Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup, dostawa i montaż krzeseł biurowych |
Data zamieszczenia: | 2024-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Strumieniu ul. 1 Maja 18 43-246 Strumień powiat: cieszyński Tel. 33 8571461 mops@um.strumien.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Strumień |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 33 8571461 |
Termin składania ofert: | 2024-12-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Strumieniu zaprasza do składania ofert na realizację przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego. Tytuł zapytania: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż krzeseł biurowych w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań zamawiającego z zakresu jego realizacji zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Dokument nr: MOPS.271.10.2024 Otwarcie ofert: 6) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.12.2024 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego. Składanie ofert: 1) Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie w terminie do 12.12.2024 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, Ul. 1 Maja 18, 43 - 246 Strumień, lub w wskazanym wyżej terminie nadesłać podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres skrzynki EPUAP Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strumieniu. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w niniejszym postępowaniu w inny sposób niż określony w pkt. 10.1. Miejsce i termin realizacji: 3) Termin realizacji zamówienia : do 20 grudnia 2024 roku. Wymagania: Charakter prawny zapytania : Postępowanie prowadzone będzie w trybie zapytania ofertowego. Zapytanie ofertowe realizowane jest w ramach postępowania, którego wartość szacunkowa nie przekracza 130 000 zł. Postępowanie prowadzone z wyłączeniem ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn.zm.) 4. ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA 1) Opis sposobu obliczania ceny: a. Na formularzu ofertowym należy przedstawić cenę brutto za wyszczególnione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia krzesła biurowe w łącznym zestawieniu cenowym dla całego zamówienia. b. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. c. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (w tym dowóz na miejsce wskazane przez Zamawiającego). d. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. 5. WARUNKI PŁATNOŚCIWykonawca przedstawi prawidłowo wystawiony rachunek za wykonanie dostawy produktów w terminie do 27 grudnia 2024 r. 1) Pod pojęciem ,,prawidłowo wystawiony rachunek" Zamawiający rozumie rachunek nie zawierający błędów formalnych, merytorycznych i rachunkowych, przedstawiony wraz z prawidłowo sporządzonymi dokumentami dostawy. 2) 6. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Ofertę mogą złożyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca składając ofertę wykaże wykonane, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie co najmniej 1 dostawy mebli lub wyposażenia biurowego dla jednostek publicznych o wartości ponad 10 tys. zł. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów: 1) Cena - waga kryterium 80 % Sposób wyliczenia punktacji w ramach kryterium ,,cena": C min C = ---------------------------------- x 80 C bad Gdzie: C - ilość punktów oferty w ramach kryterium ,,cena" C min - najniższa cena (stawka brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie C bad - cena (stawka brutto) oferty badanej Maksymalną liczbę 80 punktów w ramach kryterium ,,Cena" otrzyma oferta, która zawiera najniższą cenę brutto za realizację zamówienia. 2) Okres udzielonej gwarancji - waga kryterium 20 % Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Punkty będą przydzielane następująco : 24 miesiące - 10 pkt. 36 miesięcy - 20 pkt. 48 miesięcy - 30 pkt.Ocena końcowa (OK) dla poszczególnych Wykonawców zostanie ustalona poprzez sumowanie 3) punktów uzyskanych za poszczególne kryteria zgodnie ze wzorem: OK = C + W Gdzie: OK - ocena końcowa C - liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium ,,Cena" W - liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium okres udzielonej gwarancji. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert. 7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW: 1) O zamówienie publiczne może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że: a. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych; b. Nie został prawomocnie skazany: o za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu (art. 148 - 162 KK), wolności (art. 189 - 193 KK), wolności seksualnej i obyczajności (art. 197 - 204 KK), przeciwko rodzinie i opiece (art. 206 - 208, 210, 211a KK), przeciwko wiarygodności dokumentów (art. 270 - 277d KK), przeciwko mieniu (art. 278 - 282 KK). o udzieli co najmniej 2 letniej gwarancji na krzesła 2) Zamawiający uzna warunek o którym mowa w pkt. 7.1 za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 8. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3; Aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS) lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli dotyczy); 2) W przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, która zamierza realizować zamówienie samodzielnie dokument potwierdzający datę zarejestrowania działalności gospodarczej (np. odpis z CEiDG); 3) 9. INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA PRZEDMIOCIE SKŁADANIA OFERTY ORAZ DODATKOWE INFORMACJE W Pełnomocnictwo: jeżeli z dokumentów o których mowa w pkt 8 nie wynika upoważnienie osoby / osób składających ofertę do reprezentowania Wykonawcy i złożenia w jego imieniu oferty należy przedstawić upoważnienie do reprezentowania podmiotu w formie oświadczenia właściwego organu (np. zarządu) zawierające w szczególności: upoważnienie do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu; zgodę na zawarcie w imieniu podmiotu składającego ofertę umowy z Kierownikiem Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strumieniu (jeżeli dotyczy); upoważnienie do dokonywania w imieniu Wykonawcy rozliczenia w zakresie przedmiotu niniejszego postępowania (jeżeli dotyczy). 1)2) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy - załącznik nr 2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie zgody na przetwarzanie danych osobowych lub wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, którego wzór stanowi załącznik nr 4. 3) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach. 4) Ramowe postanowienia umowy stanowią załącznik nr 5 do ogłoszenia. 5) Wykonawca winien zwrócić szczególną uwagę na oświadczenie zawarte w formularzu oferty, w którym oświadcza, że zapoznał się z ogólnymi warunkami umowy i w przypadku wybrania jego oferty jest gotów do podpisania umowy na podanych przez Zamawiającego warunkach. 3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez tego Wykonawcę. 5) Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach. 12. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 1) Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. 13. WYKLUCZENIE Z POSTĘPOWANIA / ODRZUCENIE OFERT / UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA: 1) Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, który: a. Nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2) Zamawiający odrzuci ofertę: a. Której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego i/lub załączników do zapytania; b. Której złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; c. Które zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia; d. Zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu; e. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 2) Zamawiający unieważni postępowanie, gdy:a. Nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu; b. Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; c. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; d. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą; e. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 14. INFORMACJE O PRZEBIEGU POSTĘPOWANIA: Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego lub załączników. 1) Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni robocze przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku, gdy wniosek o udzielenie wyjaśnień wpłynie później niż w terminie określonym w pkt. 19.2 - Zamawiający może udzielić wyjaśnień. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców w zakresie treści złożonych ofert. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji w przypadku, gdy nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z powodu uzyskania przez Wykonawców jednakowej liczby punktów. 5) Zamawiający zastrzega, że w przypadku, gdy zaoferowana kwota najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, mogą zostać przeprowadzone dodatkowe negocjacje ceny z Wykonawcami. 6) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie Zamówienia o wyborze oferty. 7) Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. 8) 9) Zamawiający zawiera z Wykonawcą umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie ze złożoną ofertą. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w dokumencie ,,Ramowe warunki umowy". 10) 11) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie zmian w niej przewidzianych. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. Uwagi: 15. KLAUZULA INFORMACYJNA RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strumieniu, mającego swoją siedzibę przy ul. 1 Maja 18, 43 - 246 Strumień; 2) zgodnie z art. 37 rozporządzenia Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez MOPS w Strumieniu za pośrednictwem poczty elektronicznej: inspektor@mops.strumien.pl lub pisemnie na adres Administratora; 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO (tj. wyrażonej zgody, zawartej umowy i konieczności wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego); 4) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu prowadzenia postępowania na wykonanie zadania określonego w zapytaniu ofertowym, a w przypadku dokonania wyboru Pani/Pana oferty dalszym celem będzie realizacja przedmiotu zamówienia. Podanie danych osobowych do spełnienia w/w celu jest dobrowolne. Niepodanie lub podanie niepełnych danych osobowych skutkować będzie brakiem możliwości realizacji w/w celu (tj. wyłonienia wykonawcy do realizacji usługi, której dotyczy niniejsze postępowanie i zawarcia umowy). 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne do osiągnięcia celu w jakim dane są przetwarzane, tj. okres obowiązywania umowy, a po jej upływie przez okres archiwizacji dla poszczególnej kategorii danych opisanej w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt obowiązującym w MOPS w Strumieniu w związku z przepisami podatkowymi, rachunkowymi jak również ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164). Ponadto okres przechowywania może się wydłużyć np. w sytuacji dochodzenia roszczeń; 6) Administrator może przekazać Pani/Pana dane innym odbiorcom. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty do tego uprawnione uzyskujące dostęp do Pani/Pana danych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym umowy powierzenia. 7) Administrator może przekazać Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne w oparciu o zapisy ustawy o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176); 8) Administrator nie przekazuje Pani/Pana międzynarodowych w rozumieniu RODO; 9) danych do państwa trzeciego ani do organizacji W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych Administrator nie będzie podejmował decyzji w sposób zautomatyzowany w tym decyzji będących wynikiem profilowania. 10) 11) Posiada Pani/Pan: a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem, iż skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników; c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania m.in. w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 1 12) Nie przysługuje Pani/Panu: a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: DANE TELEADRESOWE ZAMAWIAJĄCEGO Adres do korespondencji ul. 1 Maja 18, 43-246 Strumień Email mops@um.strumien.pl Tel. 33 8571461 Godziny pracy 7:00-15:00 (poniedziałek -czwartek); 7:00-16:00 (środa); 7:00 -14:00 (piątek) Osoba do kontaktu: Joanna Pietrys. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI. 11 . Joanna Pietrys tel. 33 857 14 61 email: mops@um.strumien.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025