wielkopolskie (Poznań)
zachodniopomorskie (Szczecin)
zachodniopomorskie (Szczecin)
zachodniopomorskie (Szczecin)
śląskie (Koniecpol)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie urządzeń i instalacji obiektów parkingowych |
Data zamieszczenia: | 2024-12-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni Partyzantów 36 80-254 Gdańsk powiat: Gdańsk gzdiz-przetargi@gdansk.gda.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | 1.600,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-12-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2024. Utrzymanie urządzeń i instalacji obiektów parkingowych. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie urządzeń i instalacji elektrycznych, mechanicznych, automatyki, wentylacyjnych, hydraulicznych oraz odwodnieniowych, wchodzących w skład wyposażenia technicznego następujących obiektów: Parking Kubaturowy w Gdańsku Ul. Okopowa 29 oraz Parking Rowerowy w Gdańsku Wrzeszczu Ul. Romana Dmowskiego 11E. CPV: 50332000-1, 50710000-5,45232431-2 Dokument nr: 2024/BZP 00629617, 72/B/IN/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-12-17 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-765e775b-ec51-4031-90ba-7d425dae2665 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.gdansk.pl/gzdiz/zamowienia-publiczne 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wskazano w SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wskazano w SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-12-17 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 72/B/IN/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie urządzeń i instalacji elektrycznych, mechanicznych, automatyki, wentylacyjnych, hydraulicznych oraz odwodnieniowych, wchodzących w skład wyposażenia technicznego następujących obiektów: Parking Kubaturowy w Gdańsku ul. Okopowa 29 oraz Parking Rowerowy w Gdańsku Wrzeszczu ul. Romana Dmowskiego 11E. 4.2.6.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych 45232431-2 - Przepompownie wody odpadowej 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 96 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia usterki lub awarii 4.3.6.) Waga: 4 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) wykażą, że w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali co najmniej jedno zamówienie polegające na prowadzeniu obsługi 24 godzin na dobę 7 dni w tygodniu instalacji i urządzeń elektrycznych - za kwotę minimum 100 000 zł brutto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać ww. warunek w sposób następujący: przynajmniej jeden z wykonawców musi spełnić ten warunek. 2) dysponują min. 2 osobami posiadające świadectwo kwalifikacji ,,E" i "D" uprawniające do zajmowania się eksploatacją i dozorem urządzeń grupy 1 o napięciu znamionowym wyższym niż 1 kV. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić te warunki wspólnie. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy). 2) Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie wykonawcy znajduje się w treści formularza ofertowego, nie należy go składać na osobnym formularzu. Uwaga: W przypadku podwykonawcy lub podmiotu użyczającego potencjał należy do oferty dołączyć dodatkowe oświadczenia o analogicznej treści. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz wykonanych zamówień, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 4 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane; 2) dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy. 3) wykaz osób z uprawnieniami dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia; 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) Formularz ofertowy. 2) Dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy). 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy). 5) Informacja z KRS lub CEIDG. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 1.600,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: wskazano w SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: zgodnie z zapisami paragrafu 20 Wzoru Umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 96 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia usterki lub awarii 4.3.6.) Waga: 4 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2025