świętokrzyskie (Starachowice)
mazowieckie (Warszawa)
podkarpackie (Żyraków)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pobieranie opłat za postój pojazdów samochodowych |
Data zamieszczenia: | 2024-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejska Administracja Targowisk i Parkingów w Rzeszowie ul. Ks. J. Jałowego 23A 35-010 Rzeszów powiat: Rzeszów tel.: 17 748-29-21 sekretariat@matip.erzeszow.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 17 748-29-21 |
Termin składania ofert: | 2024-12-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia pn.: ,,Świadczenie usługi polegającej na pobieraniu opłat za postój pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania w Rzeszowie z wykorzystaniem urządzeń mobilnych przy użyciu aplikacji mobilnej, równolegle z dotychczasowymi systemami wnoszenia opłat bilonem, kartami RKM oraz kartami płatniczymi" 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pobieraniu opłat za postój pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania w Rzeszowie z wykorzystaniem urządzeń mobilnych przy użyciu aplikacji mobilnej, równolegle z dotychczasowymi systemami wnoszenia opłat bilonem, kartami RKM oraz kartami płatniczymi. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania więcej niż jednej umowy na świadczenie usługi polegającej na pobieraniu opłat za postój pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania w Rzeszowie z wykorzystaniem urządzeń mobilnych przy użyciu aplikacji mobilnej równolegle z dotychczasowymi systemami wnoszenia opłat bilonem, kartami RKM oraz kartami płatniczymi. 3) Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego - PROJEKT UMOWY. Dokument nr: MATiP.ZP.2610.19.2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.12.2024 r. po godz. 10:15. Składanie ofert: 1) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 13.12.2024 r. do godz. 10:00 na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego w formie: a) pisemnej (osobiście lub listownie) w sekretariacie Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów, Ul. ks. J. Jałowego 23A, 35-010 Rzeszów w zaklejonych i opieczętowanych kopertach do dnia i godz. wskazanej w zapytaniu ofertowym. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę i zostaną zwrócone bez otwierania na adres wskazany na kopercie (brak danych Wykonawcy na kopercie spowoduje konieczność otwarcia oferty). Oferta powinna być spięta w sposób trwały oraz zapakowana w nieprzeźroczystą kopertę lub opakowanie, uniemożliwiające odczytanie zawartości bez uszkodzenia koperty lub opakowania, na której powinny znajdować się następujące zapisy: Gmina Miasto Rzeszów Miejska Administracja Targowisk i Parkingów Ul. Ks. J. Jałowego 23A 35-010 Rzeszów Oferta w postępowaniu pn.: ,,Świadczenie usługi polegającej na pobieraniu opłat za postój pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania w Rzeszowie z wykorzystaniem urządzeń mobilnych przy użyciu aplikacji mobilnej równolegle z dotychczasowymi systemami wnoszenia opłat bilonem, kartami RKM oraz kartami płatniczymi" Nr postępowania: MATiP.ZP.2610.19.2024 Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert lub b) drogą elektroniczną - wypełniony i opatrzony podpisem elektronicznym (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) formularz OFERTA (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) lub skan wypełnionego i podpisanego formularza OFERTA (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) należy przesłać na adres e-mail: sekretariat@matip.erzeszow.pl, wpisując w tytule wiadomości: OFERTA - znak sprawy: MATiP.ZP.2610.19.2024. W treści e-maila dopisać: ,,OFERTA - Świadczenie usługi polegającej na pobieraniu opłat za postój pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania w Rzeszowie z wykorzystaniem urządzeń mobilnych przy użyciu aplikacji mobilnej". Miejsce i termin realizacji: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin realizacji zamówienia: od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. Wymagania: 4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do prawidłowego wykonywania przedmiotu zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, 4) Ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartym w formularzu OFERTA. 5. WYKAZ DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY: 1) Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wypełniony i podpisany Formularz OFERTA - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy), 2) Składane dokumenty muszą zostać podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2) Oferta winna być złożona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, opatrzone pieczęcią firmową, z podaną datą sporządzenia oraz podpisem Wykonawcy. 3) Wykonawca dołączy pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy). 4) Dokumenty, które są składane w formie kopii muszą zostać poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (jeśli dotyczy). 5) Ofertę należy sporządzić w sposób czytelny, w języku polskim. 6) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty i jej złożeniem. 7) Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. 8) Stawkę prowizji należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 9) Podana w ofercie stawka prowizji musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia. 7. OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, ICH ZNACZENIE I SPOSÓB OCENY: 1. Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: stawka prowizji. 2. Maksymalna wysokość stawki prowizji wynosi 2,5%. Oferty z wyższą stawką zostaną odrzucone. 8. DODATKOWE INFORMACJE: 1) W toku badania i oceny ofert dyrektor jednostki zamawiającego może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany. 2) Pracownik prowadzący postępowanie poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie; b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - o czym niezwłocznie informuje dyrektora jednostki zamawiającego. O dokonanej poprawie w ofercie dyrektor jednostki zamawiającego niezwłocznie informuje Wykonawcę. 3) Dyrektor jednostki zamawiającego odrzuca ofertę jeżeli: a) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert; b) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień dotyczących treści przekazanych ofert, w terminie wskazanym w wezwaniu dyrektora jednostki zamawiającego; e) wpłynęła po terminie składania ofert. 4) Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego dyrektor jednostki zamawiającego udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do działu zamawiającego w przedostatnim lub ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert. 7) Dyrektor jednostki zamawiającego unieważnia postępowanie, jeżeli: a) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania; c) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa; d) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. 8) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podgalają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. O szczególnych rozwiązaniach w zakresie rozwiązania w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. póz. 129 z późn. zm.), 9) Dyrektor jednostki informuje: a) Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza składania ofert częściowych*. b) Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza składania ofert wariantowych*. 10) Zamawiający o wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomi Wykonawców drogą elektroniczną oraz opublikuje na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej MATiP, w przypadku zamieszczenia zapytania ofertowego w tym publikatorze. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania umowy zgodnie z załączonym projektem umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego z więcej niż z jednym wykonawcą. Kontakt: Imię i nazwisko pracownika prowadzącego postępowanie: Kinga Ryba Numer telefonu i e-mail do kontaktu: tel.: 17 748-29-21, e-mail: kryba@matip.erzeszow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025