Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4974z ostatnich 7 dni
14215z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Remonty, konserwacja i bieżące utrzymanie lokali komunalnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remonty, konserwacja i bieżące utrzymanie lokali komunalnych

Data zamieszczenia: 2024-12-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Korsze
ul. Adama Mickiewicza 13
11-430 Korsze
powiat: kętrzyński
tel. 89 754 18 28
ugim_korsze@korsze.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Korsze
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 89 754 18 28
Termin składania ofert: 2024-12-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie określonym
zarządzeniem Nr OG.0050.161.2020 Burmistrza Korsz z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie
wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie
przekracza kwoty 130 tys. zł netto, dla zadania pod nazwą:
,,Remonty, konserwacja i bieżące utrzymanie
lokali komunalnych"
DZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Główny zakres rzeczowy prac do wykonania obejmuje:
Remonty, konserwacja i bieżące utrzymanie lokali komunalnych Gminy Korsze zarządzanych
przez ,,Korpec" Energetyka Cieplna Sp. z o.o. m.in.:
- różne roboty budowlane, których wykonanie jest niezbędne dla utrzymania w należytym stanie
technicznym zasobu komunalnego Gminy Korsze, w tym dokonywanie wszelkich napraw i
konserwacji, usuwanie awarii, oraz usługi w zakresie uprzątnięcia odzyskanych lokali i terenu
posesji wraz z usługą transportową.
2. Realizacja wg wskazań Zamawiającego usług w zakresie utrzymania budynków należących do
zasobu komunalnego Gminy Korsze, w sprawności technicznej w zakresie prac remontowych
obejmujących m.in. roboty murarskie, malarskie, szklarskie, elektryczne, wodno-kanalizacyjne,
dekarskie, ciesielskie, stolarskie i inne niewymienione, a niezbędne do zapewnienia właściwej
eksploatacji lokali komunalnych.
3. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
a) wykonywanie czynności będących przedmiotem Umowy z należytą starannością zgodnie ze
sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami, Wykonawca winien kierować się zasadą
ochrony interesów Zamawiającego,
b) przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oraz zachowanie należytej dbałości o
powierzone mu zasoby Gminy, z uwzględnieniem charakteru prowadzonej przez niego
działalności,
c) zabezpieczenie miejsca wykonywania robót pod względem przeciwpożarowym oraz bhp,
d) w przypadku konieczności wykonania pilnej usługi konserwacyjnej lub usunięcia awarii,
wykonać zlecenie bezzwłocznie przez co należy rozumieć, że usuwanie awarii rozpocząć
należy nie później niż w ciągu 2 godzin od otrzymania zawiadomienia o awarii,
e) w przypadku konieczności usunięcia awarii w dni wolne od pracy, stawić się jak najszybciej,
jednak nie później niż w ciągu 3 godzin we wskazanym miejscu w celu usunięcia awarii, a w
przypadku braku możliwości jej natychmiastowego usunięcia, ograniczyć jej skutki do minimum.
f) przeprowadzanie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia
Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas
wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401 ze zm.),
g) postępowanie z odpadami powstałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy zgodnie z
zapisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.) i
ustawy z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2022 r., Nr 2556 ze zm.),
h) zastosowanie materiałów budowlanych oraz urządzeń posiadających:
- certyfikaty na znak bezpieczeństwa,
- aprobaty techniczne,
- certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności,
- atesty,i)
wykonanie przedmiotu zamówienia przy użyciu wyrobów fabrycznie nowych, dopuszczonych
do obrotu i stosowania w budownictwie (zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo
budowlane - t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.),
j) zaopatrzenie pracowników i sprawowanie kontroli nad noszeniem ubrań roboczych
odpowiadających wymogom przepisów BHP, oraz sprawowanie kontroli nad kulturalnym
zachowaniem się pracowników w stosunku do mieszkańców,
k) uporządkowanie miejsca wykonywania robót, a w szczególności wywiezienie gruzu i innych
materiałów w tym niebezpiecznych z rozbiórki lub demontażu, na składowisko, na koszt
Zamawiającego, wraz z dostarczeniem oryginałów dokumentów potwierdzających złożenie
gruzu i innych materiałów niebezpiecznych z rozbiórki lub demontażu na składowisko odpadów,
l) sporządzenie obmiaru dla każdego zlecenia oddzielnie i przedłożenie Zamawiającemu do
odbioru prac najpóźniej w dniu odbioru technicznego robót objętych zleceniem
4. Gwarancja:
Wykonawca zobowiązuje się udzielić 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonywane roboty
budowlane, licząc od dnia odbioru poszczególnych robót.

Dokument nr: GT.7021.4.16.2024

Składanie ofert:
DZIAŁ V. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy składać w formie pisemnej (osobiście, listem) w sekretariacie Urzędu Miejskiego w
Korszach Ul. Mickiewicza 13, 11-430 Korsze, mailem na adres: ugim_korsze@korsze.pl, w
terminie: do dnia 10 grudnia 2024 r. do godz. 12:00.
Koperta zawierająca ofertę powinna być następująco zaadresowana:
Gmina Korsze
ul. Adama Mickiewicza 13
11-430 Korsze
Oferta na: Remonty, konserwacja i bieżące utrzymanie lokali komunalnych

Wymagania:
DZIAŁ II. TRYB POSTĘPOWANIA
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia zgodnie z przepisami Regulaminu udzielania zamówień
publicznych o wartości mniejszej niż 130 tys. zł.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postepowania bez podawania przyczyn.
DZIAŁ VI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OCENA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnym do wykonania
zamówienia,
4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia.
VIII. KRYTERIUM OCENY OFERT
1. Wykonawca określi w ,,Formularzu oferty" - załącznik Nr 1 odrębnie stawki roboczogodziny netto:
A) przy kalkulacji obejmującej do 8 rbg za 1 zadanie (zlecenie) wg stawek netto, zawierającą
wszystkie wartości narzutów;
B) przy kalkulacji obejmującej powyżej 8 rbg za 1 zadanie (zlecenie) wg stawek netto, oraz wartości
narzutów.
2. Zamawiający oceni jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone.
a) Zamawiający wybierze ofertę dla której wartość poniższego wyrażenia będzie najwyższa:
oferta z najniższą ceną=(0,5A+0,5B)
Kz min
(P) liczba punktów oferty badanej = --------------------------------------------- x 100 pkt + ---------- x 100 pkt
cena oferty badanej=(0,5A+0,5B)
Kz badany
gdzie:
A) - stawka roboczogodziny wraz z narzutami za drobne remonty, konserwacje, usuwanie awarii
przy kalkulacji obejmującej do 8 rbg za 1 zadanie (zlecenie) wg stawek netto,
B)
- stawka roboczogodziny za remont i roboty budowlane oraz uprzątnięcie lokalu i terenu
posesji wraz z usługą transportową przy kalkulacji obejmującej powyżej 8 rbg za 1 zadanie
(zlecenie) wg stawek netto.
Kz - narzut na koszty zakupu w [%]
b)
Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
c)
Wybrana zostanie oferta, która otrzymała największą liczbę punktów.
3. Jeżeli, Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że
zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te
oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy,
składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych
ofertach.
4. Stawka musi być wyrażona w złotych (PLN).
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
stawianym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane
kryteria wyboru.
6. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców. Wybranemu
Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
Ponadto:
o Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane
z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.
o Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego
podatku VAT - jeżeli występuje. Należy zastosować zaokrąglenia kwot do dwóch miejsc po
przecinku.
o Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się
wariantowości cen.
o Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą). Cena nie będzie
podczas wykonywania umowy podlegała aktualizacji (waloryzacji).
o Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w ,,Formularzu ofertowym"
stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
DZIAŁ IX. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - projekt umowy.
DZIAŁ X. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOW
NIE DOTYCZY

Uwagi:
XI. INFORMACJA DLA WYKONAWCY ZGODNIE Z ART. 13 RODO W ZWIĄZKU
Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016, str.
1), dalej ,,RODO", informuję, że:
a) Administratorem danych osobowych jest Gmina Korsze z siedzibą w Urzędzie Miejskim w
Korszach przy ul. Adama Mickiewicza 13, 11-430 Korsze. Z administratorem Danych
Osobowych (ADO) można skontaktować się pisząc pod wskazany adres e-mail:
ugim_korsze@korsze.pl lub telefonując pod numer: (89) 754 18 28;
b) W trosce o bezpieczeństwo Państwa danych osobowych Administrator Danych wyznaczył
Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym możecie się Państwo skontaktować w
sprawach dotyczących ochrony danych osobowych i realizacji praw z tym związanych,
pisząc na adres e-mail: iod@korsze.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pn.:
,,Remonty, konserwacja i bieżące utrzymanie lokali komunalnych"
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych -
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO -
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
i) Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.

Kontakt:
DZIAŁ VII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ WYKONAWCÓW Z ZAMAWIAJĄCYM
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ze
strony Zamawiającego uprawnionym do udzielania wyjaśnień jest:
- Przemysław Klimaszewski - tel. 89 754 2012, email - przemysaw.klimaszewski@korsze.lDZIAŁ

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.