Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5212z ostatnich 7 dni
16096z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Przygotowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przygotowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego

Data zamieszczenia: 2024-12-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o
ul. Jana Pawła II 68
95-200 Pabianice
powiat: pabianicki
tel: 42 22 53 503 fax: 42 214 92 99
zamowienia@pcm-szpital.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Pabianice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: 42 22 53 503 fa
Termin składania ofert: 2024-12-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na:
przygotowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego określającego zakres
inwestycji pn.: ,,Odnawialne źródła energii w Pabianickim Centrum
Medycznym Sp. z o.o."
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego,
na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-
użytkowego
PFU określić ma zakres rzeczowy inwestycji pn.: ,,Odnawialne źródła energii
w Pabianickim Centrum Medycznym Sp. z o.o." oraz planowane koszty prac projektowych
i planowane koszty robót budowlanych.
Inwestycja ma zostać sfinansowana ze środków FEŁ2027 P2 Fundusze Europejskie dla
zielonego Łódzkiego. Cel szczegółowy EFRR/FS. CP2.II-RSO 02.02 Wspieranie energii
odnawialnej zgodnie z dyrektywą UE 2018/2001, a PFU stanowić będzie załącznik do
wniosku spółki o pozyskanie finansowania.
Orientacyjny koszt całkowity inwestycji to 5 mln zł.
Wszystkie zadania inwestycyjne dla budowy jednostki OZE na terenie Pabianickiego
Centrum Medycznego Sp. z o.o. muszą być zgodne z celami szczegółowymi programu
FEŁ2027 oraz spełniać wymagania zawarte w SzoOP 2021-2027.
Energia elektryczna będzie produkowana na potrzeby własne. Nadwyżki energii
elektrycznej nie będą sprzedawane do sieci.
W Programie Funkcjonalno-Użytkowym zakazuje się wskazywania znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia. W przypadku konieczności użycia w dokumentacji
dla określenia materiałów lub urządzeń znaków towarowych, patentów lub pochodzenia
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć opis kryteriów, na podstawie których będzie można
dokonać oceny, że inne dopuszczone w ich miejsce materiały lub urządzenia będą mogły być
uznane za równoważne.
Program funkcjonalno-użytkowy ma uwzględniać obliczenia mocy instalacji
fotowoltaicznej i zawierać minimum następujące prace:
a) Prace przygotowawcze:
- wykonanie dokumentacji projektowej, uzgodnienia, opracowanie dokumentacji zgodnie
z wymogami programowymi FEŁ2027
b) Roboty budowlane polegające na:
wzmocnienie konstrukcji dachu,
naprawa poszycia dachu- prace umożliwiające montaż instalacji fotowoltaicznej na
stabilnym podłożu,
montaż instalacji elektrycznej instalacji fotowoltaicznej,
montaż inwerterów,
montaż instalacji DC,
montaż instalacji AC,
montaż zabezpieczenia odgromowego,
montaż nadachowej instalacji fotowoltaicznej,
montaż licznika energii wytworzonej w instalacji fotowoltaicznej.
Do obowiązków Wykonawcy (oprócz przygotowania PFU) należeć będzie:
1. przeprowadzenie analizy sytuacyjno-technicznej dla budynku/ budynków, gdzie
zostaną zainstalowane panele mającej na celu zweryfikowanie możliwości
technicznego wykonania oraz efektywności późniejszego funkcjonowania instalacji,
2. ocena stanu infrastuktury PCM, która będzie wykorzystana przy realizacji inwestycji
(m.in. konstrukcji dachu, rozdzielni)
3. negocjacje i ustalenia z PGE w imieniu Zamawiającego,
4. ewentualne poprawki po złożeniu wniosku o finansowanie i uwagach organu
weryfikującego wniosek,
5. składanie wyjaśnień w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na
realizację zadania, po pozyskaniu finansowania
Wykonawca zobowiązany jest wykonać Program Funkcjonalno-Użytkowy w postaci
drukowanej w ilości 3 egz. oraz w postaci elektronicznej na nośniku CD w wersji edytowalnej
i przekonwertowanej do formatu pdf.

Dokument nr: 16/ZP/WŁ/U/24

Składanie ofert:
Proszę o przesłanie ofert drogą mailową na adres:
zamowienia@pcm-szpital.pl oraz dorota.kowal@pcm-szpital.com
lub na adres korespondencyjny:
Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
95-200 Pabianice, Ul. Jana Pawła II 68
w kopercie oznaczonej ,,OFERTA - PFU Odnawialne źródła energii"
do dnia 11 grudnia 2024 roku.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji: do 21 lutego 2025 roku

Wymagania:
Pozostałe wymagania:
Płatność wynagrodzenia za usługę o której mowa nastąpi w dwóch częściach:
1. 90% po przekazaniu i zaakceptowaniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego;
2. 10% po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach,
którego wyłoniony zostanie wykonawca zadania.
Sposób płatności: f-ra VAT, termin płatności 30 dni.
Wystosowanie niniejszego zapytania nie obliguje Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o o. do zawarcia
umowy.
Zamawiający będzie oceniał cenę złożonej oferty.
Z wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejsza ofertę cenową zostanie zawarta
umowa.
Po podpisaniu umowy Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy wszystkie
posiadane informacje przydatne do wykonania przedmiotu zamówienia. Pozostałe materiały
niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia wykonawca
Wykonawca w ramach zawartej umowy na opracowanie PFU ma zaktualizować
opracowanie dotyczące PFU i szacunkowych kosztów prac. Wykonanie tej części zamówienia
jest uzależnione od ewentualnej pozytywnej weryfikacji wniosku o dofinansowanie przez
jednostkę przyznającą środki na realizację projektu, w ramach umowy.
Ewentualne zapytania proszę kierować na podany powyżej adres mailowy.
Zachęcamy do odbycia wizji lokalnej: proponowany termin to 6 grudnia br., godzina 11:00.
(kontakt telefoniczny: 506 771 072).
Zainteresowanym Wykonawcom zostaną przesłane drogą mailową faktury
Zamawiającego za energię elektryczną z ostatniego roku oraz fiszka dla projektu
ubiegającego się o finansowanie złożona przez PCM Sp. z o.o. w ramach Strategii ZIT.
Dystrybutorem i dostawcą energii elektrycznej dla PCM Sp. z o.o. jest PGE.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.