dolnośląskie (Świebodzice)
śląskie (Jastrzębie-Zdrój)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wraz z montażem mebli do strefy studenta w budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-12-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Politechnika Śląska ul. Akademicka 2A 44-100 Gliwice powiat: Gliwice Telefon: +48 322371334 DZPZ@polsl.pl https://polsl.ezamawiajacy.pl/app/login |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Gliwice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: +48 3223713 |
Termin składania ofert: | 2025-01-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA wraz z montażem mebli do strefy studenta w budynku Politechniki Śląskiej w Gliwicach przy Ul. Konarskiego 20. Znak sprawy DZPZ.282.102.2024.AG 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (dowóz i wniesienie) i montaż mebli. Meble przeznaczone są do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej. 2. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 8 tygodni (56 dni) od dnia zawarcia umowy. 3. Kod CPV: 39100000-3- Meble Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: DOSTAWA wraz z montażem mebli do strefy studenta w budynku Politechniki Śląskiej w Gliwicach przy Ul. Konarskiego 20 Opis: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż (dowóz, wniesienie) mebli. Meble przeznaczone są do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej. 2. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej a) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej Politechniki Śląskiej, zwanej dalej ,,Platformą" lub ,,Systemem": https://polsl.ezamawiajacy.pl/app/login oraz poczty elektronicznej: DZPZ@polsl.pl. b) Korzystanie z Platformy Zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. Na Platformie znajduje się zakładka ,,Baza Wiedzy" zawierająca Instrukcje dla Wykonawców. c) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą tego rozwiązania teleinformatycznego pod nr tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 900-1700), e-mail: oneplace@marketplanet.pl d) Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej; zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2; zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. e) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. f) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. g) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę. h) O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie. i) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy Zakupowej wynosi do 2 GB. j) Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES; dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż . pdf, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem; w związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem. k) Wykonawca może również przekazać ww. zawiadomienie, dokument lub oświadczenie (nie dotyczy oferty) na adres poczty elektronicznej Zamawiającego. Wykonawca, przekazując ww. zawiadomienie, dokument lub oświadczenie, żąda potwierdzenia dostarczenia wiadomości. Za datę przekazania zawiadomienia, dokumentu lub oświadczenia przyjmuje się datę otrzymania potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej ww. pliki/ załączniki z serwera pocztowego Zamawiającego. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego wynosi 10 MB. 3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://polsl.ezamawiajacy.pl/app/login Wewnętrzny identyfikator: DZPZ.282.102.2024.AG Główna klasyfikacja (cpv): 39100000 Meble CPV: 39100000 Dokument nr: 735676-2024, DZPZ.282.102.2024.AG Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 07/01/2025 11:00:00 (UTC+1) Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://polsl.ezamawiajacy.pl/app/login Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 07/01/2025 10:00:00 (UTC+1) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Adres pocztowy: Gliwice, Ul. Konarskiego 20, I piętro (bez windy, winda w innym budynku, między budynkami 7 stopni schodów) Miejscowość: Gliwice Kod pocztowy: 44-100 Podpodział krajowy (NUTS): Gliwicki (PL229) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: Przedmiotowe środki dowodowe: 1. Na potwierdzenie, że oferowana dostawa jest zgodna z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych: - poz. 1, poz. 10, poz. 12, poz. 13, poz. 14, poz. 15, poz. 16, poz. 17, poz. 22- certyfikat zgodności z normą ISO 14001 (Environmental Management System - System Zarządzania Środowiskowego), w Polsce PN - EN ISO 14001 lub równoważny, - Poz. 14- certyfikat zgodności z normą EN 1729-2:2006 Meble - krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych lub równoważną, - Poz. 17 i poz. 22 - certyfikat zgodności z normą ISO 9001:2015 System Zarządzania Jakością lub równoważną - Poz. 22- certyfikat zgodności z normą PN-EN ISO 11654: 1997 Akustyka. Wyroby dźwiękochłonne używane w budownictwie. Wskaźnik pochłaniania dźwięku, lub równoważną. 2. Dokumenty wymienione w pkt. 1 muszą być złożone w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia. 4. Zamawiający może żądać również wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 8 Tygodnie Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Politechnika Śląska Numer rejestracyjny: Regon 000001637 Departament: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Adres pocztowy: ul. Akademicka 2A Miejscowość: Gliwice Kod pocztowy: 44-100 Podpodział krajowy (NUTS): Gliwicki (PL229) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia E-mail: DZPZ@polsl.pl Telefon: +48 322371334 Adres strony internetowej: https://www.polsl.pl/ Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://polsl.ezamawiajacy.pl/app/login Role tej organizacji: Nabywca Organizacja rozpatrująca oferty |
© eurobudowa.pl 2004-2025