kujawsko-pomorskie (Toruń)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Roboty budowlane i remontowe |
Data zamieszczenia: | 2024-12-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakłady Techniki Komunalnej Sp. z o.o ul. Orla 5/31 44-240 Żory powiat: Żory tel./fax: 32 435 69 20 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Żory |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel./fax: 32 435 69 |
Termin składania ofert: | 2024-12-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Niniejszym zapraszamy do złożenia oferty cenowej na 2025 rok na zadanie: Roboty budowlane i remontowe w zakresie instalacji elektrycznych , odgromowych i elektroenergetycznych w budynkach Jastrzębia 6,8; Jastrzębia 5,7 Sokola 7 administrowanych przez Zakłady Techniki Komunalnej sp. Z o.o. w Żorach.. Zakres wykonywanych prac 1) Roboty budowlane i remontowe w zakresie instalacji elektrycznych i odgromowych w budynkach Jastrzębia 6,8; Jastrzębia 5,7 Sokola 7 tylko w trybie awaryjnym administrowanych przez Zakłady Techniki Komunalnej sp. Z o.o. w Żorach.. 2) Stała całodobowa obsługa, utrzymanie tj.: 1- usuwanie awarii i konserwacja instalacji elektrycznych i odgromowych wynikających z bieżącej eksploatacji w budynkach wyszczególnionych w p.l 2- Do prac związanych z bieżącą eksploatacją zalicza się między innymi doraźne czynności wymiany zabezpieczeń, opraw oświetleniowych i materiałów eksploatacyjnych takich jak żarówki i włączniki (bez materiałów), 3- - pomiary (coroczne) o których mowa w art. 62 pkt. 1.2. ustawy Prawo Budowlane w zakresie instalacji elektrycznych i odgromowych. Czynności obejmują: pomiary oświetlenia ewakuacyjnego i skuteczności działania przeciwpożarowego głównego wyłącznika prądu w budynkach administrowanych wyszczególnionych w p.l, 3) Obsługa central pożarowych w budynkach Jastrzębia 6,8; Jastrzębia 5,7 Sokola 7 w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz.ch od 15.00 do 22.00 oraz w dni świąteczne całodobowo. Obowiązki Wykonawcy 1. Konserwacji i wykonywania napraw awaryjnych instalacji elektrycznych, odgromowych i elektroenergetycznych niezbędnych dla prawidłowego ich funkcjonowania. 2. Przyjazdu na miejsce w czasie uaktywnienia alarmu pożarowego I i II stopnia i wskazaniu PSP miejsc, w których nastąpiło wzbudzenie czujek pożarowych, oraz przejęcie obiektu po zakończonej akcji pożarowej. 2. Przystąpienia do robót opisanych w pkt. 1 na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego, określającego zakres robót. 3. W przypadku zgłoszeń poza godz.mi pracy biura ZTK sp. z o.o. przystąpienia do robót opisanych w pkt. 1 na podstawie zgłoszeń telefonicznych od lokatorów administrowanych zasobów. W tym przypadku należy dodatkowo zgłoszenie potwierdzić pisemnym zlecenie w najbliższym dniu roboczym. 4. Przystąpienia do niezwłocznie do zabezpieczenia infrastruktury w przypadku zgłoszenia awarii. Usuwania awarii w ciągu 2 godzin od momentu ich zgłoszenia. W przypadku robot awaryjnych na zleceniu znajdować się będzie stosowna adnotacja. 5. Realizowania robót zgodnie z postanowieniami umowy, zasadami sztuki budowlanej, przepisami bhp, p.poż i wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, norm warunków technicznych i dokumentacji technicznych. 6. Stosowania materiałów budowlanych wskazanych przez Zamawiającego, dopuszczonych do stosowania w budownictwie, posiadających atesty oraz pozytywne opinie PZH i p.poż.. 7. Zapewnienia na czas trwania robót kierownictwa o odpowiednich kwalifikacjach. 8. Utrzymania stanowiska pracy w należytym porządku, a po ich zakończeniu pozostawić miejsce pracy w czystości bez żądania dodatkowej zapłaty. 9. Bieżącego usuwania odpadów z miejsca prowadzenia robót oraz ich wywozu na wysypisko zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. 10. Dyspozycyjności przez całą dobę (w tym stała łączność telefoniczna przez całą dobę). 11. Utrzymywania instalacji elektrycznych w dobrym stanie technicznym. 1. 11 .Udzielania informacji służbom technicznym ZTK sp. z o.o. o zaistniałych awariach i sposobie ich usunięcia. 12. Sporządzania i dostarczania Zamawiającemu protokołów kontroli zgodnie art. 64 ust. 3 ustawy prawo budowlane. 13. Pisemnego zgłaszanie faktu pogorszenia się stanu technicznego obsługiwanej instalacji, mogącej uczynić eksploatacje i utrzymanie obiektu niebezpiecznym lub narażającym Zamawiającego lub najemców na straty materialne. 14. Uczestniczenia w przeglądach komisyjnych instalacji we wszystkich obsługiwanych budynkach. 15. Pisemnego potwierdzenia skutecznego wykonania naprawy poprzez uzyskanie podpisu przynajmniej jednego najemcy zamieszkującego budynek lub lokal w którym dokonano naprawy. 16. Zgłaszania Zamawiającemu w formie pisemnej zmian numerów kontaktowych lub osób odpowiedzialnych za całodobową obsługę i utrzymanie instalacji. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 18.12.2024 Miejsce i termin realizacji: Okres wykonywania prac Okres wykonywania prac 01.01.2025 - 31.12.2025 Wymagania: Postanowienia końcowe W ramach abonamentu na obsługę całodobową na przeprowadzone prace przysługuje 11 roboczogodzin do rozliczenia miesięcznie. Niewykorzystane godziny w danym miesiącu przechodzą do wykorzystania w następnym okresie rozliczeniowym zgodnie z harmonogramem prac. Rozliczenie roboczogodzin będzie następowało w okresie rocznym, wzór 11x12=132 godziny rocznie. W przypadku, gdy zlecone czynności przekroczą ilość godzin abonamentowych będą rozliczane wg stawki ponad limit. Pomiary coroczne i pięcioletnie będą wykonywane w ramach limitu godzin abonamentu. Oferta powinna zawierać wysokość abonamentu za gotowość w ramach całodobowej obsługi oraz stawkę za roboczogodzinę przepracowaną ponad limit określony w umowie w ramach abonamentu. |
© eurobudowa.pl 2004-2025