Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4710z ostatnich 7 dni
13777z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup, dostawa oraz montaż fotowoltaiki i magazynu energii

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup, dostawa oraz montaż fotowoltaiki i magazynu energii

Data zamieszczenia: 2024-11-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Firma ROMA Roman Marciszewski
Juliusza Słowackiego 18
41-710 Ruda Śląska
powiat: Ruda Śląska
502128856
firma_roma@op.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/206976
Województwo: śląskie
Miasto: Ruda Śląska
Wadium: ---
Nr telefonu: 502128856
Termin składania ofert: 2024-12-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
. Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności, w ramach przedsięwzięcia Rozszerzenie działalności o nowy produkt Firmy ROMA Roman Marciszewski, Ul. J. Słowackiego 18, 41-710 Ruda Śląska - specjalistyczny Catering Dietetyczny dla lokalnej społeczności województwa śląskiego oraz zwiększanie odporności przedsiębiorstwa na sytuacje kryzysowe, w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Region 4 - woj. śląskie.
Powstaje w kontekście naboru
KPOD.01.01-IZ.00-001/24 - Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności

Część 1
Nie.

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
ZAPYTANIE OFERTOWE: Nr. 2024-74066-206893
Firma ROMA Roman Marciszewski zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na zakup, dostawę oraz montaż fotowoltaiki i magazynu energii w Firmie ROMA. Jeżeli w jakimkolwiek fragmencie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia znalazły się zapisy wskazujące na konkretnego producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty, normy czy też źródło pochodzenia produktu - Zamawiający wskazuje, że było to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, jednak każdorazowo w takim przypadku Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Nazwa i adres Zamawiającego: Firma ROMA Roman Marciszewski, 41-710 Ruda Śląska, NIP: 6342249645.
Okres gwarancji
24
Etap 1
Opis
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż fotowoltaiki i magazynu energii w Cateringu Firmy ROMA, Ul. Juliusza Słowackiego 18 Ruda Śląska, 41-710.
Specyfikacja:
Przedmiotem zapytania jest dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 39,7-40 kW, wraz z magazynem energii o pojemności min. 15 kWh
Etap 2
Opis
dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 39,7-40 kW, wraz z magazynem energii o pojemności min. 15 kWh
Adres inwestycji: Firma ROMA Roman Marciszewski Ul. Juliusza Słowackiego 18 Ruda Śląska, 41-710.
Dach: dwuspadowy, nachylenie min. 25 stopni, kryty dachówką cementową Brasa.
I. W skład instalacji fotowoltaicznej (kompletu) wchodzą:
I. Moduły fotowoltaiczne monokrystaliczne o mocy minimum 430- 480 Wp
II. Magazyn energii o pojemności min. 15 kWh i mocy min. 15 kW.
III. Falownik/i fotowoltaiczny/e 3-fazowy, hybrydowy o łącznej mocy 40 kW
IV. Przewód solarny DC UV odporny na promieniowanie słoneczne oraz przewód AC.
V. Skrzynki przyłączeniowe AC i DC
VI. Wyłącznik przeciwpożarowy na min 4 stringi
VII. Zabezpieczenia po stronie DC i AC, prądowe, ograniczniki przepięć, kanały instalacyjne.
VIII. Konstrukcja montażowa - zgodna z pokryciem dachu (dachówka)
IX. Uziemienie instalacji.
X. Aplikacja do zdalnego monitoringu pracy instalacji.
II. Parametry paneli fotowoltaicznych
1. Szczegóły i wymagania techniczne zawiera Zał. Nr 1 - formularz ofertowy
III. Parametry inwerterów
1. Szczegóły i wymagania techniczne zawiera Zał. Nr 1 - formularz ofertowy
IV. Parametry konstrukcji montażowych
- Szczegóły i wymagania techniczne zawiera Zał. Nr 1 - formularz ofertowy
V. Dodatkowo usługa musi objąć nieodpłatnie:
a) Pomiary instalacji PV,
b) Opinię konstruktorską w zakresie nośności dachu
c) Konfiguracja inwerterów,
d) Test instalacji PV,
e) Szkolenie z obsługi,
f) Przygotowanie oraz złożenie wraz z niezbędnymi załącznikami zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji fotowoltaicznej do lokalnego operatora dystrybucji sieci elektroenergetycznej, na podstawie pełnomocnictwa udzielonego Oferentowi przez Zamawiającego,
g) Zapewnienie realizacji obowiązku, o którym mowa w art. 29 ust. 4 pkt 3 c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w szczególności poprzez zapewnienie uzgodnienia z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej.
h) Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy.

CPV: 09331000-8, 09332000-5

Dokument nr: 2024-74066-206976

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-12-12

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-12

Miejsca realizacji
cała Polska
Kraj
Polska
Województwo
Powiat
Gmina
Miejscowość
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Ruda Śląska
Gmina
Ruda Śląska
Miejscowość
Ruda Śląska
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2024-11-28
Koniec realizacji
2024-12-12
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Adres inwestycji: Firma ROMA Roman Marciszewski Ul. Juliusza Słowackiego 18 Ruda Śląska, 41-710.
Etap 2
Początek realizacji
2024-12-16
Koniec realizacji
2024-12-30
Czy występuje płatność częściowa
NIE

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku
przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a) w wyniku zaistnienia przyczyn, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy (przy
dochowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością lub znacznymi
opóźnieniami w realizacji zamówienia a w szczególności czasowy brak dostępności na rynku
zasobów potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
b) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach
określonych w umowie. ,,Siła wyższa" oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne,
nieoczekiwane i poza kontrolą Stron, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące
niemożliwość wywiązania się z Umowy,
c) w przypadku zmian w harmonogramie realizacji projektu, w szczególności w przypadku
wystąpienia konieczności wydłużenia/przesunięcia terminów realizacji poszczególnych zadań i
etapów, spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy,
uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonych terminach, mającymi
wpływ na jakość realizacji przedmiotu umowy,
d) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony
wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł
przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona,
e) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o czas niezbędny do wprowadzenia tych zmian,
f) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
g) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie
będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i
doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy
jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy;
h) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest
mniejsza niż 140 000 EUR i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej
pierwotnie w umowie;
i) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług lub od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w
szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji,
zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla
zamawiającego,
- wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
j) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie
następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
k) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia,
połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia
dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki
udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie
ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego
podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z
nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem
dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia /min. 10 lat działalności/, do wykonania przedmiotu zamówienia
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Dysponowanie osobami z udokumentowanymi kwalifikacjami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Sytuacja ekonomiczna i finansowa umożliwia wykonanie zamówienia. Posiadanie polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1 000 000,00 (słownie: jeden milion złotych).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Dołączona do specyfikacji przetargowej poświadczona za zgodność i opieczętowana pieczęcią oferenta.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Oferent nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym zgodnie z Wytycznymi kwalifikowalności - Załącznik 2. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
2.1 uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2.2 posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
2.3 pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
2.4 pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
4. Posiadają odpowiednie zasoby osobowe zdolne do wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie.
6. Zamówienie nie może być udzielone podmiotom i osobom, które w bezpośredni lub pośredni sposób wspierają działania wojenne Federacji Rosyjskiej lub są za nie odpowiedzialne i podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie następujących przepisów:
a) art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022,
str. 1), dalej: rozporządzenie 2022/576.
b) Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-11-28
Data ostatniej zmiany
2024-11-28 23:34:08

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium cenowe będzie stanowiło 90% złożonej oferty przetargowej.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Roman Marciszewski
tel.: 502128856
e-mail: firma_roma@op.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.