Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5212z ostatnich 7 dni
16096z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku hali produkcyjnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku hali produkcyjnej

Data zamieszczenia: 2024-12-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe i Handlowe Metrol W. Klimczuk Spółka Komandytowa
Kolejowa 44
57-230 Kamieniec Ząbkowicki
powiat: ząbkowicki
aleksandra.chyra@metrol.com.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/207714
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kamieniec Ząbkowicki
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-12-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku hali produkcyjnej
Powstaje w kontekście projektu
FEDS.09.04-IP.01-0009/24 - Poprawa efektywności energetycznej przedsiębiorstwa

Część 1
Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku hali

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku hali produkcyjnej zlokalizowanej pod adresem Ul. Kolejowa 44, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki przeprowadzone zgodnie z załącznikiem nr 4 Przedmiar robót.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku hali produkcyjnej obejmujące:
- zamurowanie otworów trzech bram wjazdowych od poziomu gruntu do nadproży z pustaków ceramicznych i wykonanie izolacji poziomej,
- docieplenie zaślepionych bram warstwą izolacji termicznej wykonanej z płyty styropianowej,
- zmniejszenie czterech otworów okiennych poprzez wykonanie suchej zabudowy,
- wymiana stolarki okiennej na nową,
- docieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji termicznej z płyty styropianowej,
- docieplenie stropodachu warstwą izolacji termicznej wykonanej z wełny mineralnej lub styropianu.
Szczegółowy dane dotyczące zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 4 Przedmiar robót oraz załącznik nr 5 Wymiary okien.
Hala produkcyjna jest budynkiem parterowym, niepodpiwniczonym wykonanym w tradycyjnej technologii murowanej i przykrytym dachem dwuspadowym. Powierzchnia użytkowa hali to 171,48 m2.
Okres gwarancji
60 miesięcy

CPV: 45000000-7, 45410000-4, 45421000-4, 45443000-4, 45450000-6

Dokument nr: 2024-79532-207714, 1/9.4/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-12-19

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-01

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
ząbkowicki
Gmina
Kamieniec Ząbkowicki
Miejscowość
Kamieniec Ząbkowicki
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2025-02-03
Koniec realizacji
2025-08-31
Czy występuje płatność częściowa
NIE

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
Niezależnie od pozostałych postanowień Umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w sytuacjach określonych w "Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027" w przypadkach wskazanych w Sekcji
3.2.4 pkt 4) lit. a-e.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności lub okoliczności niezależnych od Zamawiającego, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności takich jak:
- okoliczności wynikających ze zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmienionych przepisów;
- zmiany umownego terminu wykonania umowy, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zawartej umowy;
- wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy,
zgodnie z jej postanowieniami;
- w przypadkach wskazanych w Sekcji 3.2.4 pkt 4) lit. a-e Wytycznych dotyczących
kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027" z dnia 18 listopada 2022 r.
Zamawiający określa również następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
a. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy,
b. wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy
c. gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia.
Zmiany, o których mowa powyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego, a ich wprowadzenie wymagać będzie formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów. Oferent potwierdzi spełnianie ww. warunków poprzez złożenie oświadczenia
zawartego załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę
i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego. Oferent potwierdzi
spełnianie ww. warunków poprzez złożenie wykazu zrealizowanych inwestycji stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim
potencjałem technicznym i zawodowym do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego. Oferent potwierdzi spełnianie ww. warunków poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego. Oferent potwierdzi spełnianie ww. warunków poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego. Oferent potwierdzi spełnianie ww. warunków poprzez złożenie dokumentów, adekwatnych do formy prowadzenia działalności, potwierdzających roczny przychód na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł w roku 2024 lub 2023.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Oferta powinna być złożona na Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego) wraz z załącznikami wyszczególnionymi w jego treści:
- Oświadczenia stanowiące załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego;
- Oświadczenia o zrealizowanych inwestycjach stanowiące załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego;
- Adekwatne do formy prawnej prowadzonej działalności dokumenty potwierdzające roczny przychód na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł w roku 2024 lub 2023.
Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo. Z treści załączonych do formularza ofertowego dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wymagane warunki udziału w postępowaniu.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-12-05
Data ostatniej zmiany
2024-12-05 15:57:47

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Liczba punktów w kryterium cena oferty (C) zostanie obliczona na podstawie
następującego wzoru:
C = (Cmin / Cb)*100
C - ilość punktów przyznana ofercie w ramach kryterium cena oferty,
Cmin - najniższa cena brutto oferty spośród wszystkich ofert
Cb - cena brutto oferty badanej
Waga: 70%
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty w ramach kryterium gwarancja (G) będą przyznane wg. następującej
punktacji:
- 60 miesięcy 0 punktów
- od 61 do 72 miesięcy 25 punktów
- od 73 do 84 miesięcy 50 punktów
- od 85 do 96 miesięcy 75 punktów
- powyżej 96 miesięcy 100 punktów
Waga: 10%
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty w ramach kryterium termin realizacji (T) będą przyznane wg. następującej
punktacji:
- do 30.06.2025 włącznie 100 punktów
- od 01.07.2025 do 31.07.2025 50 punktów
- od 01.08.2025 do 31.08.2025 0 punktów
Waga: 20%

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Aleksandra Chyra
tel.:
e-mail: aleksandra.chyra@metrol.com.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.