z tworzyw sztucznych i wykonać na nową posadzkę z płytek ceramicznych antypoślizgowych min. R10 wraz z cokolikami. Wymienić instalacje elektryczną podtynkową z przewodów aluminiowych na miedziane. Planuje się również wymianę opraw oświetleniowych na typu LED wraz z włącznikami i gniazdkami. Ze ścian i sufitu pomieszczenia należy usunąć stare warstwy farby, a następnie wykończyć gładzią gipsową i farbą emulsyjną. Piony kanalizacyjne należy zabudować płytą karton-gips. Na betonowe podokienniki nałożyć nakładki stalowe w kolorze wskazanym przez inwestora. W pomieszczeniu należy zamontować zlewozmywak z blachy nierdzewnej na szafce z baterią stojącą. 5) Zaplecze biologiczne sali nr 32 W pomieszczeniu należy zerwać nienadające się do użytkowania płytki z tworzyw sztucznych i wykonać na nową posadzkę z płytek ceramicznych antypoślizgowych min. R10 wraz z cokolikami. Wymienić instalacje elektryczną podtynkową z przewodów aluminiowych na miedziane. Planuje się również wymianę opraw oświetleniowych na typu LED wraz z włącznikami i gniazdkami. Ze ścian i sufitu pomieszczenia należy usunąć stare warstwy farby, a następnie wykończyć gładzią gipsową i farbą emulsyjną. Piony kanalizacyjne należy zabudować płytą karton-gips. Na betonowe podokienniki nałożyć nakładki stalowe w kolorze wskazanym przez inwestora. W pomieszczeniu zaplecza należy zdemontować lekką zabudowę ścianki z płyt paździerzowych, usunąć zbiornik wyrównawczy i zamontować zlewozmywak z blachy nierdzewnej na szafce z baterią stojącą. Część 2 - Roboty remontowe pomieszczeń w II Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Sanoku Remont obejmuje: 1) Sala nr 22 W pierwszej kolejności należy wykonać roboty rozbiórkowe tj. skucie istniejącej posadzki w płytek ceramicznych, rozbiórki ściany oddzielającej salę od kantorka wykonanej częściowo z cegły a częściowo z luksferów, demontażu skrzydeł drzwiowych oraz ościeżnic. Po wykonaniu robót rozbiórkowych należy wywieść materiał z rozbiórki poza teren szkoły. Kolejnym krokiem będzie wykonanie nowej ścianki działowej gr. 12cm z bloczków z betonu komórkowego pomiędzy salą a zapleczem. W ścianie należy pozostawić otwór na skrzydła drzwiowe. Należy również zamurować otwór drzwiowy pomiędzy kantorkiem a korytarzem. Na nowo powstałej ściance należy wykonać tynki cementowo wapienne. Należy zamontować nowe ościeża oraz skrzydła drzwiowe w nowej ściance oraz o otworze łączącym sale z korytarzem. Nową posadzkę należy wykonać z wykładziny PCV pod którą w pierwszej kolejności trzeba wykonać warstwy samopoziomujące celem stworzenia odpowiedniej powierzchni pod położenie wykładziny. Projektuje się wykonanie lamperii na ścianach z paneli ściennych 3D (wygłuszające). Pozostałą powierzchnie ścian i sufitu należy pomalować farbami emulsyjnymi po wcześniejszym przygotowaniu podłoża. Zaprojektowano wykonanie zabudowy grzejników żeliwnych celem zabezpieczenia uczniów przed uderzeniem. Celem poprawy funkcjonalności sali zaprojektowano montaż klimatyzacji 7kW, montaż żaluzji zaciemniających na oknach, montaż kompletnego zestawu tablicy interaktywnej wraz z jej podłączeniem do istniejącej instalacji. Planuje się również wymianę istniejących lamp oświetleniowych na lampy ledowe. 2) Sala nr 28 W pierwszej kolejności należy wykonać roboty rozbiórkowe tj. demontaż posadzki z klepek drewnianych , demontażu skrzydeł drzwiowych oraz ościeżnicy. Po wykonaniu robót rozbiórkowych należy wywieść materiał z rozbiórki poza teren szkoły. Po rozbiórce parkietu należy wzmocnić konstrukcję stropu poprzez dołożenie przewiązek z belek drewnianych pomiędzy istniejącymi belkami stropowymi. Kolejnym krokiem jest wykonanie warstwy z płyt OSB pod wykładzinę PCV. Projektuje się zamontować nowe ościeża oraz skrzydła drzwiowe w otworze łączącym sale z korytarzem. Nową posadzkę należy wykonać z wykładziny PCV . Projektuje się wykonanie lamperii na ścianach z paneli ściennych 3D (wygłuszające). Pozostałą powierzchnie ścian i sufitu należy pomalować farbami emulsyjnymi po wcześniejszym przygotowaniu podłoża. Zaprojektowano wykonanie zabudowy grzejników żeliwnych celem zabezpieczenia uczniów przed uderzeniem. Celem poprawy funkcjonalności sali zaprojektowano montaż klimatyzacji 7kW, montaż żaluzji zaciemniających na oknach, montaż kompletnego zestawu tablicy interaktywnej wraz z jej podłączeniem do istniejącej instalacji. Planuje się również wymianę istniejących lamp oświetleniowych na lampy ledowe. 3) Sala nr 30 W pierwszej kolejności należy wykonać roboty rozbiórkowe tj. demontaż posadzki z klepek drewnianych , demontażu skrzydeł drzwiowych oraz ościeżnicy. Po wykonaniu robót rozbiórkowych należy wywieść materiał z rozbiórki poza teren szkoły. Po rozbiórce parkietu należy wzmocnić konstrukcję stropu poprzez dołożenie przewiązek z belek drewnianych pomiędzy istniejącymi belkami stropowymi. Kolejnym krokiem jest wykonanie warstwy z płyt OSB pod wykładzinę PCV. Projektuje się zamontować nowe ościeża oraz skrzydła drzwiowe w otworze łączącym sale z korytarzem. Nową posadzkę należy wykonać z wykładziny PCV . Projektuje się wykonanie lamperii na ścianach z paneli ściennych 3D (wygłuszające). Pozostałą powierzchnie ścian i sufitu należy pomalować farbami emulsyjnymi po wcześniejszym przygotowaniu podłoża. Zaprojektowano wykonanie zabudowy grzejników żeliwnych celem zabezpieczenia uczniów przed uderzeniem. Celem poprawy funkcjonalności sali zaprojektowano montaż klimatyzacji 7kW, montaż żaluzji zaciemniających na oknach, montaż kompletnego zestawu tablicy interaktywnej wraz z jej podłączeniem do istniejącej instalacji. Planuje się również wymianę istniejących lamp oświetleniowych na lampy ledowe. 4) Sala nr 6 W pierwszej kolejności należy wykonać roboty rozbiórkowe tj. demontaż posadzki z płytek ceramicznych, rozbiórka podbudowy posadzki celem obniżenia jej poziomu do poziomu posadzki korytarza, demontażu skrzydeł drzwiowych oraz ościeżnicy. Po wykonaniu robót rozbiórkowych należy wywieść materiał z rozbiórki poza teren szkoły. Po rozbiórce posadzki i podbudowy należy wykonać nową izolację przeciwwilgociową z folii polietylenowej na której wykonana zostanie posadzka cementowa gr. 5cm. zbrojona siatką stalową. Nową posadzkę należy wykonać z wykładziny PCV pod którą w pierwszej kolejności trzeba wykonać warstwy samopoziomujące celem stworzenia odpowiedniej powierzchni pod położenie wykładziny. Projektuje się zamontować ościeże oraz skrzydło drzwiowe w otworze łączącym sale z korytarzem. Projektuje się wykonanie lamperii na ścianach z paneli ściennych 3D (wygłuszające). Pozostałą powierzchnie ścian i sufitu należy pomalować farbami emulsyjnymi po wcześniejszym przygotowaniu podłoża. Zaprojektowano wykonanie zabudowy grzejników żeliwnych celem zabezpieczenia uczniów przed uderzeniem. Celem poprawy funkcjonalności sali zaprojektowano montaż żaluzji zaciemniających na oknach, montaż kompletnego zestawu tablicy interaktywnej wraz z jej podłączeniem do istniejącej instalacji. Planuje się również wymianę istniejących lamp oświetleniowych na lampy ledowe. 5) Kącik wyciszenia W pierwszej kolejności należy wykonać roboty rozbiórkowe tj. demontaż posadzki z płytek ceramicznych. Po wykonaniu robót rozbiórkowych należy wywieść materiał z rozbiórki poza teren szkoły. Po rozbiórce posadzki zaprojektowano wykonanie nowej posadzki z wykładziny PCV pod którą w pierwszej kolejności trzeba wykonać warstwy samopoziomujące celem stworzenia odpowiedniej powierzchni pod położenie wykładziny. Projektuje się wykonanie lamperii na ścianach z paneli ściennych 3D (wygłuszające). Pozostałą powierzchnie ścian i sufitu należy pomalować farbami emulsyjnymi po wcześniejszym przygotowaniu podłoża. Zaprojektowano wykonanie zabudowy grzejników żeliwnych celem zabezpieczenia uczniów przed uderzeniem. 6) Gabinet psychologa W pierwszej kolejności należy wykonać roboty rozbiórkowe tj. demontaż posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych oraz z parkietu drewnianego, rozbiórka podbudowy posadzki celem obniżenia jej poziomu do poziomu posadzki korytarza, demontażu skrzydeł drzwiowych oraz ościeżnicy. Po wykonaniu robót rozbiórkowych należy wywieść materiał z rozbiórki poza teren szkoły. Po rozbiórce posadzki i podbudowy należy wykonać nową izolację przeciwwilgociową z folii polietylenowej na której wykonana zostanie posadzka cementowa gr. 5cm. zbrojona siatką stalową. Nową posadzkę należy wykonać z wykładziny PCV pod którą w pierwszej kolejności trzeba wykonać warstwy samopoziomujące celem stworzenia odpowiedniej powierzchni pod położenie wykładziny. Projektuje się zamontować ościeże oraz skrzydło drzwiowe w otworze łączącym sale z korytarzem. Projektuje się w części nowych tynków cementowo-wapiennych. Na pozostałej części ścian należy przetrzeć istniejące tynki. Wszystkie tynki należy pomalować farbami emulsyjnymi po wcześniejszym przygotowaniu podłoża. Zaprojektowano wykonanie zabudowy grzejników żeliwnych celem zabezpieczenia uczniów przed uderzeniem. Celem poprawy funkcjonalności sali zaprojektowano montaż żaluzji zaciemniających na oknach. Zaprojektowano również wykonanie sufitu podwieszanego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych oraz wykonanie nowej instalacji elektrycznej w całym pomieszczeniu. Planuje się również wymianę istniejących lamp oświetleniowych na lampy ledowe. 7) Platforma schodowa Celem umożliwienia komunikacji i dotarcia do niektórych sal lekcyjnych na korytarzu gdzie wykonany jest bieg schodowy zaprojektowano wykonanie platformy schodowej dla niepełnosprawnych. CPV: 45453000-7, 45210000-2,45400000-1,45410000-4,45421000-4,45430000-0,45330000-9-,45431000-7,45432000-4, 45440000-3 Dokument nr: 2024/BZP 00622112, IN.272.20.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 12:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1db9418-f72f-4fd4-aafc-639300158e9e 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest: Komputer PC a. parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD b. zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: 1. MS Windows 7 lub nowszy 2. OSX/Mac OS 10.10, 3. Ubuntu 14.04 c. Zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: d. Chrome 66.0 lub nowsza e. Firefox 59.0 lub nowszy f. Safari 11.1 lub nowsza g. Edge 14.0 i nowsze albo Tablet/Telefon a. Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3 b. Przeglądarka Chrome 61 lub nowa Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies; Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: 1.1 specyfikacja połączenia - formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, 1.2 format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, 1.3 oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; 2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na przedmiotowe zadanie; 3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; 4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 8) Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-12-13 12:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025