Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4974z ostatnich 7 dni
14215z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Sukcesywna dostawa żaluzji pionowych i poziomych oraz rolet wewnętrznych i zewnętrznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sukcesywna dostawa żaluzji pionowych i poziomych oraz rolet wewnętrznych i zewnętrznych

Data zamieszczenia: 2024-12-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
ul. Bankowa 12
40-007 Katowice
powiat: Katowice
tel.: 32/ 359-11-71
malgorzata.chojecka@us.edu.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 32/ 359-11-71
Termin składania ofert: 2024-12-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Sukcesywna dostawa żaluzji pionowych i poziomych
oraz rolet wewnętrznych i zewnętrznych"
Opis przedmiotu zamówienia.
- dostawa żaluzji pionowych i poziomych oraz rolet wewnętrznych i zewnętrznych
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2.
Kod CPV: 39515440-1
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamiarze udzielenia zamówienia lub stosownych
załączników do ogłoszenia (w tym opisu przedmiotu zamówienia) przed upływem terminu składania ofert, o czym
poinformuje wykonawców ubiegających się o zamówienie, zamieszczając stosowną informację na stronie
internetowej, na której zamieszczone zostało ogłoszenie.

CPV: 39515440-1

Dokument nr: DZD.382.068.MC.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.12.2024 o godz. 10:00 w Dziale Zarządzania DOSTAWAmi
ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice, pok. 311.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w Dziale Zarządzania DOSTAWAmi Uniwersytetu Śląskiego, 40-007 Katowice,
ul. Bankowa 14, pok. 311 w terminie do dnia 11.12.2024 do godz. 9:00 (dotyczy oferty w formie
pisemnej) lub na adres mailowy malgorzata.chojecka@us.edu.pl w terminie do dnia 11.12.2024
do godz. 9:00 (w przypadku możliwości złożenia oferty w postaci elektronicznej; w sposób
uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią przed upływem terminu otwarcia ofert) wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

Miejsce i termin realizacji:
Warunki realizacji zamówienia.
a) Wymagany termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do końca grudnia 2025 lub do
wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia - w zależności od tego, która z tych
sytuacji nastąpi wcześniej
b) Miejsce realizacji zamówienia: jednostki Uniwersytetu Śląskiego na terenie Katowic, Cieszyna,
Sosnowca i Chorzowa.

Wymagania:
Termin gwarancji: minimum 12 miesięcy.
d) Warunki płatności: Płatność za dostawę będzie realizowana po wykonaniu dostawy. Zamawiający
zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na konto bankowe Wykonawcy w terminie 21 dni od
daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
Nie dotyczy
6. Opis kryteriów oceny ofert.
Kryterium - Cena. Waga kryterium - 100%.
Opis sposobu przyznawania punktów :
Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia zgodnie z OPZ.
Cena wskazana w formularzu oferty oceniana będzie w następujący sposób:
Cena najtańszej oferty x 100 pkt.
C punktów =
Cena badanej oferty
C pkt. - liczba punktów za kryterium ,,cena"
Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna maksymalnie 100 pkt.
7. Opis sposobu przygotowania ofert.
a) Każdy wykonawca może złożyć tylko: jedną ofertę w niniejszym postępowaniu,
b) Ofertę należy przedstawić w języku polskim, w formie pisemnej (dostarczyć osobiście lub listownie)
wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia lub elektronicznie w sposób
uniemożliwiający wcześniejsze zapoznanie się z ofertą.
c) Oferta powinna zawierać informacje na temat:
1) oferowanych przedmiotów zamówienia wraz z ich opisem producenta oferowanego
przedmiotu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia.
2) cen jednostkowych oraz wartość netto, kwoty podatku VAT i ceny brutto oferty.
3) cena winna być podana w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) cena winna zawierać wszelkie koszty związane ze sprzedażą oraz dostarczeniem przedmiotu
zamówienia, a w szczególności cenę przedmiotu zamówienia, koszt jego dostarczenia,
rozładunku i montażu w miejscu wskazanym w zamówieniu, a także podatki, opłaty i inne
należności związane z realizacją przedmiotowego zamówienia.
d) Oferta oraz wszystkie oświadczenia składane przez wykonawcę w toku postępowania winny być
podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, zgodnie
z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawnych bądź umowy,
uchwały lub prawidłowo spisanego pełnomocnictwa.
e) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) -
należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
(należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę).
f) Oferta wykonawcy w formie pisemnej winna być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację
osoby składającej podpis (np. czytelny podpis składający się z pełnego imienia i nazwiska lub podpis
nieczytelny opatrzony pieczęcią imienną).
g) Ofertę wraz z dokumentami należy złożyć w kopercie zaklejonej i zatytułowanej (dotyczy formy
pisemnej):
Nazwa i adres Wykonawcy
Sukcesywna dostawa żaluzji pionowych i poziomych
oraz rolet wewnętrznych i zewnętrznych
Nie otwierać przed dniem 11.12.2024 godz. 10:00
h) Wykonawca
prześle
ofertę
w
formie
elektronicznej
na
adres
e-mail
malgorzata.chojecka@us.edu.pl (w przypadku możliwości złożenia oferty w postaci elektronicznej)
UWAGA - oferty składane w formie elektronicznej tj. przesyłane na wskazany adres mailowy
winny być zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią przed
upływem terminu otwarcia ofert.
Po upływie terminu na składanie ofert, a przed terminem otwarcia, Oferent winień przesłać na
adres mailowy, wskazany w Ogłoszeniu hasło umożliwiające otwarcie złożonej oferty.
Oferty składane w formie elektronicznej w inny sposób niż opisano powyżej nie będą podlegały badaniu
i ocenie, a co za tym idzie będą podlegać odrzuceniu.
Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań na podany adres e-mail do dnia 08.12.2024r. do godziny
23:00. Po otrzymaniu pytań w terminie późniejszym niż wyżej wskazany - Zamawiający zastrzega sobie możliwość
nie udzielania odpowiedzi.
Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie nie podlegają badaniu i ocenie,
a co za tym idzie będą podlegać odrzuceniu
9. Opis sposobu obliczenia ceny.
1) Cena podana w ofercie powinna stanowić sumę kwot wszystkich elementów składających się na koszt
realizacji przedmiot zamówienia.
2) Cena powinna być podana do 2. miejsca po przecinku zgodnie z zasadami matematycznego
zaokrąglania, tj. ,,5" na 3. miejscu po przecinku - zaokrąglenie w górę, a poniżej ,,5" - zaokrąglenie
w dół.
3) Ocenie będzie podlegała cena oferty z podatkiem VAT w odpowiedniej wysokości.
4) Cena podana w ofercie nie ulegnie zwiększeniu i nie będzie podlegała waloryzacji podczas trwania
umowy.
5) Cena winna być wyrażona w polskich złotych PLN; w PLN będą również prowadzone rozliczenia
pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
10. Wykaz załączników do ogłoszenia.
1) Wzór oferty - załącznik nr 1
2) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2
3) Formularz cenowy - załącznik nr 2a
4) Wzór umowy - załącznik nr 3
11. Uwagi końcowe.
1) Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa
w formie pisemnej.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej oferty wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia
umowy/realizacji zamówienia.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez
podania przyczyny.
4) Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im
żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielanie zamówienia
publicznego na każdym jego etapie i odstąpienia od udzielenia zamówienia bez podania przyczyny.
12. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą.
Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- kopię stosownego pełnomocnictwa - w przypadku podpisywania umowy przez osoby inne niż
wymienione w dokumencie powyższym jako upoważnione do reprezentacji. Pełnomocnictwo
(przed podpisaniem umowy) winno być dostarczone w oryginale lub notarialnie potwierdzonej
kserokopii - firma.
- w przypadku konsorcjum - prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo oraz umowę,
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia
poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
13.
Konflikt interesów.
Zamawiający informuje, iż czynności związane z udzieleniem zamówienia wykonują pracownicy
jednostek zapewniający bezstronność i obiektywizm. Zamawiający podejmuje odpowiednie środki w celu
skutecznego zapobiegania, rozpoznawania i likwidowania konfliktów interesów powstałych w związku z
prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia lub na etapie wykonywania zamówienia by nie
dopuścić do zakłócenia konkurencji oraz zapewnić równe traktowanie wykonawców. Konflikt interesów
oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania
o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają bezpośrednio lub
pośrednio interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako
zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Osoby wykonujące czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania
zobowiązane są złożyć w formie pisemnej lub w formie elektronicznej (w rozumieniu art. 78 i 781 k.c.)
oświadczenie o braku istnienia albo braku wpływu powiązań osobowych lub kapitałowych z
wykonawcami, na bezstronność postępowania (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Regulaminu),
polegających na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10%
udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu
nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
2) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu
przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego
zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców
ubiegających się o udzielenie zamówienia, pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub
faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z
postępowaniem o udzielenie zamówienia.
14. Klauzula informacyjna RODO
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych pozyskanych bezpośrednio od osoby
fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z udziałem postępowaniu o udzielenie zamówienia,
zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29.01.2004 roku - Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy,
że będziemy przetwarzać Pana/Pani dane osobowe wg poniższych zasad.
1) Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Śląski w Katowicach. Może się Pani/Pan
skontaktować z administratorem w następujący sposób:
a) listownie na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice
b) przez e-mail: administrator.danych@us.edu.pl
2) Inspektor ochrony danych
Może się Pani/Pan kontaktować z inspektorem ochrony danych we wszystkich sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych,
w następujący sposób:
a) listownie na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice
b) przez e-mail: iod@us.edu.pl
3) Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, a w stosunku do wyłonionego Wykonawcy, w celu realizacji zawartej
umowy cywilnoprawnej.
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b i c
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych):
a) konieczność realizacji umowy cywilnoprawnej, zawartej z wyłonionym Wykonawcą,
b) wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w celu przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia, oraz dokonania rozliczeń finansowych z Wykonawcą.
Podanie danych osobowych jest konieczne dla potrzeb udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
zawarcia i wykonania umowy cywilnoprawnej. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe zrealizowanie ww.
celu.
4) Okres przechowywania danych osobowych
Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe dla potrzeb archiwalnych przez okres wymagany
obowiązującymi przepisami prawa. W stosunku do wyłonionego Wykonawcy będziemy przechowywać
Pani/Pana dane osobowe przez okres trwania umowy oraz wymagalności ewentualnych roszczeń z tym
związanych, wynikających z kodeksu cywilnego.
5) Odbiorcy danych
Pani/Pana dane możemy przekazywać osobom lub podmiotom, jeśli wystąpią z żądaniem udostępnienia
dokumentacji postępowania, w oparciu o stosowną podstawę prawną.
6) Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
a) prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
b) prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz
uzupełnienia niekompletnych danych osobowych,
c) prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w szczególności w sytuacji, gdy
przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu
prawa,
d) prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
e) prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Pani/Pana
danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym
nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi
danych lub zażądać, abyśmy przesłali Pani/Pana dane do innego administratora. Jednakże zrobimy
to tylko jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Prawo do przenoszenia danych osobowych
przysługuje Pani/Panu tylko co do tych danych, które przetwarzamy w sposób zautomatyzowany
czyli w formie elektronicznej i na podstawie umowy z Panią/Panem lub na podstawie Pani/Pana
zgody,
f) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj.
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
g) Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym
profilowaniu.
15. Dodatkowe informacje dotyczące umowy powierzenia
Zamawiający informuje, iż w sytuacji, gdy w trakcie realizacji zamówienia przetwarzane będą dane osobowe
pracowników, doktorantów czy studentów Zamawiającego, Uniwersytet Śląski w Katowicach jako
Administrator powierzy ich przetwarzanie w drodze umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
16. Obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku
informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i
od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (będą to w szczególności osoby fizyczne: skierowane
do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty trzecie, pełnomocnicy, członkowie organów
zarządzających). Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy
i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4
RODO). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał,
chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu
zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych
interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu,
Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.