mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Żyrardów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż oświetlenia i nagłośnienia |
Data zamieszczenia: | 2024-12-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Kultury w Siechnicach ul. Fabryczna 15 55-011 Siechnice powiat: wrocławski tel. 71 311-39-97, 728-287-144 sekretariat@kultura-siechnice.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Siechnice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 71 311-39-97, 7 |
Termin składania ofert: | 2024-12-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż oświetlenia i nagłośnienia w Klubie Relaks w Siechnicach 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 3.1. Opis przedmiotu zapytania: Przedmiotem zapytania jest DOSTAWA i montaż oświetlenia i nagłośnienia w Klubie Relaks w Siechnicach w terminie do dnia 27.12.2024 r. 3.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1) wykaz oświetlenia niezbędnego do zainstalowania: 8x głowica wash minimu 350W 7x40W 4x głowica spot-beam minimum 230W 5x listwa led bar 24x3W 2x statyw oświetleniowy gravity z belką na 4 urządzenia 8x led par 27xl2W 4x uchwyt ścienny do głowicy oświetleniowej wash 2x sztankiet oświetleniowy 5m podwieszany do sufitu 12x kabel dmx 1,5m lx kabel dmx 10m 2x kabel dmx 5m lx kabel dmx 20m lx kabel dmx 15m Cyfrowy Sterownik oświetleniowy Avolites Tl Komputer 2wl z dodytkowym ekranem 24"np. Dell 7460 Spliter dmx 512 4-kanalowy 2) Wykaz nagłośnienia niezbędnego do zainstalowania: Zestaw nagłośnieniowy stereo o łącznej mocy minimum 1000W z subwooferami 4x monitor aktywny podłogowy minimum 400W 4x zestaw mikrofon bezprzewodowy minimum shure blx h8e w konfiguracji 4x mikrofon do ręki + 2x mikrofon nagłowny z bodypackami 5x kabel XLR 10m 5x kabel xlr5m 4x kabel XLR 1,5m Mikser cyfrowy + stagebox 32ch IN lx Ethernet cat5e 30m Skrzynia transportowa Szafa Rackowa 16 U Szuflada do recka 3U 19" 3) Zamawiający wymaga zapewnienia odpowiedniej ilości kabli zasilających oraz przedłużaczy, oraz listwy maskujące tzw. korytka kablowe na ścianę w odpowiedniej ilości. 4) W celu dokładnego wyliczenia niezbędnej długości kabli, o których mowa w pkt. 3 Zamawiający wymaga aby Oferent dokonał oceny na miejscu wraz z niezbędnymi pomiarami. Składanie ofert: 9. TERMIN SKŁADANIA OFERT Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną na adres: sekretariat@kultura-siechnice.pl lub w formie papierowej w sekretariacie Centrum Kultury Ul. Fabryczna 15, 55-011 Siechnice (I piętro), do dnia 11.12.2024 r. do godz. 09:00:00. Miejsce i termin realizacji: 4. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA 4.1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie 13.12.2024-27.12.2024 r. 4.2. Miejsce wykonania zamówienia: Klub Relaks, Ul. Fabryczna 15, 55-011 Siechnice. Wymagania: 3.3.Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. 2) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie nieprawidłowości w wykonaniu przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca zobowiązany jest do terminowego wykonania przedmiotu zamówienia. 4) Wykonawca zobowiązany jest do usuwania w sposób niezwłoczny i na wyłączny koszt Wykonawcy szkód powstałych z jego winy i stwierdzonych przez Zamawiającego w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca gwarantuje, iż urządzenia wykorzystywane w trakcie wydarzenia/imprezy do celów realizacji zamówienia, zgodnie z przepisami prawa, posiadają niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniają wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 6) Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i ryzyko wykonać przedmiot zamówienia. 5. OGÓLNE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (KRYTERIA DOSTĘP11) ORAZ SPOSÓB ICH WERYFIKACJI: 5.1. Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w realizacji usług tożsamych z usługami stanowiącymi przedmiot zapytania. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, obejmujących co najmniej 4 usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wielkością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów (np. referencji, itp.) potwierdzających, że usługi zostały wykonanie należycie. 5.2 W przypadku, gdy Wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów zobowiązany jest do przedłożenia ich pisemnego zobowiązania o zgodzie na korzystaniu z ich wiedzy i doświadczenia oraz ich zakresie. 5.3. Zamawiający może w toku badania ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonych ofert, bądź uzupełnień braków formalnych, wyznaczając Oferentom odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający / uprawniony będzie do odrzucenia oferty. 6. OTWARCIE OFERT I OCENA FORMALNA 6.1. Otwarcie ofert ma charakter niejawny. 6.2. Zamawiający dokona oceny złożonych ofert pod względem ich formalnej zgodności z treścią zapytania ofertowego. 6.3. Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w treści oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o fakcie poprawienia Wykonawcę. 6.4. Oferta zostanie odrzucona, jeśli: a) została złożona przez osobę nieuprawnioną, b) jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego lub jest niezgodna z innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę, e) Wykonawca nie zgodził się na poprawienie przez Zamawiającego oczywistej omyłki pisarskiej i/lub rachunkowej w treści oferty, 6.5. Z tytułu odrzucenia oferty oraz wyników postępowania Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 7. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, ICH ZNACZENIE I SPOSÓB OCENY 7.1. CENA-100% Cena ofertowa podana przez Wykonawcę ma być ceną ryczałtową za realizację usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. Cena powinna być wyrażona w złotych polskich i obejmować całkowity koszt realizacji przedmiotu zamówienia (tj. stanowi całkowitą kwotę, obejmującą wynagrodzenie Wykonawcy oraz należne daniny publicznoprawne, które podlegają zapłacie, w tym w przypadku podmiotów będących podatnikiem VAT zawiera podatek VAT). Wykonawca powinien sporządzić wycenę usług, podając cenę dla wszystkich czynności i elementów, których konieczność wykonania może wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia. Wycena powinna być sporządzona z zachowaniem należytej staranności i obejmować wszystkie prace występujące przy realizacji zamówienia. Oferent zobowiązany jest podać informację, czy jest podatnikiem VAT oraz czy jest podmiotem zagranicznym w rozumieniu przepisów o imporcie usług (art. 17 ust. 1 pkt. 4 ustawy o Podatku od towarów i usług). Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Oferentem prowadzone będą w walucie polskiej (złoty polski). Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Sposób obliczania: Cena min - najniższa cena jednostkowa brutto spośród oferowanych ważnych ofert Cena oceniana - cena jednostkowa brutto ocenianej oferty Maksymalna ilość punktów możliwa do otrzymania wynosi -100 pkt. 7.2. Za ofertę najkorzystniejsza zostanie uznana oferta ważna, która otrzyma najwyższa liczbę punktów. 7.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcami, których oferty pozytywnie przeszły ocenę formalną. Po otrzymaniu nowych ofert cenowych Zamawiający dokona ponownej oceny. 7.4. Wybrana oferta musi uzyskać akceptację realizatorów dźwięku i oświetlenia poszczególnych Wykonawców. 7.5. Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, w którym Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, odmówił podpisania umowy lub gdyby podpisanie umowy z takim Wykonawcą stało się niemożliwe z innych przyczyn. 8. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 8.1. Ofertę należy sporządzić na Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego wraz ze wszystkimi zawartymi w nim załącznikami. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, podpisanej przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę/osoby uprawnione (w tym przypadku do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę). 8.2. Zamawiający akceptuje pliki w formacie PDF i JPG, w tym spakowane w archiwum ZIP> Oferty złożone w postaci pliku zapisanego w innym niż wskazany format, niemożliwym do odczytu przez Zamawiającego, zostaną pozostawione bez rozpatrzenia. 8.3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowanie i złożeniem oferty. Wszystkie ceny powinny być podane w złotych polskich. 8.4. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. 8.5. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. 8.6. Wykonawca może zmienić ofertę przed upływem terminu składania ofert. Oferent może wycofać ofertę przed rozstrzygnięciem postępowania przez Zamawiającego. 8.7. Oferta złożona po terminie określonym w pkt. 9 nie podlega weryfikacji przez Zamawiającego i zostaje odrzucona z powodu uchybienia formalnego. 8.8. Wykonawcom przysługuje prawo do kierowania wniosków o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Wykonawcy w korespondencji z Zamawiającym uprawnieniu są do korzystania z formy elektronicznej (e-mail). Zapytania należy przesyłać na adres mailowy: sekretariat@kultura-siechnice.pl. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający publikuje zgodnie z zasadami obowiązującymi dla publikacji zapytania ofertowego w przedmiotowym postępowaniu. 8.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, które wynikałyby z wyjaśnień udzielonych przez Zamawiającego na zapytania Wykonawców. 8.10. W przypadku składania oferty przez Konsorcjum Wykonawca obowiązany jest przedłożyć umowę konsorcjum przed terminem podpisania umowy zawieranej w wyniku przeprowadzonego postępowania. 8.11. Oferent składając ofertę może dokonać zastrzeżenia, że nie zezwala na udostępnianie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji pozostałym uczestnikom postępowania. W tym celu należy podać strony oferty, które stanowią tajemnice przedsiębiorstwa i oddzielić je od części jawnej oferty. 8.12. Oferty zatrzymuje Zamawiający. Złożone wraz z ofertą dokumenty lub oświadczenia nie podlegają zwrotowi. 8.13. Wszystkie miejsca, w których Oferent naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę/osoby podpisujące ofertę. Poprawki powinny być dokonane w sposób czytelny. 11. INNE POSTAWIENIA: 11.1. Zamawiający może zmienić warunki niniejszego postępowania w całości lub w części przed upływem terminu składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym. Informacja o zmianach zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego. 11.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niepodpisania umowy, gdy zaoferowana stawka jest rażąco niska lub gdy zaproponowana stawka po negocjacjach z Oferentem nie jest zgodna z poziomem wynagradzania obowiązującym u Zamawiającego lub gdy po negocjacjach przekracza założoną w budżecie kwotę. 11.3. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny lub do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty. 11.4. W przypadkach, o których mowa powyżej Oferentom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego, w przypadku skorzystania przez niego z któregokolwiek z uprawnień wskazanych w puntach powyżej. W tym zakresie Oferenci zrzekają się wszelkich przysługujących im roszczeń. 11.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niepodpisania umowy lub do odstąpienia od realizacji w całości lub części umowy zawartej w wybranym Wykonawcą w sytuacji wystąpienia okoliczności powodujących że wykonanie zamówienia staje się niemożliwe lub zmieniły się warunki realizacji zamówienia. 11.6. Wykonawca nie będzie rościć praw do wynagrodzenia za niewykorzystaną lub niezrealizowaną wielkość zamówienia. 11.7. Zamawiający informuje, iż przetwarza dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach, dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych w czasie realizacji zamówienia. Kontakt: 10. OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTU - Anna Mazurek-dyrektor tel. 7131139 97,728-287-144, w godzinach od 8:00 do 15:00, e-mail: sekretariat@kultura-siechnice.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025