mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Kozienice)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku hali produkcyjnej |
Data zamieszczenia: | 2024-12-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe i Handlowe Metrol W. Klimczuk Spółka Komandytowa Kolejowa 44 57-230 Kamieniec Ząbkowicki powiat: ząbkowicki aleksandra.chyra@metrol.com.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/207714 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Kamieniec Ząbkowicki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-12-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku hali produkcyjnej Powstaje w kontekście projektu FEDS.09.04-IP.01-0009/24 - Poprawa efektywności energetycznej przedsiębiorstwa Część 1 Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku hali Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku hali produkcyjnej zlokalizowanej pod adresem Ul. Kolejowa 44, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki przeprowadzone zgodnie z załącznikiem nr 4 Przedmiar robót. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku hali produkcyjnej obejmujące: - zamurowanie otworów trzech bram wjazdowych od poziomu gruntu do nadproży z pustaków ceramicznych i wykonanie izolacji poziomej, - docieplenie zaślepionych bram warstwą izolacji termicznej wykonanej z płyty styropianowej, - zmniejszenie czterech otworów okiennych poprzez wykonanie suchej zabudowy, - wymiana stolarki okiennej na nową, - docieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji termicznej z płyty styropianowej, - docieplenie stropodachu warstwą izolacji termicznej wykonanej z wełny mineralnej lub styropianu. Szczegółowy dane dotyczące zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 4 Przedmiar robót oraz załącznik nr 5 Wymiary okien. Hala produkcyjna jest budynkiem parterowym, niepodpiwniczonym wykonanym w tradycyjnej technologii murowanej i przykrytym dachem dwuspadowym. Powierzchnia użytkowa hali to 171,48 m2. Okres gwarancji 60 miesięcy CPV: 45000000-7, 45410000-4, 45421000-4, 45443000-4, 45450000-6 Dokument nr: 2024-79532-207714, 1/9.4/2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-12-19 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-01 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo dolnośląskie Powiat ząbkowicki Gmina Kamieniec Ząbkowicki Miejscowość Kamieniec Ząbkowicki Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-02-03 Koniec realizacji 2025-08-31 Czy występuje płatność częściowa NIE Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie dotyczy Warunki zmiany umowy Niezależnie od pozostałych postanowień Umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w sytuacjach określonych w "Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027" w przypadkach wskazanych w Sekcji 3.2.4 pkt 4) lit. a-e. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności lub okoliczności niezależnych od Zamawiającego, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności takich jak: - okoliczności wynikających ze zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmienionych przepisów; - zmiany umownego terminu wykonania umowy, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zawartej umowy; - wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z jej postanowieniami; - w przypadkach wskazanych w Sekcji 3.2.4 pkt 4) lit. a-e Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027" z dnia 18 listopada 2022 r. Zamawiający określa również następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, b. wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy c. gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia. Zmiany, o których mowa powyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego, a ich wprowadzenie wymagać będzie formy pisemnej pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Oferent potwierdzi spełnianie ww. warunków poprzez złożenie oświadczenia zawartego załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego. Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego. Oferent potwierdzi spełnianie ww. warunków poprzez złożenie wykazu zrealizowanych inwestycji stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Typ Potencjał techniczny Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i zawodowym do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego. Oferent potwierdzi spełnianie ww. warunków poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego. Oferent potwierdzi spełnianie ww. warunków poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zapytania ofertowego. Oferent potwierdzi spełnianie ww. warunków poprzez złożenie dokumentów, adekwatnych do formy prowadzenia działalności, potwierdzających roczny przychód na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł w roku 2024 lub 2023. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Oferta powinna być złożona na Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego) wraz z załącznikami wyszczególnionymi w jego treści: - Oświadczenia stanowiące załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego; - Oświadczenia o zrealizowanych inwestycjach stanowiące załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego; - Adekwatne do formy prawnej prowadzonej działalności dokumenty potwierdzające roczny przychód na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł w roku 2024 lub 2023. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo. Z treści załączonych do formularza ofertowego dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wymagane warunki udziału w postępowaniu. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-12-05 Data ostatniej zmiany 2024-12-05 15:57:47 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Liczba punktów w kryterium cena oferty (C) zostanie obliczona na podstawie następującego wzoru: C = (Cmin / Cb)*100 C - ilość punktów przyznana ofercie w ramach kryterium cena oferty, Cmin - najniższa cena brutto oferty spośród wszystkich ofert Cb - cena brutto oferty badanej Waga: 70% Czy kryterium cenowe NIE Opis Punkty w ramach kryterium gwarancja (G) będą przyznane wg. następującej punktacji: - 60 miesięcy 0 punktów - od 61 do 72 miesięcy 25 punktów - od 73 do 84 miesięcy 50 punktów - od 85 do 96 miesięcy 75 punktów - powyżej 96 miesięcy 100 punktów Waga: 10% Czy kryterium cenowe NIE Opis Punkty w ramach kryterium termin realizacji (T) będą przyznane wg. następującej punktacji: - do 30.06.2025 włącznie 100 punktów - od 01.07.2025 do 31.07.2025 50 punktów - od 01.08.2025 do 31.08.2025 0 punktów Waga: 20% Kontakt: Osoby do kontaktu Aleksandra Chyra tel.: e-mail: aleksandra.chyra@metrol.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025