Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5212z ostatnich 7 dni
16096z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie robót remontowo-budowlanych lokalu mieszkalnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót remontowo-budowlanych lokalu mieszkalnego

Data zamieszczenia: 2024-12-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim
ul. Rynek 8
42-610 Miasteczko Śląskie
powiat: tarnogórski
tel. 506-187-145
budynki@miasteczko-slaskie.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Miasteczko Śląskie
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 506-187-145
Termin składania ofert: 2024-12-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
na wykonanie
robót remontowo-budowlanych lokalu mieszkalnego w zasobie komunalnym Gminy
Miasteczko Śląskie przed jego ponownym zasiedleniem.
I.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych
lokalu mieszkalnego przy Ul. Metalowej 5/II/16 w zasobie Gminy Miasteczko Śląskie
przed jego ponownym zasiedleniem.

CPV: 45211341-1

Dokument nr: B.271.7.2024

Składanie ofert:
Ofertę zawierającą żądane informacje
proszę
złożyć
w
terminie
do
dnia
10 grudnia 2024 r. do godz. 15.00.
Dopuszcza się złożenie oferty:
- w formie papierowej na adres:
Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim
ul. Rynek 8
42-610 Miasteczko Śląskie,
- lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: budynki@miasteczko-slaskie.pl

Wymagania:
II.
Roboty budowlane w zakresie mieszkań
ZAKRES RZECZOWY ZADANIA - WYTYCZNE
Zakres zadania - zgodnie z załączonym przedmiarem robót.
III.
KRYTERIA WYBORU
Kryterium wyboru Wykonawcy będzie stanowić:
- cena
70 %
- termin wykonania zamówienia 20 % (określony w ilości dni od dnia zawarcia
umowy)
- okres gwarancji
10 % (określony w ilości miesięcy).
W przestawionej ofercie prosimy określić cenę, termin wykonania zamówienia i okres
gwarancji.
Cena powinna zawierać wszystkie zobowiązania, koszty i składniki związane
z wykonaniem zamówienia.
Oferta powinna zawierać niżej podane oświadczenia:
1. Oświadczamy, iż prowadzimy działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi
przedmiotu zamówienia.
2. Oświadczam(y), że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają
kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania
zamówienia.
3. Oświadczam(y), że cena ofertowa zawiera wszelkie koszty i składniki związane
z wykonaniem zamówienia.
4. Oświadczamy, iż oferujemy przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami
i warunkami określonymi przez Zamawiającego w zaproszeniu.
5. Oświadczamy, że zdobyliśmy wszelkie konieczne informacje do przygotowania oferty.
6. Oświadczamy, że w całości i bez zastrzeżeń akceptujemy warunki zawarte we wzorze
umowy, będącym częścią składową zaproszenia i zobowiązujemy się w przypadku
wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze
umowy, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
7. Oświadczamy, że przedmiot umowy wykonamy przy udziale Podwykonawcy
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego postępowania
bez podania przyczyny.
3. W przypadku wybrania najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie
poinformuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza
o terminie podpisania umowy.

Uwagi:
V KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH
OSOBOWYCH W GMINIE MIASTECZKO ŚLĄSKIE
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - dalej:
RODO) informuję, iż:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Miasteczko Śląskie, w imieniu
której działa Burmistrz Miasta Miasteczko Śląskie, adres: ul. Rynek 8, 42-610 Miasteczko
Śląskie, NIP: 645 250 29 67, REGON: 276 258 799, kontakt mailowy: um@miasteczko-
slaskie.pl, kontakt telefoniczny: 32 393 80 00 (zwana dalej: Administratorem)
Cel i podstawa przetwarzania danych
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia o wartości poniżej kwoty 130 000 zł netto na wykonanie robót
remontowo-budowlanych lokalu mieszkalnego przy ul. Metalowej 5/II/16 w zasobie
Gminy Miasteczko Śląskie przed jego ponownym zasiedleniem oraz zawarcia umowy
z wybranym Wykonawcą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (przetwarzanie jest
niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do
podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy) oraz art.
6 ust. 1 lit. c) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze). Obowiązki te na Administratora nakłada w szczególności
ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
Dane te będą przetwarzane do momentu ustania potrzeby ich przetwarzania,
z uwzględnieniem obowiązku archiwizacji danych przez Administratora. W szczególności
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy,
a następnie 5 lat, albo 25 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE,
począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu
obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również osób, które złożyły oferty i nie zostały
one wybrane jako najkorzystniejsze (nie zawarto z nimi umowy).
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało odpowiednio
brakiem możliwości zawarcia umowy oraz uczestnictwa w przetargu.
Odbiorcy danych osobowych
Informujemy, że podmiotami, którym przekazywane będą Państwa dane osobowe mogą
być:
1. podmioty wykonujące usługi na rzecz Administratora, w szczególności usługi
prawne oraz ubezpieczeniowe, świadczące na rzecz Administratora usługi
z zakresu rozliczeń projektów unijnych lub państwowych, wykonawcy projektu
oraz inspektorzy nadzoru,
2. dostawcy systemów informatycznych oraz podmioty świadczące usługi IT oraz
usługi hostingowe,
3. operatorzy pocztowi i kurierzy,
4. operatorzy systemów płatności elektronicznych oraz banki w zakresie realizacji
płatności,
5. organy uprawnione do otrzymania Państwa danych osobowych na podstawie
przepisów prawa.
Zasady ochrony danych
Administrator będzie przetwarzał jedynie te dane i jedynie w takim zakresie, w jakim będzie
to niezbędne do realizacji określonych i uzasadnionych celów, przy uwzględnieniu zasady
minimalizacji danych.
Państwa dane będą zabezpieczone poprzez zastosowanie odpowiednich procedur ochrony
danych osobowych wdrożonych u Administratora.
Informujemy, że Państwa dane osobowe nie będą
przekazywane do państwa
trzeciego/organizacji międzynarodowej oraz, że nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzowany, w tym również nie będą wykorzystywane do profilowania.
Państwa prawa
W zależności od celu przetwarzania danych, mają Państwo prawo do żądania od
Administratora dostępu do danych osobowych, które Państwa dotyczą, ich sprostowania,
usunięcia lub wystąpienia z żądaniem ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo do
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do uzyskania kopii danych lub
żądania ich przeniesienia.
W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której
dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. W razie pytań lub wątpliwości
dotyczących ochrony Państwa danych osobowych, mogą się Państwo skontaktować
z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem mailowym: iod@miasteczko-
slaskie.pl
Informujemy również że przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu
nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Kontakt:
1. Osobą do kontaktu w sprawie udzielenia szczegółowych wyjaśnień do zakresu prac jest
P. Zygfryd Sapa tel. 506-187-145.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.