dolnośląskie (Polkowice)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja zbiornika retencyjnego |
Data zamieszczenia: | 2024-12-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Pelplin Plac Grunwaldzki 4 83-130 Pelplin powiat: tczewski zamowienia.publiczne@pelplin.pl https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Pelplin |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-12-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Modernizacja zbiornika retencyjnego w Pomyjach" Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.1 Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania w trybie zamówienia ,,zaprojektuj i wybuduj" zadania pn. ,,Modernizacji zbiornika retencyjnego w Pomyjach". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załączonym do zamówienia programie funcjonalno - użytkowym i obejmuje m. in.: a) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji i pozwoleń w tym: pozwolenia wodno-prawne gdy będzie wymagane pozwolenie na budowę lub zgłoszenia zgodnie z obowiązującymi przepisami architektoniczno - budowlanymi, b) Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją zbiornika retencyjnego w Pomyjach i przebudową odcinka kanalizacji upustowo-przelewowej oraz modernizacją istniejącej drogi technicznej w oparciu o wykonaną dokumentację projektową. Wytycznymi do oszacowania zakresu prac, który należy wykonać są: zapisy PFU przedmiary robót 1.2 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: Etap 1: 1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem dokumentu zezwalającego na prowadzenie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami 2) opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z wymaganymi uzgodnieniami, decyzjami i opiniami - dokumentację opracować w oparciu o załączony do SWZ program funkcjonalno - użytkowy; 3) uzgodnienie każdego etapu projektowania w zakresie zastosowanych rozwiązań technicznych i materiałowych z Zamawiającym; 4) uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla wykonanej dokumentacji; 5) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (przyjęte bez sprzeciwu) jeżeli będzie wymagane; Etap 2: 1) realizacja robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego; 2) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową; 3) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizowanych robót budowlanych, prowadzonych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej oraz w okresie rękojmi i gwarancji; 4) przekazanie Zamawiającemu zrealizowanego przedmiotu umowy na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego wraz z dokumentacją powykonawczą. 1.3 Wartość opracowania dokumentacji projektowej (która wskazana zostanie w harmonogramie rzeczowo - finansowym) nie może przekraczać 10% wartości robót budowlanych dla całego zamówienia. 1.4 Dokumentacja projektowa ma zostać przekazana Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót budowlanych w następującej ilości egzemplarzy: Wielobranżowy projekt budowlany - 4 egz. w wersji papierowej (w tym egzemplarz opieczętowany stanowiący załącznik do decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych). Uzgodnienia - 3 egz. w wersji papierowej (oryginały + 2 kopie). Projekty techniczne dla każdej z branż - 4 egz. w wersji papierowej. Projekty wykonawcze dla każdej z branż - 3 egz. w wersji papierowej. Badania podłoża z opinią geotechniczną - 2 egz. w wersji papierowej. Projekt organizacji ruchu na czas budowy - 2 egz. w wersji papierowej. Projekt docelowej ruchu - 2 egz. w wersji papierowej. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż - 2 egz. w wersji papierowej. Przedmiary robót budowlanych dla każdej z branż - 2 egz. w wersji papierowej. Kosztorysy ofertowe dla każdej z branż - 2 egz. w wersji papierowej. Wyżej wymienioną dokumentację projektową i kosztorysową wraz z projektem technicznym wszystkich branż w wersji elektronicznej na nośniku CD lub DVD lub pendrive, skatalogowaną w wersji pdf i edytowalnej (dwg, dxf, doc lub docx, xls lub xlsx, ath, kst, itp.) - 1 szt. - Operat wodnoprawny w wersji elektronicznej w formie nieedytowalnej w postaci plików PDF oraz w wersji edytowalnej w postaci plików cyfrowych (w formacie .doc dla plików tekstowych, dwg dla plików rysunkowych) - 1 egz. 1.5 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) Zapewnienie obsługi geodezyjnej całego procesu projektowego i budowlanego b) Zabezpieczenie robót budowlanych w okresie trwania budowy. c) Przygotowanie i realizacja projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz zabezpieczenia robót budowlanych w okresie trwania modernizacji, a następnie uzyskanie jego zatwierdzenia przez odpowiedni zarząd drogi oraz organ zarządzający ruchem; d) Należyte zabezpieczenie terenu wraz z dostarczeniem i obsługą wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, bariery, światła ostrzegawcze, poręcze, ogrodzenia itp., zapewniając tym samym bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. e) Po zakończeniu robót budowlanych uporządkowanie terenu, naprawa zaistniałych szkód i ewentualna wypłata właścicielom stosownego odszkodowania za niemożność użytkowania bądź inne trwałe szkody. Naprawa i wypłata odszkodowania powinny być potwierdzone protokołem stwierdzającym iż właściciel nie rości już żadnych pretensji do Wykonawcy. f) Przed rozpoczęciem robót budowlanych wykonanie dokumentacji fotograficznej budynków oraz innych obiektów budowlanych znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji w celu uniknięcia niesłusznych roszczeń odszkodowawczych ze strony właścicieli nieruchomości. g) Przed rozpoczęciem robót budowlanych sporządzenie dokumentacji stanu technicznego istniejących dróg znajdujących się w najbliższym sąsiedztwie inwestycji oraz w dalszej odległości, które będą wykorzystywane do ciężkiego transportu przez Wykonawcę. Nieodłączną częścią dokumentacji będą zdjęcia skatalogowane w sposób niebudzący wątpliwości co do momentu ich wykonania oraz obiektu który dokumentują. h) Wykonawca będzie mógł transportować materiały i wyposażenie na i z terenu budowy wyłącznie po drogach, których stan został zinwentaryzowany w w/w sposób. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za zniszczenie dróg przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt. i) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług nadzoru autorskiego na etapie realizacji zadania na roboty budowlane jak również w okresie rękojmi i gwarancji jakości na roboty budowlane. 1.6 W terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu Harmonogram rzeczowo-finansowy wraz z kosztorysem ofertowym. 1.7 Zamawiający informuje, że ewentualne uzasadnione wydłużenie terminu realizacji zamówienia uwarunkowane jest terminem rozliczenia dofinansowania w ramach, którego realizowane jest zamówienie (konieczność złożenia wniosku o płatność dla dofinansowania przypada na dzień 31.05.2025 r). W przypadku braku możliwości wydłużenia terminu rozliczenia dofinansowania, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia i rozliczenia zamówienia tylko w zakresie wykonania kompletnej dokumentacji projektowej, obejmującej pełen zakres zamówienia (wykonanie etapu 1). W w/w przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji zadania o uzasadniony okres potrzebny do wykonania dokumentacji projektowej. 1.8 Zamawiający przewiduje prawo do odstąpienia od zamówienia w całym okresie jego realizacji w przypadku, gdy w toku realizacji zamówienia strony uznają, że zamówienie nie będzie mogło być ukończone w terminie wskazanym w SWZ, bez winy żadnej ze stron, i nie będzie możliwości wydłużenia terminu realizacji zamówienia w celu realizacji całego zakresu rzeczowego ze względu na upływający termin rozliczenia dofinansowania w ramach, którego zamówienie jest realizowane. W w/w przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia i rozliczenia zamówienia tylko w zakresie wykonania kompletnej dokumentacji projektowej, obejmującej pełen zakres zamówienia (wykonanie etapu 1). W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części zamówienia w zakresie Etapu 1. 1.9 Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową/powykonawczą zaakceptowaną przez Inspektora nadzoru najpóźniej w dniu odbioru końcowego. 1.10 Wykonawca w swojej ofercie uwzględni koszty nadzoru autorskiego nad wykonaną dokumentacją projektową i powykonawczą. Czynność związana z wykonywaniem usługi nadzoru autorskiego określonego w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca Prawo budowlane będzie obejmowała okres od dnia podpisania umowy do dnia odbioru ostatecznego, tj. do dnia zakończenia okresu rękojmi i gwarancji realizowanego zadania inwestycyjnego. 1.11 Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiednio wykwalifikowany zespół, legitymujący się odpowiednimi kwalifikacjami i uprawnieniami umożliwiającymi oraz zezwalającymi na realizację przedmiotu zamówienia (w zakresie konkretnej jego części) zgodnie z obowiązującymi przepisami. CPV: 45240000-1, 45247270-3,45230000-8, 45233200-1,45233251-3,45233226-9,45232454-9,45232424-0,45231100-6,45112000-5 Dokument nr: 2024/BZP 00631624, SZP.271.1.18.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-12-20 09:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-12-20 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-30 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.271.1.18.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1.1 Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania w trybie zamówienia ,,zaprojektuj i wybuduj" zadania pn. ,,Modernizacji zbiornika retencyjnego w Pomyjach". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załączonym do zamówienia programie funcjonalno - użytkowym i obejmuje m. in.: a) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji i pozwoleń w tym: pozwolenia wodno-prawne gdy będzie wymagane pozwolenie na budowę lub zgłoszenia zgodnie z obowiązującymi przepisami architektoniczno - budowlanymi, b) Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją zbiornika retencyjnego w Pomyjach i przebudową odcinka kanalizacji upustowo-przelewowej oraz modernizacją istniejącej drogi technicznej w oparciu o wykonaną dokumentację projektową. Wytycznymi do oszacowania zakresu prac, który należy wykonać są: zapisy PFU przedmiary robót 1.2 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: Etap 1: 1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem dokumentu zezwalającego na prowadzenie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami 2) opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z wymaganymi uzgodnieniami, decyzjami i opiniami - dokumentację opracować w oparciu o załączony do SWZ program funkcjonalno - użytkowy; 3) uzgodnienie każdego etapu projektowania w zakresie zastosowanych rozwiązań technicznych i materiałowych z Zamawiającym; 4) uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla wykonanej dokumentacji; 5) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (przyjęte bez sprzeciwu) jeżeli będzie wymagane; Etap 2: 1) realizacja robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego; 2) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową; 3) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizowanych robót budowlanych, prowadzonych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej oraz w okresie rękojmi i gwarancji; 4) przekazanie Zamawiającemu zrealizowanego przedmiotu umowy na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego wraz z dokumentacją powykonawczą. 1.3 Wartość opracowania dokumentacji projektowej (która wskazana zostanie w harmonogramie rzeczowo - finansowym) nie może przekraczać 10% wartości robót budowlanych dla całego zamówienia. 1.4 Dokumentacja projektowa ma zostać przekazana Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót budowlanych w następującej ilości egzemplarzy: Wielobranżowy projekt budowlany - 4 egz. w wersji papierowej (w tym egzemplarz opieczętowany stanowiący załącznik do decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych). Uzgodnienia - 3 egz. w wersji papierowej (oryginały + 2 kopie). Projekty techniczne dla każdej z branż - 4 egz. w wersji papierowej. Projekty wykonawcze dla każdej z branż - 3 egz. w wersji papierowej. Badania podłoża z opinią geotechniczną - 2 egz. w wersji papierowej. Projekt organizacji ruchu na czas budowy - 2 egz. w wersji papierowej. Projekt docelowej ruchu - 2 egz. w wersji papierowej. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż - 2 egz. w wersji papierowej. Przedmiary robót budowlanych dla każdej z branż - 2 egz. w wersji papierowej. Kosztorysy ofertowe dla każdej z branż - 2 egz. w wersji papierowej. Wyżej wymienioną dokumentację projektową i kosztorysową wraz z projektem technicznym wszystkich branż w wersji elektronicznej na nośniku CD lub DVD lub pendrive, skatalogowaną w wersji pdf i edytowalnej (dwg, dxf, doc lub docx, xls lub xlsx, ath, kst, itp.) - 1 szt. - Operat wodnoprawny w wersji elektronicznej w formie nieedytowalnej w postaci plików PDF oraz w wersji edytowalnej w postaci plików cyfrowych (w formacie .doc dla plików tekstowych, dwg dla plików rysunkowych) - 1 egz. 1.5 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) Zapewnienie obsługi geodezyjnej całego procesu projektowego i budowlanego b) Zabezpieczenie robót budowlanych w okresie trwania budowy. c) Przygotowanie i realizacja projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz zabezpieczenia robót budowlanych w okresie trwania modernizacji, a następnie uzyskanie jego zatwierdzenia przez odpowiedni zarząd drogi oraz organ zarządzający ruchem; d) Należyte zabezpieczenie terenu wraz z dostarczeniem i obsługą wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, bariery, światła ostrzegawcze, poręcze, ogrodzenia itp., zapewniając tym samym bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. e) Po zakończeniu robót budowlanych uporządkowanie terenu, naprawa zaistniałych szkód i ewentualna wypłata właścicielom stosownego odszkodowania za niemożność użytkowania bądź inne trwałe szkody. Naprawa i wypłata odszkodowania powinny być potwierdzone protokołem stwierdzającym iż właściciel nie rości już żadnych pretensji do Wykonawcy. f) Przed rozpoczęciem robót budowlanych wykonanie dokumentacji fotograficznej budynków oraz innych obiektów budowlanych znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji w celu uniknięcia niesłusznych roszczeń odszkodowawczych ze strony właścicieli nieruchomości. g) Przed rozpoczęciem robót budowlanych sporządzenie dokumentacji stanu technicznego istniejących dróg znajdujących się w najbliższym sąsiedztwie inwestycji oraz w dalszej odległości, które będą wykorzystywane do ciężkiego transportu przez Wykonawcę. Nieodłączną częścią dokumentacji będą zdjęcia skatalogowane w sposób niebudzący wątpliwości co do momentu ich wykonania oraz obiektu który dokumentują. h) Wykonawca będzie mógł transportować materiały i wyposażenie na i z terenu budowy wyłącznie po drogach, których stan został zinwentaryzowany w w/w sposób. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za zniszczenie dróg przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt. i) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług nadzoru autorskiego na etapie realizacji zadania na roboty budowlane jak również w okresie rękojmi i gwarancji jakości na roboty budowlane. 1.6 W terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu Harmonogram rzeczowo-finansowy wraz z kosztorysem ofertowym. 1.7 Zamawiający informuje, że ewentualne uzasadnione wydłużenie terminu realizacji zamówienia uwarunkowane jest terminem rozliczenia dofinansowania w ramach, którego realizowane jest zamówienie (konieczność złożenia wniosku o płatność dla dofinansowania przypada na dzień 31.05.2025 r). W przypadku braku możliwości wydłużenia terminu rozliczenia dofinansowania, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia i rozliczenia zamówienia tylko w zakresie wykonania kompletnej dokumentacji projektowej, obejmującej pełen zakres zamówienia (wykonanie etapu 1). W w/w przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji zadania o uzasadniony okres potrzebny do wykonania dokumentacji projektowej. 1.8 Zamawiający przewiduje prawo do odstąpienia od zamówienia w całym okresie jego realizacji w przypadku, gdy w toku realizacji zamówienia strony uznają, że zamówienie nie będzie mogło być ukończone w terminie wskazanym w SWZ, bez winy żadnej ze stron, i nie będzie możliwości wydłużenia terminu realizacji zamówienia w celu realizacji całego zakresu rzeczowego ze względu na upływający termin rozliczenia dofinansowania w ramach, którego zamówienie jest realizowane. W w/w przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia i rozliczenia zamówienia tylko w zakresie wykonania kompletnej dokumentacji projektowej, obejmującej pełen zakres zamówienia (wykonanie etapu 1). W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części zamówienia w zakresie Etapu 1. 1.9 Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową/powykonawczą zaakceptowaną przez Inspektora nadzoru najpóźniej w dniu odbioru końcowego. 1.10 Wykonawca w swojej ofercie uwzględni koszty nadzoru autorskiego nad wykonaną dokumentacją projektową i powykonawczą. Czynność związana z wykonywaniem usługi nadzoru autorskiego określonego w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca Prawo budowlane będzie obejmowała okres od dnia podpisania umowy do dnia odbioru ostatecznego, tj. do dnia zakończenia okresu rękojmi i gwarancji realizowanego zadania inwestycyjnego. 1.11 Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiednio wykwalifikowany zespół, legitymujący się odpowiednimi kwalifikacjami i uprawnieniami umożliwiającymi oraz zezwalającymi na realizację przedmiotu zamówienia (w zakresie konkretnej jego części) zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45247270-3 - Budowa zbiorników 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233251-3 - Wymiana nawierzchni 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych 45232424-0 - Roboty budowlane w zakresie wylotów kanałów ściekowych 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane tj. - co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie lub modernizacji otwartego zbiornika retencyjnego o powierzchni nie mniejszej niż 1500 m2. Dla powyższego należy załączyć dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji 2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie Załącznikiem nr 9 do SWZ; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych - w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane tj. - co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie lub modernizacji otwartego zbiornika retencyjnego o powierzchni nie mniejszej niż 1500 m2. - zgodnie Załącznikiem nr 10 do SWZ; 2) załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiany umowy określono w projekcie umowy do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-01-18 |
© eurobudowa.pl 2004-2025