Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5212z ostatnich 7 dni
16096z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawy materiałów do remontów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawy materiałów do remontów

Data zamieszczenia: 2024-11-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Nowej Soli
ul. Konstruktorów 2
67-100 Nowa Sól
powiat: nowosolski
tel. (68) 478 51 19, tel. (68) 478 51 29
malgorzata.krzysko@mzgkns.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Nowa Sól
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel. (68) 478 51 19,
Termin składania ofert: 2024-12-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dostawy materiałów do remontów bieżących i zadań inwestycyjnych sieci wodociągowej i kanalizacyjnej dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Nowej Soli w 2025 r.
w trybie przetargu nieograniczonego
do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(tj. Dz.U. z 2024 r., poz. 1320)
7. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ)
7.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów do remontów bieżących i zadań inwestycyjnych na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Nowej Soli w 2025 r. Wykonawcy mogą składać oferty na całość lub wybrane części zamówienia.
a) część I - materiały do remontu i zadań inwestycyjnych na sieci kanalizacyjnej.
Wykaz materiałów stanowi Załącznik nr 1.1 do SWZ.
Wszystkie materiały do sieci kanalizacyjnej muszą posiadać:
? certyfikat zgodności bądź deklaracje zgodności z PN lub AT;
? dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 682 z późn. zm.).
b) część II - materiały do remontu i zadań inwestycyjnych na sieci wodociągowej.
Wykaz materiałów stanowi Załącznik nr 1.2 do SWZ.
Wszystkie materiały do sieci wodociągowej muszą posiadać:
? dopuszczenie Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie do stosowania do wody pitnej;
? certyfikat zgodności bądź deklaracje zgodności z PN lub AT;
? dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 682 z późn. zm.).
c) część III - armatura.
Wykaz materiałów stanowi Załącznik nr 1.3 do SWZ.
Wszystkie materiały - armatura muszą posiadać:
? certyfikat zgodności bądź deklaracje zgodności z PN lub AT;
? dopuszczenie Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie do stosowania do wody pitnej;
? dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 682 z późn. zm.).
7.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zakresu zamówienia maksymalnie o 20% ilości podanej w załącznikach nr 1.1.-1.3. do SWZ, przy czym przedmiot zamówienia zostanie dostarczony po cenie jak w ofercie dla głównej części zamówienia.

CPV: 44163000-0

Dokument nr: ZP/14/2024, PO.2972.47.2024

Otwarcie ofert: 23.2. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 09.12.2024 r. po godz. 1005.
23.3. Otwarcie ofert nastąpi poprzez odszyfrowanie ofert złożonych w Systemie.

Składanie ofert:
23. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
23.1. Ofertę należy złożyć poprzez System e-ZP w terminie do dnia 09.12.2024 r., do godz. 10.00 O terminie złożenia oferty decyduje czas wygenerowania Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia (UPP) w Systemie e-ZP.

Miejsce i termin realizacji:
12. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia od dnia 02.01.2025 r. do dnia 31.12. 2025 r.

Wymagania:
4. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA, SPOSÓB UZYSKANIA SWZ
4.1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.
4.2. Przetarg prowadzony jest zgodnie z Regulaminem postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Miejskim Zakładzie Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Nowej Soli, zwanym dalej ,,Regulaminem".
4.3. Specyfikacja Warunków Zamówienia stanowi wraz z załącznikami kompletny dokument obowiązujący Wykonawcę i Zamawiającego podczas prowadzenia postępowania przetargowego. SWZ dostępna jest na stronie: https://e-zamowienia.mzgkns.pl.
5. OZNACZENIE POSTĘPOWANIA
5.1. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument, oznaczone jest znakiem sprawy: ZP/14/2024.
5.2. Wykonawcy powinni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.
5.3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
8. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych na części, o których mowa w pkt. 7.1 ppkt. a)-c) niniejszej SWZ.
9. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
10. OFERTA WARIANTOWA I UMOWA RAMOWA
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej oraz zawarcia umowy ramowej.
11. ZALICZKA
13. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
13.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 4).
13.2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych dokumentów.
13.3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu (w przypadku skanów dokumentów) wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
14. PODWYKONAWSTWO
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
15. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
15.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Systemu e-ZP MZGK sp. z o.o. w Nowej Soli (zwanym dalej Systemem e-ZP lub Systemem), dostępnym pod adresem: https://e-zamowienia.mzgkns.pl.
15.2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanych funkcji formularzy ,,Wiadomość" dostępnych dla każdego zalogowanego Wykonawcy.
15.3. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji, przyjmuje się datę potwierdzenia komunikatem przez System ich odebrania. Wynikiem złożenia/wysłania (zakończonego sukcesem, czyli odbiorem) przesyłki przez Wykonawcę jest wygenerowanie Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia (UPP). Należy zwrócić szczególną uwagę na to, iż System potwierdzi złożenie wiadomości po pełnym zakończeniu transakcji wysyłki i zapisu przekazanych danych. UPP jest widoczny w wysłanej wiadomości.
15.4. Wszelkie informacje dotyczące postępowania, w tym: pytania i odpowiedzi dla Wykonawców, modyfikacje, ogłoszenie wyników itp. będą zamieszczane w Systemie.
16. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA PYTAŃ PRZEZ WYKONAWCĘ I UDZIELENIA ODPOWIEDZI PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
16.1. Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż 5 dni przed terminem składania ofert.
16.2. Wnioski o wyjaśnienia należy składać w sposób opisany w pkt 15.1 - 15.3.
16.3. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ, o którym mowa w pkt. 16.1.
16.4. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia wpłynął po upływie terminu złożenia wniosku, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
16.5. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający, bez ujawniania źródła zapytania, udostępni w sposób wskazany w pkt 15.4.
17. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
17.1. Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wynikające ze Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz postanowień Wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
17.2. W Formularzu oferty (stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ) należy podać cenę netto oferty, wartość podatku VAT oraz cenę oferty brutto (wraz z podatkiem VAT), podając ją w zapisie liczbowym.
17.3. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą wynikające z zawartej umowy będą prowadzone w złotych polskich.
17.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych lub innych informacji.
17.5. Jeżeli oferta zawierać będzie rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o udzielenie, w określonym terminie, wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
18. OCENA OFERT. KRYTERIA OCENY OFERT
18.1. Ocenie podlegają jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu.
18.2. Oferty podlegają ocenie osobno dla każdej z części.
18.3. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.
18.4. Zamawiający wybierze, jako najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki udziału w postępowaniu, która zaoferuje najniższą cenę.
18.5. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
18.6. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe a także inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
18.7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
19. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
20. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
20.1. Termin, w którym Wykonawca będzie związany złożoną ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
20.2. W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający, przed upływem tego terminu, zwróci się jednokrotnie
do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.
20.3. Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w pkt 20.2, wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania oferta.
21. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
21.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (samodzielnie albo w ramach konsorcjum).
21.2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego postępowania.
21.3. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
21.4. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
a) wypełniony Formularz oferty (Załącznik nr 2). W przypadku składania oferty na jedną lub kilka części zamówienia Wykonawca wypełnia tylko tę część formularza, dotyczącą części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. Pozostałą część przekreśla i dopisuje ,,Nie dotyczy". Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy;
b) pełnomocnictwo o ile umocowanie prawne do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub z dokumentów rejestrowych;
c) formularze cenowe szczegółowe - stanowiące Załączniki nr 1.1 (na dostawę materiałów do sieci kanalizacyjnej), nr 1.2 (na dostawę materiałów do sieci wodociągowej) i nr 1.3 (na dostawę armatury). Jeżeli Wykonawca nie składa oferty na całość zamówienia wówczas wypełnia tylko załącznik, który dotyczy tej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. Pozostałą część przekreśla i dopisuje ,,Nie dotyczy";
d) kartę katalogową dla każdego oferowanego asortymentu;
e) oświadczenie Wykonawcy uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 4);
f) umowę konsorcjum - jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, zawierającą informacje wymagane w pkt. 24.4 niniejszej SWZ.
21.5. Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej.
21.6. Składanie ofert w postaci elektronicznej.
1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto w Systemie e-ZP MZGK sp. z o.o. w Nowej Soli. Rejestracja i korzystanie z Systemu e-ZP jest bezpłatne.
2) Zaleca się rejestrację konta w Systemie e-ZP na adres e-mail wskazany w Formularzu oferty.
3) Użytkownik niezarejestrowany może jedynie przeglądać treści udostępniane w części publicznej Systemu. Jest to równoznaczne z tym, że użytkownicy niezarejestrowani nie posiadają dostępu do wszystkich funkcjonalności Systemu.
4) Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu e-ZP MZGK sp. z o.o. w Nowej Soli.
5) W Systemie e-ZP znajdują się także: instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obsługi Systemu e-ZP) oraz filmy instruktażowe prezentujące podstawowe czynności dokonywane przez Wykonawców za pomocą Systemu (rejestracja, zadawanie pytań, złożenie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/.
6) Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
a) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s;
b) zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze;
c) system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux.
7) Ofertę złożoną poprzez System e-ZP Wykonawca podpisuje za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
Dopuszcza się również złożenie oferty w postaci skanu podpisanej przez Wykonawcę (lub osobę upoważnioną) oferty, bez użycia podpisów wymienionych powyżej.
8) Pliki można podpisać przed dołączeniem do Systemu e-ZP za pomocą zewnętrznych narzędzi do podpisu lub po dołączeniu do Systemu e-ZP przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
9) Korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalności składania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis osobisty, podpis zaufany) możliwe jest pod warunkiem, że system teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca, wyposażony jest w jeden z poniższych komponentów:
a) wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji, co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obsługą technologii Java Web Start (JavaWS) lub
b) wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.
10) Powyższe wymagania nie ograniczają możliwości korzystania przez Wykonawcę z zewnętrznego oprogramowania do składania podpisu elektronicznego:
a) kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozostałe formaty);
b) podpis zaufany;
c) podpis osobisty.
11) Zamawiający zaleca składnie ww. plików w formacie .pdf.
12) Maksymalny rozmiar przesyłanych plików wynosi 150 MB.
13) W zależności od formatu podpisu: podpis kwalifikowany (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, otaczający) Wykonawca dołącza do Systemu e-ZP uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z podpisem (typ otaczający).
14) Ofertę należy złożyć w oryginale lub w postaci podpisanego skanu oferty, przy użyciu dedykowanych funkcji Systemu.
15) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem funkcji ,,Wyślij" formularza ,,Złóż ofertę". Ofertę przed wysłaniem należy zapisać poprzez wybór ,,Zapisz" na formularzu składania oferty. Wysłana oferta jest automatycznie szyfrowana i chroniona terminem otwarcia.
16) Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), które Wykonawca zastrzeże, jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone
w Systemie jako osobny dokument poprzez mechanizm dodawania dokumentów i określenia ich jako ,,Tajemnica przedsiębiorstwa".
17) W zakresie dotyczącym kodowania i czasu odbioru danych Zamawiający informuje, że złożona przez Wykonawcę za pomocą Systemu e-ZP oferta jest widoczna w Systemie, jako zaszyfrowana, a możliwość jej odszyfrowania i otworzenia przez Zamawiającego możliwa jest wyłącznie po upływie terminu składania ofert.
22. WYCOFANIE, ZMIANA, ZWROT OFERTY
22.1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wycofać ofertę. Mechanizm wycofania oferty został opisany w funkcji Systemu ,,Pomoc Wykonawcy".
22.2. Zmiana oferty następuje za pośrednictwem dedykowanego mechanizmu wycofania oferty oraz jej ponownego złożenia.
22.3. Wykonawca po upływie terminu składania ofert nie może dokonać złożenia oraz wycofania oferty.
23.4. W przypadku awarii Systemu, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym w pkt. 23.2, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
24. WYBÓR OFERTY, FORMALNOŚCI JAKICH NALEŻY DOPEŁNIĆ W CELU ZAWARCIA UMOWY
24.1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszą SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o kryteria oceny podane w niniejszej SWZ.
24.2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na stronie
https://e-zamowienia.mzgkns.pl., w zakładce Dokumenty w niniejszym postępowaniu Informację o wyniku postępowania (wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postepowania).
24.3. Zamawiający uzgodni z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, miejsce i termin zawarcia umowy.
24.4. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu wraz z ofertą umowę konsorcjum zawierającą co najmniej:
a) Strony umowy;
b) cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z Wykonawców, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia;
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi za wady;
d) wskazanie pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną.
25. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
26. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY, OGÓLNE WARUNKI UMOWY LUB WZÓR UMOWY
Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
27. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ
Ponieważ niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320), więc nie jest przewidziane stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie.
28. INFORMACJE DODATKOWE
28.1. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcami, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu. Negocjacje przeprowadza się z trzema Wykonawcami, którzy złożyli oferty z najniższymi cenami. Jeżeli zostaną złożone mniej niż 3 oferty - z wszystkimi Wykonawcami.
28.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty, bez podania przyczyny.

Kontakt:
15.5. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w imieniu Zamawiającego są:
a) Małgorzata Krzyśko, e-mail: malgorzata.krzysko@mzgkns.pl, tel. (68) 478 51 19;
b) Mariusz Medejszo, e-mail: Mariusz.medejszo@mzgkns.pl, tel. (68) 478 51 29.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.