mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Kozienice)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup materiałów elektrycznych |
Data zamieszczenia: | 2024-12-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim ul. Ks. Bosko 5 08-300 Sokołów Podlaski powiat: sokołowski tel. 025 781 73 21, 502-502-949, 025 781-73-70, /25/ 781-73-20, fax /25/ 787-60-83 zp@spzozsokolow.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Sokołów Podlaski |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 025 781 73 21, |
Termin składania ofert: | 2024-12-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zakup materiałów elektrycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów elektrycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim. 2.Zamówienie składa się z 6 zadań, z których każde stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. 3. Wykaz asortymentu i szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A - formularz asortymentowo- cenowy. 4. Zakupy będą realizowane sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień e-mailowych lub telefonicznych składanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 5. Zakupione towary muszą być fabrycznie nowe i oznaczone w sposób umożliwiający ich identyfikację pod względem ilościowym i jakościowym, w tym nazwę producenta, nazwę produktu oraz termin przydatności do użycia (jeśli dotyczy), instrukcje w języku polskim dotyczące użycia, bezpieczeństwa, magazynowania i przechowywania towaru (jeśli dotyczy). 6. Wszystkie oferowane produkty muszą być zarejestrowane i dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa. 7. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca udostępni w.w. dokumenty dotyczące oferowanego asortymentu. CPV: 31680000-6 Dokument nr: FZ-312-30/24 Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 11:00 w lokalu nr 13 biurowca w siedzibie zamawiającego. Składanie ofert: 1.Oferty należy składać w sekretariacie Zamawiającego (pokój 37 biurowca) Sokołów Podlaski Ul. ks. Jana Bosko 5, w zamkniętych i ostemplowanych pieczęcią firmową Wykonawcy kopertach z napisem: ,,Konkurs ofert na zakup materiałów elektrycznych" dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim". Zaleca się złożenie oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem na adres: zp@spzozsokolow.pl 2. TERMIN SKŁADANIA ofert mija 12.12.2024 r. o godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: 6. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy. Wymagania: dnia zakupu. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert od Wykonawców, mających siedzibę do 5km od siedziby Zamawiającego. Zamówienia będą odbierane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego osobiście od Wykonawcy w dniu złożenia zamówienia. 10. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych o parametrach nie gorszych od parametrów towarów podanych w wykazie. 2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.4. Termin związania ofertą wyznacza się na 30 dni licząc od daty otwarcia ofert. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji z wybranym przez siebie wykonawcą. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 1.Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszym zaproszeniu. 2. Każdy wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; d) zdolności technicznej lub zawodowej. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Dokumenty składane wraz z ofertą: a). Formularz ofertowy - załącznik nr 1 b). Formularz asortymentowo- cenowy- załącznik nr 1A c). Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, d). Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia. VII. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI 1. Zaproszenie do konkursu oraz ewentualne pytania /w programie Word/, odpowiedzi, rozstrzygnięcie konkursu będą publikowane na stronie internetowej zamawiającego pod adresem www.spzozsokolow.pl 2. Sposób porozumiewania się między zamawiającym a wykonawcami ustala się drogą elektroniczną na adres zp@spzozsokolow.pl VIII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Oferta winna być napisana w języku polskim na formularzu ofertowym- załącznik nr 1 do zaproszenia. Zaleca się aby formularz ofertowy stanowił pierwszą stronę oferty. Oferent składając ofertę winien ponadto wypełnić załącznik nr 1A- formularz asortymentowo- cenowy. 3. Wszelkie dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy a uprawnienie to powinno być stwierdzone wypisem z KRS lub ewidencji działalności albo podpisane przez osobę umocowaną do tych czynności przez osobę (osoby) uprawnioną(e). Gdy Wykonawca jako załącznik do oferty dołączy kopię jakiegoś dokumentu, to kopia ta powinna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania wspólnej oferty podpisane przez pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wprzypadku składania dokumentów w języku innym niż język polski do dokumentu oryginalnego powinno zostać dołączone tłumaczenie. 4. Umocowanie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii w sytuacji, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 6. Oferta powinna być sporządzona zgodnie z wymogami niniejszej specyfikacji. 7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 8. Składając ofertę wykonawca może podać numery stron, które nie powinny być udostępniane innym uczestnikom postępowania, ponieważ stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępnione innym uczestnikom niniejszego postępowania. Dokumenty i zaświadczenia zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa winny być wyodrębnione z oferty i opatrzone klauzulą: ,,INFORMACJA STANOWIĄCA TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA - NIE UDOSTĘPNIAĆ INNYM WYKONAWCOM." Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwie zabezpieczone przez Wykonawcę dokumenty będące tajemnicą przedsiębiorstwa. 9. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. X. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY 1. Przed obliczeniem ceny oferty wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z wymaganiami dotyczącymi przedmiotu zamówienia oraz uzyskać niezbędne do sporządzenia oferty informacje mające wpływ na wartość zamówienia. 2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia uwzględniając wymogi opisane w Zaproszeniu oraz załącznikach. 3. Cena oferty winna być wyrażona w złotych . 4. Cenę jednostkową materiałów należy podać z dokładnością do 3 miejsc po przecinku 5. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w przeprowadzonej przez Wykonawcę kalkulacji obciążają Wykonawcę. XI. KRYTERIA OCENY OFERT 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena oferty - 100 punktów 2.Podstawą obliczenia punktów oferty będzie wzór: kryterium cena: C = (Cmin /Cbad) x 100 pkt gdzie: C - ilość punktów przyznana za cenę oferty, Cmin - cena najniższa wśród ofert, Cbad - cena oferty danego wykonawcy 3. W toku oceny ofert zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 4. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki w tekście oferty oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny. 5. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zaproszeniu i została oceniona jako najkorzystniejsza. XII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZEOFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Po dokonaniu wyboru ofert najkorzystniejszych, Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania, przesyłając powyższe zawiadomienie wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty. XIII. WZÓR UMOWY Szczegółowe warunki dostawy reguluje projekt umowy będący załącznikiem nr 2 do niniejszego zaproszenia. Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania umowy drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w ofercie Wykonawcy celem jej podpisania. Zamawiający zaleca zawarcie umowy w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Uwagi: XIV. RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim,08-300 Sokołów Podlaski, ul. ks. Bosko 5, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: zakup materiałów elektrycznych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2021 poz. 1129 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Kontakt: 3. Upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami są: a). w zakresie przedmiotu zamówienia: - Maciej Barbachowski, tel. 025 781 73 21 (telefon czynny w dni robocze w godz. 8:00 - 15:00). - Jakub Łotkowski tel. 502-502-949 b). w zakresie procedury konkursowej- Agnieszka Brzozowska tel. 025 781-73-70 (telefon czynny w dni robocze w godz. 8:00 - 14:30). |
© eurobudowa.pl 2004-2025