wielkopolskie (Złotów)
wielkopolskie (Poznań)
łódzkie (Łódź)
pomorskie (Pruszcz Gdański)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup elementów barier energochłonnych |
Data zamieszczenia: | 2024-11-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62A 14-100 Ostróda powiat: ostródzki Tel. (0-89) 642-31-51, 642-17-62, tel. 89 646 2414 sekretariat@zdp.ostroda.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Ostróda |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. (0-89) 642-31-5 |
Termin składania ofert: | 2024-12-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Ostródzie prosi o złożenie oferty cenowej na ,,Zakup elementów barier energochłonnych N2W4 z dostawą do OD1 w Ostródzie i OD2 w Morągu", zgodnie z niniejszym zapytaniem, formularzem ofertowym oraz projektem umowy. 1. Opis przedmiotu zamówienia: Tabela 1 Wykaz elementów barier energochłonnych - dostawa OD1 w Ostródzie, Ul. Grunwaldzka 62A Lp. Nazwa elementu ilość [szt] 1 Deska prowadnica typ B L= 4300 mm 75 2 Słupek sigma 100 L=1900 mm 80 3 Wspornik przekładka ceowa/ nakładka stykowa 80 4 M10 podkładka prostokątna 80 5 Śruba noskowa M16/27 4.6 kulista kpi 500 6 Śruba noskowa M16/45 5.8 kpi 100 7 Łącznik czołowy prowadzący początkowy/Barani Łeb 4 oo Łącznik czołowy prowadzący końcowy/Barani Łeb 4 9 Nakładka łącznik ukośny typ B 8 Wykaz elementów barier energochłonnych - dostawa OD2 w Morągu, Ul. 3 Maja 11, Morąg Lp. Nazwa elementu ilość [szt] 1 Deska prowadnica typ B L= 4300 mm 76 2 Słupek sigma 100 L=1900 mm 102 3 Wspornik przekładka ceowa/ nakładka stykowa 102 4 M10 podkładka prostokątna 102 5 Śruba noskowa M16/27 4.6 kulista kpi 600 6 Śruba noskowa M16/45 5.8 kpi 100 7 Łącznik czołowy prowadzący początkowy/Barani Łeb 4 co Łącznik czołowy prowadzący końcowy/Barani Łeb 4 9 Nakładka łącznik ukośny typ B 8 materiał musi posiadać aprobatę techniczną, atest, certyfikat lub deklarację zgodności; Dokument nr: ZP.2611.28.2024 Składanie ofert: 9. Ofertę cenową wraz z kosztorysem ofertowym prosimy przesłać na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, Ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda lub e-mailem: sekretariat@zdp.ostroda.pl do dnia 09.12.2024 r. do godz. 9:00. Miejsce i termin realizacji: termin wykonania zamówienia: 10 dni od podpisania umowy; Wymagania: Okres gwarancji: 12 miesięcy. koszty transportu obciążają Wykonawcę; - warunki płatności: do 14 dni od przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury. - Kryterium oceny ofert: cena 100%. 2. Badanie ofert- korekta omyłek: a) Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub wezwać wykonawców do uzupełnienia złożonych ofert o brakujące dokumenty. b) Zamawiający może poprawić w ofercie: - oczywiste omyłki pisarskie, przez oczywistą omyłkę pisarską należy rozumieć widoczną, niezamierzoną niedokładność, błąd pisarski, niezamierzone opuszczenie wyrazu lub jego części lub inną podobną usterkę w tekście, niebudzącą wątpliwości w jaki sposób winna być ona naprawiona; - oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, przez oczywistą omyłkę rachunkową należy rozumieć błędy w działaniach arytmetycznych dokonywanych na składowych ceny; - inne omyłki polegające na niezgodności oferty z niniejszym zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, przez inne omyłki polegające na niezgodności oferty z niniejszym zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty należy rozumieć omyłki, w odniesieniu do których, czynności ich poprawy Zamawiający może dokonać samodzielnie, bez udziału Wykonawcy w tej czynności. c) Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych; d) Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 3. Informację o złożonych ofertach cenowych oraz kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający przekazuje wykonawcom w protokole z wyboru oferty oraz zamieszcza protokół na stronie internetowej. 4. Przed upływem terminu składania ofert dopuszcza się możliwość modyfikacji lub odwołania treści zaproszenia. Modyfikacja treści zaproszenia lub jego odwołanie wymaga zastosowania takiej formy, w jakiej nastąpiło przekazanie zaproszenia wykonawcom. 5. Po upływie terminu składania ofert postępowanie kończy się wyborem oferty najkorzystniejszej lub zamknięciem postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert. 6. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, a w postępowaniu wpłynęło więcej niż jedna oferta, można wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny lub zamknąć postępowanie bez wyboru którejkolwiek z ofert. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu: 1) oświadczenie, zgodne z treścią - Zał. Nr 2 (oryginał) w ilości szt. 1. 8. O wyniku przeprowadzonego postępowania lub o jego zamknięciu bez wyboru którejkolwiek z ofert informuje się wszystkich uczestników postępowania, którzy złożyli oferty, przesyłając im kopię protokołu z wyboru oferty oraz zamieszcza protokół na stronie internetowej. 10.Zamawiający przy ocenie ofert nie będzie brał pod uwagę oferty, która została złożona po terminie. Uwagi: 11 .Ochrona danych osobowych: 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie; o w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres ul. Grunwaldzka 62A, 14-100 Ostróda, drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@zdp.ostroda.pl lub telefonicznie: 89 642 31 51 o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ,,Zakup elementów barier energochłonnych N2W4 z dostawą do OD1 w Ostródzie i OD2 w Morągu" nr postępowania ZP.2611.28.2024, prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu ewentualnej realizacji umowy na w/w postępowanie, o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001 r. - Ustawa o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r., poz. 902), o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres niezbędny do realizacji celów, wynikających z powierzonych Zarządowi Dróg Powiatowych zadań publicznych, w szczególności przez okres wynikający z Instrukcji Kancelaryjnej oraz wymagany i niezbędny dla dochodzenia roszczeń i ich przedawnienia, a po ich ustaniu lub zakończeniu zostaną one usunięte lub zarchiwizowane. o Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia; o posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***. - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; o W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. o nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ' Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. |
© eurobudowa.pl 2004-2025