Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5212z ostatnich 7 dni
16096z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Prace adaptacyjne w lokalu gastronomicznym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace adaptacyjne w lokalu gastronomicznym

Data zamieszczenia: 2024-12-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: FIRMA WIELOBRANŻOWA "GANGES" SPÓŁKA JAWNA MOHAMMED OMAR FARUQUE
Partyzantów 3/5/7
41-200 Sosnowiec
powiat: Sosnowiec
501 456 130, 606 316 651
tomek@ggsf.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/207746
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec
Wadium: ---
Nr telefonu: 501 456 130, 606 316
Termin składania ofert: 2024-12-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/2024 z dnia 05.12.2024 r. na prace adaptacyjne w lokalu gastronomicznym
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.01-IZ.00-7857/24 - Dywersyfikacja i rozszerzenie działalności firmy wielobranżowej "GANGES" celem zwiększenia jej odporności na sytuacje kryzysowe - woj. śląskie, region 4

Część 1
Prace adaptacyjne w lokalu gastronomicznym

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/2024 z dnia 05.12.2024 r. na prace adaptacyjne w lokalu gastronomicznym
Przedmiotem zamówienia są prace adaptacyjne w lokalu gastronomicznym przy ulicy Konstantego Prusa 23, 41-190 Mikołów.
Minimalny zakres prac:
- Prace Malarskie (usługa malowania w tym zdrapywanie starych farb, koszt farby, zabezpieczenie elementów przed malowaniem (np. okien, drzwi, kontaktów etc., koszt ewentualnych poprawek/uzupełnień)
- Farba do użycia wewnątrz: lateksowa, zmywalna; kolor ścian: sala konsumpcyjna- szare ściany, sufit biały, pozostałe pomieszczenia - biały kolor
- Farba do malowania ścian zewnętrznych: fasadowa odporna na warunki atmosferyczne, kolor-odcienie beżu
- Prace przygotowawcze: wyrównanie ścian, ubytków (całość lokalu gastronomicznego) max 200 m2, skuwanie starych kafelków w sali konsumpcyjnej (max 47 m2); wyrównanie podłogi w sali konsumpcyjnej (max 47 m2)
- Gruntowanie ścian i sufitów, grunt głęboko penetrujący (całość lokalu gastronomicznego) max 200 m2,
- Czyszczenie ścian zewnętrznych (max.110 m2) (Obecnie ściany są zabrudzone kurzem, metoda czyszczenia- myjka mechaniczna)
- Gruntowanie ścian zewnętrznych (max. 110 m2)
- Malowanie ścian elewacji (max. 110 m2)
- Układanie kafelków - podłoga w sali konsumpcyjnej (max. 47 m2)
- Układanie kafelków - ściana w sali konsumpcyjnej (max. 10 m2)
- Rodzaj kafelków:
(Ściana) Typ- gres kolor: odcienie szarości (max. 5m2), dekory we wzorze patchwork lub równoważnym (max. 5 m2)
Podłoga - kafle drewnopodobne, antypoślizgowa (max. 47 m2)
- Wymiary kafelków - 30 cm/60cm (podłoga), ściana: 60 cm/60 cm (gres) i 42 cm/ 42 cm (dekor)
- Naprawa zadaszenia nad wejściem- usunięcie zniszczonych desek i pokrycia, montaż deskowania i pokrycia z gontów bitumicznych (max. 2,5 m2)
- Demontaż starych urządzeń
Do zapytania zamieszczono rzut lokalu gastronomicznego (załącznik nr 4). Aktualnie lokal nie posiada zabudowy meblowej.
Dodatkowe informacje dot. realizacji zamówienia:
- Cena za wykonanie zamówienia musi zawierać transport, montaż oraz wszystkie materiały potrzebne do wykorzystania i/lub zamontowania w ramach prowadzonych prac adaptacyjnych.
- Materiały i sprzęty potrzebne do wykonania robót będących przedmiotem zapytania ofertowego dostarcza Wykonawca.
- Wykonawca zobowiązany jest do zachowanie zasad BHP przy prowadzeniu robót oraz dostosowanie się do wymagań zakładu w zakresie bezpieczeństwa.
Wymagania wobec przedmiotu zamówienia w zakresie aspektów środowiskowych:
Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia działań zapobiegających powstawaniu odpadów oraz prowadzenie selektywnej zbiórki odpadów w trakcie prowadzonych prac i po ich zakończeniu. W toku realizacji wybrać do zastosowania produkty pakowane w opakowania zbiorcze lub z minimalnym opakowaniem lub bez opakowania, tam gdzie jest to możliwe, w przypadku produktów pakowanych zwracać uwagę na wybór produktów w opakowaniach podlegające recyklingowi. Po zakończeniu prac zapewnić odbiór odpadów selekcjonowanych i pozostałych z terenu prac.
Istnieje możliwość okazania miejsca inwestycji po wcześniejszym telefonicznym oraz mailowym umówieniu z Zamawiającym.
Wymagany minimalny okres gwarancji
Dla przedmiotowego zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty dokonania odbioru końcowego bez zastrzeżeń.
Płatność: Zamawiający dopuszcza płatności zaliczkowe. Ostateczna decyzja dot. płatności zaliczkowych należy do Zamawiającego.
Dopuszczenie zastosowania produktów i materiałów równoważnych
W przypadku, gdzie Zamawiający posługuje się w opisie przedmiotu zamówienia, we wszystkich dokumentach i załącznikach opisujących przedmiot zamówienia nazwami konkretnych producentów, nazwami konkretnych produktów, znakami towarowymi, patentami czy pochodzeniem, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia - mają one jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy użyciu dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W każdym przypadku dopuszcza się użycie produktu równoważnego, który spełni minimalne standardy jakościowe, parametry techniczne, warunki docelowego przeznaczenia oraz funkcji i walorów użytkowych produktu wskazanego z nazwy.
W każdym przypadku dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów, komponentów równoważnych wobec wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz załącznikach pod warunkiem zachowania ich zgodności z planowanym przeznaczeniem i obowiązującymi przepisami, które spełniają minimalne standardy jakościowe, parametry techniczne, warunki docelowego przeznaczenia oraz funkcje i walory użytkowe.
W związku z przyjętym harmonogramem realizacji inwestycji, w przypadku pytań lub wątpliwości co do przedmiotu zamówienia, prosimy o kierowanie zapytań najpóźniej do dwóch dni przed terminem składania ofert.
Okres gwarancji
24

CPV: 45442100-8, 45450000-6, 45453000-7

Dokument nr: 2024-82400-207746, 1/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-12-19

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
mikołowski
Gmina
Mikołów
Miejscowość
Mikołów

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Termin realizacji całości zamówienia: do 4 pełnych tygodni od daty podpisania Umowy potwierdzony protokołem odbioru bez usterek.
Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji zlecenia, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili publikacji niniejszego Zapytania ofertowego, w tym w przypadku także zmiany okresu kwalifikowalności wydatków, wskazanego w Umowie dofinansowania projektu, o którym mowa w niniejszym zapytaniu oraz w ramach którego udzielane jest zamówienie. Zmiana terminu realizacji zlecenia wymaga zgody obu stron umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, dotyczących:
a) spowodowanych między innymi epidemią, uniemożliwiających prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia (np. spowodowanych decyzją władz państwowych, samorządowych, służb sanitarnych, itp.) oraz w przypadku wystąpienia innych niezależnych okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć w chwili podpisania umowy z Wykonawcą.
b) zmiany terminu realizacji projektu;
c) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji;
d) obniżenia lub braku finansowania przedmiotowego zadania;
e) wydłużenia okresu realizacji zamówienia, jeżeli strony dojdą do zgodnego wniosku, że jest to konieczne dla osiągnięcia celu zamówienia;
f) wprowadzenia zmian w przyjętych założeniach dotyczących przedmiotu zamówienia, na wniosek Wykonawcy uzasadniony względami merytorycznymi, technicznymi, funkcjonalnymi, wizualnymi i tylko za zgodą Zamawiającego;
g) w przypadku braku dostępności materiałów niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia lub wydłużony czas oczekiwania ze względu na sytuacje rynkową będącą następstwem np. wojny, wystąpienia epidemii lub pandemii i wprowadzonymi w ich efekcie obostrzeniami lub sytuacją gospodarczo-polityczną;
h) jeśli się to okaże konieczne, ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa, po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
i) konieczności dostosowania warunków Umowy do postanowień Umowy o dofinansowanie;
j) zaistnienia niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnych, ekonomicznych, technicznych lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem.
k) innych okoliczności, których wystąpienia nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
Zmiany w treści umowy muszą zostać uzgodnione i zaakceptowane przez obie strony umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy:
Dysponują potencjałem technicznym, koniecznym do należytego wykonania zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich powyższych warunków udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie i podpisanie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy:
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich powyższych warunków udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie i podpisanie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy:
Posiadają wykwalifikowaną kadrę, gotową do realizacji zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich powyższych warunków udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie i podpisanie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy:
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz zdolności techniczne i organizacyjne umożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich powyższych warunków udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie i podpisanie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-12-05
Data ostatniej zmiany
2024-12-05 15:49:08

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Wartość punktowa kryterium wartość zamówienia netto będzie wyliczana według wzoru:
C = (C min: C n) x 80 pkt
gdzie:
C min - najniższa wartość zamówienia netto spośród ofert nie odrzuconych
C n - wartość zamówienia netto ocenianej oferty
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Wartość punktowa w kryterium okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony od dnia podpisania protokołu odbioru (w miesiącach) będzie wyliczane według wzoru:
G = (G n: G maks) x 20 pkt.
gdzie:
G maks - najdłuższy okres gwarancji spośród ofert nie odrzuconych
G n - okres gwarancji ocenianej of

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Tomasz Gańczarczyk
tel.: 501 456 130
e-mail: tomek@ggsf.pl
Mohammed Omar Faraque
tel.: 606 316 651
e-mail: omar@ganges.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.