śląskie (Jastrzębie-Zdrój)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie audytu ex-post |
Data zamieszczenia: | 2024-12-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Łochów ul. Aleja Pokoju 75 07-130 Łochów powiat: węgrowski tel. 25 643 78 38, 25 643 78 17. zamowienia.publiczne@gminalochow.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Łochów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 25 643 78 38, 2 |
Termin składania ofert: | 2024-12-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Opracowanie audytu ex-post dla projektu ,,Odnawialne źródła energii w Gminie Łochów" Ogłoszenie o zamówieniu, zwane dalej ,,Ogłoszeniem" zawiera informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty. Rozdział III - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na opracowaniu audytu ex-post dla projektu ,,Odnawialne źródła energii w Gminie Łochów" określonego za pomocą wskaźników rezultatu projektu. 2. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie audytu ex-post i oceny uzyskanych efektów (z uwzględnieniem efektów określonych za pomocą wskaźników rezultatu). Audyt ex-post swoim zakresem obejmować musi wszystkie obiekty na których zamontowane zostały instalacje OZE tj. 555 instalacji solarnych, 218 instalacji fotowoltaicznych oraz 126 instalacji kotłów na biomasę. Audyt ex-post należy sporządzić tą samą metodą, która została użyta przy określaniu wskaźników w dokumentach aplikacyjnych. Audyt winien zawierać wszystkie niezbędne wyliczenia dotyczące produkcji energii cieplnej, elektrycznej oraz zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych itp. 3. Niniejszy dokument będzie dokumentem potwierdzającym osiągniecie zakładanych wskaźników, które zostały wskazane we wniosku o dofinansowanie oraz załącznikiem do sprawozdania z zachowania trwałości projektu pn. ,,Odnawialne źródła energii w Gminie Łochów". 6. Wskaźniki do osiągnięcia: 1) Wskaźnik produktu L.p. 1 2 Produkt j.m Wartość osiągnięta w 2019 Liczba wybudowanych jednostek wytwarzania energii cieplnej z OZE szt 681 Źródło danych do pomiaru - Dokumentacja powykonawcza, protokół odbioru, faktury Liczba wybudowanych jednostek wytwarzania energii elektrycznej z szt OZE 218 Źródło danych do pomiaru - Dokumentacja powykonawcza, protokół odbioru Dodatkowa zdolność wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych 3 4 5 MW 4,81 Źródło danych do pomiaru - Liczniki energii cieplnej i elektrycznej zainstalowane na wyjściu instalacji źródła energii. Dodatkowa zdolność wytwarzania energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych MWe 0,65 Źródło danych do pomiaru - Liczniki energii elektrycznej zainstalowane na wyjściu instalacji źródła energii. Dodatkowa zdolność wytwarzania energii cieplnej ze źródeł odnawialnych MWt 4,16 Źródło danych do pomiaru - Liczniki energii cieplnej zainstalowane na wyjściu instalacji źródła energii. 2) Wskaźnik rezultatu L.p. 1 Rezultat Produkcja energii cieplnej z nowowybudowanych/ nowych mocy wytwórczych instalacji wykorzystujących OZE j.m.Wartość bazowaWartość wskaźnikaRok osiągnięcia MWht/rok0,003478,902019 Źródło danych do pomiaru - Liczniki energii cieplnej zainstalowane na wyjściu instalacji źródła energii 2 Produkcja energii elektrycznej z nowowybudowanych/ nowych mocy wytwórczych instalacji wykorzystujących OZE MWhe/rok 0,00 638,00 2019 Strona 2 z 9Źródło danych do pomiaru - Liczniki energii elektrycznej zainstalowane na wyjściu instalacji źródła energii 3 Szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych (CI 34) Tony równoważnika CO2/rok 0,00 1952,30 2019 Źródło danych do pomiaru - Dokumentacja powykonawcza, normy techniczne instalacji 4 Produkcja energii cieplnej z nowowybudowanych instalacji wykorzystujących OZE MWht/rok 0,00 3478,90 2019 Źródło danych do pomiaru - Liczniki energii cieplnej zainstalowane na wyjściu instalacji źródła energii 5 Produkcja energii elektrycznej z nowowybudowanych instalacji wykorzystujących OZE MWhe/rok 0,00 638,00 2019 Źródło danych do pomiaru - Liczniki energii elektrycznej zainstalowane na wyjściu instalacji źródła energii Składanie ofert: 1. Ofertę należy przesłać w postaci elektronicznej na adres e-mail: zamowienia.publiczne@gminalochow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.12.2024 r., do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: 1. Wymagany termin realizacji zamówienia: 31.01.2025 r. Wymagania: 4. Po podpisaniu umowy z Wykonawcą Zamawiający przekaże dane z lokalizacją poszczególnych instalacji OZE na podstawie podpisanej z Wykonawcą umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. 5. Zamawiający wymaga ścisłej współpracy z Wykonawcą oraz zastrzega sobie możliwość na bieżąco monitorowania postępów pracy Wykonawcy w celu eliminacji ewentualnych problemów powstałych przy realizacji umowy. 7. Wymagania odnośnie przygotowywanych dokumentów: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia 2 szt. egzemplarzy audytu ex-post w formie papierowej oraz pliku w formacie xls. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz posiadaną wiedzą i doświadczeniem, zachowując najwyższy profesjonalny poziom, jakość i organizację pracy. 9. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 2. Wykonawca będzie związany ofertą na okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Rozdział V - WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I WARUNKI PŁATNOŚCI 1. Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 2. Warunki płatności zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do Ogłoszenia. Rozdział VI - SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Oferta musi być czytelna i sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej1) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym2) bądź podpisem osobistym3). 1) forma elektroniczna - zgodnie z art. 781 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny; podpis zaufany - zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne; 3) podpis osobisty - zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych. 2) 4. Zamawiający dopuszcza również złożenie oferty w formie skanu lub zdjęcia dokumentu podpisanego przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentacji. Uwaga: za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko osoby/osób upoważnionej/upoważnionych. 5. Wszelkie poprawki i zmiany w treści oferty muszą być parafowane przez osobę/osoby podpisującą/podpisujące ofertę. 6. W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 7. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia w Formularzu ofertowym - stanowiącym Załącznik nr 1 do Ogłoszenia. 8. Cenę ofertową należy podać w złotych polskich (PLN) brutto z uwzględnieniem należnego podatku jeżeli na podstawie odrębnych przepisów przedmiot zamówienia podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT należy do Wykonawcy. 9. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obwiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia obejmującego wszystkie prace i czynności wynikające z dokumentów załączonych do niniejszego Ogłoszenia. 10. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Nie prowadzi się negocjacji w sprawie ceny. 11. Cenę ofertową brutto należy podać cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia: końcówkę poniżej 5 należy pominąć, końcówkę równą i powyżej 5 należy zaokrąglić w górę). 12. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 13. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia oryginału oferty w formie pisemnej (papierowej). 14. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Ogłoszenia; 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy lub innego dokumentu właściwego dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy. 2. Wykonawca tworząc ofertę może ją zaszyfrować, tj. opatrzyć hasłem dostępowym. W tym celu Wykonawca może skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source (np.: 7-Zip) lub innych rozwiązań komercyjnych. Zamawiający zastrzega, że możliwość odszyfrowania przekazanej oferty nie może powodować po stronie Zamawiającego konieczności zakupu dodatkowego oprogramowania. 3. Wykonawca po terminie składania ofert, jednak nie później niż do godziny 10:15 zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu hasło dostępu do zaszyfrowanej oferty. W przypadku, gdy Wykonawca nie prześle hasła w wyznaczonym terminie Zamawiający pozostawi ofertę bez rozpatrzenia. 4. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. 5. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane. 6. Niezwłocznie po terminie składania ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej w zakładce niniejszego postępowania informacje dotyczące: 1) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 2) cen zawartych w ofertach. 7. Jeżeli w ofercie Wykonawca poda cenę napisaną słownie inną niż cenę napisaną cyfrowo, zamawiający w informacji, o której mowa w Rozdziale VII ust. 6 Ogłoszenia zamieści cenę napisaną cyfrowo. Rozdział VIII - KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERTY 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium: cena ofertowa (C) - waga 100%. 2. Ocena ofert w oparciu o powyższe kryterium dokonana zostanie, w oparciu o wzór: Najniższa cena ofertowa spośród złożonych ofert C = ------- x 100 pkt Cena ofertowa badanej oferty 3. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. 4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru i odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Ogłoszeniu. 5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie złoży wymaganych dokumentów albo złoży wadliwe dokumenty, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do ich złożenia, uzupełnienia lub wyjaśnienia w terminie przez siebie wskazanym. 6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy: 1) jeżeli jej treść nie będzie odpowiadać wymaganiom przedstawionym w Ogłoszeniu, 2) jeżeli zostanie złożona przez Wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonywał wcześniejszą umowę z Zamawiającym w sprawie zamówienia publicznego, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych. Nienależyte wykonanie umowy to w szczególności: zaistnienie sytuacji związanych z niedochowaniem przez Wykonawcę należytej staranności, rozumianej jako realizacja Umowy w sposób sprzeczny z postanowieniem lub postanowieniami Umowy, w szczególności w zakresie terminowości, sposobu realizacji, jakości i ilości świadczenia oraz zasad współpracy z Zamawiającym. 7. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Rozdział IX - INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu o wyniku postępowania oraz zamieści stosowną informację na stronie internetowej w zakładce niniejszego postępowania. 2. Zamawiający zawrze umowę według projektu umowy zawartego w Załączniku nr 2 do Ogłoszenia. 3. Postanowienia ustalone w projekcie umowy nie podlegają negocjacjom. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 5. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest: 1) na wezwanie zamawiającego podać wszelkie dane niezbędne do wypełnienia treści umowy; 2) dostarczyć zamawiającemu kopię uprawnień osób wskazanych w Wykazie potwierdzającym spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań dotyczących wyjaśnienia treści Ogłoszenia. 3. Zaleca się, aby wszystkie pytania kierowane były na adres e-mail: zamowienia.publiczne@gminalochow.pl. 4. Pytania powinny być zgłoszone nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania niezwłocznie przekazując je Wykonawcy, który zadał pytania oraz zamieści je bez ujawniania źródła zapytania na stronie internetowej bip.gminalochow.pl w zakładce zamówienia publiczne. 6. W przypadku, jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu wskazanego w Rozdziale X ust. 4 Ogłoszenia lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 7. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszego Ogłoszenia, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego. Rozdział XI - INNE POSTANOWIENIA Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1) zmiany treści Ogłoszenia; 2) unieważnienia postępowania bez podania uzasadnienia; 3) pozostawienia (zamknięcia) postępowania bez wyboru oferty. Rozdział XII - WARUNKI WYKLUCZENIA 1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz. U. z 13 kwietnia 2024 r. poz. 507) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ppkt 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 2. Oświadczenie o braku postaw wykluczenia w zakresie, o którym mowa w ust. 1 stanowi część Formularza oferty. Uwagi: Dni i godziny pracy Zamawiającego: poniedziałki, wtorki i czwartki - w godz.: 8:00 - 16:00 środy - w godz.: 8:00 - 17:00 piątki - w godz.: 8:00 - 15:00 Rozdział XIII - KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), zwane dalej ,,RODO", tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz przepisami krajowymi. 2. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe, które mogą dotyczyć w szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej). 3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w zapytaniu ofertowym. Do obowiązków tych należą: 1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty, lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego; 2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wobec osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenie w Formularzu ofertowym o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 4. Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Łochów, reprezentowana przez Burmistrza Łochowa, mająca swoją siedzibę przy Al. Pokoju 75, 07-130 Łochów, zwana dalej ,,administratorem"; 2) na mocy art. 37 ust. 1 lit a RODO administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje operacje przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@gminalochow.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego o numerze WOA.271.2.17.2024.AK; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez cały czas trwania umowy oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest związany z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7) Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) prawo dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO), b) prawo do sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO)1), c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (art. 18 RODO) 2), d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów prawa o ochronie danych osobowych; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) prawo do usunięcia danych osobowych (wynikające z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO), b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (art. 21 RODO). 1) Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego ani zmianą postanowień umowy. 2) Wyjaśnienie: (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 1. Osoby do kontaktu z Wykonawcami: - w sprawach merytorycznych: Elżbieta Pietrzak, tel. 25 643 78 38, - w sprawach formalnych: Anna Kołodziejska lub Maciej Folman tel. 25 643 78 17. |
© eurobudowa.pl 2004-2025