Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4567z ostatnich 7 dni
13625z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie usługi wycinki drzew

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usługi wycinki drzew

Data zamieszczenia: 2024-12-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Nadleśnictwo Barlinek
ul.Tunelowa 56 a
74-320 Barlinek
powiat: myśliborski
+48 957466526
zamowienia.barlinek@szczecin.lasy.gov.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Barlinek
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 957466526
Termin składania ofert: 2024-12-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
złożenia oferty w postępowaniu pn.,,Wykonanie usługi wycinki drzew niebezpiecznych usytuowanych na terenie Nadleśnictwa Barlinek"
I. Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z zastosowaniem specjalistycznego sprzętu oraz specjalistycznych technik ścinki, całkowitego usunięcia trudnych, niebezpiecznych jak również stwarzających zagrożenie drzew rosnących na terenie będącym w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwo Barlinek z siedzibą w Barlinku. Usługa polega na usunięciu całych drzew (za wyjątkiem usunięcia karp, pni) z uwzględnieniem usytuowania drzew w sąsiedztwie dróg publicznych, zabudowań, linii energetycznych i telefonicznych oraz z uwzględnieniem innych potencjalnych zagrożeń.
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa specjalistyczna, którą należy wykonać według określonych warunków i standardów jakościowych realizacji prac na wysokości, przy użyciu pilarki spalinowej oraz podnośnika koszowego, w zakres której wchodzi wycinka oraz pocięcie oraz złożenie w stosy pozyskanych sortymentów według wskazań właściwego leśniczego, ścięcie drzewa z uwzględnieniem ewentualnej pracy podnośnika, uprzątnięcie i utylizacja resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzanych prac zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi, uporządkowanie terenu po wycince drzew, wywiezienie gałęzi i konarów oraz naprawa ewentualnych szkód i uszkodzeń powstałych w nieruchomościach lub ruchomościach osób trzecich podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Wycinki przy drogach publicznych należy dokonać zgodnie z obowiązującymi Podstawowymi normami i przepisami:
o Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. ,,Prawo o ruchu drogowym" (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późń. zm)
o Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 października 2019r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (poz. 2310)
o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017 roku poz. 784)
o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 21 listopada 2022r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (poz. 2377).
o Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie kierowania ruchem drogowym z dnia 6 lipca 2010r. (tekst jednolity Dz. U. 2010 Nr 123, poz. 840)
o Zarządzenie nr 18 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 26 lipca 2022 r. w sprawie typowych schematów oznakowania robót oraz pomiarów diagnostycznych prowadzonych w pasie drogowym (DZ. URZ. GDDKIA 2022.18)
o Zarządzenie nr 36 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 kwietnia 2012 wraz załącznikiem ,, Instrukcja bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej".
Z uwagi na ryczałtowe rozliczenie przedmiotu zamówienia Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej, w celu zapoznania się z zakresem robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz prawidłowego przygotowania oferty.
Standardy jakościowe wykonania wycinki
Na pozycjach przewidzianych do cięć mogą wystąpić utrudnienia, które według opinii Zamawiającego, mogą spowodować ograniczenia w wycince drzew np.: teren podmokły, nachylony, drzewostan silnie ugałęziony, drzewostan z dużym udziałem gatunków liściastych, sąsiedztwo okolicznych domostw oraz linii energetycznych itp. Wycinka drzew może być wykonana wyłącznie w technologii ręcznej przy użyciu ręcznych pilarek łańcuchowych i narzędzi pomocniczych z zakresu wycinki drzew. Zakres prac określonych w sekcji I nie wymaga stosowania technik alpinistycznych przy użyciu sprzętu wspinaczkowego. Prace związane z wycinką drzew, obejmują:
1) Prace przygotowawcze związane z przygotowaniem stanowiska do ścinki, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi zasad BHP, łącznie z oznakowaniem terenu cięć przy pomocy tablic ostrzegawczych, zgodnie z instrukcją BHP. Zaopatrzenie się w tablice ostrzegawcze wg obowiązującego wzoru odbędzie się kosztem Wykonawcy.
2) Ścinkę i obalanie drzew wyznaczonych do wycięcia.
3) Okrzesanie ściętych drzew
4) Manipulację surowca drzewnego, zgodnie ze wskazaniami przekazanymi przez właściwego dla danej lokalizacji leśniczego
5) Przygotowanie drewna do odbiórki poprzez udostępnienie go do pomiarów i oględzin (w szczególności usunięcie gałęzi, ułożenie drewna w sposób umożliwiający odebranie przez leśniczego)
W trakcie wprowadzania Wykonawcy na pozycje cięć wskazane zostaną Wykonawcy informacje konieczne do prawidłowej realizacji zabiegu tj. w szczególności: granice wydzjelenia objętego zabiegiem, ogólny kierunek obalania drzew, przebieg szlaków operacyjnych, miejsca składowania pozyskanego drewna oraz elementy środowiska wymagające ochrony, inne informacje mające wpływ na bezpieczeństwo prowadzenia prac np.: linie energetyczne, drogi publiczne. Zrywka drewna obejmuje:
1) Przemieszczenie drewna z miejsca jego wycinki do wskazanego przez Zamawiającego miejsca składowania.
2) Ułożenie zerwanego drewna w mygły lub stosy.
Zrywkę drewna należy prowadzić zgodnie z poniższymi wymaganiami:
1) Zrywkę drewna należy prowadzić w sposób minimalizujący uszkadzanie drzew pozostających na powierzchni po zbiegu.
2) Zrywkę należy prowadzić w sposób zapewniający przejezdność dróg leśnych (bieżąca zrywka drewna obalonego na drogi).
3) Nie dopuszcza się opierania stosów i mygieł zerwanego drewna o stojące drzewa.
4) W przypadku uszkodzenia nawierzchni drogi leśnej w wyniku wykonywania prac związanych ze zrywką drewna, Wykonawca zobowiązany jest do jej naprawy. UWAGI: Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania bieżącej przejezdności dróg leśnych położonych na terenie oraz w sąsiedztwie pozycji cięć, na której odbywa się zabieg. Drzewa, które zostały ścięte na drogi leśne, obiekty melioracji wodnych, grunty obce, poletka łowieckie, bagna, itp. muszą być niezwłocznie uprzątnięte poza pas drogowy usunięte z cieków oraz zbiorników wodnych. Wykonawca musi również usunąć drzewa ścięte na grunty nieleśne (pola, łąki, itp.)
Wykonawca ma za zadanie dokonać wszelkich uzgodnień z mieszkańcami posesji sąsiadującymi z powierzchniami, na których dokonywana jest wycinka, w zakresie możliwości wejścia na teren tych posesji, rozebrania i ponownego montażu ogrodzeń lub płotów okalających zabudowania posesji, a także ewentualnej naprawy zabudowań, roślinności lub innych elementów infrastruktury uszkodzonych w trakcie realizacji wycinki.
Przy wykonywanych pracach należy przewidzieć pracę podnośnika koszowego o wysokości roboczej do 35m.
Szczegółowy ilościowy zakres zamówienia z podziałem na powierzchnie (oddziały leśne)
Zakres przedmiotu zamówienia:
Przez pierśnicę należy rozumieć średnicę na wysokości ok. 1,30 m od podstawy drzewa.
Leśnictwo Okno:
oddz. 189 a - 2 szt. gat. Gb o pierśnicy 46 i 48 cm; granica z zabudowaniami,
oddz. 306 g - 3 szt. gat. So o pierśnicy 52 cm 51 cm 51cm, 4 szt. Db o pierśnicy 52 cm, 47 cm, 43 cm i 30 cm; granica z linią telefoniczną, drogą publiczną, infrastrukturą budowlaną LP
oddz. 306 f - 4 szt. gat. So o pierśnicy 47 cm, 47 cm, 44 cm i 35cm; granica z linią telefoniczną, drogą publiczną, infrastrukturą budowlaną LP
oddz. 214 b - 2 szt. gat. Bk o pierśnicy 45 cm, 67 cm sąsiedztwo linii energetycznej Leśnictwo Moczydło:
oddz. 556 i - 1 szt. Dbc o pierśnicy 83 cm, pielęgnacja korony - usunięcie suchych konarów i gałęzi, sąsiedztwo drogi publicznej.
Razem w Nadleśnictwie Barlinek w ramach zadania znajduje się 16 szt. drzew. Zabezpieczanie dróg leży po stronie wykonawcy.

Dokument nr: SA.270.1.54.2024

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia oferty:
a. Mailowo na adres: zamowienia.barlinek@szczecin.lasy.gov.pl
b. TERMIN SKŁADANIA: 10.12.2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji: 20.12.2024r.
Wykonawca będzie wykonywał Przedmiot Umowy, po przekazaniu mu zleceń przez przedstawicieli Zamawiającego. Termin wykonania poszczególnych prac stanowiących przedmiot Zlecenia określony zostanie każdorazowo w zleceniu. Czas realizacji zlecenia zależny będzie od ilości drzew przewidzianych do wycięcia oraz stopnia pilności wynikającego z bezpośredniego zagrożenia jakie stwarza drzewo: a). Zlecenie pilnej interwencji
- 1-5 szt. drzew - czas realizacji do 5 dni od przekazania zlecenia b) Zlecenie nie wymagające pilnej interwencji
od 5 do 16 szt. drzew w jednym zleceniu - czas realizacji do 14 dni od przekazania zlecenia

Wymagania:
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadanego doświadczenia: W zakresie zdolności zawodowej Zamawiający wymaga, żeby wykonawca posiadał doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi (przy czym przez jedną usługę należy rozumieć usługę wykonaną na podstawie jednej umowy), której przedmiotem było wykonanie wycinki drzew, o wartości minimum 10 000 zł brutto (jedna umowa).
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca załącza do oferty dowody określające, że wskazana przez Wykonawcę usługa na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia została wykonana należycie. Dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego prace zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
IV. Oferta powinna zawierać:
a) Oferta cenowa sporządzona w oparciu o formularz ofertowy (załącznik nr 1) Ofertę sporządza się pod rygorem nieważności w dopuszczalnych formach:
- forma dokumentowa - tj. skan podpisanego odręcznie dokumentu
- lub forma elektroniczna- tj. postać elektroniczna + kwalifikowany podpis elektroniczny
- lub postać elektroniczna + podpis zaufany
- lub postać elektroniczna + podpis osobisty.
b) Dokument lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200 000,00 zł
c) Referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonana, potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich 2 lat licząc od daty upływu terminu składania ofert, co najmniej 1 usługi, na kwotę nie mniejszą niż 15 000 zł (jedna umowa) polegającej na wycince drzew, ze wskazaniem, że usługa ta została wykonane należycie.
Cena podana przez wykonawcę musi obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie wykonawca przy realizacji zamówienia zgodnie z warunkami postępowania oraz załączonym projektem umowy, w przypadku wyboru jego oferty. Cena oferty stanowi wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy, zgodnie z art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Kryterium oceny ofert: Najniższa cena
Negocjacje
Zamawiający przewiduje, że w przypadku gdyby w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta albo cena złożonej oferty lub ofert przekraczały kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, dokona wyboru bezpośredniego wykonawcy przeprowadzając negocjacje z wybranym wykonawcą.
IX. Zlecenie prac
Wykonawca będzie wykonywał Przedmiot Umowy na podstawie zleceń przekazywanych w formie elektronicznej (email) przez Przedstawicieli Zamawiającego (Zlecenie). Zlecenie określać będzie zakres prac do wykonania, termin ich realizacji, lokalizację, a w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, również szczególne wymagania co do sposobu wykonania. Uznaje się, że wykonanie zlecenia z zakresu wycinki drzew zostanie zrealizowane w momencie zrealizowania przez Wykonawcę wszystkich prac objętych zleceniem i wypełnienie wszystkich wymogów opisanych w ogłoszeniu o zamówieniu.
2. Wykonawca nie może odmówić przyjęcia Zlecenia, co nie uchybia uprawnieniom Zamawiającego określonym w ust. 7
3. Zamawiający przekaże Zlecenie w formie elektronicznej na wskazany przez Wykonawcę adres email. Zamawiający przekazuje zlecenie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Wykonawca na żądanie Zamawiającego niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania Zlecenia. Dodatkowo Zamawiający potwierdzi telefonicznie fakt wysłania Zlecenia. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania Zlecenia przez Wykonawcę, Zamawiający będzie uważał, iż Zlecenie wysłane przez Zamawiającego na adres podany przez Wykonawcę zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z jego treścią.
4. Zlecenie stanowi zarazem protokół przekazania powierzchni, na których wykonywane są prace będące przedmiotem zlecenia. Od momentu przekazanie powierzchni Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim na przekazanej powierzchni.
5. Dopuszcza się modyfikację zlecenia po jego przekazaniu, jeżeli wystąpią szczególne okoliczności.
6. Wykonawca niezwłocznie po przekazaniu mu zlecenia obowiązany jest informować pisemnie Zamawiającego o wszelkich znanych mu przeszkodach uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie zlecenia.
7. Zamawiający jest uprawniony do zmiany lokalizacji realizacji przedmiotu zlecenia, wstrzymanie realizacji lub odwołania realizacji zlecenia w przypadku zaistnienia niesprzyjających warunków przyrodniczych bądź atmosferycznych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych.
X. Unieważnienie postępowania
1. Na podstawie § 6 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Nadleśnictwie Barlinek Zamawiający może unieważnić postępowanie w sprawie zamówienia podprogowego w następujących przypadkach:
1) postępowanie prowadzone było z naruszeniem przepisów Regulaminu,
2) dalsze prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego,
3) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
4) cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
5) z przyczyn uzasadnionych interesem gospodarczym Zamawiającego, Zamawiający nie może sfinansować realizacji zamówienia
XI. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia
Szanowni Państwo!
Nadleśniczy Nadleśnictwa Barlinek przywiązuje szczególną wagę do poszanowania Państwa prywatności oraz dokłada wszelkich starań, by zapewnić bezpieczeństwo danych osobowych, przetwarzanych w związku z realizowanymi przez siebie zadaniami.
Przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23 maja 2018 r., str. 2) nazywanego dalej RODO. Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Nadleśnictwo jest Nadleśniczy Nadleśnictwa Barlinek z siedzibą w Barlinku ul. Tunelowa 56a, 74-320 Barlinek tel.: +48 957466526, barlinek@szczecin.lasy.gov.pl (dalej jako: Administrator). Inspektor ochrony danych osobowych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych pana Rafała Gasper; w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej iod@netmiedzyrzecz.pl.
Cel w jakim przetwarzamy Państwa dane osobowe i podstawa prawna takiego przetwarzania
Administrator przetwarza dane osobowe w następujących celach:
1. wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z przepisów regulujących działalność Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, przede wszystkim ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach, ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; ogólną podstawą prawną takiego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2. realizacji zadań w interesie publicznym, w szczególności polegających na udzielaniu informacji publicznej (w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej) oraz informacji o środowisku (w rozumieniu ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko); ogólną podstawą prawna takiego przetwarzania jest art. 6 ust.1 lit. e RODO;
3. podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy oraz realizacji zawartej umowy; podstawą prawną takiego przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
4. dochodzenia roszczeń i obrony przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z zawartą umową lub z uchyleniem się od jej zawarcia oraz dochodzenia roszczeń i obrony przed ewentualnymi roszczeniami wynikającymi z praw i obowiązków Administratora; ogólną podstawę prawną takiego przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
5. administracji wewnętrznej jednostki organizacyjnej Administratora, w tym utrzymania infrastruktury, statystyki i raportowania wewnętrznego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
1. działalności edukacyjnej i promocyjnej (art. 6 ust. 1 lit. f, art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
2. w innych celach realizowanych w oparciu o udzieloną przez Państwa zgodę na przetwarzanie danych osobowych - art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
W przypadkach, w których przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody (art. 6 ust. lit. a RODO) osobie, która udzieliła zgody, przysługuje prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem. By cofnąć zgodę, należy skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem podanych wyżej danych kontaktowych.
Odbiorcy danych osobowych
Administrator danych osobowych, może przekazywać dane osobowe organom publicznym oraz podmiotom, z którymi zawarł umowę powierzenia w zakresie archiwizacji, usług serwisowych i innych działań niezbędnych w celu realizacji zadań własnych. Okres przechowywania danych Dane osobowe są przechowywane:
1. w sytuacji, w której przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie przepisów prawa, przez okres wynikający z przepisów szczególnych.
2. przez okres niezbędny do realizacji zawartej umowy, a następnie przez okres konieczny dla zabezpieczenia dochodzenia ewentualnych roszczeń oraz spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa w związku z zawartą umów.
3. w przypadku cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych lub złożenia sprzeciwu - do momentu odpowiednio wycofania zgody lub złożenia sprzeciwu.
Prawa osób, których dane przetwarzamy
W związku z przetwarzaniem danych osobowych, osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), usunięcia danych (art. 17 RODO), ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), przenoszenia danych (art. 20 RODO), wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO).
Powyższe prawa mogą ulegać ograniczeniu na podstawie przepisów krajowych lub Unii Europejskiej.
Podanie danych osobowych jest:
1. obowiązkowe w przypadkach, gdy przepis prawa tak stanowi,
2. dobrowolne, jeżeli dotyczy udzjelenia zgody na przetwarzanie danych osobowych,
3. dobrowolne, jeżeli jest ono warunkiem zawarcia umowy i spełnienia wymogów wynikających z przepisów prawa; niepodanie tych danych osobowych skutkuje brakiem możliwości zawarcia umowy i realizacji obowiązków, którym podlega Administrator.
Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) będącego organem nadzorczym w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych.
Pełna klauzula informacyjna dostępna jest na stronie internetowej: https://barlinek.szczecin.lasy.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.