Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1064z dziś
5772z ostatnich 7 dni
13198z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Renowacja kościoła rzymsko-katolickiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Renowacja kościoła rzymsko-katolickiego

Data zamieszczenia: 2024-12-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymsko-katolicka pw. Św. Barbary
Boguchwały 40
14-310 Miłakowo
powiat: ostródzki
tel.89 758 00 23,, tel. 602 767 971,
zamowienia@milakowo.eu
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Miłakowo
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.89 758 00 23,, t
Termin składania ofert: 2025-01-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Renowacja kościoła rzymsko-katolickiego pw. Św. Barbary w
Boguchwałach"
Przedmiotem zamówienia jest renowacja elewacji budynku oraz wieży kościoła
położonego na działce 214 w Boguchwałach, Gmina Miłakowo. Zakres prac obejmuje
m.in.:
1) Odkucie betonu z kamiennego cokołu,
2) Skucie odspojonych tynków, wtórnych zapraw i uzupełnień,
3) Uzupełnienie ubytków cegieł,
4) Uzupełnienie i odtworzenie gzymsów,
5) Uzupełnienie i odtworzenie tynków wraz z opaskami wokół okien i drzwi,
6) Renowacja stolarki okiennej i drzwiowej,
7) Remont pokrycia dachowego,
8) Czyszczenie schodów zewnętrznych,
9) Scalenie kolorystyczne elewacji,
w kościele pw. Św. Barbary wpisanym do rejestru zabytków województwa
warmińsko-mazurskiego pod numerem: A-10631 z dnia 01.08.1968r.
2. Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumentacja projektowa, specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót (załącznik pomocniczy),
stanowią załącznik nr 2 do zapytania.
13. Zamówienie to finansowane jest z dotacji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
oraz z budżetu Gminy Miłakowo.

CPV: 45000000-7, 45453100-8

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbędzie się 09.01.2025 r. o godz. 08:05.

Składanie ofert:
Wykonawca może złożyć ofertę wyłącznie w postaci elektronicznej na adres email:
zamowienia@milakowo.eu,
. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 09.01.2025 r. do godz. 08:00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania: 15 miesięcy od daty podpisania mowy.

Wymagania:
Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
A. dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej - warunek ten zostanie spełniony,
jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednią zdolnością ekonomiczną i
finansową, tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co
najmniej 600.000,00 PLN
B. dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek,
jeżeli wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał należycie
co najmniej trzy zadania polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie
obiektu kubaturowego sakralnego, wpisanego indywidualnie do rejestru zabytków, o
wartości minimalnej 650 000 zł brutto (słownie: sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych)
dla każdej roboty.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót
budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wówczas w
wykazie robót zobowiązany jest podać jedynie ten zakres robót budowlanych, w
którym wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
Przez budowę należy rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym
miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego. Przez
przebudowę należy rozumieć wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których
następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu
budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura,
powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji.
Przez remont - należy rozumieć wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym
robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a
niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów
budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym.
2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, to znaczy zatrudnia co
najmniej 10 pracowników, rozumiane jako przeciętna roczna liczba zatrudnionych
pracowników z okresu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy, za ten okres.
3) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia kierownikiem robót
branży konstrukcyjno-budowlanej pełniącym funkcje kierownika budowy,
posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami
budowlanymi lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych
czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają
2uprawnienia budowlane w/w specjalności. Kierownik robót/budowy musi spełniać
wymagania, o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie
zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U.2024 poz. 1292 z późn zm.)
4) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia kierownikiem prac
konserwatorskich, spełniającym wymagania, o których mowa w art. 37a ustawy z 23
lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U.2024 poz. 1292 z
późn zm.), czyli osobą, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia
magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji
zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu
szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy
brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach
konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza
muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których
mowa w art. 14a ust. 2.
Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień
dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia nabyte w
innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej,
państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) -
stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji
Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz
ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, wówczas wykonawca na
własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe
tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni
tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją
przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i
dostarczonych przez Zamawiającego.
V. Kryteria i sposób oceny oferty:
l . Przy wyborze oferty dla obu części do realizacji Zamawiający będzie się kierował
jedynym kryterium ,,Cena" liczonym zgodnie z poniższym wzorem:
cena brutto oferty najtańszej
liczba punktów (max 100) =
x 100 pkt
cena brutto oferty badanej
2.
Cenę za wykonanie zamówienia należy podać w formularzu oferty.
Cena winna obejmować wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
Wykonawca sporządzając ofertę powinien przewidzieć wszelkie okoliczności mogące mieć
wpływ na cenę.
3.
Sposób przygotowania oferty:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Ofertę, należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w
formie elektronicznej zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza
złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym
podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w
imieniu Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze
lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo
przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, w ogólnie dostępnych formatach
danych:
1) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych
profilem zaufanym, który wynosi max IOMB, oraz na ograniczenie wielkości
plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu
osobistego, który wynosi max 5MB,
2) ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą
weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie
plików składających się na ofertę na format .pdfi opatrzenie ich podpisem
kwalifikowanym PAdES,
3) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób,
stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów
np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji
plików,
4) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował
możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików
oferty,
5) ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o
udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu
do zakończenia przyjmowania ofert. Zaleca się, aby założyć profil Wykonawcy i
rozpocząć składanie oferty z odpowiednim wyprzedzeniem,
6) podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2
zamiast SHAI,
7) jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecanej jest wcześniejsze
podpisanie każdego ze skompresowanych plików,
8) Zamawiający zaleca wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu,
9) Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po
podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem
integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w
postępowaniu,
43. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.
Złożenie więcej niż jednej oferty na realizację przedmiotu zamówienia spowoduje
odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
4. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr l ;
b) Informacja
banku
lub
spółdzielczej
kasy
oszczędnościowo-kredytowej
potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
wykonawcy, w okresie nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
c) Wypełniony i podpisany wykaz robót budowlanych - stanowiący załącznik nr 4 do
zapytania. Do wykazu należy przedłożyć dowody (referencje/poświadczenia lub inne
dokumenty) potwierdzające, że roboty budowlane te zostały wykonane w sposób
należyty.
d) Wypełniony i podpisany wykaz osób - stanowiący załącznik nr 5 do zapytania;
e) Wypełnione i podpisane oświadczenie o wielkości zatrudnienia - stanowiące
załącznik nr 6 do zapytania.
f) pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika.
Wykonawca do oferty dołącza oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie
potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać
zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie
zamówienia, w szczególności do podpisania oferty lub do podpisania oferty i
podpisania umowy;
5. Jeżeli wykonawca nie złożył dokumentów składanych w postępowaniu lub są one
niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wzywa wykonawcę odpowiednio do
ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.
1. Pytania dotyczące niniejszego zapytania ofertowego należy składać email:
zamowienia@milakowo.eu Zamawiający zastrzega sobie, że może nie udzielić
odpowiedzi, jeżeli pytanie wpłynie w okresie krótszym niż 4 dni robocze
poprzedzające ostateczny dzień składania ofert. Pytania złożone po godzinie 15:00
będą traktowane jako wpływające z datą dnia następnego.
2. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub
innych składanych dokumentów lub oświadczeń (jeżeli nie naruszy to
konkurencyjności) dotyczących treści złożonych przez nich Ofert z wyłączeniem
pozycji z kryterium oceny.
a) Wezwanie do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych może być
zastosowane jednokrotnie.
b) Wezwanie do poprawy złożonej oferty może obejmować tylko te dane, które nie
powodują odrzucenia oferty pierwotnie złożonej i zostanie wysłane drogą emailową.
W przypadku wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego, która spowoduje brak
możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert
nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
5. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 4 Zamawiający
poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego
postepowania.
6. Otwarcie ofert odbywa się bez udziału wykonawców
X. Termin związania ofertą:
l . Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin
związania ofertą.
XI. Postanowienia końcowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania.
2. Ogłoszenie o zamówieniu publikuje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Miłakowie w zakładce Zamówienia publiczne
Adres strony: https://bip.milakowo.eu/zamowienie.html
3. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, zadawanie pytań do
treści zapytania, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń
między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pomocą email:
zamowienia@milakowo.eu
Rzymskokatolicka Parafia św. Barbary w Boguchwałach,

14-310 Miłakowo,

Boguchwały 40, tel.89 758 00 23,

proboszcz ks. prał. dr Zenon Ogórek, tel. 602 767 971,

e-mail: ogorek000@poczta.onet.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.