Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5212z ostatnich 7 dni
16096z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawę energii cieplnej, dystrybucję i przesyłanie ciepła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawę energii cieplnej, dystrybucję i przesyłanie ciepła

Data zamieszczenia: 2024-12-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ
Jagiellońska 34
03-719 Warszawa
powiat: Warszawa
226196298
dzp@szpzlo.pl
https://szpzlo.ezamawiajacy.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 226196298
Termin składania ofert: 2024-12-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dostawę energii cieplnej, dystrybucję i przesyłanie ciepła do czterech budynków użyteczności publicznej SZPZLO Warszawa Praga - Północ
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii cieplnej (ciepła) dystrybucja i przesyłanie ciepła za pomocą sieci ciepłowniczej do czterech budynków użyteczności publicznej SZPZLO Warszawa Praga-Północ przy Ul. Dąbrowszczaków 5a, Jagiellońskiej 34, Otwockiej 1, Radzymińskiej 101/103 w Warszawie, w ilości wynikającej z mocy cieplnej zamówionej przez Zamawiającego, w okresie 12 miesięcy.
Łączne planowane zużycie energii cieplnej w okresie umowy - 4 040,00 GJ;
Łączna zamówiona moc cieplna w okresie umowy - 1,5473 MW;
w tym:
a) na potrzeby centralnego ogrzewania - 0,9763 MW;
b) na potrzeby ciepła technologicznego - 0,1700 MW;
c) na potrzeby ciepłej wody - 0,4010 MW;

CPV: 09320000-8, 09300000-2

Dokument nr: 2024/BZP 00638561, DZPiZ.2620.74.ZP.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpzlo.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu
odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. platforma (Marketplanet): https://szpzlo.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z w/w platformy i obowiązujących Regulaminów dostępnych na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzenia, wysyłania i
odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w instrukcji dla wykonawcy dostępnej na platformie pod linkiem:
https://szpzlo.ezamawiajacy.pl Wykonawca składający ofertę w formie elektronicznej, musi posiadać konto na Platformie e- Zamawiający (Marketplanet), wówczas
ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty. Zamawiający rekomenduje podpisywanie plików w formacie pdf. formatem PAdES, a dokumenty w innym formacie niż pdf formatem XAdES. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf i podpisana podpisem podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Postać elektroniczna obejmuje przekazanie
Zamawiającemu oferty składającej się z dokumentów/oświadczeń/formularzy w takiej formie w jakiej zostały utworzone i udostępnione przez Zamawiającego tj. dokumentu w postaci elektronicznej. Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania ofert,
oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków
dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji
elektronicznej służące do odbioru dokumentów elektronicznych jak również sposób ich sporządzenia określa Rozporządzenie
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
(Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679 Samodzielny Zespół Publicznych -Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Praga Północ (dalej: SZP ZLO Warszawa Praga - Północ), informuje, iż: 1)
administratorem Pani/Pana danych osobowych (zwanym dalej administratorem") jest SZPZLO Warszawa - Praga Północ,
reprezentowany przez Dyrektora, z którym można się kontaktować na adres jego siedziby lub adres e-mail: sekretariat@szpzlo.pl, 2) administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), który nadzoruje prawidłowość przetwarzania Pana/Pani danych osobowych. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować pod adresem pocztowym SZP ZLO Warszawa - Praga Północ (z adnotacją skierowania sprawy do IOD) lub za pośrednictwem adresu e-mail: iod@szpzlo.pl, 3) Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem oraz udzielaniem
informacji związanych z niniejszym postępowaniem, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania na podstawie ustawy Pzp oraz pracownicy Administratora zobowiązani do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5) Pani/Pana dane osobowe będą
wykorzystywane w celach związanych z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia udzielaniem informacji na jego temat oraz w celu ewentualnego zawarcia umowy, 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,7)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 9) posiada
Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3. nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zebrane w wyniku toczącego się postępowania dane osobowe mogą zostać
wykorzystane do realizacji zadań związanych z przeprowadzeniem, zakończeniem, rejestracją i archiwizacją niniejszego postępowania. Zamawiający nie jest zobowiązany do indywidualnego informowania wszystkich osób, których dane zostaną pozyskane w trakcie prowadzenia procedury lub w związku z jej prowadzeniem po jej zakończeniu. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych
danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://szpzlo.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-12-16 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet: https://szpzlo.ezamawiajacy.pl/app/login w zakładce ,,OFERT

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZPiZ.2620.74.ZP.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii cieplnej (ciepła) dystrybucja i przesyłanie ciepła za pomocą sieci ciepłowniczej do czterech budynków użyteczności publicznej SZPZLO Warszawa Praga-Północ przy ul. Dąbrowszczaków 5a, Jagiellońskiej 34, Otwockiej 1, Radzymińskiej 101/103 w Warszawie, w ilości wynikającej z mocy cieplnej zamówionej przez Zamawiającego, w okresie 12 miesięcy.
Łączne planowane zużycie energii cieplnej w okresie umowy - 4 040,00 GJ;
Łączna zamówiona moc cieplna w okresie umowy - 1,5473 MW;
w tym:
a) na potrzeby centralnego ogrzewania - 0,9763 MW;
b) na potrzeby ciepła technologicznego - 0,1700 MW;
c) na potrzeby ciepłej wody - 0,4010 MW;
4.2.6.) Główny kod CPV: 09320000-8 - Para, gorąca woda i podobne produkty
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium Nr 1 -,,Cena" (C)
- ocena ceny przedmiotu zamówienia będzie dokonywana poprzez porównanie danych zawartych w ofertach do ceny najniższej wśród zaproponowanych. Punkty za kryterium będą obliczone
wg wzoru:
najniższa cena brutto
spośród wszystkich ofert podlegających ocenie
C - ------------------------------------------------------------ x 60 pkt = Ilość punktów
wartość brutto oferty badanej
*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
- obliczona liczba punktów dla oferty złożonej przez danego Wykonawcę wynikająca
ze wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku;
- z tytułu kryterium ,,Cena", Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.
2) Kryterium Nr 2 - ,,Czas reakcji" (R)
- ocena w kryterium Czas reakcji na sprawdzenie prawidłowości wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego w miejscu instalacji zostanie przyznana następująca punktacja:
najkrótszy czas reakcji wskazany w ofertach
R - ------------------------------------------------------------ x 40 pkt. = Ilość punktów
czas reakcji wskazany w badanej ofercie
- maksymalny dopuszczalny czas reakcji wynosi 24 godziny, a minimalny 1 godzina;
- czas reakcji Wykonawca podaje w Formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ;
- Wykonawca może zaoferować tylko pełne godziny czasu reakcji;
- w przypadku zaoferowania niepełnych godzin, Zamawiający dokona ich zaokrąglenia w górę;
- z tytułu kryterium ,,czas reakcji na sprawdzenie prawidłowości wskazań układu pomiarowo rozliczeniowego w miejscu instalacji", Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium: ,,Cena" i ,,Czas reakcji". Obliczenia w kryterium dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowani zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium
o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający powiadomi o miejscu i terminie podpisania umowy, nie później jednak niż w okresie związania ofertą. Najkorzystniejszą ofertę w postępowaniu będzie miała oferta która zdobędzie najwięcej punktów z obu kryteriów. Każdy Wykonawca może zdobyć maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, które mogą dotyczyć:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał:
a) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią cieplną lub aktualną koncesję w zakresie wytwarzania energii cieplnej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w oparciu o ustawę z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.), umożliwiającą realizację przedmiotu zamówienia;
b) aktualną koncesję w zakresie przesyłania i dystrybucji ciepła na podstawie ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 236 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r., Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 266
z późn. zm.), udzieloną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub wykonawca przedstawi oświadczenia o posiadaniu aktualnej umowy podpisanej z dystrybutorem sieci na świadczenie usług przesyłania i dystrybucji ciepła na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania ciepła, tj. do obiektu zamawiającego i obowiązującą w całym okresie wykonywania przedmiotu zamówienia (w przypadku wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej/przesyłowej).
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty dokumentów.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik N 3 do SWZ;
2) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią cieplną lub aktualną koncesję w zakresie wytwarzania energii cieplnej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w oparciu o ustawę z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U.
z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.), umożliwiającą realizację przedmiotu zamówienia;
3) aktualną koncesję w zakresie przesyłania i dystrybucji ciepła na podstawie ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 236 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r., Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.), udzieloną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub wykonawca przedstawi oświadczenia o posiadaniu aktualnej umowy podpisanej z dystrybutorem sieci na świadczenie usług przesyłania i dystrybucji ciepła na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania ciepła, tj. do obiektu zamawiającego i obowiązującą w całym okresie wykonywania przedmiotu zamówienia (w przypadku wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej/przesyłowej).
Jeśli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie podstawy wykluczenia określonej w art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp zgodnie z § 2 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik Nr 5 do SWZ.
W zakresie podstawy wykluczenia: zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507):
1) Oświadczenie, o przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę przepisy ,,sankcyjne" - Załącznik N 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia w postępowaniu wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca wraz z ofertą składa:
1) Podmiotowe środki dowodowe,
2) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy ,,Oferta" - wg Załącznika Nr 2 do SWZ,
3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik Nr 3 do SWZ,
4) Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące przesłanek wykluczenia z przepisów ,,sankcyjnych" - Załącznik Nr 4 do SWZ,
5) Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp (grupa kapitałowa) - Załącznik
Nr 5 do SWZ,
6) Zobowiązanie podmiotu - Załącznik Nr 7 do SWZ - jeżeli dotyczy,
7) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw
do wykluczenia składane przez podmiot udostępniający zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp - Załącznik Nr 8 do SWZ - jeżeli dotyczy,
8) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Załącznik Nr 9 do SWZ - jeżeli dotyczy,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych tj. Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru uzyska te informacje, o ile Wykonawca wskazał dane w ofercie do tych dokumentów. W przypadku gdy dostęp do tych dokumentów będzie uniemożliwiony z uwagi na błędne dane lub częste przerwy techniczne w ogólnodostępnej bazie danych przedsiębiorców Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia (odpisu, wyciągu lub informacji).
Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego, w komparycji umowy (dotyczących np.: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności, numeru rachunku bankowego, doprecyzowania postanowień umowy, zmian w wyniku sukcesji, gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy, nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, zmiany składu wykonawcy występującego wspólnie (konsorcjum) - która może polegać na usunięciu jednego członka konsorcjum, ewentualnie przystąpieniu do konsorcjum podmiotu niezweryfikowanego na etapie postępowania, zmiany składu spółki cywilnej - która może polegać na usunięciu jednego wspólnika, ewentualnie przystąpieniu do spółki przedsiębiorcy niezweryfikowanego na etapie postępowania, o ile nowy wykonawca (pozostali członkowie konsorcjum),
wystąpienia siły wyższej, przez którą strony rozumieją zdarzenie nagłe, nieprzewidziane i niezależne od woli Stron, którego skutki są niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub części, na stałe lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności. W szczególności za siłę wyższą uznaje się pożar, powódź, epidemię, trzęsienia ziemi, awarię zasilania lub naturalnych źródeł energii, huragany i inne katastrofy naturalne, a także stany nadzwyczajne i wyjątkowe, w tym stan wojny, stan wojenny, stan klęski żywiołowej, stan epidemii, stan zagrożenia epidemicznego, a także strajki, bojkoty, zamachy terrorystyczne, blokady komunikacyjne o charakterze ponadregionalnym, a także przypadki wydawania przez władze krajowe i lokalne aktów prawnych wprowadzających ograniczenia, nakazy lub zakazy określonego zachowania się, niezależnie od formy takiego aktu oraz tego czy zagrażają w chwili obecnej. Strony mogą dokonać zmiany ceny umowy należnej Wykonawcy, w formie pisemnego aneksu, w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, na następujących zasadach: każda ze stron może wystąpić do drugiej strony z żądaniem dokonania zmiany wysokości ceny umowy należnej Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką cena umowy powinna ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości ceny umowy należnej Wykonawcy jeżeli ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia ulegną zmianie o co najmniej 10 % w stosunku do cen z momentu zawarcia umowy, jako miernik zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia strony ustalają zmianę średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłaszanego w komunikacie przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, zmiana ceny umowy może nastąpić po 6 miesiącach obowiązywania umowy, po ogłoszeniu przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem, ze skutkiem od 1 dnia po zakończeniu pierwszego okresu 6 miesięcy i kolejnych 6 miesięcy trwania umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium Nr 1 -,,Cena" (C)
- ocena ceny przedmiotu zamówienia będzie dokonywana poprzez porównanie danych zawartych w ofertach do ceny najniższej wśród zaproponowanych. Punkty za kryterium będą obliczone
wg wzoru:
najniższa cena brutto
spośród wszystkich ofert podlegających ocenie
C - ------------------------------------------------------------ x 60 pkt = Ilość punktów
wartość brutto oferty badanej
*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
- obliczona liczba punktów dla oferty złożonej przez danego Wykonawcę wynikająca
ze wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku;
- z tytułu kryterium ,,Cena", Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.
2) Kryterium Nr 2 - ,,Czas reakcji" (R)
- ocena w kryterium Czas reakcji na sprawdzenie prawidłowości wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego w miejscu instalacji zostanie przyznana następująca punktacja:
najkrótszy czas reakcji wskazany w ofertach
R - ------------------------------------------------------------ x 40 pkt. = Ilość punktów
czas reakcji wskazany w badanej ofercie
- maksymalny dopuszczalny czas reakcji wynosi 24 godziny, a minimalny 1 godzina;
- czas reakcji Wykonawca podaje w Formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ;
- Wykonawca może zaoferować tylko pełne godziny czasu reakcji;
- w przypadku zaoferowania niepełnych godzin, Zamawiający dokona ich zaokrąglenia w górę;
- z tytułu kryterium ,,czas reakcji na sprawdzenie prawidłowości wskazań układu pomiarowo rozliczeniowego w miejscu instalacji", Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium: ,,Cena" i ,,Czas reakcji". Obliczenia w kryterium dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowani zaokrąglania punktów według następującej zasady: gdy trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub jest większa niż 5, zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku następuje w górę o jeden, a jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to cyfra ta zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium
o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający powiadomi o miejscu i terminie podpisania umowy, nie później jednak niż w okresie związania ofertą. Najkorzystniejszą ofertę w postępowaniu będzie miała oferta która zdobędzie najwięcej punktów z obu kryteriów. Każdy Wykonawca może zdobyć maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.