Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Poprawa efektywności i dostępności e-usług |
Data zamieszczenia: | 2024-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA NOWA SARZYNA ul. ul. Mikołaja Kopernika 1 37-310 Nowa Sarzyna powiat: leżajski Telefon: +48 17 24 13 177 zamowienia@nowasarzyna.eu |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Nowa Sarzyna |
Wadium: | w Siwz |
Nr telefonu: | Telefon: +48 17 24 1 |
Termin składania ofert: | 2025-01-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Poprawa efektywności i dostępności e-usług w Gminie Nowa Sarzyna 1. Przedmiotem zamówienia jest rozwój społeczeństwa informacyjnego w Gminie Nowa Sarzyna, poprzez dostarczenie mieszkańcom i podmiotom gospodarczym nowoczesnych i bezpiecznych e usług administracji lokalnej w zakresie opisanym w pkt. 4.2 SWZ. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu ,,Podniesienie efektywności i dostępności e-usług w Gminie Nowa Sarzyna" dofinansowanego z programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021 - 2027 priorytetu FEPK.01 Konkurencyjna i Cyfrowa Gospodarka / działania FEPK.01.02 Cyfryzacja Numer naboru FEPK.01.02-IZ.00-001/23. 2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na następujące części: 1) część 1 zamówienia - DOSTAWA z instalacją i konfiguracją sprzętu wraz z oprogramowaniem; 2) część 2 zamówienia - DOSTAWA wraz z wdrożeniem eBOM wraz z wszelkimi aplikacjami. 3. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne" Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: DOSTAWA z instalacją i konfiguracją sprzętu wraz z oprogramowaniem Opis: Część 1 zamówienia - DOSTAWA z instalacją i konfiguracją sprzętu wraz z oprogramowaniem 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z instalacją i konfiguracją następującego sprzętu wraz z oprogramowaniem: 1) Oprogramowanie do monitorowania i analizy cyberbezpieczeństwa - 1 szt.; 2) Oprogramowanie bazy danych - 1 szt.; 3) Licencja na system wirtualizacji - 1 szt.; 4) Licencja na system Backupu - 1 szt.; 5) Oprogramowanie system operacyjny - 2 szt.; 6) Firewall - 1 szt.; 7) Centralny system logów - 1 szt.; 8) Serwer - 2 szt.; 9) Macierz - 1 szt.; 10) Zestaw komputerowy z oprogramowaniem (Typ I, Typ II, Laptop z oprogramowaniem) - 22 szt.; 11) Instalacja i konfiguracja (Platforma sprzętowa) - 200 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 12 do SWZ. 3. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". Główna klasyfikacja (cpv): 48000000 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 48219700 Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego, 48620000 Systemy operacyjne, 72263000 Usługi wdrażania oprogramowania, 72265000 Usługi konfiguracji oprogramowania, 48820000 Serwery, 48822000 Serwery komputerowe, 48821000 Serwery sieciowe, 48800000 Systemy i serwery informacyjne, 30200000 Urządzenia komputerowe, 30236000 Różny sprzęt komputerowy, 30233000 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych, 32420000 Urządzenia sieciowe Część zamówienia: LOT-0002 Tytuł: DOSTAWA wraz z wdrożeniem eBOM wraz z wszelkimi aplikacjami Opis: Część 2 zamówienia - DOSTAWA wraz z wdrożeniem eBOM wraz z wszelkimi aplikacjami 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem eBOM wraz z wszelkimi aplikacjami zgodnie z poniższym wykazem: 1) eBOM - elektroniczne Biuro Obsługi Mieszkańca - 1 szt.; 2) Aplikacja mobilna - 1 szt.; 3) Oprogramowanie dziedzinowe - 1 szt.; 4) Planowanie budżetu - 1 szt.; 5) System GIS - 1 szt.; 6) e-edukacja - 1 szt.; 7) Obieg dokumentów - 70 szt.; 8) Monitoring środowiska - 1 szt.; 9) Wodomierze z nakładką radiową - 6500 szt.; 10) Przepływomierz - 21 szt.; 11) System eWoda - 1 szt.; 12) Strona WWW - 1 szt.; 13) Integracja (Platforma e-usług publicznych) - 300 szt.; 14) Instalacja i konfiguracja (Platforma e-usług publicznych) - 200 szt.; 15) Digitalizacja zasobów GIS oraz pozyskanie danych przestrzennych - 335 szt.; 16) Szkolenia TiK typ I - 120 szt.; 17) Szkolenia TiK Typ II - 168 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 12 do SWZ. 3. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". Główna klasyfikacja (cpv): 48000000 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 72263000 Usługi wdrażania oprogramowania, 72265000 Usługi konfiguracji oprogramowania, 48800000 Systemy i serwery informacyjne, 30236000 Różny sprzęt komputerowy, 30233000 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych, 38421100 Wodomierze, 79999100 Usługi skanowania CPV: 48000000, 30200000, 30233000, 30236000, 32420000, 38421100, 48219700, 48620000, 48800000, 48820000, 48821000, 48822000 Dokument nr: 745644-2024 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 09/01/2025 10:00:00 (UTC+1) Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71f17e58-2c45-41e1-890d-8b58d41b3059 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 09/01/2025 10:00:00 (UTC+1) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni Miejsce i termin realizacji: Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 180 Dni Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: GMINA NOWA SARZYNA Numer rejestracyjny: NIP: 8161603481 Numer rejestracyjny: REGON: 690581749 Adres pocztowy: ul. ul. Mikołaja Kopernika 1 Miejscowość: Nowa Sarzyna Kod pocztowy: 37-310 Podpodział krajowy (NUTS): Tarnobrzeski (PL824) Kraj: Polska E-mail: zamowienia@nowasarzyna.eu Telefon: +48 17 24 13 177 Adres strony internetowej: www.bip.nowasarzyna.eu Role tej organizacji: Nabywca |
© eurobudowa.pl 2004-2025