Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5212z ostatnich 7 dni
16096z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa elementów ogrodzenia ochronnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa elementów ogrodzenia ochronnego

Data zamieszczenia: 2024-12-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
Kule 2
42-110 Popów
powiat: kłobucki
tel. 34 310 40 30, fax 34 310 36 53
cos_kule@sw.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Popów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 34 310 40 30, f
Termin składania ofert: 2024-12-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Komendant Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach zaprasza do złożenia ofert o wartości szacunkowej nieprzekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. póz. 1320) zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 a contrario tej ustawy.
Nazwa zadania:
DOSTAWA elementów ogrodzenia ochronnego dla Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie, podzielone na zadania od 1 do 2
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu, naprawy i konserwacji instalacji wentylacyjnej budynku strzelnicy, basenu kąpielowego oraz kuchni wraz z stołówką w Centralnym Ośrodku Szkolenia Służby Więziennej w Kulach.
Zadanie nr 1 - Wykonanie przeglądu, naprawy i konserwacji instalacji wentylacyjnej budynku strzelnicy w COSSW w Kulach.
W ramach przedmiotowej dostawy dostarczone zostaną elementy przedstawione w poniższej tabeli.
1. Zasieki płaskie z drutu ostrzowego - 0 500 m (zasieki płaskie concertina) szt. 4
2. Drut naciągowy ocynkowany 0 3 mm - rolka 50mb szt. 3
3. Złączki blaszkowe do drutu ostrzowego i zasieków concertina - ocynkowane - ok. 200 sztuk szt. 1
4. Zaciskarka do montażu złączek blaszkowych do zasieków concertina -1 sztuka szt. 1
5. Wysięgnik prosty z nasadką prostokątną - 40x18x3 mm - (odkoś pojedynczy) - do zasieków concertina oraz drutu kolczastego - stal ocynkowana szt. 20
6. Wysięgnik prosty pojedynczy z nasadką na profil 40x40; nasadka ceownik szt. 12
7. Zasieki concertina 0 450 mm - 54 zwoje - 3 złączki (drut ostrzowy concertina dla wojska i więzień) szt. 132
8. Wysięgnik dwuramienny typu V ze stopką - 40x18x3 mm - do zasieków concertina oraz drutu kolczastego - stal ocynkowana szt. 264
9. Wysięgnik narożny 2x V ze stopką - 40x18x3 mm - do zasieków concertina oraz drutu kolczastego - stal ocynkowana szt. 3
10. Wysięgnik dwuramienny typu v z nasadką na słupek 40x60, kątownik 40x18x3 mm, OG szt. 125
11. Wysięgnik narożny typu 2xV z nasadką na słupek 40x60, kątownik 40x18x3 mm, OG szt. 2
12. Wysięgnik dwuramienny typu v z nasadką okrągłą fi 50 - 40x18x3 mm - do zasieków concertina oraz drutu kolczastego - stal ocynkowana szt. 79
13. Drut naciągowy ocynkowany 0 3 mm - rolka 50 mb szt. 126
14. Złączki blaszkowe do drutu ostrzowego i zasieków concertina - ocynkowane - ok. 200 sztuk szt. 32
15 Grzebień stalowy przykręcany ocynk ogniowy 1010x41 mm szt. 22
Zadanie nr 2 - DOSTAWA elementów ogrodzenia ochronnego dla Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie.
W ramach przedmiotowej dostawy dostarczone zostaną elementy przedstawione w poniższej tabeli.
1. Zasieki concertina 0 450 mm - 54 zwoje - 3 złączki (drut ostrzowy concertina dla wojska i więzień) szt. 138
2. Drut naciągowy ocynkowany 0 3 mm - rolka 50 mb szt. 140
Cena za całość przedmiotu zamówienia powinna również obejmować koszty dostawy dla:
- zadania nr 1 do COSSW w Kulach pod adres Kule 2, 42-110 Popów (woj., śląskie);
- zadania nr 2 do COSSW OZ w Sulejowie pod adres 97-330 Sulejów (woj. łódzkie).

Dokument nr: COS-DKW.2233.50.2024.JP

Otwarcie ofert: 6. Termin otwarcia ofert: 09.12.2024 r. godz. 13:00

Składanie ofert:
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
COSSW w Kulach, Kule 2 42-110 Popów - sekretariat
Forma dostarczenia oferty - jedna z wybranych poniżej:
- pocztą,
- osobiście w siedzibie zamawiającego COSSW w Kulach, Kule 2, 42-110 Popów
- e-mail: cos_kule@sw.gov.pl
- fax: 34 3103653
Oferty prosimy składać do dnia: 09.12.2024 r. do godz. 12:00

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia: do 30 grudnia 2024 r.

Wymagania:
2. Kryteria wyboru ofert: - Jedynym kryterium wyboru jest cena.
4. Okres gwarancji (jeśli dotyczy): 12 miesięcy
7. Warunki płatności: Przelew do 30 dni od daty wystawienia faktury VAT
9. Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku Polskim zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia oraz załącznikiem nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy. Zaproponowane ceny będą porównane z innymi.
Firmie która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie udzielone zamówienie.
Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
2. Warunki stawiane wykonawcy:
Zamawiający wyklucza z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) - zwanej dalej ustawą -z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy
z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. póz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. póz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Wykonawca składając ofertę akceptuje warunki zawarte we wzorze umowy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
10. Warunki realizacji zamówienia:
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za błędne wycenienie wymaganych usług.
Zamawiający udzieli Wykonawcy wszelkich posiadanych informacji, jakie niezbędne są do wykonania zadania.
11. Oferta powinna zawierać:
o nazwę i adres wykonawcy,
o NIP
o REGON,
o ofertę wykonania przedmiotu zamówienia ze wskazaniem:
- Ceny netto w zł w tym słownie
- Podatku VAT w zł w tym słownie
- Ceny brutto w zł w tym słownie,
o Oświadczenie o zapoznaniu się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszeniu do niego zastrzeżeń,
o Termin realizacji zamówienia
o Okres gwarancji (jeśli dotyczy),
o Potwierdzenie terminu realizacji zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego dnia,
o Wyrażenie zgody na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym,
o Datę sporządzenia oferty.
o Podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej wraz z pieczątka wykonawcy.
Wymagane dokumenty:
o Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawce - załącznik nr 1
o Oświadczenie wykonawcy - podpisane przez wykonawcę - załącznik nr 3 - na potwierdzenie warunków braku podstaw do wykluczenia
o Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
Dokumenty, które może wymagać Zamawiający
o Aktualny wydruk z właściwego rejestru CEIDG lub KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku jednostek budżetowych i ich reprezentowania - Uchwałę, statut, pełnomocnictwo, NIP, REGON.

Kontakt:
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: - chor. sztab. Jerzy Pokorski tel.34 310-37-78

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.