Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa narzędzi ręcznych, narzędzi mechanicznych, elektronarzędzi oraz akcesoriów do robót naprawczych i drogowych |
Data zamieszczenia: | 2024-12-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie Aleja Niepodległości 930 81-861 Sopot powiat: Sopot tel. 58 551 21 15 zamowienia@zdiz.sopot.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Sopot |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 58 551 21 15 |
Termin składania ofert: | 2024-12-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA narzędzi ręcznych, narzędzi mechanicznych, elektronarzędzi oraz akcesoriów do robót naprawczych i drogowych. 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa narzędzi ręcznych, narzędzi mechanicznych, elektronarzędzi oraz akcesoriów do robót naprawczych i drogowych w miarę potrzeb Zamawiającego. 2. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na części: CZĘŚĆ I: DOSTAWA narzędzi ręcznych i akcesoriów do robót naprawczych i drogowych CZĘŚĆ II: DOSTAWA narzędzi mechanicznych, elektronarzędzi do robót naprawczych i drogowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ocena ofert będzie dokonana osobno dla każdej części przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na obie części zamówienia bądź na cześć jedna. 3. Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawiać się w dokumentacji zadania nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego 4. Podanymi parametrami Zamawiający nie wskazuje na producenta tylko na parametry techniczne akcesoriów. Przez podanie nazw własnych produktów, będących przedmiotem zamówienia Zamawiający określa minimalne parametry, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Przez podanie nazw własnych produktów, będących przedmiotem zamówienia Zamawiający określa minimalne parametry, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych (nie gorszych jakościowo) opisanych w tabeli, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy produktu równoważnego w tabelę ,,Proponowany asortyment/ nazwa/ producent". 6. Formularz ofertowy nie odzwierciedla rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Służyć ma jedynie do porównania i oceny złożonych ofert oraz wyboru Wykonawcy. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa (wzór umowy załączono do niniejszego zapytania ofertowego). 7. Zamawiający przewiduje możliwość dostawy asortymentu wykraczającego poza zakres formularza ofertowego, wówczas Zamawiający zapłaci cenę obowiązującą w dniu zakupu, pomniejszoną o stały opust zaproponowany przez Wykonawce w formularzu oferty. Opust jaki zaproponował Wykonawca nie ulega zmianie przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że wysokość opustu byłaby korzystna dla Zamawiającego. 8. Asortyment i jego ilość będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. 9. Transport zamawianego asortymentu leżeć będzie po stronie Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia w terminie do 48 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania (telefonicznie, faksem, e-mailem) do siedziby Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość osobistego odbioru zamawianego asortymentu z siedziby Wykonawcy lub z miejsca wydania przedmiotu zamówienia wskazanego przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest podać miejsce wydania przedmiotu zamówienia. Składanie ofert: 10. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 12.12.2024r do godz. 9:00 11. Miejsce składania ofert, elektronicznie, e-mailem na adres : zamowienia@zdiz.sopot.pl Miejsce i termin realizacji: 13. Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2025r. do dnia 31.12.2025r. Wymagania: 12. W przetargu wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną do Zamawiającego przed upływem terminu określonego w ogłoszeniu o zamówieniu, zamieszczonym na stronie internetowej Jednostki. 14. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych, przypisanych do poszczególnych kryteriów: 1) kryterium: cena - waga 100 % / pkt 15. W załączeniu przekazuje się Wykonawcy Istotne Postanowienia Umowy, w którym określono wszystkie warunki zmian Umowy, jaka zostanie zawarta w wyniku przeprowadzonego postępowania. 16. Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: bip.zdiz.sopot.pl. 17. Ceny podane w ofercie muszą być wyrażone cyfrą i słownie. 18. Oferta musi być napisana w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką. 19. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony formularz oferty (wzór oferty załączono do niniejszego zapytania ofertowego), b) oświadczenie w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania c) oświadczenie w zakresie RODO (wzór załączono do niniejszego zapytania ofertowego) d) stosowne pełnomocnictwo w zależności od sposobu Reprezentacji w jednostce Wykonawcy Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych dokumentów, wymaga się złożenia upoważnienia lub pełnomocnictwa wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski 20. Cena ofertowa podana przez Wykonawcę będzie obowiązująca przez okres związania umową w okresie jej trwania. Cena ta musi obejmować całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za realizację zamówienia. 21. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert. 22. Zamawiający może w każdym czasie zmienić lub odwołać warunki niniejszego postępowania, a także zamknąć (unieważnić) postępowanie bez dokonania wyboru. 23. Płatności za prawidłowo wystawioną fakturę VAT dokonywać będzie Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie. Za datę płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie. |
© eurobudowa.pl 2004-2025