Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5212z ostatnich 7 dni
16096z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Konserwacja, naprawa i remont instalacji wodno-kanalizacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja, naprawa i remont instalacji wodno-kanalizacyjnych

Data zamieszczenia: 2024-12-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dzierżoniowski Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o
ul. Bielawska 15
58-200 Dzierżoniów
powiat: dzierżoniowski
tel. (74) 646-46-17, tel. 74 646 46 00
biuro@dzbm.info.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Dzierżoniów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (74) 646-46-17,
Termin składania ofert: 2024-12-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
na:
,,Konserwacje, naprawy i remonty instalacji wodno-kanalizacyjnych w budynkach i lokalach komunalnych pod zarządem DZBM Sp. z o.o. w Dzierżoniowie w 2025 r.".
1. Zamówienie obejmuje wykonanie zakresu robót jak w obwieszczeniu tj.:
a) Konserwacji, remontów i napraw instalacji wodno-kanalizacyjnych we wskazanych budynkach i lokalach.
b) Sprawdzenie i ustalenie przyczyny niedrożności instalacji wodno-kanalizacyjnej.
c) Mechaniczne i ręczne usuwanie niedrożności instalacji kanalizacyjnej wewnętrznej oraz do I studzienki.
d) Odmrażanie instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z ociepleniem, we wskazanych budynkach i lokalach.
e) Pełnienie stałego i nieprzerwanego świadczenia usług, a w szczególności usuwanie każdej awarii
i uszkodzeń, mogące nastąpić w każdym czasie, na żądanie Zamawiającego.
f) Prace zabezpieczające nieruchomość po zakończeniu akcji ratowniczej Straży Pożarnej, bez względu na czas jej zaistnienia.
g) Pełnienie dyżuru pogotowia technicznego w godz.ch: 16:00 - 22:00 (dni robocze)
08:00-22:00 (dni wolne)

Otwarcie ofert: 9. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w dniu 23.12.2024 r. o godz. 08:30.

Składanie ofert:
3.2.2 Oferta musi zostać złożona w terminie do dnia 23.12.2024 r. do godz.: 08:00 pod adres Zamawiającego - sekretariat (I piętro). Do odbierania ofert upoważniona jest pani Alicja Paszkowska.

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania umowy: od 01 stycznia 2025 r.
do 31 grudnia 2025 r.

Wymagania:
2. Opis sposobu przygotowania ofert
2.1 Oferta winna być sporządzona na FORMULARZU OFERTY, stanowiącym załącznik do Instrukcja dla oferenta.
2.1.1 Do oferty winny być załączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami punktu 4.
2.1.2 W przypadku, gdy oferent, jako załącznik do ofert dołączył kopię jakiegoś dokumentu powyższa kopia winna być potwierdzona ,,za zgodność z oryginałem".
2.2 Oferenci przedstawią oferty zgodne z wymaganiami specyfikacji warunków zamówienia.
2.3 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
2.3.1 Oferta powinna być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem oraz winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela oferenta. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia oferenta winny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela oferenta.
2.3.2 Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez oferenta.
2.3.3 Wszystkie stronice oferty, a także wszelkie miejsca, w których oferent naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
2.4 Oferent winien zamieścić ofertę w wewnętrznej i zewnętrznej kopercie, które będą zaadresowane na zamawiającego, na adres podany na wstępie oraz będą posiadać oznaczenia:
*oferta na - ,,KONSERWACJE, NAPRAWY I REMONTY INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNYCH W BUDYNKACH I LOKALACH KOMUNALNYCH POD ZARZĄDEM DZBM SP. Z O.O. W DZIERŻONIOWIE W 2025 R."- nie otwierać przed godz. 08:30
w dniu 23.12.2024 roku.
2.4.1 Poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres oferenta, aby można było odesłać ofertę w przypadku stwierdzenia jej opóźnienia.
2.4.2 Oferent może dokonać zmian lub wycofać złożoną przez siebie ofertę tylko przed terminem składania ofert, pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed terminem.
3. Opis kryteriów, którymi kierować się będzie Zamawiający przy wyborze oferty.
3.1 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę.
3.2 Oferta ważna spełniać musi następujące warunki:
3.2.1 Oferent składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych.
3.3 Kryteria oceny oferty
Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
a) cena ofertowa - 90%
Sposób oceny oferty:
Cof = (Ci*40%+C2*20%+Di*20%+D2*10%) / C
gdzie:
Ci - cena oferty za Rg w czasie pracy = R * Kp * Z
Ca - cena oferty za Rg w czasie dyżuru awaryjnego = R * Kp * Z
Di - cena oferty za dojazd na miejsce awarii
D2 - cena oferty za dojazd na miejsce awarii w czasie dyżuru awaryjnego
b) doświadczenie w prowadzeniu prac remontowych na budynkach komunalnych, Wspólnot Mieszkaniowych bądź spółdzielczych (min. 1 roczne) - 10 %
4. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NIŻEJ WYMIENIONE DOKUMENTY:
4.1 Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 Prawa Zamówień Publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 1 do oferty.
4.2 Oświadczenie oferenta w trybie artykułu 57 Prawa Zamówień Publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do oferty.
4.3 Aktualny dokument (do 6 miesięcy od daty wystawienia przez organ wydający) dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem.
4.3.1 W przypadku spółek prawa handlowego zaświadczenie z sądu gospodarczego o nie wszczęciu postępowania upadłościowego ani nie o ogłoszeniu upadłości.
4.4 Oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością oferenta.

4.5 Oświadczenie o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne.
4.6 Wypełniony FORMULARZ OFERTY
4.7 Wypełniony załącznik nr 3 o posiadanym doświadczeniu zawodowym.
4.8 Referencje od innych inwestorów dotyczących przedmiotu zamówienia- w szczególności poświadczenie o wykonaniu prac remontowych w budynkach komunalnych, Wspólnot Mieszkaniowych bądź spółdzielczych- minimalnie 1 rok.
UWAGA!
ODRZUCONE BĘDĄ OFERTY, KTÓRE:
a) nie spełnią zapisu 2.1-2.4 SWZ, b) nie będą posiadać, któregokolwiek dokumentu wymaganego w punktach 4.1-4.8 SWZ,
c) zostaną złożone po wyznaczonym w SWZ terminie,
d) nie mają w PEŁNI wypełnionego formularza oferty.
6. Cenę oferty należy podać w FORMULARZU OFERTY.
7. Cenę należy podać w ZŁOTYCH POLSKICH (bez VAT).
8. Oferent będzie związany złożoną ofertą przez okres 45 dni od terminu składania ofert.
10. Oferenci mogą być obecni przy otwieraniu ofert.
11. Wymagania w stosunku do oferentów:
prace planowe będą wykonywane na podstawie zlecenia wystawianego przez DZBM z terminem wykonania określonym w zleceniu
- prace awaryjne wykonywane będą na zlecenie ustne, rozliczane kosztorysem podwykonawczym, na podstawie tego wystawiane będzie zlecenie
po wykonaniu prac. wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia ich wykonania przez obecnego lokatora. W przypadku remontu części wspólnych lub pustostanów- potwierdzenia dokona wyznaczony inspektor . który dokona odbioru prac.
- maksymalny czas dojazdu na prace awaryjne do nieruchomość - do 45 minut od chwili zgłoszenia.

Kontakt:
12. Przedstawicielami Zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami są:
-Justyna Florczak-Pawłowska - tel. (74) 646-46-17

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.