kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa infrastruktury publicznej |
Data zamieszczenia: | 2024-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA BUKOWNO Kolejowa 16 32-332 Bukowno powiat: olkuski inwestycje@umbukowno.pl https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/01a12172-2d9d-44cd-b335-8592e4775cd0 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Bukowno |
Wadium: | 100.000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-12-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zielono-niebieskie Bukowno - budowa infrastruktury publicznej w Gminie Bukowno Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja inwestycji obejmującej rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury poprzez działania na rzecz małej i większej retencji na terenie miasta Bukowno w ramach zadania pn.: ,,Zielono-niebieskie Bukowno - budowa infrastruktury publicznej w Gminie Bukowno". Wykonanie zadania obejmować będzie m.in.: I. Roboty przygotowawcze (wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych decyzji administracyjnych). II. Duża retencja: cz. I Nowa sieć kanalizacji deszczowej z przepływowym zbiornikiem retencyjnym; cz. II Park spacerowo-wypoczynkowy oraz wzmocnienie funkcji retencyjnej zbiornika Leśny Dwór w tym m.in.: - budowa nowej zapory z mostem na rzece Sztole i likwidacja starej zapory; - zagospodarowanie strefy rekreacyjnej; - rozszczelnienie asfaltowej drogi do zbiornika Leśny Dwór. III. Mała retencja: cz. I. Park spacerowo-wypoczynkowy z rowem infiltracyjnym przy Ul. K. Miarki; cz. II. Park spacerowo - wypoczynkowy z ogrodem deszczowym przy Centrum Kultury Ul. Kolejowa 3; cz. III. Park kieszonkowy - Rozbudowa ogrodu sensorycznego przy budynku Przedszkola integracyjnego Smykałka o ogród wodny, Ul. Kolejowa 30; cz. IV. Zielone przystanki rowerowe. CPV: 45000000-7, 71220000-6,71300000-1,71310000-4,71313000-5,71320000-7,71330000-0,45200000-9,45247211-2,45246100-4 Dokument nr: 2024/BZP 00636922, PP.271.12.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-12-27 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/01a12172-2d9d-44cd-b335-8592e4775cd0 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-bukowno 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zostały określone przez Zamawiającego w Rozdziale III, pkt 1.7 SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. 2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta Bukowno; Ul. Kolejowa 16, 32-332 Bukowno tel. 32 62 61 830; fax 32 64 21 544; e-mail: kontakt@umbukowno.pl . 3. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Bukowno jest Pani Aneta Nędza; e-mail: iod@umbukowno.pl . 4. Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak: PP.271.12.2024 pn. ,,Zielono-niebieskie Bukowno - budowa infrastruktury publicznej w Gminie Bukowno". 5. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. 6. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 7. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w formularzu oferty. 8. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony w pkt 16.4. powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w pkt 16.4. powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO. 9. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: - obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego; - obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego. 10. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - treść oświadczenia została zawarta w formularzu oferty. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 11. Zamawiający informuje, że: o Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie. o Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne,przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. o W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. o Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników). o W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. o W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. o Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. o W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. o Posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. o Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-12-27 10:00 Miejsce składania ofert: Gmina Bukowno - Urząd Miejski w Bukownie Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: PP.271.12.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja inwestycji obejmującej rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury poprzez działania na rzecz małej i większej retencji na terenie miasta Bukowno w ramach zadania pn.: ,,Zielono-niebieskie Bukowno - budowa infrastruktury publicznej w Gminie Bukowno". Wykonanie zadania obejmować będzie m.in.: I. Roboty przygotowawcze (wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych decyzji administracyjnych). II. Duża retencja: cz. I Nowa sieć kanalizacji deszczowej z przepływowym zbiornikiem retencyjnym; cz. II Park spacerowo-wypoczynkowy oraz wzmocnienie funkcji retencyjnej zbiornika Leśny Dwór w tym m.in.: - budowa nowej zapory z mostem na rzece Sztole i likwidacja starej zapory; - zagospodarowanie strefy rekreacyjnej; - rozszczelnienie asfaltowej drogi do zbiornika Leśny Dwór. III. Mała retencja: cz. I. Park spacerowo-wypoczynkowy z rowem infiltracyjnym przy ul. K. Miarki; cz. II. Park spacerowo - wypoczynkowy z ogrodem deszczowym przy Centrum Kultury ul. Kolejowa 3; cz. III. Park kieszonkowy - Rozbudowa ogrodu sensorycznego przy budynku Przedszkola integracyjnego Smykałka o ogród wodny, ul. Kolejowa 30; cz. IV. Zielone przystanki rowerowe. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71300000-1 - Usługi inżynieryjne 71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45247211-2 - Roboty budowlane w zakresie zapór 45246100-4 - Budowa zapór 45247270-3 - Budowa zbiorników 45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostały określone w Rozdziale II, pkt 6 SWZ 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych został wykazany w Rozdziale II, pkt 8 SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych został wykazany w Rozdziale II, pkt 8 SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 100.000,00 zł. Szczegóły dotyczące wniesienia wadium zostały wskazane w Rozdziale II, pkt 9 SWZ 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określa SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, które mogą dotyczyć w szczególności następujących przypadków: 1) zmiana postanowień umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 2) zmiana, w tym wydłużenie, terminu wykonania zamówienia w związku z wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. 3) zmiana, w tym wydłużenie, terminu wykonania zamówienia w związku z zaistnieniem okoliczności będących następstwem działania organów administracji lub osób indywidualnych, w szczególności: a. w przypadku przedłużenia się procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień, zgód, postanowień i decyzji administracyjnych, jeżeli przedłużenie to nie wynikało z winy Wykonawcy; b. w przypadku przedłużających się konsultacji społecznych, protestów mieszkańców bądź innych podmiotów, których dotyczy realizacja zamówienia, które mają wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy; c. w przypadku wystąpienia nieprzewidywanych w momencie zawarcia niniejszej umowy kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, w sytuacji, gdy wykonywanie robót nie będzie możliwe ze względu na obowiązek skoordynowania robót Wykonawcą innych robót wykonywanych na terenie budowy, d. niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia niniejszej umowy konieczności przesunięcia terminu przekazania terenu budowy, 4) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia związane z zaistnieniem niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia i niezależnych od stron umowy okoliczności powodujących niemożliwość, niecelowość, zbędność, czy bezzasadność realizacji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jako dysponenta środków publicznych, w szczególności dotyczących robót ziemnych, nawierzchni, chodników i ciągów pieszo-rowerowych, przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego o wartość niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia -- pod warunkiem, że zakres przedmiotowy zamówienia nie zmniejszy się o więcej, niż 50 % w stosunku do pierwotnej wartości. 5) termin wykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót. 6) wynagrodzenie łączne brutto Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia robót dodatkowych których nie można było przewidzieć. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-01-25 |
© eurobudowa.pl 2004-2025