dolnośląskie (Lubin)
małopolskie (Kraków)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Knurów)
pomorskie (Pruszcz Gdański)
wielkopolskie (Rawicz)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem kruszyw, mieszanek, piasku do zwalczania śliskości zimowej, piasku do piaskownic oraz ziemi urodzajnej |
Data zamieszczenia: | 2024-12-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie Aleja Niepodległości 930 81-861 Sopot powiat: Sopot tel. 58 551 21 15 zamowienia@zdiz.sopot.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Sopot |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 58 551 21 15 |
Termin składania ofert: | 2024-12-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem kruszyw, mieszanek, piasku do zwalczania śliskości zimowej, piasku do piaskownic oraz ziemi urodzajnej Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie zaprasza do złożenia oferty cenowej w procedurze nr ZP-125/NZ/2024/EB o udzjelenia zamówienia o wartości niższej niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 130 000,00 PLN, zgodnie z art. 2 ust.l pkt 1) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2024 pcz. 1320 z późn.zm.) pn.: ,,Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem kruszyw, mieszanek, piasku do zwalczania śliskości zimowej, piasku do piaskownic oraz ziemi urodzajnej". 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem kruszyw, mieszanek, piasku do zwalczania śliskości, piasku do piaskownic, ziemi urodzajnej wg z tabeli, sukcesywnie w terminie od dnia 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r., lub do wyczerpania kwoty z opcji maksimum, wskazanej w ofercie Wykonawcy (w zależności co nastąpi wcześniej). 2. DOSTAWA obejmuje: L.p Nazwa przedmiotu zamówienia Jedn. miary 1 Piasek płukany 0/2 mm Gr85 do mieszanek piaskowo-solnych bez części ilastych i glin w stanie luźnym wg normy PN-EN 12620+A1:2010 tona 2 Piasek żwirowy (pospółka) wg normy PN-EN ISO 14688:2018 tona 3 Piasek płukany do piaskownic 0,2-2 mm musi posiadać atest PZH. tona 4 Piasek płukany 0 - 2 wg normy PN-EN 12620+A1:2010 tona 5 Ziemia urodzajna tona 6 Podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 (KŁSM 0-31,5) tona 7 Mieszanka żwirowo-gliniasta 0-10 Uziarnienie - Norma PN-B-02480: 0-10 Mrozoodporność - Norma PN-B-04481: F10 Gęstość Objętościowa ziaren - Norma PN-B-06714-15: 2,65 +/-0,10 Wskaźnik Piaskowy SE - Norma PN-B-32250: 35 tona Piasek będący przedmiotem zamówienia będzie spełniać wymagania PN-B-11113/1996 (kruszywa) oraz warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (Dz.U. Nr 230 poz.1960 z późn.zm. ) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach, potwierdzone odpowiednim dokumentem, który powinien zawierać co najmniej oznaczenie uziarnienia, ocenę ścieralności kruszywa oraz równomierność rozkładu materiału uszorstniającego na przydatność piasku do zwalczania śliskości na nawierzchni dróg. Piasek nie może posiadać zanieczyszczeń w postaci ziemi, trawy, korzeni, kamieni lub innych zanieczyszczeń mogących wzmagać korozję pojazdów lub powodować ich uszkodzenie. Transport odbywać się będzie samochodem wysokotonażowym, wyposażonym w zabezpieczenia przed opadami atmosferycznymi, zawilgoceniem, zanieczyszczeniem, zmieszaniem z innymi materiałami, spełniającym wymagania dotyczące przepisów ruchu drogowego w odniesieniu do dopuszczalnych obciążeń, wymiaru ładunków i innych parametrów technicznych. Ziemia urodzajna będąca przedmiotem zamówienia przeznaczona do wykonania terenu zieleni, nie może być zagruzowana, przerośnięta korzeniami, zasolona lub zanieczyszczona chemicznie. Powinna być wolna od trwałych części chwastów wieloletnich (perzu, podagrycznika itp.) oraz nasion chwastów, zawierać dość dużo materiału organicznego, rozluźniającego i spulchniającego glebę co znacznie poprawia pojemność wodną i ogranicza częstość podlewania. Ziemia urodzajna powinna zawierać, co najmniej 5% części organicznych, optymalne pH ziemi 5,5 - 6,8. Ziemia urodzajna powinna być wilgotna, nie zbrylona i pozbawiona kamieni większych od 5 cm oraz wolna od zanieczyszczeń obcych. W przypadkach wątpliwych Zamawiający może zażądać wykonanie badań w celu stwierdzenia, że ziemia urodzajna odpowiada następującym kryteriom: optymalny skład granulometryczny: frakcja ilasta (d < 0,002 mm) 12 -18%, frakcja pylasta (0,002 do 0,05mm) 20 - 30%, frakcja piaszczysta (0,05 do 2,0 mm) 45 - 70%, zawartość fosforu (P205) > 20 mg/m2, zawartość potasu (K20) > 30 mg/m2, Wymienione wyżej mieszanki muszą posiadać Krajową Deklarację Zgodności lub oznakowania znakiem budowlanym. 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu. 4. Opcja minimum w przedmiotowym postępowaniu polega na zobowiązaniu się Zamawiającego do zamawiania w zakresie minimum na zasadach określonych w Istotnych postanowieniach umowy. 5. Opcja maksimum polega na prawie Zamawiającego do zamawiania, ponad ilości determinujące opcję minimum, na zasadach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, do zakresu wartości maksimum. 6. Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko oraz staraniem Wykonawcy, na plac składowy Sopot, Al. Niepodległości 930. 7. Dostawy realizowane będą stosownie do potrzeb Zamawiającego, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy (faksem, e-mailem, telefonicznie). 8. Termin dostawy od momentu złożenia zamówienia : minimum 24 godz., maksymalnie 72 godz.. 9. Wymienione wyżej mieszanki muszą posiadać Krajową Deklarację Zgodności lub oznakowania znakiem budowlanym. 10. Cena obejmować ma mieszankę wraz z transportem i rozładunkiem na plac składowy Zamawiającego. 11. Dowodem zrealizowania dostawy będą dowody wydania WZ wystawiane każdorazowo przez Wykonawcę na dostawę zamówień częściowych. 12. Odbioru ilościowo - jakościowego będzie dokonywać wyznaczony pracownik Działu Służby Drogowej/Dział Zaplecza Technicznego/Dział Zieleni Zamawiającego. 13. Cena ofertowa podana przez Wykonawcę będzie obowiązująca przez okres związania umową. Ma obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 14. Wszelkie wady i niedobory bieżącej dostawy będą zgłaszane Wykonawcy niezwłocznie po stwierdzeniu ich ujawnienia, a Wykonawca potwierdzi pisemnie przyjęcie zgłoszenia. Dokument nr: ZP-125/NZ/2024/EB Składanie ofert: 15. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 11.12.2024r. do godź. 11:00 17. Miejsce składania ofert: elektronicznie, e-mailem na adres : zamowienia@zdiz.sopot.pl. Miejsce i termin realizacji: 16. Termin realizacji umowy od 01.01.2025r. do 31.12.2025r. lub do wyczerpania opcji maksimum umowy. Wymagania: 18. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony formularz oferty (wzór oferty załączono do niniejszego zapytania ofertowego), b) oświadczenie w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania c) stosowne pełnomocnictwo w zależności od sposobu Reprezentacji w jednostce Wykonawcy d) Oświadczenie w zakresie RODO 19. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert: Cena - waga 80% Termin realizacji - waga 20 % (przy czym termin realizacji nie może być dłuższy niż 72 godziny i nie krótszy niż 24 godziny), 20. Warunki płatności: 1) Płatność za dostarczony przedmiot umowy dokonywana będzie przez Zamawiającego na rachunek zarejestrowany w Urzędzie Skarbowym na podstawie prawidłowo sporządzonej faktury VAT, w terminie do 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. Faktura VAT, aby mogła być uznana za prawidłowo wystawioną, musi w swojej treści jako Zamawiającego wskazywać wskazywać Nabywcę i Odbiorcę, tj. jako Nabywcę: Gminę Miasta Sopotu z siedzibą ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot NIP 585-14-11-941 REGON: 191675563 Faktura winna w treści wskazywać Odbiorcę i winna być dostarczona na adres Odbiorcy, tj.: Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie Al. Niepodległości 930, 81-861 Sopot, pod rygorem uznania faktury VAT za niedostarczoną i brakiem wymagalności należności nią objętych. Płatności za prawidłowo wystawioną fakturę VAT dokonywać będzie Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie. 2) Wykonawca ma możliwość przesyłania Zamawiającemu ustrukturyzowanych faktur elektronicznych za pośrednictwem platformy. Wykonawca przesyła ustrukturyzowane faktury elektroniczne za pośrednictwem platformy https://www.brokerinfinite.efaktura.gov.pl/. Dane konta Zamawiającego: Nazwa podmiotu: zdizsopot Adres PEF: 5851003159 Zamawiający oświadcza, że będzie realizować płatności za faktury z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, tzw. split payment. Podzieloną płatność, tzw. split payment stosuje się wyłącznie przy płatnościach bezgotówkowych, realizowanych za pośrednictwem polecenia przelewu lub polecenia zapłaty dla czynnych podatników VAT. Mechanizm podzielonej płatności nie będzie wykorzystywany do zapłaty za czynności lub zdarzenia pozostające poza zakresem VAT (np. zapłata odszkodowania), a także za świadczenia zwolnione z VAT, opodatkowane stawką 0% lub objęte odwrotnym obciążeniem. Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na dokonywanie przez Zamawiającego płatności w systemie podzielonej płatności. Wykonawca oświadcza, że numer rachunku rozliczeniowego wskazany we wszystkich fakturach, które będą wystawione w jego imieniu, jest rachunkiem dla którego zgodnie z rozdz.3a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r-Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 2187 ze zm.) prowadzony jest rachunek VAT." 3) Za datę płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie. 21. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej/elektronicznej - w języku polskim; ofertę można złożyć jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdiz.sopot.pl. 22. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert. 23. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do przedstawienia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku przedsiębiorców). 24. Zamawiający zastrzega możliwość w każdym czasie zmiany lub odwołania warunków niniejszego postępowania, a także zamknięcia (unieważnienia) postępowania bez dokonania wyboru, zgodnie z ustawą Kodeks Cywilny. |
© eurobudowa.pl 2004-2025