Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4710z ostatnich 7 dni
13777z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru

Data zamieszczenia: 2024-12-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o
Mokrzyca 83
37-600 Lubaczów
powiat: lubaczowski
166321684
zastepca@gminalubaczow.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/207735
Województwo: podkarpackie
Miasto: Lubaczów
Wadium: ---
Nr telefonu: 166321684
Termin składania ofert: 2024-12-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
FEPK.02.06-IZ.00-0095/23 - Rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z modernizacją sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie aglomeracji Załuże

Część 1
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego zadania: ,,Rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z modernizacją sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie aglomeracji Załuże" w ramach priorytetu FEPK.02 Energia i środowisko, działanie FEPK.02.06 Zrównoważona gospodarka wodno - ściekowa w zakresie infrastruktury kanalizacyjnej i oczyszczalni ścieków - projekty w obrębie aglomeracji z przedziału od 2 tys. RLM do poniżej 10 tys. RLM programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych i dokonuje podziału zamówienia na 4 (cztery) części.
2. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do 4 części, podając oddzielnie cenę dla każdej z nich. Maksymalna liczba części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy: 4
1. Zamówienie podzielone jest na cztery części i obejmuje:
1) Część nr 1 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa istniejącej, czynnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Załuże celem zwiększenia jej przepustowości do 500m3/dobę wraz z infrastrukturą towarzyszącą - koszt wykonania zadania wg oferty Wykonawcy robót budowlanych: 16 514 818,30 zł. termin wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę: do dnia 31.10.2025r.
Szczegółowa specyfikacja robót budowlanych w ramach planowanego pełnienia funkcji inspektora nadzoru dostępna jest pod adresem http://gminalubaczow.pl/przetarg/2024-10-03_SWZ-SOPZ.zip (dot. Części nr 1) oraz pod adresem https://www.gminalubaczow.pl/przetarg/2024-09-04_SWZ_SOPZ.zip (dot. Części 2-4)
Zakres usługi (pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru) obejmuje:
a) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie w zakresie sprawowania kontroli zgodności inwestycji z projektem, decyzjami, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, tj. z przepisami i zasadami prawa polskiego i Unii Europejskiej, a także udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególności dotyczącymi procedur i standardów realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków UE,
b) Dokładne zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót i rzetelne egzekwowanie zapisów przedmiotowych dokumentów a w szczególności:
- nadzór nad terminowością realizacji zadania w zakresie dotrzymania terminów umownych zakończenia etapów zadania i całości zadania,
- kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót koniecznych do odbioru.
c) Sprawdzanie i odbiory robót ulegających zakryciu lub zanikających,
d) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
e) Potwierdzanie faktur Wykonawcy do zapłaty,
f) Rozliczenie rzeczowo - finansowe wykonanych robót,
g) Uczestnictwo w naradach budowlanych organizowanych przez Zamawiającego,
h) Rozwiązywanie wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót, w szczególności w zakresie akceptacji zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji inwestycji w tym projektowej, rozliczaniem kontraktu, akceptacją dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę robót, itp.
i) Udział w kontrolach przeprowadzanych przez instytucje współfinansujące zadanie,
j) Zapewnienie, przynajmniej 1 raz w tygodniu oraz na każde uzasadnione żądanie Zamawiającego, nadzoru poprzez wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, a także zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji, a w szczególności monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót zagwarantowanie stałego nadzoru inspektorów nadzoru w poszczególnych branżach, w tym ich dyspozycyjności nadzoru na placu budowy w miarę potrzeb; Inspektor Nadzoru zobowiązany jest zapewnić siłami i środkami własnymi obecność inspektorów nadzoru w odpowiednim dla prawidłowej realizacji robót budowlanych czasie.
k) wykonywanie stosownie do przepisów prawa budowlanego zadań:
- Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (art.25, 26 Prawa Budowlanego),
- Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestycyjnego (art. 27 Prawa Budowlanego),
- Inwestora Zastępczego (art.18 Prawa Budowlanego),
l) Informowanie na piśmie odpowiedzialnych za realizację robót budowlanych (inwestycji) przedstawicieli Zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszelkich zagrożeniach terminu zakończenia robót w sposób i w czasie umożliwiającym podjęcie adekwatnych działań przez Zamawiającego,
m) Udostępnianie Zamawiającemu, na każde pisemne żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy,
n) obsługa okresu gwarancji i rękojmi;
o) Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do:
- prowadzenia przy udziale przedstawicieli Zamawiającego przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na rok roku dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów i instalacji; w przypadku stwierdzenia usterek/wad objętych gwarancją lub rękojmią Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do wyegzekwowania ich naprawy przez Wykonawcę robót; w ramach prowadzenia przeglądów gwarancyjnych Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do opracowania harmonogramu przeglądów, organizowanie przeglądów raz na rok, przygotowanie dokumentacji po przeglądzie, kierowanie pism do Wykonawcy o usunięcie usterek, jeśli będzie taka potrzeba
- obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych;
p) Sporządzania i przedkładania dokumentacji z powtórnego użycia, recyklingu, przetwarzania lub składowania w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego zbędnych lub pozostałych materiałów z prac budowlanych,
q) Zgłaszania konieczności wykonania robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp i przedstawianie zgodnego z przepisami prawa uzasadnienia, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonania uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub konieczności wykonania niezbędnej dokumentacji,
r) Zgłaszania konieczności wykonania robót zamiennych w rozumieniu art. 20 ust. 1 pkt 4b) Prawa budowlanego i przedstawianie zgodnego z przepisami prawa uzasadnienia, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonania uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub konieczności wykonania niezbędnej dokumentacji,
s) Sporządzania dokumentacji fotograficznej w wersji elektronicznej dokumentującej postęp robót budowlanych i dostarczania jej Zamawiającemu z częstotliwością nie mniejszą, niż 2 tygodnie. Częstotliwość ta może ulec zmianie w przypadku wystąpienia przerw w realizacji zamówienia przez Wykonawcę robót budowlanych.
Nadzór inwestorski obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi oraz w razie konieczności, w tym na żądanie i z upoważnienia Zamawiającego lub właściwego organu, zapewnienie nadzoru autorskiego w sytuacjach określonych art. 20 ust. 1 pkt 4 Prawa budowlanego. Na każdym etapie prac Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o wszelkich propozycjach zmian projektu. Niezależnie od w/w zakresu, zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia, obejmuje także wszelkie czynności związane z obsługą przed realizacją budowy: sprawdzenie dokumentacji budowlanej, przekazanie placu budowy, obsługa podczas budowy, obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych ma na celu spowodowanie, aby całość nadzorowanych robót (inwestycji) była wykonana w szczególności zgodnie z projektami budowlanymi i warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę/odpowiednim zezwoleniu, wymaganiami materiałowo - technicznymi określonymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, dziennikami budowy.

Część 2
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa far

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego zadania: ,,Rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z modernizacją sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie aglomeracji Załuże" w ramach priorytetu FEPK.02 Energia i środowisko, działanie FEPK.02.06 Zrównoważona gospodarka wodno - ściekowa w zakresie infrastruktury kanalizacyjnej i oczyszczalni ścieków - projekty w obrębie aglomeracji z przedziału od 2 tys. RLM do poniżej 10 tys. RLM programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych i dokonuje podziału zamówienia na 4 (cztery) części.
2. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do 4 części, podając oddzielnie cenę dla każdej z nich. Maksymalna liczba części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy: 4
1. Zamówienie podzielone jest na cztery części i obejmuje:
Część nr 2 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy 66,6kW w celu zasilania oczyszczalni ścieków w miejscowości Załuże, budowa farmy fotowoltaicznej o mocy 15,3 kW w celu zasilania przepompowni ścieków P-7 w miejscowości Załuże, koszt wykonania zadania wg oferty dostawcy: 534 855,66 zł. termin wykonania dostawy przez Wykonawcę: do 180 dni od daty podpisania umowy
Szczegółowa specyfikacja robót budowlanych w ramach planowanego pełnienia funkcji inspektora nadzoru dostępna jest pod adresem http://gminalubaczow.pl/przetarg/2024-10-03_SWZ-SOPZ.zip (dot. Części nr 1) oraz pod adresem https://www.gminalubaczow.pl/przetarg/2024-09-04_SWZ_SOPZ.zip (dot. Części 2-4).
Zakres usługi (pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru) obejmuje:
a) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie w zakresie sprawowania kontroli zgodności inwestycji z projektem, decyzjami, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, tj. z przepisami i zasadami prawa polskiego i Unii Europejskiej, a także udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególności dotyczącymi procedur i standardów realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków UE,
b) Dokładne zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót i rzetelne egzekwowanie zapisów przedmiotowych dokumentów a w szczególności:
- nadzór nad terminowością realizacji zadania w zakresie dotrzymania terminów umownych zakończenia etapów zadania i całości zadania,
- kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót koniecznych do odbioru.
c) Sprawdzanie i odbiory robót ulegających zakryciu lub zanikających,
d) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
e) Potwierdzanie faktur Wykonawcy do zapłaty,
f) Rozliczenie rzeczowo - finansowe wykonanych robót,
g) Uczestnictwo w naradach budowlanych organizowanych przez Zamawiającego,
h) Rozwiązywanie wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót, w szczególności w zakresie akceptacji zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji inwestycji w tym projektowej, rozliczaniem kontraktu, akceptacją dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę robót, itp.
i) Udział w kontrolach przeprowadzanych przez instytucje współfinansujące zadanie,
j) Zapewnienie, przynajmniej 1 raz w tygodniu oraz na każde uzasadnione żądanie Zamawiającego, nadzoru poprzez wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, a także zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji, a w szczególności monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót zagwarantowanie stałego nadzoru inspektorów nadzoru w poszczególnych branżach, w tym ich dyspozycyjności nadzoru na placu budowy w miarę potrzeb; Inspektor Nadzoru zobowiązany jest zapewnić siłami i środkami własnymi obecność inspektorów nadzoru w odpowiednim dla prawidłowej realizacji robót budowlanych czasie.
k) wykonywanie stosownie do przepisów prawa budowlanego zadań:
- Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (art.25, 26 Prawa Budowlanego),
- Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestycyjnego (art. 27 Prawa Budowlanego),
- Inwestora Zastępczego (art.18 Prawa Budowlanego),
l) Informowanie na piśmie odpowiedzialnych za realizację robót budowlanych (inwestycji) przedstawicieli Zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszelkich zagrożeniach terminu zakończenia robót w sposób i w czasie umożliwiającym podjęcie adekwatnych działań przez Zamawiającego,
m) Udostępnianie Zamawiającemu, na każde pisemne żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy,
n) obsługa okresu gwarancji i rękojmi;
o) Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do:
- prowadzenia przy udziale przedstawicieli Zamawiającego przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na rok roku dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów i instalacji; w przypadku stwierdzenia usterek/wad objętych gwarancją lub rękojmią Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do wyegzekwowania ich naprawy przez Wykonawcę robót; w ramach prowadzenia przeglądów gwarancyjnych Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do opracowania harmonogramu przeglądów, organizowanie przeglądów raz na rok, przygotowanie dokumentacji po przeglądzie, kierowanie pism do Wykonawcy o usunięcie usterek, jeśli będzie taka potrzeba
- obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych;
p) Sporządzania i przedkładania dokumentacji z powtórnego użycia, recyklingu, przetwarzania lub składowania w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego zbędnych lub pozostałych materiałów z prac budowlanych,
q) Zgłaszania konieczności wykonania robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp i przedstawianie zgodnego z przepisami prawa uzasadnienia, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonania uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub konieczności wykonania niezbędnej dokumentacji,
r) Zgłaszania konieczności wykonania robót zamiennych w rozumieniu art. 20 ust. 1 pkt 4b) Prawa budowlanego i przedstawianie zgodnego z przepisami prawa uzasadnienia, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonania uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub konieczności wykonania niezbędnej dokumentacji,
s) Sporządzania dokumentacji fotograficznej w wersji elektronicznej dokumentującej postęp robót budowlanych i dostarczania jej Zamawiającemu z częstotliwością nie mniejszą, niż 2 tygodnie. Częstotliwość ta może ulec zmianie w przypadku wystąpienia przerw w realizacji zamówienia przez Wykonawcę robót budowlanych.
Nadzór inwestorski obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi oraz w razie konieczności, w tym na żądanie i z upoważnienia Zamawiającego lub właściwego organu, zapewnienie nadzoru autorskiego w sytuacjach określonych art. 20 ust. 1 pkt 4 Prawa budowlanego. Na każdym etapie prac Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o wszelkich propozycjach zmian projektu. Niezależnie od w/w zakresu, zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia, obejmuje także wszelkie czynności związane z obsługą przed realizacją budowy: sprawdzenie dokumentacji budowlanej, przekazanie placu budowy, obsługa podczas budowy, obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych ma na celu spowodowanie, aby całość nadzorowanych robót (inwestycji) była wykonana w szczególności zgodnie z projektami budowlanymi i warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę/odpowiednim zezwoleniu, wymaganiami materiałowo - technicznymi określonymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, dziennikami budowy.

Część 3
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Remont prz

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego zadania: ,,Rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z modernizacją sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie aglomeracji Załuże" w ramach priorytetu FEPK.02 Energia i środowisko, działanie FEPK.02.06 Zrównoważona gospodarka wodno - ściekowa w zakresie infrastruktury kanalizacyjnej i oczyszczalni ścieków - projekty w obrębie aglomeracji z przedziału od 2 tys. RLM do poniżej 10 tys. RLM programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych i dokonuje podziału zamówienia na 4 (cztery) części.
2. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do 4 części, podając oddzielnie cenę dla każdej z nich. Maksymalna liczba części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy: 4
1. Zamówienie podzielone jest na cztery części i obejmuje:
Część nr 3 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Remont przepompowni ścieków na terenie aglomeracji Załuże, koszt wykonania zadania wg oferty Wykonawcy robót budowlanych: 473 550,00 zł. termin wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę: do 180 dni od daty podpisania umowy
Szczegółowa specyfikacja robót budowlanych w ramach planowanego pełnienia funkcji inspektora nadzoru dostępna jest pod adresem http://gminalubaczow.pl/przetarg/2024-10-03_SWZ-SOPZ.zip (dot. Części nr 1) oraz pod adresem https://www.gminalubaczow.pl/przetarg/2024-09-04_SWZ_SOPZ.zip (dot. Części 2-4).
Zakres usługi (pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru) obejmuje:
a) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie w zakresie sprawowania kontroli zgodności inwestycji z projektem, decyzjami, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, tj. z przepisami i zasadami prawa polskiego i Unii Europejskiej, a także udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególności dotyczącymi procedur i standardów realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków UE,
b) Dokładne zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót i rzetelne egzekwowanie zapisów przedmiotowych dokumentów a w szczególności:
- nadzór nad terminowością realizacji zadania w zakresie dotrzymania terminów umownych zakończenia etapów zadania i całości zadania,
- kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót koniecznych do odbioru.
c) Sprawdzanie i odbiory robót ulegających zakryciu lub zanikających,
d) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
e) Potwierdzanie faktur Wykonawcy do zapłaty,
f) Rozliczenie rzeczowo - finansowe wykonanych robót,
g) Uczestnictwo w naradach budowlanych organizowanych przez Zamawiającego,
h) Rozwiązywanie wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót, w szczególności w zakresie akceptacji zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji inwestycji w tym projektowej, rozliczaniem kontraktu, akceptacją dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę robót, itp.
i) Udział w kontrolach przeprowadzanych przez instytucje współfinansujące zadanie,
j) Zapewnienie, przynajmniej 1 raz w tygodniu oraz na każde uzasadnione żądanie Zamawiającego, nadzoru poprzez wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, a także zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji, a w szczególności monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót zagwarantowanie stałego nadzoru inspektorów nadzoru w poszczególnych branżach, w tym ich dyspozycyjności nadzoru na placu budowy w miarę potrzeb; Inspektor Nadzoru zobowiązany jest zapewnić siłami i środkami własnymi obecność inspektorów nadzoru w odpowiednim dla prawidłowej realizacji robót budowlanych czasie.
k) wykonywanie stosownie do przepisów prawa budowlanego zadań:
- Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (art.25, 26 Prawa Budowlanego),
- Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestycyjnego (art. 27 Prawa Budowlanego),
- Inwestora Zastępczego (art.18 Prawa Budowlanego),
l) Informowanie na piśmie odpowiedzialnych za realizację robót budowlanych (inwestycji) przedstawicieli Zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszelkich zagrożeniach terminu zakończenia robót w sposób i w czasie umożliwiającym podjęcie adekwatnych działań przez Zamawiającego,
m) Udostępnianie Zamawiającemu, na każde pisemne żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy,
n) obsługa okresu gwarancji i rękojmi;
o) Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do:
- prowadzenia przy udziale przedstawicieli Zamawiającego przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na rok roku dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów i instalacji; w przypadku stwierdzenia usterek/wad objętych gwarancją lub rękojmią Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do wyegzekwowania ich naprawy przez Wykonawcę robót; w ramach prowadzenia przeglądów gwarancyjnych Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do opracowania harmonogramu przeglądów, organizowanie przeglądów raz na rok, przygotowanie dokumentacji po przeglądzie, kierowanie pism do Wykonawcy o usunięcie usterek, jeśli będzie taka potrzeba
- obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych;
p) Sporządzania i przedkładania dokumentacji z powtórnego użycia, recyklingu, przetwarzania lub składowania w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego zbędnych lub pozostałych materiałów z prac budowlanych,
q) Zgłaszania konieczności wykonania robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp i przedstawianie zgodnego z przepisami prawa uzasadnienia, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonania uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub konieczności wykonania niezbędnej dokumentacji,
r) Zgłaszania konieczności wykonania robót zamiennych w rozumieniu art. 20 ust. 1 pkt 4b) Prawa budowlanego i przedstawianie zgodnego z przepisami prawa uzasadnienia, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonania uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub konieczności wykonania niezbędnej dokumentacji,
s) Sporządzania dokumentacji fotograficznej w wersji elektronicznej dokumentującej postęp robót budowlanych i dostarczania jej Zamawiającemu z częstotliwością nie mniejszą, niż 2 tygodnie. Częstotliwość ta może ulec zmianie w przypadku wystąpienia przerw w realizacji zamówienia przez Wykonawcę robót budowlanych.
Nadzór inwestorski obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi oraz w razie konieczności, w tym na żądanie i z upoważnienia Zamawiającego lub właściwego organu, zapewnienie nadzoru autorskiego w sytuacjach określonych art. 20 ust. 1 pkt 4 Prawa budowlanego. Na każdym etapie prac Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o wszelkich propozycjach zmian projektu. Niezależnie od w/w zakresu, zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia, obejmuje także wszelkie czynności związane z obsługą przed realizacją budowy: sprawdzenie dokumentacji budowlanej, przekazanie placu budowy, obsługa podczas budowy, obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych ma na celu spowodowanie, aby całość nadzorowanych robót (inwestycji) była wykonana w szczególności zgodnie z projektami budowlanymi i warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę/odpowiednim zezwoleniu, wymaganiami materiałowo - technicznymi określonymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, dziennikami budowy.

Część 4
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Remont (wy

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego zadania: ,,Rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z modernizacją sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie aglomeracji Załuże" w ramach priorytetu FEPK.02 Energia i środowisko, działanie FEPK.02.06 Zrównoważona gospodarka wodno - ściekowa w zakresie infrastruktury kanalizacyjnej i oczyszczalni ścieków - projekty w obrębie aglomeracji z przedziału od 2 tys. RLM do poniżej 10 tys. RLM programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych i dokonuje podziału zamówienia na 4 (cztery) części.
2. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do 4 części, podając oddzielnie cenę dla każdej z nich. Maksymalna liczba części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy: 4
1. Zamówienie podzielone jest na cztery części i obejmuje:
Część nr 4 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Remont (wymiana) węzłów sieci wodociągowej oraz hydrantów przeciwpożarowych w miejscowości Załuże, koszt wykonania zadania wg oferty Wykonawcy robót budowlanych: 399 750,00 zł. termin wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę do 180 dni od daty podpisania umowy
Szczegółowa specyfikacja robót budowlanych w ramach planowanego pełnienia funkcji inspektora nadzoru dostępna jest pod adresem http://gminalubaczow.pl/przetarg/2024-10-03_SWZ-SOPZ.zip (dot. Części nr 1) oraz pod adresem https://www.gminalubaczow.pl/przetarg/2024-09-04_SWZ_SOPZ.zip (dot. Części 2-4).
Zakres usługi (pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru) obejmuje:
a) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie w zakresie sprawowania kontroli zgodności inwestycji z projektem, decyzjami, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, tj. z przepisami i zasadami prawa polskiego i Unii Europejskiej, a także udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególności dotyczącymi procedur i standardów realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków UE,
b) Dokładne zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót i rzetelne egzekwowanie zapisów przedmiotowych dokumentów a w szczególności:
- nadzór nad terminowością realizacji zadania w zakresie dotrzymania terminów umownych zakończenia etapów zadania i całości zadania,
- kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót koniecznych do odbioru.
c) Sprawdzanie i odbiory robót ulegających zakryciu lub zanikających,
d) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
e) Potwierdzanie faktur Wykonawcy do zapłaty,
f) Rozliczenie rzeczowo - finansowe wykonanych robót,
g) Uczestnictwo w naradach budowlanych organizowanych przez Zamawiającego,
h) Rozwiązywanie wszelkich problemów i sporów związanych z realizacją robót, w szczególności w zakresie akceptacji zamiennych rozwiązań i materiałów, wad dokumentacji inwestycji w tym projektowej, rozliczaniem kontraktu, akceptacją dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę robót, itp.
i) Udział w kontrolach przeprowadzanych przez instytucje współfinansujące zadanie,
j) Zapewnienie, przynajmniej 1 raz w tygodniu oraz na każde uzasadnione żądanie Zamawiającego, nadzoru poprzez wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, a także zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji, a w szczególności monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót zagwarantowanie stałego nadzoru inspektorów nadzoru w poszczególnych branżach, w tym ich dyspozycyjności nadzoru na placu budowy w miarę potrzeb; Inspektor Nadzoru zobowiązany jest zapewnić siłami i środkami własnymi obecność inspektorów nadzoru w odpowiednim dla prawidłowej realizacji robót budowlanych czasie.
k) wykonywanie stosownie do przepisów prawa budowlanego zadań:
- Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (art.25, 26 Prawa Budowlanego),
- Koordynatora Czynności Nadzoru Inwestycyjnego (art. 27 Prawa Budowlanego),
- Inwestora Zastępczego (art.18 Prawa Budowlanego),
l) Informowanie na piśmie odpowiedzialnych za realizację robót budowlanych (inwestycji) przedstawicieli Zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszelkich zagrożeniach terminu zakończenia robót w sposób i w czasie umożliwiającym podjęcie adekwatnych działań przez Zamawiającego,
m) Udostępnianie Zamawiającemu, na każde pisemne żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy,
n) obsługa okresu gwarancji i rękojmi;
o) Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do:
- prowadzenia przy udziale przedstawicieli Zamawiającego przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na rok roku dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów i instalacji; w przypadku stwierdzenia usterek/wad objętych gwarancją lub rękojmią Inspektor Nadzoru zobowiązany będzie do wyegzekwowania ich naprawy przez Wykonawcę robót; w ramach prowadzenia przeglądów gwarancyjnych Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do opracowania harmonogramu przeglądów, organizowanie przeglądów raz na rok, przygotowanie dokumentacji po przeglądzie, kierowanie pism do Wykonawcy o usunięcie usterek, jeśli będzie taka potrzeba
- obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych;
p) Sporządzania i przedkładania dokumentacji z powtórnego użycia, recyklingu, przetwarzania lub składowania w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego zbędnych lub pozostałych materiałów z prac budowlanych,
q) Zgłaszania konieczności wykonania robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp i przedstawianie zgodnego z przepisami prawa uzasadnienia, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonania uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub konieczności wykonania niezbędnej dokumentacji,
r) Zgłaszania konieczności wykonania robót zamiennych w rozumieniu art. 20 ust. 1 pkt 4b) Prawa budowlanego i przedstawianie zgodnego z przepisami prawa uzasadnienia, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonania uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub konieczności wykonania niezbędnej dokumentacji,
s) Sporządzania dokumentacji fotograficznej w wersji elektronicznej dokumentującej postęp robót budowlanych i dostarczania jej Zamawiającemu z częstotliwością nie mniejszą, niż 2 tygodnie. Częstotliwość ta może ulec zmianie w przypadku wystąpienia przerw w realizacji zamówienia przez Wykonawcę robót budowlanych.
Nadzór inwestorski obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi oraz w razie konieczności, w tym na żądanie i z upoważnienia Zamawiającego lub właściwego organu, zapewnienie nadzoru autorskiego w sytuacjach określonych art. 20 ust. 1 pkt 4 Prawa budowlanego. Na każdym etapie prac Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o wszelkich propozycjach zmian projektu. Niezależnie od w/w zakresu, zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia, obejmuje także wszelkie czynności związane z obsługą przed realizacją budowy: sprawdzenie dokumentacji budowlanej, przekazanie placu budowy, obsługa podczas budowy, obsługa poodbiorowa do terminów wygaśnięcia gwarancji i odbiorów pogwarancyjnych ma na celu spowodowanie, aby całość nadzorowanych robót (inwestycji) była wykonana w szczególności zgodnie z projektami budowlanymi i warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę/odpowiednim zezwoleniu, wymaganiami materiałowo - technicznymi określonymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, dziennikami budowy.

CPV: 71247000-1, 71247000-1, 71247000-1, 71247000-1

Dokument nr: 2024-82263-207735, ZUK.271.3.2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-12-16

1. 1. Oferty stanowiące odpowiedź na Zapytanie ofertowe należy składać za pomocą systemu Baza Konkurencyjności (dalej: ,,Baza Konkurencyjności") https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ poprzez zakładkę ,,OFERTY" dostępną w karcie Zapytania ofertowego (ogłoszenia). Szczegółowa instrukcja dot. rejestracji Wykonawcy w Bazie konkurencyjności oraz sposobu dodawania oferty dostępna jest pod adresem:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/pomoc/50-dodanie-oferty-do- ogloszenia.
2. Termin nadsyłania ofert został określony w ramach ogłoszenia opublikowanego na Bazie Konkurencyjności, tj. do 16-12-2024 r..

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-12

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
lubaczowski
Gmina
Lubaczów
Miejscowość
Załuże

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
lubaczowski
Gmina
Lubaczów
Miejscowość
Załuże

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
lubaczowski
Gmina
Lubaczów
Miejscowość
Załuże

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
lubaczowski
Gmina
Lubaczów
Miejscowość
Załuże

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zgodnie z treścią projektowanych postanowień umownych.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Z udziału w postępowaniu ofertowym wykluczeni są Wykonawcy w stosunku do których zachodzą powiązania kapitałowe lub osobowe, przez co rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa),
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związanie z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawanie we wspólnym pożyciu z Wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
e) pozostawanie z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2. Z udziału w postępowaniu ofertowym wykluczeni są Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu na postawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej rozporządzenie 2022/576, tj. Zamawiający wyklucza udział w postępowaniu:
a) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji,
b) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego punktu;
c) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego punktu, w tym Podwykonawców lub Wykonawców, w przypadku, gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia.
3. Z udziału w postępowaniu ofertowym wykluczeni są Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu na postawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 853) z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. Zamawiający wyklucza:
a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018
r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Do oferty należy dołączyć
a) formularz oferty
b) oświadczenie, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie uprawnienia oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania lub sporządzonym na jego podstawie.
Oferta powinna być:
? opatrzona pieczątką firmową,
? posiadać datę sporządzenia,
? zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, numer NIP, numer faks (jeżeli dotyczy),
? adres e - mail (jeżeli dotyczy),
? podpisana przez Wykonawcę.
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT, KRYTERIA OCENY OFERT
1. 1. Oferty stanowiące odpowiedź na Zapytanie ofertowe należy składać za pomocą systemu Baza Konkurencyjności (dalej: ,,Baza Konkurencyjności") https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ poprzez zakładkę ,,OFERTY" dostępną w karcie Zapytania ofertowego (ogłoszenia). Szczegółowa instrukcja dot. rejestracji Wykonawcy w Bazie konkurencyjności oraz sposobu dodawania oferty dostępna jest pod adresem:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/pomoc/50-dodanie-oferty-do- ogloszenia.
2. Termin nadsyłania ofert został określony w ramach ogłoszenia opublikowanego na Bazie Konkurencyjności, tj. do 16-12-2024 r..
3. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być przesłana w postaci skanu oferty sporządzonej pisemnie lub w postaci oferty sporządzonej w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana.
Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów
i oświadczeń:
- posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie;

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-12-05
Data ostatniej zmiany
2024-12-05 15:08:27

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena oferty uwzględniająca zakres całego zadania - 100 % liczona zgodnie z algorytmem
Ilość pkt = najniższa zaoferowana cena/ cena oferty badanej x 100 pkt - max 100 pkt

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena oferty uwzględniająca zakres całego zadania - 100 % liczona zgodnie z algorytmem
Ilość pkt = najniższa zaoferowana cena/ cena oferty badanej x 100 pkt - max 100 pkt

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena oferty uwzględniająca zakres całego zadania - 100 % liczona zgodnie z algorytmem
Ilość pkt = najniższa zaoferowana cena/ cena oferty badanej x 100 pkt - max 100 pkt

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena oferty uwzględniająca zakres całego zadania - 100 % liczona zgodnie z algorytmem
Ilość pkt = najniższa zaoferowana cena/ cena oferty badanej x 100 pkt - max 100 pkt

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Krzysztof Kozioł
tel.: 166321684
e-mail: zastepca@gminalubaczow.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.