Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4567z ostatnich 7 dni
13625z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Poprawa efektywności i dostępności e-usług

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Poprawa efektywności i dostępności e-usług

Data zamieszczenia: 2024-12-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA NOWA SARZYNA
ul. ul. Mikołaja Kopernika 1
37-310 Nowa Sarzyna
powiat: leżajski
Telefon: +48 17 24 13 177
zamowienia@nowasarzyna.eu
Województwo: podkarpackie
Miasto: Nowa Sarzyna
Wadium: w Siwz
Nr telefonu: Telefon: +48 17 24 1
Termin składania ofert: 2025-01-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Poprawa efektywności i dostępności e-usług w Gminie Nowa Sarzyna
1. Przedmiotem zamówienia jest rozwój społeczeństwa informacyjnego w Gminie Nowa Sarzyna, poprzez dostarczenie mieszkańcom i podmiotom gospodarczym nowoczesnych i bezpiecznych e usług administracji lokalnej w zakresie opisanym w pkt. 4.2 SWZ. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu ,,Podniesienie efektywności i dostępności e-usług w Gminie Nowa Sarzyna" dofinansowanego z programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021 - 2027 priorytetu FEPK.01 Konkurencyjna i Cyfrowa Gospodarka / działania FEPK.01.02 Cyfryzacja Numer naboru FEPK.01.02-IZ.00-001/23. 2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na następujące części: 1) część 1 zamówienia - DOSTAWA z instalacją i konfiguracją sprzętu wraz z oprogramowaniem; 2) część 2 zamówienia - DOSTAWA wraz z wdrożeniem eBOM wraz z wszelkimi aplikacjami. 3. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne"

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: DOSTAWA z instalacją i konfiguracją sprzętu wraz z oprogramowaniem
Opis: Część 1 zamówienia - DOSTAWA z instalacją i konfiguracją sprzętu wraz z oprogramowaniem 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z instalacją i konfiguracją następującego sprzętu wraz z oprogramowaniem: 1) Oprogramowanie do monitorowania i analizy cyberbezpieczeństwa - 1 szt.; 2) Oprogramowanie bazy danych - 1 szt.; 3) Licencja na system wirtualizacji - 1 szt.; 4) Licencja na system Backupu - 1 szt.; 5) Oprogramowanie system operacyjny - 2 szt.; 6) Firewall - 1 szt.; 7) Centralny system logów - 1 szt.; 8) Serwer - 2 szt.; 9) Macierz - 1 szt.; 10) Zestaw komputerowy z oprogramowaniem (Typ I, Typ II, Laptop z oprogramowaniem) - 22 szt.; 11) Instalacja i konfiguracja (Platforma sprzętowa) - 200 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 12 do SWZ. 3. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne".
Główna klasyfikacja (cpv): 48000000 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 48219700 Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego, 48620000 Systemy operacyjne, 72263000 Usługi wdrażania oprogramowania, 72265000 Usługi konfiguracji oprogramowania, 48820000 Serwery, 48822000 Serwery komputerowe, 48821000 Serwery sieciowe, 48800000 Systemy i serwery informacyjne, 30200000 Urządzenia komputerowe, 30236000 Różny sprzęt komputerowy, 30233000 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych, 32420000 Urządzenia sieciowe

Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: DOSTAWA wraz z wdrożeniem eBOM wraz z wszelkimi aplikacjami
Opis: Część 2 zamówienia - DOSTAWA wraz z wdrożeniem eBOM wraz z wszelkimi aplikacjami 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wdrożeniem eBOM wraz z wszelkimi aplikacjami zgodnie z poniższym wykazem: 1) eBOM - elektroniczne Biuro Obsługi Mieszkańca - 1 szt.; 2) Aplikacja mobilna - 1 szt.; 3) Oprogramowanie dziedzinowe - 1 szt.; 4) Planowanie budżetu - 1 szt.; 5) System GIS - 1 szt.; 6) e-edukacja - 1 szt.; 7) Obieg dokumentów - 70 szt.; 8) Monitoring środowiska - 1 szt.; 9) Wodomierze z nakładką radiową - 6500 szt.; 10) Przepływomierz - 21 szt.; 11) System eWoda - 1 szt.; 12) Strona WWW - 1 szt.; 13) Integracja (Platforma e-usług publicznych) - 300 szt.; 14) Instalacja i konfiguracja (Platforma e-usług publicznych) - 200 szt.; 15) Digitalizacja zasobów GIS oraz pozyskanie danych przestrzennych - 335 szt.; 16) Szkolenia TiK typ I - 120 szt.; 17) Szkolenia TiK Typ II - 168 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 12 do SWZ. 3. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 4. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne".
Główna klasyfikacja (cpv): 48000000 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 72263000 Usługi wdrażania oprogramowania, 72265000 Usługi konfiguracji oprogramowania, 48800000 Systemy i serwery informacyjne, 30236000 Różny sprzęt komputerowy, 30233000 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych, 38421100 Wodomierze, 79999100 Usługi skanowania

CPV: 48000000, 30200000, 30233000, 30236000, 32420000, 38421100, 48219700, 48620000, 48800000, 48820000, 48821000, 48822000

Dokument nr: 745644-2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 09/01/2025 10:00:00 (UTC+1)

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71f17e58-2c45-41e1-890d-8b58d41b3059

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 09/01/2025 10:00:00 (UTC+1)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dni

Miejsce i termin realizacji:
Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 180 Dni

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: GMINA NOWA SARZYNA
Numer rejestracyjny: NIP: 8161603481
Numer rejestracyjny: REGON: 690581749
Adres pocztowy: ul. ul. Mikołaja Kopernika 1
Miejscowość: Nowa Sarzyna
Kod pocztowy: 37-310
Podpodział krajowy (NUTS): Tarnobrzeski (PL824)
Kraj: Polska
E-mail: zamowienia@nowasarzyna.eu
Telefon: +48 17 24 13 177
Adres strony internetowej: www.bip.nowasarzyna.eu
Role tej organizacji:
Nabywca

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.