wielkopolskie (Tarnowo Podgórne)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa mebli |
Data zamieszczenia: | 2024-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zespół Szkół Gastronomicznych w Pile ul. gen. Sikorskiego 73 64-920 Piła powiat: pilski tel. 67 212 34 01 e.adamczyk@zsg.plla.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Piła |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 67 212 34 01 |
Termin składania ofert: | 2024-12-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA: - 34 szt. krzeseł szkolnych - kolor konstrukcji czarny, rozmiar 6 (wzrost 159-188), kolor sklejki buk, wykonanie z rury fi 25, Siedzisko i oparcie z lakierowanej sklejki bukowej o grubości 8 mm, oparcie zaokrąglone; W oparciu krzesła wybranie, uchwyt ułatwiający przenoszenie krzesła. Posiadanie zatyczki zabezpieczającej podłogę przed zarysowaniem. - 17 szt. ławek szkolnych 2 osobowe - kolor konstrukcji czarny, kolor płyty buk, rozmiar 6, Wykonanie z rury fi 32 i 40x20 mm. Blat wykonany z płyty laminowanej o gr. 18 mm wykończony obrzeżem PCV 2 mm. Posiadanie zatyczki zabezpieczającej podłogę przed zarysowaniem. Blat o wymiarze: 1300 x 500 mm. Dokument nr: SZ.I.2200.11.2024 Składanie ofert: Oferta powinna być przesłana na druku załączonego formularza za pośrednictwem: poczty elektronicznej, Poczty Polskiej, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Zespół Szkół Gastronomicznych w Pile, Ul. gen. Sikorskiego 73, 64-920 Piła z dopiskiem: dotyczy dostawy mebli szkolnych. Miejsce składania ofert: Zespół Szkół Gastronomicznych w Pile, Ul. gen. Sikorskiego 73, Piła lub mailowo na adres: e.adamczyk@zsg.plla.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 10 grudnia 2024 r. do godz. 10.00 Wymagania: Kryteria oceny ofert: Cena 100%. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najatrakcyjniejszą ofertę cenową wykonania usług. Cenę należy podać w PLN - netto ze wskazaniem podatku VAT za miesiąc świadczonych usług. 4. Warunkiem udziału w zamówieniu jest: - Wszystkie dostarczone meble szkolne powinny posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty wystawione przez podmioty uprawnione do kontroli jakości. - Wykonawca powinien posiadać uprawnienia oraz doświadczenie w realizacji usług zamieszczonych w niniejszym zapytaniu ofertowym. - Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych, posiadający karty gwarancyjne oraz dokumenty dopuszczające do użytkowania. - Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć meble na własny koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 5. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: Wysoka jakość usługi oraz bezwzględna terminowość realizacji zlecenia. Ocenie podlegać będzie cena brutto za całość zamówienia - 100%. Wykonawca przedstawia ofertę cenową w formularzu, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić po złożeniu oferty. Oferta, która uzyska największą liczbę punktów zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą. Wybór najkorzystniejszej oferty: O wyborze oferty Zamawiający poinformuje oferenta, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Informacja o wyborze Wykonawcy zamówienia zostanie zamieszczona również na stronie internetowej szkoły: http://zsg-bip.powiat.plla.pl/zamowienia_publiczne/wybor_oferty/ Kontakt: Kontakt: sekretariat@zsg.plla.pl, tel. 67 212 34 01 e.adamczyk@zsg.plla.pl. tel. 67 210 93 55 wew. 19 |
© eurobudowa.pl 2004-2025