śląskie (Jastrzębie-Zdrój)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż wyposażenia - część III AGD, materiały i akcesoria przemysłowe |
Data zamieszczenia: | 2024-12-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA GNIEZNO Aleje Władysława Stanisława Reymonta 9-11 62-200 Gniezno powiat: gnieźnieński 614245750, faks 614245751 sekretariat@urzadgminy.gniezno.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/1029356 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Gniezno |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 614245750, faks 6142 |
Termin składania ofert: | 2024-12-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część III AGD, materiały i akcesoria przemysłowe Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część III AGD, materiały i akcesoria przemysłowe. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: dostawę wyposażenia wraz z transportem i wniesieniem do budynku wskazanego przez Zamawiającego artykułów stanowiących przedmiot zamówienia w stanie zmontowanym. Jeżeli dany egzemplarz wyposażenia wymaga montażu, Wykonawca zobowiązany jest wykonać montaż w miejscu dostawy. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. CPV: 39220000-0, 16160000-4,44512000-2 Dokument nr: 2024/BZP 00627851, OSOP.271.49.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-12-10 09:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/1029356 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1029356 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1029356 opcja "Wyślij wiadomość do zamawiającego" 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gniezno; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@lesny.com.pl. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp), w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp oraz inne podmioty, które przetwarzają dane osobowe na podstawie stosownych umów zawartych z Administratorem (np. podmioty świadczące usługi informatyczne) 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; następnie dane przechowywane będą przez okres wskazany w instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitym rzeczowym wykazie akt na podstawie art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją ich niepodania jest przede wszystkim brak możliwości wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; inne konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1029356 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-12-10 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1029356 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: OSOP.271.49.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część III AGD, materiały i akcesoria przemysłowe. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: dostawę wyposażenia wraz z transportem i wniesieniem do budynku wskazanego przez Zamawiającego artykułów stanowiących przedmiot zamówienia w stanie zmontowanym. Jeżeli dany egzemplarz wyposażenia wymaga montażu, Wykonawca zobowiązany jest wykonać montaż w miejscu dostawy. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: l.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium (waga) Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1) Cena brutto (C) 60% 60 punktów 2) Dodatkowa gwarancja (G) 40% 40 punktów 2. Punkty przyznawane za podane w pkt 1 kryteria będą liczone wg następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 (Cmin/Cof) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie 2 (Gofrb/Gmaxrb) * 100 * waga gdzie: - Gofrb - okres dodatkowej gwarancji proponowany w ocenianej ofercie, nie dłuższy niż 12 miesięcy; - Gmaxrb - najdłuższy okres dodatkowej gwarancji proponowany w ocenianych ofertach, nie dłuższy niż 12 miesięcy. Przy czym: -Zamawiający ustala okres podstawowej gwarancji na dostawę urządzenia 24 miesiące (obowiązujący wszystkich wykonawców; Zamawiający nie będzie przyznawał punktów za zaoferowanie podstawowego okresu gwarancji); - Zamawiający ustala maksymalny okres dodatkowej gwarancji 12 miesięcy. W przypadku wskazania przez wykonawcę okresu dodatkowej gwarancji dłuższego niż 12 miesięcy, przyjmuje się okres 12 miesięcy; - łączny okres gwarancji nie może być dłuższy niż 36 miesięcy (okres podstawowej gwarancji + okres dodatkowej gwarancji); - okres gwarancji powinien zostać podany w miesiącach. W przypadku braku wskazania przez wykonawcę w ofercie okresu gwarancji Zamawiający przyjmuje, że oferuje on minimalny wymagany okres gwarancji tj. 24 miesiące. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja dodatkowa 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie ze wzorem umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: l.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium (waga) Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1) Cena brutto (C) 60% 60 punktów 2) Dodatkowa gwarancja (G) 40% 40 punktów 2. Punkty przyznawane za podane w pkt 1 kryteria będą liczone wg następujących wzorów: Nr kryterium Wzór 1 (Cmin/Cof) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie 2 (Gofrb/Gmaxrb) * 100 * waga gdzie: - Gofrb - okres dodatkowej gwarancji proponowany w ocenianej ofercie, nie dłuższy niż 12 miesięcy; - Gmaxrb - najdłuższy okres dodatkowej gwarancji proponowany w ocenianych ofertach, nie dłuższy niż 12 miesięcy. Przy czym: -Zamawiający ustala okres podstawowej gwarancji na dostawę urządzenia 24 miesiące (obowiązujący wszystkich wykonawców; Zamawiający nie będzie przyznawał punktów za zaoferowanie podstawowego okresu gwarancji); - Zamawiający ustala maksymalny okres dodatkowej gwarancji 12 miesięcy. W przypadku wskazania przez wykonawcę okresu dodatkowej gwarancji dłuższego niż 12 miesięcy, przyjmuje się okres 12 miesięcy; - łączny okres gwarancji nie może być dłuższy niż 36 miesięcy (okres podstawowej gwarancji + okres dodatkowej gwarancji); - okres gwarancji powinien zostać podany w miesiącach. W przypadku braku wskazania przez wykonawcę w ofercie okresu gwarancji Zamawiający przyjmuje, że oferuje on minimalny wymagany okres gwarancji tj. 24 miesiące. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja dodatkowa 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-01-08 |
© eurobudowa.pl 2004-2025