kujawsko-pomorskie (Toruń)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji |
Data zamieszczenia: | 2024-12-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o Teofila Lenartowicza 4 35-051 Rzeszów powiat: Rzeszów 798144097 j.baracz@pcinn.org https://platformazakupowa.pl/transakcja/1032426 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 798144097 |
Termin składania ofert: | 2024-12-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części Krótki opis przedmiotu zamówienia elektronika - zakup materiałów z zakresu elektroniki zgodnie z zapisami wykazu, stanowiącego załącznik nr 1 do Rozdziału III SWZ mechanika - zakup materiałów z zakresu mechaniki zgodnie z zapisami wykazu, stanowiącego załącznik nr 2 do Rozdziału III SWZ filament - zakup filamentu zgodnie z zapisami wykazu, stanowiącego załącznik nr 3 do Rozdziału III SWZ CPV: 31680000-6, 39300000-5,39290000-1,18143000-3,44100000-1,30190000-7,44423000-1,31681000-3,31680000-6, 39300000-5 Dokument nr: 2024/BZP 00635990, PCI-DFA.2621.32.2024.JBA Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn/proceedings 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn/proceedings 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby oraz wszystkie inne dokumenty wymagane wraz z ofertą sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig oraz innych formatach dokumentów z wyjątkiem plików wykonywalnych. 3. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 IDW, jak również pełnomocnictwa, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, jak również wszystkie inne dokumenty wymagane wraz z ofertą (w tym przedmiotowe środki dowodowe) składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej Open Nexus, która dostępna jest pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn oraz poczty elektronicznej j.baracz@pcinn.org. Platforma posiada formularze do komunikacji pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, których funkcjonalność i zasady korzystania zostały opisane w Instrukcji użytkownika dostępnej na w/w Platformie, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.. 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu powinien posiadać konto na Platformie, o której mowa w pkt. 4 powyżej. Instrukcja użytkownika zawiera wytyczne dotyczące utworzenia konta Wykonawcy na Platformie. 6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika, które są dostępne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem wskazanej Platformy Zamówień Publicznych nie może przekraczać 150 MB. 8. Wykonawca może załączyć maksymalnie 10 plików. 9. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na wskazaną Platformę Zakupową. Wyczerpujące informacje w powyższym zakresie zawiera Rozdział XIII i XIV IDW, stanowiącej Rozdział I SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Projekt ,,Podkarpackie Centrum Innowacji 2029" jest współfinansowany ze środków regionalnego Funduszu Europejskiego dla Podkarpacia (EFRR) 2021 - 2027. Priorytet FEPK.01 Konkurencyjna i Cyfrowa Gospodarka, Działanie FEPK.01.01 Badania i rozwój, Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o. (PCI) pełni w nim funkcję brokera innowacji, prowadzącego transfer wyników prac B+R z jednostek naukowych do przedsiębiorstw, oraz inicjującego współpracę pomiędzy przedsiębiorstwami a jednostkami naukowymi. 1. Administratorem danych osobowych, na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, to jest od momentu ogłoszenia do momentu podpisania umowy, jest Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, Ul. Teofila Lenartowicza 4, 35-051 Rzeszów, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS: 0000710883, NIP: 8133765154, REGON: 368953574. 2. PCI wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym Pani/Pan może się skontaktować w sprawie przetwarzania swoich danych osobowych. Kontakt z IOD poprzez mail: iod@pcinn.org. Pod wyżej wskazanymi danymi można się kontaktować w każdej sprawie związanej z przetwarzaniem danych osobowych przez PCI, czy to jako Administrator danych czy Podmiot Przetwarzający. Dane osobowe w postaci: 1) Nazwa/Imię i Nazwisko, 2) REGON, 3) Data i Miejsce urodzenia, 4) PESEL, 5) Seria i numer dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość, 6) Adres stałego zameldowania: Ulica, Nr budynku, Nr lokalu, Kod pocztowy, Poczta, Miejscowość, Gmina, Powiat, Województwo, 7) Adres do korespondencji: Ulica, Nr budynku, Nr lokalu, Kod pocztowy, Poczta, Miejscowość, Gmina, Powiat, Województwo, 8) Numer telefonu, 9) Adres e-mail, 10) Imię Ojca, 11) Imię Matki, 12) Numer uprawnień zawodowych, 13) Informacje o odbiorcach dostaw, usług, robót budowlanych: Imię, Nazwisko, Adres: Ulica, Nr budynku, Nr lokalu, Kod pocztowy, Poczta, Miejscowość, Gmina, Powiat, Województwo, Nr telefonu, Nr faksu, 14) Nr rachunku bankowego, 15) Dane osób upoważnionych do kontaktów w toku postępowania: Imię, Nazwisko, Miejsce zatrudnienia, Stanowisko, Nr telefonu, Nr faksu, Adres e-mail, 16) Zakres ubezpieczenia i wysokość polisy ubezpieczeniowej, 17) Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o wysokości posiadanych środków finansowej lub zdolności kredytowej, 18) Informacje o niezaleganiu z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, 19) Informacje o karalności, 20) Informacje ze sprawozdania finansowego lub innego dokumentu określającego aktywa, zobowiązania, obroty. będą przetwarzane przez PCI w celu: a) przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym udzielenia zamówienia publicznego oraz b) dokonania czynności wyboru wykonawcy i udzielenia zamówienia we wszystkich trybach postepowań, o których mowa w ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych - dalej zwana ustawą Pzp (art. 6 ust. 1 lit. c) i f) RODO). 3. Dane osobowe mogą być przekazywane: 1) podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych, w tym podwykonawcom świadczonych usług, dostawcom usług teleinformatycznych i sprzętu technicznego, 2) osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, 3) podmiotom nadzorującym działania PCI 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Państwa dane osobowe przetwarzane będą: 1) w przypadkach związanych z prowadzeniem postępowania zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych - dalej zwana ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Państwa dane osobowe mogą być jednak przechowywane dłużej ze względu na obowiązującą u Administratora Instrukcję Kancelaryjną, 2) w przypadku prowadzenia postępowań na roboty budowlane lub usługi, okres przechowywania dokumentacji postępowania wynosi 5 lat od dnia zakończenia postępowania o zawarcie umowy koncesji, a w przypadku gdy czas trwania koncesji przekracza 5 lat - przez okres jego trwania. Państwa dane osobowe mogą być jednak przechowywane dłużej ze względu na obowiązującą u Administratora Instrukcję Kancelaryjną, 3) w przypadku ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń - do momentu ich przedawnienia. 5. Przysługuje Państwu prawo do: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Państwa danych osobowych; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO. 6. Administrator informuje, że w związku z udziałem w postępowaniu nie przysługują Państwu uprawnienia do: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. 7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych. Wszystkie informacje w zakresie RODO zapisane zostały w Rozdziale II IDW, stanowiącej Rozdział I SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1032426 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-12-13 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn/proceedings Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025