Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4567z ostatnich 7 dni
13625z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Robota budowlana

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Robota budowlana

Data zamieszczenia: 2024-12-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W ŁODZI
al. Kościuszki 4
90-419 Łódź
powiat: Łódź
telefon: 785 911 617
wioletta.puchalska@umed.lodz.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon: 785 911 617
Termin składania ofert: 2024-12-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie pergoli śmietnikowej
wraz z wykonaniem drogi dojazdowej dla potrzeb wywozu nieczystości komunalnych z budynku
Domu Studenta nr 1 do ulicy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 - kosztorys do niniejszego
zapytania ofertowego.

CPV: 45000000-7, 45233222-1

Dokument nr: BDT.212.18.2024.1108.24

Składanie ofert:
Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 11.12.2024 r., do godz. 12.00,
w formie elektronicznej na adres: wioletta.puchalska@umed.lodz.pl
z oznaczeniem numeru zapytania ofertowego BDT.212.18.2024.1108.24

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga realizacji całości zamówienia w terminie: 1 miesiąca od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
Tryb udzielenia zamówienia
Procedura prowadzona jest na podstawie Zarządzenia nr 129/2024 z dnia 6 listopada 2024 Rektora
Uniwersytetu Medycznego w Łodzi w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych, do
których nie stosuje się ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Warunki udziału w procedurze (określenie warunków nie jest obowiązkowe)
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w procedurze w zakresie: nie dotyczy
0VI. Kryteria oceny oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i opis przyznawania punktacji
NrKryteriumRanga
1Cena100 %
Razem
100%
Kryterium nr 1 ? cena (C), obliczane jest wg wzoru: C = (Cmin/Cn) x 100 [%], gdzie:
Cmin - oznacza cenę najniższą,
Cn - oznacza cenę badaną.
Informacja na temat zakazu konfliktu interesów:
W celu uniknięcia udzielenia zamówienia podmiotowi, w przypadku którego zachodzi konflikt
interesów w stosunku do zamawiającego, wykonawca nie może być powiązany (w szczególności
osobowo lub kapitałowo) z zamawiającym w sposób, który budziłby uzasadnione wątpliwości co do
bezstronności lub niezależności zamawiającego. Wykonawca, składając ofertę w odpowiedzi na
niniejsze zapytania ofertowe, oświadcza tym samym, że nie zachodzą tego typu powiązania
pomiędzy nim a zamawiającym.
X. Wzór umowy lub istotne postanowienia umowy:
Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zawrze umowę,
której wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
XI. Określenie warunków istotnych zmian umowy:
Należy podać, o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy, chyba że zostały zawarte
we wzorze umowy.
XII. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamawiający:
X NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
? DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH
XIII. Informacja o możliwości składania ofert wariantowych:
NIE DOTYCZY
Zamawiający:
X NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH
? DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT WARIANTOWYCH
XIV. Informacja o planowanych zamówieniach uzupełniających, ich zakres oraz warunki, na jakich
zostaną udzielone (dotyczy usług lub robót budowlanych):
X NIE? TAK?
XV. Zamawiający:
1) żąda od wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów
w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu ? jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie
w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetrycznej
cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu lub budzą wątpliwości
zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami
określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów;
2) może poprawić w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, z uwzględnieniem
konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki, polegające
na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego, niepowodujące istotnych zmian w treści
oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona;
3) w toku badania i oceny ofert może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert oraz złożenia wymaganych dokumentów, w przypadku gdy nie zostały złożone
lub gdy zostały złożone, ale zawierają błędy;
4) w przypadku gdy wybrany wykonawca odstąpi od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, może
zawrzeć umowę z wykonawcą, który w prawidłowo przeprowadzonej procedurze o udzielenie
zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów;
5) odrzuca ofertę wykonawcy, w szczególności gdy zawiera rażąco niską cenę, jest niezgodna
z treścią zapytania ofertowego, zachodzi konflikt interesów lub wykonawca, po wezwaniu,
nie złożył wymaganych dokumentów;
6) wyklucza wykonawcę gdy zachodzi konflikt interesów.
XVI. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z zawarciem Umowy
1) Administrator danych osobowych:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny w Łodzi, al. Kościuszki 4, kod
pocztowy: 90-419 Łódź, NIP: 7251843739, REGON: 473073308, telefon: 422725803.
2) kontakt w sprawie przetwarzania danych osobowych:
a) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy za pośrednictwem adresu mailowego:
iod@umed.lodz.pl;
b) w przypadku wątpliwości dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych uprzejmie prosimy
w pierwszej kolejności o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych.
3) cel i podstawa przetwarzania danych osobowych:
a) zawarcia i realizacji umowy, na podstawie której opiera się współpraca - na podstawie art. 6 ust. 1
lit. b RODO - w przypadku Kontrahenta będącego osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą
lub w przypadku wspólnika spółki cywilnej, będących stroną umowy,
b) kontaktu w sprawie wykonania umowy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO - w przypadku
danych osobowych osób, których dane są przetwarzane na potrzeby podpisania i realizacji
umowy o współpracę, w tym m.in.: osób uprawnionych do reprezentacji Kontrahenta,
pracowników/współpracowników Kontrahenta,
c) realizacji ciążących na Administratorze obowiązków wynikających z przepisów o sprawozdawczości
finansowej, prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, prawa podatkowego i rachunkowego -
na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO i odpowiednich przepisów prawa krajowego,
d) ustalenia, dochodzenia oraz zabezpieczenia ewentualnych roszczeń oraz obrony przed tymi
roszczeniami - art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
?
Należy określić przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie.e) realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora w związku z prowadzeniem wewnętrznych
czynności związanych z działalnością Administratora, w tym audytów oraz realizacji marketingu
bezpośredniego - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Podanie danych osobowych jest niezbędne w celu podpisania i realizacji umowy.
Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
4) komu mogą zostać przekazane dane osobowe:
Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na potrzeby realizacji
niniejszej umowy, a także innym podmiotom świadczącym usługi związane z bieżącą działalnością
Administratora i wyłącznie na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych
oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych
i organizacyjnych zapewniających ochronę danych. Ponadto dane osobowe mogą zostać udostępnione
organom i służbom na mocy obowiązujących przepisów prawa.
Państwa dane osobowe, co do zasady, nie są przekazywane do państw trzecich lub organizacji
międzynarodowych. W sytuacji, gdy zajdzie konieczność przekazania danych osobowych poza obszar EOG,
Administrator zapewni odpowiedni poziom zabezpieczeń oraz skuteczne i adekwatne środki ochrony
prawnej - standardowe klauzule umowne przyjęte przez Komisję Europejską lub też inne narzędzia
prawne, odpowiednie w określonej sytuacji.
5) długość przechowywania danych osobowych:
Dane osobowe zawarte w umowie będę przetwarzane przez okres konieczny do realizacji umowy;
przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa, m.in. przepisów podatkowych oraz
sprawozdawczości finansowej - 5 lat - licząc od początku roku następującego po roku obrotowym,
przepisów dotyczących archiwizacji. Mogą być także przechowywane w związku z obroną roszczeń.
Szczegółowe informacje dotyczące okresu retencji oraz inne informacje uzyskają Państwo poprzez kontakt
z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych.
6) prawa jakie przysługują w związku z przetwarzanie danych:
a) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia,
ograniczenia przetwarzania danych, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
osobowych,
b) posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych
Osobowych - https://uodo.gov.pl/pl/83/155 - Jak złożyć skargę?), w przypadku gdy Państwo uznacie,
że przetwarzamy Państwa dane osobowe w sposób niezgodny z przepisami o ochronie danych
osobowych.
XVII. Zgłaszania naruszenia prawa
Regulamin określający procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa w Uniwersytecie
Medycznym w Łodzi w związku z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów
(Dz.U. z 2024 r. poz. 928) dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:
https://umed.pl/sygnalisci-zgloszenia-naruszenia-prawa/.
XVIII. Termin związania ofertą
Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się, wraz
z upływem terminu składania ofert.
XIX. Opis sposobu przygotowania oferty:
Na ofertę składają się:
1) wypełniony i podpisany formularz oferty, wg załącznika nr 1;
2) wypełniony i podpisany kosztorys, wg załącznika nr 2.
Oferta ma być sporządzona w języku polskim.XX. Unieważnienie procedury
Zamawiający unieważnia procedury o udzielenie zamówienia, w szczególności jeśli nie zostanie
złożona żadna oferta lub wszystkie złożone oferty zostaną odrzucone albo cena najkorzystniejszej
oferty przekracza kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest:
Dariusz Jatczak - inspektor nadzoru ds. robót budowlanych,
e-mail: dariusz.jatczak@umed.lodz.pl, telefon: 785 911 617

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.