Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach wojewódzkich |
Data zamieszczenia: | 2024-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Al. Niepodległości 32 65-042 Zielona Góra powiat: Zielona Góra tel. 95-728-98-48, (68) 328 03 300, fax (68) 328 03 32 zdw@zdw.zgora.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Zielona Góra |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 95-728-98-48, ( |
Termin składania ofert: | 2024-12-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. Przedmiot zamówienia: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie. III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem roboty budowlanej są urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego tj. demontaż i montaż barier ochronnych stalowych. Dokument nr: RDWKŁ.2911.35.2024 Składanie ofert: VIII. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną należy złożyć w zamkniętej kopercie lub pocztą elektroniczną lub przez platformę ePUAP w ciągu 3 dni roboczych od umieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej ZDW Zielona Góra na stronie internetowej www.bip.zdw.zgora.pl* do godz. 10:00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Zapytanie ofertowe - Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie" na adres: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra lub pocztą elektroniczną na adres e-mail zdw@zdw.zgora.pl lub poprzez platformę ePUAP na adres /ZDWZG/skrytka lub /ZDWZG/skrytkaESP TERMIN SKŁADANIA ofert / wniosków: 2024-12-10 10:00:00 Miejsce i termin realizacji: IV. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 2024-12-31 Wymagania: Szczegółowy zakres realizacji zamówienia jest ujęty w formularzu cenowym, specyfikacji technicznej, opisie przedmiotu zamówienia oraz projekcie umowy stanowiących załączniki do zapytania ofertowego. VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: ?cena - 100 % Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą ekonomicznie i jakościowo. VII. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji ofertowej: 1. Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę na formularzu cenowym. 2. Cena winna być wyrażona w złotych polskich. 3. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegać zmianom. 4. Wszystkie wartości określone w formularzu cenowym oraz ostateczna cena oferty winny być wyliczone według przepisów zawartych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Narodowym Banku Polskim. 5. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach formularza cenowego. Oferta z niekompletnym formularzem cenowym nie będzie brana pod uwagę podczas oceny ofert. IX. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego, jeżeli zapytanie ofertowe było opublikowane na stronie internetowej. X. Oferta powinna zawierać: 1. wypełniony formularz nr 1 - formularz ofertowy + oświadczenie o przeciwdziałaniu agresji na Ukrainę, 2. wypełniony formularz nr 2 - formularz cenowy, 3. potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykaz robót budowlanych* wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 3, * przez roboty budowlane zamawiający rozumie wykonanie co najmniej jednej roboty o wartości min. 90 000,00 zł brutto w zakresie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (w tym bariery drogowe). Nie dopuszcza się sumowanie usług celem uzyskania wymaganej wartości. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi spełniać przynajmniej jeden z podmiotów. 4. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj: - kierownika robót drogowych - posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w zakresie dróg w rozumieniu ustawy Prawo budowlane - załącznik nr 4. Spełnianie warunku udziału w postępowaniu musi wykazać dowolny z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. dokument potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejsza niż: 90 000,00 zł brutto. 6. kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej. XI. Pozostałe informacje: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia; b) zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego; c) unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Uwagi: XII. Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich Al. Niepodległości 32 65-042 Zielona Góra tel.: (0-68) 328-03-00, fax: (068) 328-03-32, (068) 328 03 38. 2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, którego dane kontaktowe udostępnione są na stronie internetowej www.zdw.zgora.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie nr sprawy: RDWKŁ.2911.35.2024, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. 2024r., poz. 1320 - zwaną dalej ustawą Pzp) oraz realizacji zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania umowy; 3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020, poz. 2176); 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. 5. Podanie przez Pana / Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz stanowi warunek konieczny do skutecznego złożenia oferty i zawarcia umowy; 6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: V. Osoba wyznaczona do kontaktów ze strony Zamawiającego: Paweł Szołdrowski - tel. 95-728-98-48 |
© eurobudowa.pl 2004-2025