dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja i naprawa dźwigu towarowego użytkowanego w kuchni |
Data zamieszczenia: | 2024-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Studzieńcu Studzieniec 20A 96-330 Puszcza Mariańska powiat: żyrardowski tel. (46) 831 81 70; fax. (46) 831 81 91 w. 210 sekretariat@studzieniec.oow.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Puszcza Mariańska |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (46) 831 81 70; |
Termin składania ofert: | 2024-12-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiotem zamówienia jest: konserwacja i naprawa dźwigu towarowego użytkowanego w kuchni w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Studzieńcu w 2025 r. 3. Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2025 r. usług polegających na konserwacji - min. 1 raz w miesiącu i naprawie dźwigu towarowego w kuchni w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Studzieńcu o numerze rejestracyjnym 3114002611, polegających na: - utrzymaniu sprawności eksploatacyjnej dźwigu, - prowadzeniu ewidencji wykonanych prac konserwacyjnych, - przygotowaniu i uczestnictwie w przeglądach okresowych prowadzonych przez UDT, 3.2 Czas reakcji na zgłoszenie awarii wynosi 8 godzin. Otwarcie ofert: 8.3 Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 12.12.2024 r. godz. 13.05 w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej. Składanie ofert: Oferta powinna być złożona w sekretariacie Ośrodka za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście w zamkniętym, nieprzejrzystym, zewnętrznym opakowaniu na adres Zamawiającego: Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Studzieńcu Studzieniec 20A 96-330 Puszcza Mariańska: ,,Konserwacja i naprawa dźwigu towarowego użytkowanego w kuchni w Okręgowym Ośrodku Wychowawczym w Studzieńcu w 2025 r. -nie otwierać przed 12.12.2024 r., godz. 12:30" lub przesłana za pomocą poczty elektronicznej jako skan dokumentu opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub dokument w formacie PDF opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym: sekretariat@studzieniec.oow.gov.pl 8.2 TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 12.12.2024 r. godz. 12.00 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: do dnia 31 grudnia 2025 r. Wymagania: 2. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z regulaminem wewnętrznym Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Studzieńcu, o udzielaniu zamówień o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 PLN. 4. Opis warunków udziału w postępowaniu: 4.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; b) posiadają wiedzę i doświadczenie w przedmiocie zamówienia, tj. przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 5. Podstawy wykluczenia Oferenta z postępowania: 5.1 Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507) Zamawiający wyklucza z postępowania: - Oferenta wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; - Oferenta, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; - Oferenta, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. 6. Opis sposobu przygotowania oferty: 6.1 Oferta powinna być sporządzona na załączonym do zapytania formularzu ofertowym (załącznik nr 1), w języku polskim, w sposób czytelny i powinna być podpisana przez Wykonawcę lub upoważnionego przez oferenta przedstawiciela(li) Wykonawcy. 6.2 Każdy Wykonawca przedkłada tylko jedną ofertę do skierowanego zapytania.6.3 Podana cena oferty powinna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia, tj.: koszty usługi, dojazdu/transportu/dostawy, materiałów, itp. 7. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 7.1 Oferta cenowa - formularz ofertowy (załącznik nr 1). 7.2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2). 7.3 Dokument potwierdzający prawidłowe umocowanie do reprezentowania podmiotu: a) aktualny wydruk z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEiDG, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) pisemne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, obejmujące umocowanie do przystąpienia podmiotu do zamówienia i zawarcia umowy w wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (jeśli dotyczy). 7.4 Zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 3). 7.5 Podpisana klauzula dotycząca przetwarzania danych osobowych (załącznik nr 4). Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. 8.4 Oferent może przed upływam terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 8.5 W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 9. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: 9.1 Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową. 9.2 Z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową zostanie podpisana stosowna umowa obowiązująca od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r. 10.2 Termin płatności: w ciągu 21 dni od daty wystawienia faktury w rozliczeniu miesięcznym. 11. Rozstrzygnięcie postępowania: 11.1 Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi o wynikach postępowania Wykonawców, którzy złożyli oferty, na adres mailowy podany w ofercie. 11.2 O zakończeniu postępowania bez wyboru oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty na adres mailowy podany w ofercie. 12. Postanowienia końcowe:12.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty bez skutków prawnych oraz finansowych. 12.2 Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy lub zlecenia usług w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Kontakt: 8.6 Osoba do kontaktu po stronie zamawiającego: Rafał Szulc, r.szulc@studzieniec.oow.gov.pl , telefon 46 831 81 91 w. 117. |
© eurobudowa.pl 2004-2025