dolnośląskie (Lubin)
małopolskie (Kraków)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Knurów)
pomorskie (Pruszcz Gdański)
wielkopolskie (Rawicz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Cyfrowy e-Urząd |
Data zamieszczenia: | 2024-11-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Stubno Stubno 69A 37-723 Stubno powiat: przemyski Telefon: (16) 735 40 03 ug@stubno.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Stubno |
Wadium: | 50 000, 00 zł |
Nr telefonu: | Telefon: (16) 735 40 |
Termin składania ofert: | 2025-01-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Cyfrowy e-Urząd w Gminie Stubno Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu ,,Cyfrowy e-Urząd w Gminie Stubno". Zadanie finansowane w ramach priorytetu FEPK.01 Konkurencyjna i Cyfrowa Gospodarka, działanie FEPK.01.02 Cyfryzacja programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027, w następującym zakresie: - Wdrożeniu nowoczesnych e-Usług, - Modernizacji i uruchomieniu systemów, - Digitalizacja zasobów, - Przeprowadzeniu szkoleń, - Dostawie sprzętu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: Cyfrowy e-Urząd w Gminie Stubno (II) Opis: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu ,,Cyfrowy e-Urząd w Gminie Stubno". Zadanie finansowane w ramach priorytetu FEPK.01 Konkurencyjna i Cyfrowa Gospodarka, działanie FEPK.01.02 Cyfryzacja programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027, w następującym zakresie: - Wdrożeniu nowoczesnych e-Usług, - Modernizacji i uruchomieniu systemów, - Digitalizacja zasobów, - Przeprowadzeniu szkoleń, - Dostawie sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ Wewnętrzny identyfikator: WI.271.4.2024 Główna klasyfikacja (cpv): 48000000 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 72263000 Usługi wdrażania oprogramowania, 48442000 Pakiety oprogramowania do systemów finansowych, 48443000 Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości, 48443000 Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości, 48450000 Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi, 48219000 Pakiety oprogramowania do różnych operacji sieciowych, 48820000 Serwery, 32420000 Urządzenia sieciowe, 30236000 Różny sprzęt komputerowy, 38421100 Wodomierze CPV: 48000000, 72263000, 48442000, 48443000, 48450000, 48219000, 48820000, 32420000, 30236000, 38421100 Dokument nr: 730235-2024, WI.271.4.2024 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 07/01/2025 11:30:00 (UTC+1) Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 07/01/2025 11:00:00 (UTC+1) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Miejscowość: Stubno Kod pocztowy: 37-723 Podpodział krajowy (NUTS): Przemyski (PL822) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający informuje, że na podstawie art. 139 ust. 1 ustawy Pzp, dokona w pierwszej kolejności badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/). Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Możliwość korzystania w postępowaniu z: ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". Składanie ofert następuje za pośrednictwem modułu składania ofert i wniosków (MOW) Platformy e-Zamówienia. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,, Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie na dostęp do formularzy: złożenia, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Wszystkie informacje dotyczące sposobu komunikacji Wykonawcy z Zamawiającym znajduje się w rozdziale 13 SWZ, sposób składania ofert znajduje się w rozdziale 17 SWZ. Odstępstwo od komunikacji elektronicznej w przedmiotowym postępowaniu: ! Dotyczy demonstracji oferowanego systemu (według scenariusza opisanego w Załączniku nr 12 do SWZ 1.1. Odstępstwo od stosowania zasad komunikacji elektronicznej określonych powyżej dotyczy JEDYNIE demonstracji zaoferowanego oprogramowania. 1.2. W niniejszym postępowaniu, zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP odstępuje się od stosowania środków komunikacji elektronicznej wymienionych powyżej z uwagi na brak możliwości przekazania jej przy użyciu wskazanych środków komunikacji elektronicznej. 1.3. Wykonawca dostarczy oprogramowanie na komputerze z niezbędną infrastrukturą oraz według scenariusza określonego w załączniku nr 12 do SWZ dokona demonstracji oferowanego oprogramowania. 1.4. Demonstracja musi zostać przygotowana z użyciem oferowanej wersji systemu. Nie dopuszcza się prezentacji poglądowych z użyciem oprogramowania prezentacyjnego np. Microsoft Power Point. 1.5. Zamawiający zaprasza Wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu na prezentację oferowanego systemu w celu potwierdzenia, że oferowany system spełnia wymagania obligatoryjne. 1.6. Zamawiający przyjmie kolejność wykonawców prezentujących oferowane rozwiązania w zależności od daty i godz. złożenia oferty zgodnie z zasadą: pierwsza oferta -pierwsza prezentacja. 1.7. Wykonawcy zostaną poinformowani o kolejności i terminach prezentacji z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem. 1.8. Zamawiający przygotuje na potrzeby prezentacji odpowiednie pomieszczenie. Prezentacje będą przeprowadzane: - jawnie, - oddzielnie dla każdego Wykonawcy, - w wyznaczonym terminie w godz.ch od 8:00 do 16:00 w siedzibie Zamawiającego na sprzęcie Wykonawcy (Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia czasu prezentacji, gdy jest to uzasadnione z punktu widzenia celu, któremu ma służyć). 1.9. Miejscem przeprowadzenia demonstracji jest siedziba Zamawiającego, adres: Gmina Stubno, Stubno 69A, 37-723 Stubno Miejsce realizacji Podpodział krajowy (NUTS): Przemyski (PL822) Kraj: Polska Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 180 Dni Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Gmina Stubno Numer rejestracyjny: 7952306276 Adres pocztowy: Stubno 69A Miejscowość: Stubno Kod pocztowy: 37-723 Podpodział krajowy (NUTS): Przemyski (PL822) Kraj: Polska E-mail: ug@stubno.pl Telefon: (16) 735 40 03 Adres strony internetowej: www.stubno.pl Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): www.stubno.pl Profil nabywcy: https://ezamowienia.gov.pl Role tej organizacji: Nabywca |
© eurobudowa.pl 2004-2025