dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Robota budowlana |
Data zamieszczenia: | 2024-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
UNIWERSYTET MEDYCZNY W ŁODZI al. Kościuszki 4 90-419 Łódź powiat: Łódź telefon: 785 911 617 wioletta.puchalska@umed.lodz.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon: 785 911 617 |
Termin składania ofert: | 2024-12-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie pergoli śmietnikowej wraz z wykonaniem drogi dojazdowej dla potrzeb wywozu nieczystości komunalnych z budynku Domu Studenta nr 1 do ulicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 - kosztorys do niniejszego zapytania ofertowego. CPV: 45000000-7, 45233222-1 Dokument nr: BDT.212.18.2024.1108.24 Składanie ofert: Miejsce, sposób i termin składania ofert: Oferty należy złożyć do dnia 11.12.2024 r., do godz. 12.00, w formie elektronicznej na adres: wioletta.puchalska@umed.lodz.pl z oznaczeniem numeru zapytania ofertowego BDT.212.18.2024.1108.24 Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga realizacji całości zamówienia w terminie: 1 miesiąca od daty zawarcia umowy. Wymagania: Tryb udzielenia zamówienia Procedura prowadzona jest na podstawie Zarządzenia nr 129/2024 z dnia 6 listopada 2024 Rektora Uniwersytetu Medycznego w Łodzi w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych, do których nie stosuje się ustawy - Prawo zamówień publicznych. Warunki udziału w procedurze (określenie warunków nie jest obowiązkowe) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w procedurze w zakresie: nie dotyczy 0VI. Kryteria oceny oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i opis przyznawania punktacji NrKryteriumRanga 1Cena100 % Razem 100% Kryterium nr 1 ? cena (C), obliczane jest wg wzoru: C = (Cmin/Cn) x 100 [%], gdzie: Cmin - oznacza cenę najniższą, Cn - oznacza cenę badaną. Informacja na temat zakazu konfliktu interesów: W celu uniknięcia udzielenia zamówienia podmiotowi, w przypadku którego zachodzi konflikt interesów w stosunku do zamawiającego, wykonawca nie może być powiązany (w szczególności osobowo lub kapitałowo) z zamawiającym w sposób, który budziłby uzasadnione wątpliwości co do bezstronności lub niezależności zamawiającego. Wykonawca, składając ofertę w odpowiedzi na niniejsze zapytania ofertowe, oświadcza tym samym, że nie zachodzą tego typu powiązania pomiędzy nim a zamawiającym. X. Wzór umowy lub istotne postanowienia umowy: Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zawrze umowę, której wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. XI. Określenie warunków istotnych zmian umowy: Należy podać, o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy, chyba że zostały zawarte we wzorze umowy. XII. Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamawiający: X NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH ? DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH XIII. Informacja o możliwości składania ofert wariantowych: NIE DOTYCZY Zamawiający: X NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH ? DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT WARIANTOWYCH XIV. Informacja o planowanych zamówieniach uzupełniających, ich zakres oraz warunki, na jakich zostaną udzielone (dotyczy usług lub robót budowlanych): X NIE? TAK? XV. Zamawiający: 1) żąda od wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu ? jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetrycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów; 2) może poprawić w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki, polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona; 3) w toku badania i oceny ofert może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz złożenia wymaganych dokumentów, w przypadku gdy nie zostały złożone lub gdy zostały złożone, ale zawierają błędy; 4) w przypadku gdy wybrany wykonawca odstąpi od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, może zawrzeć umowę z wykonawcą, który w prawidłowo przeprowadzonej procedurze o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów; 5) odrzuca ofertę wykonawcy, w szczególności gdy zawiera rażąco niską cenę, jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego, zachodzi konflikt interesów lub wykonawca, po wezwaniu, nie złożył wymaganych dokumentów; 6) wyklucza wykonawcę gdy zachodzi konflikt interesów. XVI. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z zawarciem Umowy 1) Administrator danych osobowych: Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny w Łodzi, al. Kościuszki 4, kod pocztowy: 90-419 Łódź, NIP: 7251843739, REGON: 473073308, telefon: 422725803. 2) kontakt w sprawie przetwarzania danych osobowych: a) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy za pośrednictwem adresu mailowego: iod@umed.lodz.pl; b) w przypadku wątpliwości dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych uprzejmie prosimy w pierwszej kolejności o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. 3) cel i podstawa przetwarzania danych osobowych: a) zawarcia i realizacji umowy, na podstawie której opiera się współpraca - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO - w przypadku Kontrahenta będącego osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą lub w przypadku wspólnika spółki cywilnej, będących stroną umowy, b) kontaktu w sprawie wykonania umowy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO - w przypadku danych osobowych osób, których dane są przetwarzane na potrzeby podpisania i realizacji umowy o współpracę, w tym m.in.: osób uprawnionych do reprezentacji Kontrahenta, pracowników/współpracowników Kontrahenta, c) realizacji ciążących na Administratorze obowiązków wynikających z przepisów o sprawozdawczości finansowej, prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, prawa podatkowego i rachunkowego - na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO i odpowiednich przepisów prawa krajowego, d) ustalenia, dochodzenia oraz zabezpieczenia ewentualnych roszczeń oraz obrony przed tymi roszczeniami - art. 6 ust. 1 lit. f RODO, ? Należy określić przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie.e) realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora w związku z prowadzeniem wewnętrznych czynności związanych z działalnością Administratora, w tym audytów oraz realizacji marketingu bezpośredniego - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Podanie danych osobowych jest niezbędne w celu podpisania i realizacji umowy. Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. 4) komu mogą zostać przekazane dane osobowe: Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na potrzeby realizacji niniejszej umowy, a także innym podmiotom świadczącym usługi związane z bieżącą działalnością Administratora i wyłącznie na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych. Ponadto dane osobowe mogą zostać udostępnione organom i służbom na mocy obowiązujących przepisów prawa. Państwa dane osobowe, co do zasady, nie są przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych. W sytuacji, gdy zajdzie konieczność przekazania danych osobowych poza obszar EOG, Administrator zapewni odpowiedni poziom zabezpieczeń oraz skuteczne i adekwatne środki ochrony prawnej - standardowe klauzule umowne przyjęte przez Komisję Europejską lub też inne narzędzia prawne, odpowiednie w określonej sytuacji. 5) długość przechowywania danych osobowych: Dane osobowe zawarte w umowie będę przetwarzane przez okres konieczny do realizacji umowy; przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa, m.in. przepisów podatkowych oraz sprawozdawczości finansowej - 5 lat - licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, przepisów dotyczących archiwizacji. Mogą być także przechowywane w związku z obroną roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące okresu retencji oraz inne informacje uzyskają Państwo poprzez kontakt z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych. 6) prawa jakie przysługują w związku z przetwarzanie danych: a) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, b) posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych - https://uodo.gov.pl/pl/83/155 - Jak złożyć skargę?), w przypadku gdy Państwo uznacie, że przetwarzamy Państwa dane osobowe w sposób niezgodny z przepisami o ochronie danych osobowych. XVII. Zgłaszania naruszenia prawa Regulamin określający procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi w związku z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz. 928) dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego: https://umed.pl/sygnalisci-zgloszenia-naruszenia-prawa/. XVIII. Termin związania ofertą Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się, wraz z upływem terminu składania ofert. XIX. Opis sposobu przygotowania oferty: Na ofertę składają się: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty, wg załącznika nr 1; 2) wypełniony i podpisany kosztorys, wg załącznika nr 2. Oferta ma być sporządzona w języku polskim.XX. Unieważnienie procedury Zamawiający unieważnia procedury o udzielenie zamówienia, w szczególności jeśli nie zostanie złożona żadna oferta lub wszystkie złożone oferty zostaną odrzucone albo cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kontakt: Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: Dariusz Jatczak - inspektor nadzoru ds. robót budowlanych, e-mail: dariusz.jatczak@umed.lodz.pl, telefon: 785 911 617 |
© eurobudowa.pl 2004-2025