dolnośląskie (Lubin)
małopolskie (Kraków)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Knurów)
pomorskie (Pruszcz Gdański)
wielkopolskie (Rawicz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Renowacja kościoła rzymsko-katolickiego |
Data zamieszczenia: | 2024-12-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymsko-katolicka pw. Św. Barbary Boguchwały 40 14-310 Miłakowo powiat: ostródzki tel.89 758 00 23,, tel. 602 767 971, zamowienia@milakowo.eu |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Miłakowo |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.89 758 00 23,, t |
Termin składania ofert: | 2025-01-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Renowacja kościoła rzymsko-katolickiego pw. Św. Barbary w Boguchwałach" Przedmiotem zamówienia jest renowacja elewacji budynku oraz wieży kościoła położonego na działce 214 w Boguchwałach, Gmina Miłakowo. Zakres prac obejmuje m.in.: 1) Odkucie betonu z kamiennego cokołu, 2) Skucie odspojonych tynków, wtórnych zapraw i uzupełnień, 3) Uzupełnienie ubytków cegieł, 4) Uzupełnienie i odtworzenie gzymsów, 5) Uzupełnienie i odtworzenie tynków wraz z opaskami wokół okien i drzwi, 6) Renowacja stolarki okiennej i drzwiowej, 7) Remont pokrycia dachowego, 8) Czyszczenie schodów zewnętrznych, 9) Scalenie kolorystyczne elewacji, w kościele pw. Św. Barbary wpisanym do rejestru zabytków województwa warmińsko-mazurskiego pod numerem: A-10631 z dnia 01.08.1968r. 2. Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót (załącznik pomocniczy), stanowią załącznik nr 2 do zapytania. 13. Zamówienie to finansowane jest z dotacji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz z budżetu Gminy Miłakowo. CPV: 45000000-7, 45453100-8 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbędzie się 09.01.2025 r. o godz. 08:05. Składanie ofert: Wykonawca może złożyć ofertę wyłącznie w postaci elektronicznej na adres email: zamowienia@milakowo.eu, . TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 09.01.2025 r. do godz. 08:00. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania: 15 miesięcy od daty podpisania mowy. Wymagania: Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: A. dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednią zdolnością ekonomiczną i finansową, tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600.000,00 PLN B. dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał należycie co najmniej trzy zadania polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu kubaturowego sakralnego, wpisanego indywidualnie do rejestru zabytków, o wartości minimalnej 650 000 zł brutto (słownie: sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych) dla każdej roboty. UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wówczas w wykazie robót zobowiązany jest podać jedynie ten zakres robót budowlanych, w którym wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył. Przez budowę należy rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego. Przez przebudowę należy rozumieć wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji. Przez remont - należy rozumieć wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym. 2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, to znaczy zatrudnia co najmniej 10 pracowników, rozumiane jako przeciętna roczna liczba zatrudnionych pracowników z okresu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres. 3) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia kierownikiem robót branży konstrukcyjno-budowlanej pełniącym funkcje kierownika budowy, posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają 2uprawnienia budowlane w/w specjalności. Kierownik robót/budowy musi spełniać wymagania, o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U.2024 poz. 1292 z późn zm.) 4) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia kierownikiem prac konserwatorskich, spełniającym wymagania, o których mowa w art. 37a ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U.2024 poz. 1292 z późn zm.), czyli osobą, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, wówczas wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. V. Kryteria i sposób oceny oferty: l . Przy wyborze oferty dla obu części do realizacji Zamawiający będzie się kierował jedynym kryterium ,,Cena" liczonym zgodnie z poniższym wzorem: cena brutto oferty najtańszej liczba punktów (max 100) = x 100 pkt cena brutto oferty badanej 2. Cenę za wykonanie zamówienia należy podać w formularzu oferty. Cena winna obejmować wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Wykonawca sporządzając ofertę powinien przewidzieć wszelkie okoliczności mogące mieć wpływ na cenę. 3. Sposób przygotowania oferty: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Ofertę, należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, w ogólnie dostępnych formatach danych: 1) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max IOMB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB, 2) ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdfi opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES, 3) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików, 4) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty, 5) ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert. Zaleca się, aby założyć profil Wykonawcy i rozpocząć składanie oferty z odpowiednim wyprzedzeniem, 6) podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHAI, 7) jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecanej jest wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików, 8) Zamawiający zaleca wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu, 9) Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu, 43. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie więcej niż jednej oferty na realizację przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę. 4. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr l ; b) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem. c) Wypełniony i podpisany wykaz robót budowlanych - stanowiący załącznik nr 4 do zapytania. Do wykazu należy przedłożyć dowody (referencje/poświadczenia lub inne dokumenty) potwierdzające, że roboty budowlane te zostały wykonane w sposób należyty. d) Wypełniony i podpisany wykaz osób - stanowiący załącznik nr 5 do zapytania; e) Wypełnione i podpisane oświadczenie o wielkości zatrudnienia - stanowiące załącznik nr 6 do zapytania. f) pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika. Wykonawca do oferty dołącza oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, w szczególności do podpisania oferty lub do podpisania oferty i podpisania umowy; 5. Jeżeli wykonawca nie złożył dokumentów składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wzywa wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami. 1. Pytania dotyczące niniejszego zapytania ofertowego należy składać email: zamowienia@milakowo.eu Zamawiający zastrzega sobie, że może nie udzielić odpowiedzi, jeżeli pytanie wpłynie w okresie krótszym niż 4 dni robocze poprzedzające ostateczny dzień składania ofert. Pytania złożone po godzinie 15:00 będą traktowane jako wpływające z datą dnia następnego. 2. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń (jeżeli nie naruszy to konkurencyjności) dotyczących treści złożonych przez nich Ofert z wyłączeniem pozycji z kryterium oceny. a) Wezwanie do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych może być zastosowane jednokrotnie. b) Wezwanie do poprawy złożonej oferty może obejmować tylko te dane, które nie powodują odrzucenia oferty pierwotnie złożonej i zostanie wysłane drogą emailową. W przypadku wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. 5. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 4 Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postepowania. 6. Otwarcie ofert odbywa się bez udziału wykonawców X. Termin związania ofertą: l . Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą. XI. Postanowienia końcowe: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania. 2. Ogłoszenie o zamówieniu publikuje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Miłakowie w zakładce Zamówienia publiczne Adres strony: https://bip.milakowo.eu/zamowienie.html 3. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, zadawanie pytań do treści zapytania, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pomocą email: zamowienia@milakowo.eu Rzymskokatolicka Parafia św. Barbary w Boguchwałach, 14-310 Miłakowo, Boguchwały 40, tel.89 758 00 23, proboszcz ks. prał. dr Zenon Ogórek, tel. 602 767 971, e-mail: ogorek000@poczta.onet.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025