śląskie (Jastrzębie-Zdrój)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sukcesywna dostawa żaluzji pionowych i poziomych oraz rolet wewnętrznych i zewnętrznych |
Data zamieszczenia: | 2024-12-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uniwersytet Śląski w Katowicach ul. Bankowa 12 40-007 Katowice powiat: Katowice tel.: 32/ 359-11-71 malgorzata.chojecka@us.edu.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 32/ 359-11-71 |
Termin składania ofert: | 2024-12-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Sukcesywna dostawa żaluzji pionowych i poziomych oraz rolet wewnętrznych i zewnętrznych" Opis przedmiotu zamówienia. - dostawa żaluzji pionowych i poziomych oraz rolet wewnętrznych i zewnętrznych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2. Kod CPV: 39515440-1 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamiarze udzielenia zamówienia lub stosownych załączników do ogłoszenia (w tym opisu przedmiotu zamówienia) przed upływem terminu składania ofert, o czym poinformuje wykonawców ubiegających się o zamówienie, zamieszczając stosowną informację na stronie internetowej, na której zamieszczone zostało ogłoszenie. CPV: 39515440-1 Dokument nr: DZD.382.068.MC.2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.12.2024 o godz. 10:00 w Dziale Zarządzania DOSTAWAmi ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice, pok. 311. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w Dziale Zarządzania DOSTAWAmi Uniwersytetu Śląskiego, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 14, pok. 311 w terminie do dnia 11.12.2024 do godz. 9:00 (dotyczy oferty w formie pisemnej) lub na adres mailowy malgorzata.chojecka@us.edu.pl w terminie do dnia 11.12.2024 do godz. 9:00 (w przypadku możliwości złożenia oferty w postaci elektronicznej; w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią przed upływem terminu otwarcia ofert) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Miejsce i termin realizacji: Warunki realizacji zamówienia. a) Wymagany termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do końca grudnia 2025 lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia - w zależności od tego, która z tych sytuacji nastąpi wcześniej b) Miejsce realizacji zamówienia: jednostki Uniwersytetu Śląskiego na terenie Katowic, Cieszyna, Sosnowca i Chorzowa. Wymagania: Termin gwarancji: minimum 12 miesięcy. d) Warunki płatności: Płatność za dostawę będzie realizowana po wykonaniu dostawy. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na konto bankowe Wykonawcy w terminie 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 5. Warunki udziału w postępowaniu: Nie dotyczy 6. Opis kryteriów oceny ofert. Kryterium - Cena. Waga kryterium - 100%. Opis sposobu przyznawania punktów : Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia zgodnie z OPZ. Cena wskazana w formularzu oferty oceniana będzie w następujący sposób: Cena najtańszej oferty x 100 pkt. C punktów = Cena badanej oferty C pkt. - liczba punktów za kryterium ,,cena" Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna maksymalnie 100 pkt. 7. Opis sposobu przygotowania ofert. a) Każdy wykonawca może złożyć tylko: jedną ofertę w niniejszym postępowaniu, b) Ofertę należy przedstawić w języku polskim, w formie pisemnej (dostarczyć osobiście lub listownie) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia lub elektronicznie w sposób uniemożliwiający wcześniejsze zapoznanie się z ofertą. c) Oferta powinna zawierać informacje na temat: 1) oferowanych przedmiotów zamówienia wraz z ich opisem producenta oferowanego przedmiotu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia. 2) cen jednostkowych oraz wartość netto, kwoty podatku VAT i ceny brutto oferty. 3) cena winna być podana w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4) cena winna zawierać wszelkie koszty związane ze sprzedażą oraz dostarczeniem przedmiotu zamówienia, a w szczególności cenę przedmiotu zamówienia, koszt jego dostarczenia, rozładunku i montażu w miejscu wskazanym w zamówieniu, a także podatki, opłaty i inne należności związane z realizacją przedmiotowego zamówienia. d) Oferta oraz wszystkie oświadczenia składane przez wykonawcę w toku postępowania winny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawnych bądź umowy, uchwały lub prawidłowo spisanego pełnomocnictwa. e) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) - należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę). f) Oferta wykonawcy w formie pisemnej winna być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację osoby składającej podpis (np. czytelny podpis składający się z pełnego imienia i nazwiska lub podpis nieczytelny opatrzony pieczęcią imienną). g) Ofertę wraz z dokumentami należy złożyć w kopercie zaklejonej i zatytułowanej (dotyczy formy pisemnej): Nazwa i adres Wykonawcy Sukcesywna dostawa żaluzji pionowych i poziomych oraz rolet wewnętrznych i zewnętrznych Nie otwierać przed dniem 11.12.2024 godz. 10:00 h) Wykonawca prześle ofertę w formie elektronicznej na adres malgorzata.chojecka@us.edu.pl (w przypadku możliwości złożenia oferty w postaci elektronicznej) UWAGA - oferty składane w formie elektronicznej tj. przesyłane na wskazany adres mailowy winny być zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią przed upływem terminu otwarcia ofert. Po upływie terminu na składanie ofert, a przed terminem otwarcia, Oferent winień przesłać na adres mailowy, wskazany w Ogłoszeniu hasło umożliwiające otwarcie złożonej oferty. Oferty składane w formie elektronicznej w inny sposób niż opisano powyżej nie będą podlegały badaniu i ocenie, a co za tym idzie będą podlegać odrzuceniu. Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań na podany adres e-mail do dnia 08.12.2024r. do godziny 23:00. Po otrzymaniu pytań w terminie późniejszym niż wyżej wskazany - Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie udzielania odpowiedzi. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie nie podlegają badaniu i ocenie, a co za tym idzie będą podlegać odrzuceniu 9. Opis sposobu obliczenia ceny. 1) Cena podana w ofercie powinna stanowić sumę kwot wszystkich elementów składających się na koszt realizacji przedmiot zamówienia. 2) Cena powinna być podana do 2. miejsca po przecinku zgodnie z zasadami matematycznego zaokrąglania, tj. ,,5" na 3. miejscu po przecinku - zaokrąglenie w górę, a poniżej ,,5" - zaokrąglenie w dół. 3) Ocenie będzie podlegała cena oferty z podatkiem VAT w odpowiedniej wysokości. 4) Cena podana w ofercie nie ulegnie zwiększeniu i nie będzie podlegała waloryzacji podczas trwania umowy. 5) Cena winna być wyrażona w polskich złotych PLN; w PLN będą również prowadzone rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 10. Wykaz załączników do ogłoszenia. 1) Wzór oferty - załącznik nr 1 2) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 3) Formularz cenowy - załącznik nr 2a 4) Wzór umowy - załącznik nr 3 11. Uwagi końcowe. 1) Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa w formie pisemnej. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej oferty wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy/realizacji zamówienia. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny. 4) Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielanie zamówienia publicznego na każdym jego etapie i odstąpienia od udzielenia zamówienia bez podania przyczyny. 12. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą. Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: - kopię stosownego pełnomocnictwa - w przypadku podpisywania umowy przez osoby inne niż wymienione w dokumencie powyższym jako upoważnione do reprezentacji. Pełnomocnictwo (przed podpisaniem umowy) winno być dostarczone w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kserokopii - firma. - w przypadku konsorcjum - prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo oraz umowę, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 13. Konflikt interesów. Zamawiający informuje, iż czynności związane z udzieleniem zamówienia wykonują pracownicy jednostek zapewniający bezstronność i obiektywizm. Zamawiający podejmuje odpowiednie środki w celu skutecznego zapobiegania, rozpoznawania i likwidowania konfliktów interesów powstałych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia lub na etapie wykonywania zamówienia by nie dopuścić do zakłócenia konkurencji oraz zapewnić równe traktowanie wykonawców. Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają bezpośrednio lub pośrednio interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Osoby wykonujące czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania zobowiązane są złożyć w formie pisemnej lub w formie elektronicznej (w rozumieniu art. 78 i 781 k.c.) oświadczenie o braku istnienia albo braku wpływu powiązań osobowych lub kapitałowych z wykonawcami, na bezstronność postępowania (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Regulaminu), polegających na: 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; 2) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 14. Klauzula informacyjna RODO Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych pozyskanych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z udziałem postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29.01.2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że będziemy przetwarzać Pana/Pani dane osobowe wg poniższych zasad. 1) Administrator danych osobowych Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Śląski w Katowicach. Może się Pani/Pan skontaktować z administratorem w następujący sposób: a) listownie na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice b) przez e-mail: administrator.danych@us.edu.pl 2) Inspektor ochrony danych Może się Pani/Pan kontaktować z inspektorem ochrony danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, w następujący sposób: a) listownie na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice b) przez e-mail: iod@us.edu.pl 3) Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w stosunku do wyłonionego Wykonawcy, w celu realizacji zawartej umowy cywilnoprawnej. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b i c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych): a) konieczność realizacji umowy cywilnoprawnej, zawartej z wyłonionym Wykonawcą, b) wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, oraz dokonania rozliczeń finansowych z Wykonawcą. Podanie danych osobowych jest konieczne dla potrzeb udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy cywilnoprawnej. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe zrealizowanie ww. celu. 4) Okres przechowywania danych osobowych Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe dla potrzeb archiwalnych przez okres wymagany obowiązującymi przepisami prawa. W stosunku do wyłonionego Wykonawcy będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe przez okres trwania umowy oraz wymagalności ewentualnych roszczeń z tym związanych, wynikających z kodeksu cywilnego. 5) Odbiorcy danych Pani/Pana dane możemy przekazywać osobom lub podmiotom, jeśli wystąpią z żądaniem udostępnienia dokumentacji postępowania, w oparciu o stosowną podstawę prawną. 6) Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: a) prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, b) prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, c) prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w szczególności w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa, d) prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, e) prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Pani/Pana dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje Pani/Panu tylko co do tych danych, które przetwarzamy w sposób zautomatyzowany czyli w formie elektronicznej i na podstawie umowy z Panią/Panem lub na podstawie Pani/Pana zgody, f) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, g) Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 15. Dodatkowe informacje dotyczące umowy powierzenia Zamawiający informuje, iż w sytuacji, gdy w trakcie realizacji zamówienia przetwarzane będą dane osobowe pracowników, doktorantów czy studentów Zamawiającego, Uniwersytet Śląski w Katowicach jako Administrator powierzy ich przetwarzanie w drodze umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. 16. Obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (będą to w szczególności osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty trzecie, pełnomocnicy, członkowie organów zarządzających). Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. |
© eurobudowa.pl 2004-2025