Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5212z ostatnich 7 dni
16096z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Przeglądy techniczne i czynności konserwacyjne oraz kontrole urządzeń przeciwpożarowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeglądy techniczne i czynności konserwacyjne oraz kontrole urządzeń przeciwpożarowych

Data zamieszczenia: 2024-12-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach
ul. Grażyńskiego 5
40-126 Katowice
powiat: Katowice
Telefon: 32/258 20 21 do 25 lub 32/416 33 76
poczta@kzgm.katowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 32/258 20 2
Termin składania ofert: 2024-12-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE I SPECYFIKACJA KONKURSU OFERT (ZAPYTANIE OFERTOWE) O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ 130.000,00 Zł
Przeglądy techniczne i czynności konserwacyjne oraz kontrole urządzeń przeciwpożarowych znajdujących się w obiektach zarządzanych przez KZGM
ROZDZIAŁ II Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest wykonanie:
1) przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych następujących urządzeń przeciwpożarowych w 108 budynkach:
a) systemów sygnalizacji pożaru (centrale sygnalizacji pożaru, terminale sygnalizacji równoległej, ręczne ostrzegacze pożarowe, sygnalizatory akustyczne, czujki optyczne, czujki termiczne, jonizacyjne izotopowe czujki dymu, czujki liniowe, adaptery, zasilacze, elementy kontrolno-sterujące, elementy sterujące, elementy kontrolne, moduły sterujące),
b) systemów oddymiania (centrale oddymiania, centrale pogody, czujki optyczne, przyciski oddymiania, przyciski przewietrzania, klapy i okna, siłowniki, chwytaki elektromagnetyczne drzwiowe, sygnalizatory akustyczne),
c) przeciwpożarowych wyłączników prądu wraz z przeglądem działania oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego,
2) kontroli szczelności jonizacyjnych izotopowych czujek dymu,
3) interwencji na obiektach w celu sprawdzenia poprawności działania urządzeń przeciwpożarowych w terminie do 2 godzin od momentu zgłoszenia uszkodzenia lub nieprawidłowości w pracy urządzeń przeciwpożarowych, w tym usunięcia alarmów technicznych i uszkodzeń spowodowanych zabrudzeniem komór czujek, zamknięcia klapek ochronnych ręcznych ostrzegaczy pożarowych oraz przycisków oddymiania i przewietrzania a także przeprowadzenia resetu urządzeń,
4) szkoleń na obiektach z obsługi urządzeń przeciwpożarowych w wymaganym terminie.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji przedmiotu umowy zawiera wzór umowy z załącznikami - załącznik nr 2 do specyfikacji konkursu oraz Opis Przedmiotu Umowy - załącznik nr 3 do specyfikacji konkursu

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie (odczytanie) ofert nastąpi w dniu 12.12.2024r. o godz. 15:15 w
KZGM w Katowicach, Ul. Grażyńskiego 5 - Sala konferencyjna.
4. Otwarcie (odczytanie) ofert jest jawne.

Składanie ofert:
Oferta składana osobiście powinna być złożona w skrzynce podawczej znajdującej się wewnątrz budynku w tzw. przedsionku, a w przypadku przesłania oferty przesyłką pocztową lub kurierską dopuszcza się złożenie w Kancelarii lub skrzynce
podawczej znajdującej się wewnątrz budynku w tzw. przedsionku - przy ul.
Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice - parter do dnia 12.12.2024r. do godz. 14:30.

Miejsce i termin realizacji:
ROZDZIAŁ III Termin wykonania zamówienia Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.

Wymagania:
SPECYFIKACJA konkursu określa opis przedmiotu zamówienia, warunki udziału w konkursie i reguły konkursu na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego oraz Zarządzenia DN/31/2015 z dnia 15.10.2015 r. w sprawie sposobu postępowania przy udzielaniu zamówień na usługi, roboty budowlane i dostawy nie podlegające prawu zamówień publicznych zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.
ROZDZIAŁ IV Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835), zwanej dalej PrzeciwAgrUkrainaU;
2) spełniają warunki udziału w konkursie dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
c) lokalizacji siedziby firmy Wykonawcy.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków, o których mowa w pkt 1 ppkt 2):
1) w celu spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywanej działalności (pkt 1 ppkt 2) lit. a), Wykonawca musi przedłożyć zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na działalność, o której mowa w Prawie Atomowym, polegające na obrocie, transporcie, składowaniu i obsłudze w zakresie instalowania, konserwacji i kontroli szczelności źródeł izotopowych czujek dymu,
2) w celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt 1 ppkt 2) lit. b), Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 3 pracownikami posiadającymi co najmniej 10 letnie doświadczenie w wykonywaniu przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych urządzeń przeciwpożarowych oraz kontroli szczelności jonizacyjnych izotopowych czujek dymu,
3) w celu potwierdzenia spełniania warunku lokalizacji siedziby firmy Wykonawcy (pkt 1 ppkt 2) lit. c), Wykonawca musi posiadać siedzibę/oddział swojej firmy w promieniu co najwyżej 30 km od siedziby Zamawiającego tj. od ul. Grażyńskiego 5 w Katowicach.
UWAGA! Osobę/y, które Wykonawca wykaże na potwierdzenie spełniania warunku udziału w konkursie musi/muszą uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy.

4) Potwierdzeniem spełniania warunku, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1) będzie złożenie oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w przypadkach określonych w art. 7 ust 1 ustawy PrzeciwAgrUkrainaU zgodnie z treścią Formularza Ofertowego (załącznik nr 1 do Specyfikacji konkursu).
ROZDZIAŁ V
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą złożyć Wykonawcy
1. FORMULARZ OFERTOWY - załącznik nr 1 do specyfikacji konkursu oraz
FORMULARZ CENOWY - załącznik nr 1 A do Specyfikacji konkursu - podpisane przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy.
2. Oświadczenia (zgodnie z treścią zawartą w Formularzu Ofertowym - załącznikiem nr 1 do Specyfikacji):
a) o braku podstaw do wykluczenia,
b) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
c) o lokalizacji siedziby firmy Wykonawcy;
d) o spełnianiu wymogów wynikających z RODO.
3. Oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem zezwolenia Państwowej Agencji Atomistyki na działalność, o której mowa w Prawie Atomowym, polegające na obrocie, transporcie, składowaniu i obsłudze w zakresie instalowania, konserwacji i kontroli szczelności źródeł izotopowych czujek dymu.
4. Pełnomocnictwo w oryginale - jeżeli dotyczy.
ROZDZIAŁ V
Informacja o sposobie porozumiewania się z Wykonawcami oraz udzielania wyjaśnień dotyczących Specyfikacji Konkursu
1. Zamawiający urzęduje od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1500.
2. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczeń, zawiadomień, wniosków oraz informacji, pisemnie lub e-mailem (przetargi@kzgm.katowice.pl).
3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje e-mailem każda ze stron na żądanie drugiej ma obowiązek potwierdzić fakt otrzymania.
4. W przypadku wezwania przez Zamawiającego do złożenia (uzupełnienia) oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw należy przedłożyć (złożyć/uzupełnić) je w takiej samej formie, w jakiej składa się je wraz z ofertą, tj. w formie pisemnej.
5. Zamawiający udzieli odpowiedzi na zapytania związane z prowadzonym postępowaniem. Zapytania do Specyfikacji konkursu winny być złożone nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Wyjaśnienia dotyczące dokumentów konkursowych, w tym niniejszej Specyfikacji konkursu, udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na dzień przed upływem terminu składania ofert. Odpowiedzi Zamawiającego zostaną zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego (www.kzgm.katowice.pl), na której udostępniono Specyfikację konkursu.
6. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający przed upływem terminu składania ofert może zmienić treść Specyfikacji konkursu. Dokonaną zmianę Specyfikacji konkursu Zamawiający zamieści na stronie internetowej, na której udostępniono Specyfikację konkursu. Jeżeli w wyniku zmiany treści Specyfikacji konkursu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców zamieszczając informację na stronie internetowej, na której udostępniono Specyfikację konkursu.
7 Każde wyjaśnienie, uzupełnienie lub zmiana będą stanowić treść Specyfikacji konkursu.
ROZDZIAŁ VI Opis sposobu przygotowania ofert
1. Oferta musi być:
a)sporządzona zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji konkursu; b)złożona w formie pisemnej;
c) podpisana przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika;
d)złożona w nieprzejrzystej i zaklejonej kopercie lub opakowaniu, na którym należy umieścić:
- nazwę i adres Zamawiającego,
- nazwę i adres Wykonawcy,
- opis:

WYKONAWCA: ZAMAWIAJĄCY:
Komunalny Zakład Gospodarki
Mieszkaniowej w Katowicach
ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice
OFERTA NA:
Przeglądy techniczne i czynności konserwacyjne oraz kontrole urządzeń przeciwpożarowych znajdujących się w obiektach zarządzanych przez KZGM-
NZ.233.059.2024
Nie otwierać przed 12.12.2024.r., godz. 15:15
*ramkę można wyciąć i nakleić na kopertę
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w jednym egzemplarzu (decyduje data i godzina wpływu).
3. O prawidłowym złożeniu oferty decyduje data i godzina wpływu.
4. Wykonawca może wprowadzić zmiany (modyfikacje i uzupełnienia) złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma przed upływem terminu składania ofert pisemne powiadomienie Wykonawcy o wprowadzeniu zmian. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi zostać złożone na tych samych zasadach, co składanie ofert. Koperta lub opakowanie oraz zmienione dokumenty muszą być odpowiednio oznakowane dopiskiem: ZMIANA.
5. Wykonawca może wycofać ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma przed upływem terminu składania ofert pisemne powiadomienie Wykonawcy o wycofaniu oferty. Zamawiający nie będzie dokonywał zwrotu wycofanego egzemplarza oferty.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Decyduje data i godzina wpływu. Oferta złożona po terminie nie będzie podlegała ocenie i zwrotowi.
Pozostałe czynności wykonywane będą na posiedzeniach niejawnych Komisji.
5. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi: nazwę oraz adres Wykonawców, cenę ofertową za wykonanie zamówienia.
7. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, na jego wniosek Zamawiający prześle informacje, o których mowa w pkt 6.
TRANSMISJA NA ŻYWO Z SESJI OTWARCIA OFERT BĘDZIE DOSTĘPNA NA STRONIE DOMOWEJ KZGM KATOWICE NA PLATFORMIE FACEBOOK https://www.facebook.com/paqes/cateqorv/Real-Estate-Company/KZGM-w-Katowicach-580819842433307/
ROZDZIAŁ VIII Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cenę ofertową Wykonawca zobowiązany jest podać w Formularzu Ofertowym - Załącznik nr 1 do Specyfikacji konkursu.
2. Wykonawca zobowiązany jest wycenić przedmiot umowy oddzielnie dla każdego obiektu na Formularzu Cenowym zgodnie z zasadami tam podanymi - stanowiącym załącznik nr 1A do Specyfikacji konkursu oraz załącznikiem nr 3 do wzoru umowy.
3. Cena Ofertowa winna być zgodna z sumą wartości wszystkich pozycji Formularza cenowego netto i podatku od towarów i usług (VAT). Stawka podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia wynosi 23%.
4. Wartość netto, wartość podatku VAT oraz cenę brutto zamówienia należy podać w Formularzu Cenowym - Załącznik nr 1A do Specyfikacji konkursu.
5. Cenę ofertową oraz ceny jednostkowe należy podać łącznie z należnym podatkiem VAT w złotych polskich, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
6. Ponieważ umowa obejmuje wykonanie przedmiotu umowy w różnych czasookresach (co 6 miesięcy, co 12 miesięcy, w wymaganym terminie), zaoferowana cena jednostkowa będzie kosztem wykonania usługi na danym urządzeniu przeciwpożarowym.
7. Rozliczenie będzie dokonywane za faktycznie wykonane usługi po ich wykonaniu, w oparciu o ceny wskazane w formularzu cenowym, na podstawie ,,Protokołu potwierdzającego wykonanie usług".
8. Podstawą obliczenia ceny jest Wzór umowy z załącznikami - załącznik nr 2 do Specyfikacji konkursu oraz Opis Przedmiotu Umowy - załącznik nr 3 do Specyfikacji konkursu.
9. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania zerowej ceny jednostkowej pozycji Formularza Cenowego.
ROZDZIAŁ IX Kryteria oceny ofert oraz znaczenie tych kryteriów.
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny.
2. Oferta, z najniższą ceną, spośród ofert nieodrzuconych, będzie wybrana jako najkorzystniejsza.
3. W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający może wybrać jako najkorzystniejszą ofertę kolejnego Wykonawcy z najniższą ceną i spełniającego warunki udziału w konkursie.
ROZDZIAŁ X Informacja o trybie oceny ofert
1. Oceny poszczególnych ofert będzie dokonywała Komisja Konkursowa.
2. Komisja dokona otwarcia ofert, odczytania i zaprotokołowania cen, nazw i adresów wykonawców.
3. Komisja zbada i oceni oferty:
a) w toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzjelenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz wezwać do jednokrotnego uzupełnienia dokumentów;
b) wszystkie oferty zostaną sprawdzone pod względem rachunkowym. Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe, pisarskie i inne omyłki zawarte w ofercie nie powodujące istotnych zmian w jej treści.
c) Zamawiający sprawdzi podstawy spełniania warunków udziału w konkursie Wykonawcy, który złożył ofertę z najniższą ceną.
4. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
a) zostanie złożona przez Wykonawcę, we współpracy z którym Zamawiający miał wcześniej negatywne doświadczenie w wyniku czego nastąpiło min. odstąpienie przez Zamawiającego od umowy w winy Wykonawcy;
b) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji konkursu z zastrzeżeniem pkt 3 ppkt b;
c) Wykonawca nie złoży wyjaśnień lub nie uzupełni dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt a;
d) Wykonawca będzie wykluczony z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy PrzeciwAgrUkrainaU tj. nie złoży wymaganego oświadczenia i/lub zaistnieją okoliczności, o których mowa w ww. przepisie.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu w uzasadnionych przypadkach bez podawania przyczyny.
6. W przypadku złożenia dwóch ofert z taką samą ceną Zamawiający przeprowadzi dogrywkę i wezwie w wyznaczonym przez siebie terminie do przedłożenia ponownie ofert z ceną nie wyższą niż zaoferowana pierwotnie.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji ceny, w sytuacji, kiedy cena najtańszej oferty przewyższy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Negocjacje będą prowadzone:
1) ze wszystkimi Wykonawcami, których oferty nie podlegają odrzuceniu,
2) w formie ustnej, udokumentowanej protokołem z negocjacji.
8. Wykonawca, z którym zostanie wynegocjowana najkorzystniejsza cena, będzie zobowiązany złożyć wycenę zawierającą wynegocjowane warunki.
ROZDZIAŁ XI Informacja o wyniku postępowania
Ogłoszenie wyników konkursu będzie zrealizowane w formie pisemnej informacji skierowanej do Wykonawców i zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego.
ROZDZIAŁ XII
Informacja o wzorze umowy oraz formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia
1. Niezwłocznie po rozstrzygnięciu konkursu przystępuje się do podpisania umowy na zasadach określonych zarządzeniami Dyrektora KZGM dotyczącymi zasad zaciągania zobowiązań i uruchamiania zleceń.
2. Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa zgodna ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji konkursu.
ROZDZIAŁ XIII
Powierzenie przetwarzania danych osobowych
Zamawiający nie przewiduje, w trakcie realizacji zamówienia, powierzenia Wykonawcy przetwarzania danych osobowych, których jest administratorem.

Uwagi:
ROZDZIAŁ XIV Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej ,,RODO" Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5, Telefon: 32 258 20 21 do 25 lub 32/416 32 91, Fax: 32/258 20 25;
2. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować się pod nr tel.: 032 416 32 85, e-mail: iod@kzgm.katowice.pl lub pisemnie na adres Zamawiającego.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonym w trybie konkursu ofert;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Ustawę o dostępie do informacji publicznej;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Jednolitym rzeczowym wykazem akt KZGM w Katowicach (załącznik nr 2 do Zarządzenia DN/57/2017) przez okres 2 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem dokumentacji dotyczącej realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych przechowywana będzie przez okres 10 lat od dnia dokonania płatności końcowej na rzecz Beneficjenta;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z zawarciem umowy w celu realizacji zamówienia; niepodanie przez Panią/Pana danych osobowych wiąże się z odmową zawarcia umowy przez Zamawiającego;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Dane do kontaktu w sprawie prowadzonego konkursu: Nazwa: Dział Zamówień Publicznych
Adres: 40-877 Katowice, ul. Mieszka I 2
E-mail: przetargi@kzgm.katowice.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.