Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4710z ostatnich 7 dni
13777z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

REMONT SZATNI I POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

REMONT SZATNI I POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH

Data zamieszczenia: 2024-12-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Sportu i Rekreacji
Olimpijczyków 31
84-300 Lębork
powiat: lęborski
59 862 71 77
sekretariat@csir.lebork.pl
https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/185808
Województwo: pomorskie
Miasto: Lębork
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 59 862 71 77
Termin składania ofert: 2024-12-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
REMONT SZATNI I POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH MIESZĄCYCH SIĘ W BUDYNKU KLUBOWYM NA STADIONIE MIEJSKIM W LĘBORKU - postępowanie powtórzone
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont szatni i pomieszczeń socjalnych mieszczących się w budynku klubowym na stadionie miejskim w Lęborku.
Zakres robót obejmuje wykonanie prac budowlanych polegających na remoncie budynku szatni z zapleczem socjalnym mieszczącym się na Stadionie miejskim przy Ul. Kusocińskiego w Lęborku, w tym remont umywalni, natrysków i toalet oraz wymianie osprzętu instalacji elektrycznej i sanitarnej.
W budynku szatni nr 1 przewiduje się:
a) wymianę podkładów podposadzkowych
b) wymianę płytek podłogowych i ściennych
c) przebudowa pomieszczenia łazienki
d) wymianę osprzętu instalacji elektrycznej
e) częściową wymianę urządzeń i instalacji sanitarnych
f) odświeżenie powłok malarskich oraz szpachlowanie
g) wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej
h) montaż wentylatorów w kratkach wentylacyjnych
i) wymiana, zakup nowych ławek i wieszaków ściennych
W budynku szatni nr 2 przewiduje się:
a) rozbiórkę podłogi drewnianej w szatni sędziów
b) położenie płytek podłogowych
c) przebudowa korytarza pomieszczeni nr 3 - wydzielenie osobnego kantorka
d) odświeżenie powłok malarskich oraz szpachlowanie ścian i sufitów pomieszczeń 1,2,3
e) wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej do pomieszczeń 1,2
f) montaż nowych drzwi do pomieszczenia 3
2) Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami zamówienia i postanowieniami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
3) Szczegółowy planowany zakres remontu określono w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej oraz rysunkach stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.

CPV: 45212221-1, 45000000-7,45212600-2,45300000-0,45421100-5, 45440000-3,45450000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00628931, CSiR.ZP.261.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-12-20 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/185808
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/185808
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej pod
adresem: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/185808
Informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji znajdują się w rozdziale III podrozdział 1 niniejszej SWZ.
UWAGA! Przed przystąpieniem do składania oferty Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy
zakupowej. Instrukcja została zamieszczona także bezpośrednio na ww Platformie zakupowej w zakładce ,,i Intranet - Baza Wiedzy -
Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/185808
Uwaga! Zamawiający przypomina, że w toku postępowania zgodnie z art. 61 ust. 2 ustawy PZP komunikacja ustna dopuszczalna jest jedynie w toku negocjacji lub dialogu oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne. Zasady dotyczące sposobu komunikowania się zostały przez Zamawiającego umieszczone w rozdziale III pkt. 1
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/185808
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny):Zamawiający realizuje
obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (obowiązek informacyjny):Zamawiający realizuje
obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ).

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/185808
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-12-20 09:00
Miejsce składania ofert: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/185808

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Wymagania:
1) Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2800,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące osiemset 00/100).
2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, tj. do dnia 18.01.2025r.
3) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 419 z póżn. zm.).
Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. 07 1240 3800 1111 0010 8737 0747 z dopiskiem: ,,REMONT SZATNI I POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH MIESZĄCYCH SIĘ W BUDYNKU KLUBOWYM NA STADIONIE MIEJSKIM W LĘBORKU"
4) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5) W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna nastąpić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 20.12.2024 r. do godziny 9:00, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony.
6) Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
b) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
o odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
o nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
8) Zamawiający zwróci wadium:
a) niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
o upływu terminu związania ofertą;
o zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
o unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
b) niezwłocznie, nie później jednak niż 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
o który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
o którego oferta została odrzucona;
o po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
c) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CSiR.ZP.261.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont szatni i pomieszczeń socjalnych mieszczących się w budynku klubowym na stadionie miejskim w Lęborku.
Zakres robót obejmuje wykonanie prac budowlanych polegających na remoncie budynku szatni z zapleczem socjalnym mieszczącym się na Stadionie miejskim przy ul. Kusocińskiego w Lęborku, w tym remont umywalni, natrysków i toalet oraz wymianie osprzętu instalacji elektrycznej i sanitarnej.
W budynku szatni nr 1 przewiduje się:
a) wymianę podkładów podposadzkowych
b) wymianę płytek podłogowych i ściennych
c) przebudowa pomieszczenia łazienki
d) wymianę osprzętu instalacji elektrycznej
e) częściową wymianę urządzeń i instalacji sanitarnych
f) odświeżenie powłok malarskich oraz szpachlowanie
g) wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej
h) montaż wentylatorów w kratkach wentylacyjnych
i) wymiana, zakup nowych ławek i wieszaków ściennych
W budynku szatni nr 2 przewiduje się:
a) rozbiórkę podłogi drewnianej w szatni sędziów
b) położenie płytek podłogowych
c) przebudowa korytarza pomieszczeni nr 3 - wydzielenie osobnego kantorka
d) odświeżenie powłok malarskich oraz szpachlowanie ścian i sufitów pomieszczeń 1,2,3
e) wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej do pomieszczeń 1,2
f) montaż nowych drzwi do pomieszczenia 3
2) Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami zamówienia i postanowieniami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
3) Szczegółowy planowany zakres remontu określono w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej oraz rysunkach stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45212600-2 - Roboty budowlane w zakresie pawilonów
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:
- Cena Oferty (60%) - maksymalnie 60 punktów
- Okres gwarancji (przedłużenie okresu gwarancji do 60 miesięcy) (40%) - maksymalnie 40 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest w sposób szczególny.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest w sposób szczególny
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest w sposób szczególny.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
o Zamawiający uzna spełnienie warunku zdolności zawodowej jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - załącznik nr 10 do SWZ
o nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył roboty budowlane o złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, tj. co najmniej 2 roboty budowlane (umowy) polegające na remoncie lub przebudowie lub rozbudowie pomieszczeń lub budynków o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda - zakończone i odebrane protokołem częściowym lub końcowym.
Uwagi:
1. Treść tego warunku w istocie wyraża Wymaganie, by Wykonawca co najmniej dwukrotnie wykonał każde z ww.
przedsięwzięć, o określonej powyżej charakterystyce. Dla Zamawiającego miarą wiedzy i doświadczenia w ramach
niniejszego warunku zdolności technicznej lub zawodowej jest bowiem nie tylko wykonanie określonych powyżej robót
budowlanych, ale przede wszystkim niezakłócone - co najmniej dwukrotne - powtórzenie każdej z ww. robót budowlanych
[przedsięwzięcia].
2. Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ustawy Pzp minimum jeden Wykonawca
lub jeden udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania [łączenia potencjału] w zakresie tego warunku udziału w
postępowaniu, gdyż wypaczałoby to cel, który powinien zostać osiągnięty poprzez tak postawiony warunek.
3. W przypadku, gdy roboty podstawowe w rzeczywistości były wykonywane przez Wykonawcę w ramach konsorcjum wraz
z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, należy w Wykazie robót, wskazać, jakie czynności w ramach tych robót były
wykonywane przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie. Faktyczny wkład konsorcjanta w prowadzeniu
działań może polegać na osobistym wykonaniu robót, ale także zarządzanie i administrowanie robotami może wystarczyć
do powołania się na doświadczenie nabyte w toku ich realizacji.
4. Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane
w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone jest szerszy od powyżej określonego
przez Zamawiającego należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót odpowiadających zakresowi warunku.
5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż Polska
(PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w
Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
6. W Wykazie robót (załącznik nr 9 do SWZ) należy podać rodzaj robót budowlanych, wartość robót, daty i miejsca
wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączenie dowodów potwierdzających czy
te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje czy inne dokumenty
sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
7. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające
ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, które są wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca składa następujące podmiotowe środki dowodowe:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 7 do SWZ.
b) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale II podrozdział 7 SWZ - załącznik nr 8do SWZ
Uwaga:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wymagana forma:
Oświadczenie przekazuje się w oryginale w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art.112 Pzp, określonych w rozdziale 6 Działu II SWZ Wykonawca składa następujące podmiotowe środki dowodowe:
o W celu potwierdzenia zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający wymaga złożenia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego
z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
o W celu potwierdzenia uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest w sposób szczególny.
o W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest w sposób szczególny.
o W celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga złożenia:
o Wykaz wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały należycie wykonanie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SWZ;
o Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 10 do SWZ,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2800,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące osiemset 00/100).
2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, tj. do dnia 18.01.2025r.
3) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 419 z póżn. zm.).
Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. 07 1240 3800 1111 0010 8737 0747 z dopiskiem: ,,REMONT SZATNI I POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH MIESZĄCYCH SIĘ W BUDYNKU KLUBOWYM NA STADIONIE MIEJSKIM W LĘBORKU"
4) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5) W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna nastąpić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 20.12.2024 r. do godziny 9:00, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony.
6) Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
b) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
o odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
o nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
8) Zamawiający zwróci wadium:
a) niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
o upływu terminu związania ofertą;
o zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
o unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
b) niezwłocznie, nie później jednak niż 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
o który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
o którego oferta została odrzucona;
o po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
c) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, a oferta taka spełniać musi następujące
wymagania:
a) Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego
zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
b) Wypełniając Formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na ,,Wykonawcę"; w miejscu ,,np. nazwa i adres
Wykonawcy" należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub
nienależyte wykonanie zobowiązania, określoną w at. 366 Kodeksu cywilnego.
d) W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z Pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem
występującym jako Pełnomocnik.
e) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty), Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek
przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej ich współpracę.
f) W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu - każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
g) Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
o dokumenty dotyczące własnej firmy składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy,
o oświadczenie i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
o dokumenty wspólne takie jak np. formularz oferty, wykaz dostaw, wykaz osób - składa Pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany umowy w następujących okolicznościach:
1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych,
2) zmiany terminu realizacji umowy, którym mowa w § 2 umowy, z powodu przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę
określonych poniżej:
a) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy: administracji
państwowej, samorządowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
b) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony
organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
c) wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej;
d) zmiany będące następstwem działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub
czasowe zawieszenie realizacji zamówienia;
e) gdy zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia
robót objętych umową podstawową;
f) zmian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i
nieprzewidywalnych, których niewykonanie uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy;
3) zmiana warunków oraz terminu płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których
nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku gdy ze
względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna;
4) zmiany rozwiązań technicznych w dokumentacji projektowej w uzasadnionych przypadkach (np. spowodowanych wadami
dokumentacji projektowej), gdy realizacja zadania według dokumentacji projektowej powodowałaby wadliwe wykonanie
przedmiotu umowy, byłaby niemożliwa lub gdy zaistniałaby, z przyczyn wynikających z dokumentacji projektowej,
konieczność wstrzymania prowadzonych przez wykonawcę robót budowlanych; dopuszcza się wprowadzenie zmian w
stosunku do pierwotnej dokumentacji oraz zmianę terminu zakończenia robót budowlanych (w związku z koniecznością
opracowania i uzgodnienia rozwiązań niezbędnych do właściwej realizacji robót); w umowie zostaną wprowadzone zmiany
dotyczące zakresu rzeczowego dokumentacji projektowej oraz wykonanych na jej podstawie robót budowlanych oraz
zmiany dotyczące terminów: zostanie określony termin opracowania zmodyfikowanej dokumentacji oraz termin zakończenia robót budowlanych,
5) pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy:
a) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotycząca podmiotu wskazanego w ofercie, na którego zasoby wykonawca
powoływał się, na zasadach określonych w ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków
udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub
Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał
się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
b) w przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę zamiaru zmiany sposobu wykonywania umowy poprzez również
podwykonawców,
6) Poza przesłankami opisanymi powyżej Strony mają prawo dokonania następujących zmian umowy:
a) w celu usunięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w umowie, których nie będzie
można usunąć w inny sposób, a zmiana treści umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i
doprecyzowanie jej zapisów w celu jej jednoznacznej interpretacji;
b) dotyczących skrócenie terminu realizacji umowy na wniosek Wykonawcy, gdy zmiana ta jest korzystna dla
Zamawiającego;
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami:
- Cena Oferty (60%) - maksymalnie 60 punktów
- Okres gwarancji (przedłużenie okresu gwarancji do 60 miesięcy) (40%) - maksymalnie 40 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-01-18

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.