Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5212z ostatnich 7 dni
16096z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usługa konserwacji, przeglądu oraz drobnych prac serwisowych i naprawczych dźwigów...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa konserwacji, przeglądu oraz drobnych prac serwisowych i naprawczych dźwigów osobowych

Data zamieszczenia: 2024-12-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Instytut Medycyny Pracy imienia prof. dr med. Jerzego Nofera w Łodzi
ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
91-348 Łódź
powiat: Łódź
Tel. 42 63 14 573, 881, 872
zamowienia.publiczne@imp.lodz.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 42 63 14 573, 8
Termin składania ofert: 2024-12-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Instytut Medycyny Pracy imienia prof. dr med. Jerzego Nofera w Łodzi
zwraca się z prośbą o złożenie oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. póz. 1320), na podstawie zawartego w niej przepisu art. 2 ust. 1 pkt. 1 -wartość zamówienia jest mniejsza niż 130 000 złotych
Usługa konserwacji, przeglądu oraz drobnych prac serwisowych i naprawczych dźwigów osobowych znajdujących się w budynkach Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są:
1.1. usługi konserwacji i przeglądów Dźwigów oraz pogotowia dźwigowego, określone w ust. 3;
1.2. usługi serwisowe i naprawcze Dźwigów, określone w ust. 4.
2. Usługi, o których mowa w ust. 1, dotyczą dźwigów osobowych opisanych w tabeli poniżej, zwanych w innych miejscach ,,Dźwigami", zlokalizowanych w budynkach Zamawiającego w Łodzi przy Ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8:
l.p. nr ewidencyjny udźwig [kg] liczba przystanków oznaczenie klatki schodowej oznaczenie budynku
1 3114061097 450 10 A A
2 3114061098 450 10 A A
3 3114002926 1425 5 C B
4 3114004660 1250 5 D B
5 3114060118 300 5 H B
3. Obowiązki Wykonawcy, związane z konserwacją, przeglądami i pogotowiem dźwigowym:
3.1. konserwacja Dźwigów, obejmująca czynności zapobiegawcze takie jak: regulacje, smarowanie, czyszczenie oraz wymiany zużytych lub uszkodzonych drobnych elementów itp., zapewniająca ich utrzymanie w ciągłej sprawności i w stanie technicznym zapewniającym bezpieczną eksploatację;
3.2. świadczenie pomocy Zamawiającemu w sytuacjach awaryjnych (pogotowie dźwigowe), w szczególności uwalnianie pasażerów w przypadku unieruchomienia Dźwigu i

uruchamianie Dźwigów. Wykonawca zobowiązuje się do przystąpienia do działań ratowniczych u Zamawiającego w ciągu 1 godz. od wezwania;
3.3. przeprowadzanie przeglądów Dźwigów - jeden raz w miesiącu:
3.4. wykonywanie pomiarów elektrycznych Dźwigów, w tym: pomiarów oporności izolacji obwodów elektrycznych Dźwigów oraz pomiarów skuteczności i zerowania urządzeń podlegających tej ochronie - jeden raz w roku:
3.5. przygotowywanie Dźwigów do badań okresowych prowadzonych przez Urząd Dozoru Technicznego oraz zapewnienia obecności i udziału konserwatora w czasie tych badań i kontroli.
4. Obowiązki Wykonawcy związane z usługami naprawczymi i serwisowymi:
4.1. Wykonawca zobowiązuje się na każdorazowe, odrębne zlecenie Zamawiającego, do wykonywania usług naprawczych i serwisowych Dźwigów, innych niż wymienione w ust. 3, tj. czynności mających na celu przywrócenie sprawności technicznej niesprawnych urządzeń i ich elementów, z możliwością wymiany zużytych lub uszkodzonych części lub podzespołów, w szczególności:
4.1.1. czynności dodatkowych wynikających z zaleceń UDT;
4.1.2. naprawy uszkodzeń Dźwigów będących skutkiem dewastacji lub nieprawidłowego użycia;
4.1.3. naprawy uszkodzeń i usterek Dźwigów powstałych w trakcie normalnej eksploatacji.
4.2. Wykonawca, w przypadku stwierdzenia niesprawności Dźwigu, otrzymania zalecenia UDT lub zapytania od Zamawiającego, zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu kosztorysu naprawy, zawierającego specyfikację kosztów materiałów, części i prac. Do kalkulacji kosztów prac Wykonawca przyjmie stawkę godzinowa określona w ofercie.
4.3. Zlecenie danej pracy staje się wiążące dla stron w momencie zaakceptowania przez Zamawiającego kosztorysu, o którym mowa w punkcie 4.2.
4.4. Rozliczenie wykonanej usługi następuje wg rzeczywistego czasu pracy, użytych materiałów i wymienionych części, z zastrzeżeniem, że w przypadku przekroczenia wartości kosztorysowej wymagana jest akceptacja Zamawiającego.
4.5. Zamawiający określa górną granicę wynagrodzenia za usługi naprawcze i serwisowe, o których mowa w niniejszym ustępie na kwotę netto 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), co wraz z podatkiem VAT stanowi brutto 24 600,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące sześćset złotych).

Dokument nr: AZAMPUB/33/24/WO

Składanie ofert:
Oferty należy złożyć:
w terminie do dnia:
13 grudnia 2024 roku do godz. 11:00
9.1. Pisemnie na adres:
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dr med. Jerzego Nofera Ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 91-348 Łódź
Kancelaria Główna pok. 76A (parter)
w nieprzejrzystej kopercie oznaczonej:
OFERTA NA:
Usługa konserwacji, przeglądu oraz drobnych prac serwisowych i naprawczych dźwigów osobowych znajdujących się w budynkach Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
Znak: AZAMPUB/33/24/WO
Nie otwierać przed 13 grudnia 2024 roku do godz. 12:00
Na odwrocie koperty należy podać adres i nazwę firmy składającej ofertę.

albo
9.2. pocztą e-mail na adres: zamowienia.publiczne@imp.lodz.pl

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia
Zamówienie będzie realizowane w terminie 36 miesięcy (3 lata) licząc od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
5. Wnioski o wyjaśnienie do treści ogłoszenia o zamówieniu (pytania) należy kierować do Zamawiającego na adres email: zamowienia.publiczne@imp.lodz.pl do dnia 10 grudnia 2024 r. do godz. 12:00. Pytania, które wpłyną po upływie ww. terminu, Zamawiający może pozostawić bez odpowiedzi.
5. Wykonawca przeszkoli co najmniej dwóch przedstawicieli Zamawiającego w zakresie niezbędnym do natychmiastowego udzjelenia pomocy osobom znajdującym się w kabinie unieruchomionego Dźwigu.
6. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa we wszystkich badaniach i przeglądach Urzędu Dozoru Technicznego i reprezentowania Zamawiającego podczas przeprowadzanych kontroli.
7. Wykonawca ponosi koszty negatywnego przeglądu/badania UDT i konieczności przeprowadzenia kolejnego przeglądu/badania UDT wynikające z winy Wykonawcy.
Warunki udziału i kryterium wyboru Wykonawcy
1. Zamawiający wybierze Wykonawcę na podstawie kompletnych ofert, przygotowanych i złożonych zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty załącznik nr 2 (specyfikacja cenowa).
2. Kryterium wyboru oferty jest:
2.1. cena - waga kryterium 90%,
2.2. cena godziny prac naprawczych - waga kryterium 10%.
3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i
kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
§4
Termin związania z ofertą
1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania z oferta rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
§6
Zasady przeprowadzenia postępowania o udzielenie Zamówienia.
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami, którym przypisano znaczenie:
1.1. formalnym, tj. spełnienie warunków podanych w zapytaniu ofertowym (wymagane dokumenty i oświadczenia);
1.2. merytorycznym, tj. wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi kryteriami:
a) Kryterium: Cena - waga kryterium - 90% (Oi)
Oj -- Cn/Cbn x Ci
gdzie :
Cn - najniższa cena ofertowa
Cbn - cena oferty badanej
Ci - waga procentowa dla kryterium ,,cena"
b) Kryterium: Cena godziny prac naprawczych - waga kryterium- 10% (02)
O2-- Cgn/Cbgn X C2
gdzie :
Cgn - najniższa cena ofertowa
Cbgn - cena oferty badanej
C2 - waga procentowa dla kryterium ,,cena godziny"
Całkowita ocena oferty (CO) jest sumą kryterium cena oraz kryterium cena godziny dodatkowej i zostanie obliczona wg wzoru:
CO = Oi + o2
2. Wykonawca może podać tylko jedną cenę (wartość) netto i brutto (tj. z podatkiem od towarów i usług VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami). Wszelkie rabaty, upusty, współczynnik waloryzacji itp. Wykonawca winien uwzględnić w trakcie kalkulacji ceny oferty.
3. Wartość oferty stanowi sumę wartości brutto poszczególnych pozycji i jest ustalana w formularzu cenowym w Załączniku nr 2 do niniejszego zapytania.
4. Cena (wartość) netto i brutto musi zawierać wszelkie koszty konieczne do realizacji zamówienia. Cenę należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku (tzn. zaokrąglając do pełnych groszy w ten sposób, że końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza).
5. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.
6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego, Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia
Miejsce, sposób, zasady i termin składania ofert
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego dokumentu.
3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego dokumentu.
5. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, zrozumiale i czytelnie, napisana komputerowo lub nieścieralnym atramentem.
6. Strony oferty wraz z załącznikami powinny być kolejno ponumerowane, złączone w sposób trwały oraz na każdej stronie podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumentach rejestrowych, przy czym co najmniej na pierwszej i ostatniej stronie oferty podpis (podpisy) winny być opatrzone pieczęcią imienną Wykonawcy. Pozostałe strony mogą być parafowane.
7. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
8. Wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania - w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
a) Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx,
Wykonawca wypełnia formularz ofertowy oraz dokumenty wskazane w § 3 pkt 1,
a po podpisaniu, szyfruje go tj. opatrzy dokument hasłem dostępowym. W tym celu wykonawca może posłużyć się narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie, (np. Adobe Acrobat), lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source (np.: AES Crypt, 7-Zip i Smart Sign) lub komercyjnych.
b) Wykonawca wraz z ofertą przesyła hasło dostępu oraz jeśli to niezbędne, również inne informacje dla prawidłowego dostępu do dokumentu, w szczególności informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych.
c) Wykonawca przesyła zamawiającemu zaszyfrowany i podpisany formularz ofertowy oraz wymagane dokumenty na wskazany adres poczty elektronicznej w taki sposób, aby dokument ten dotarł do zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W treści przesłanej wiadomości należy wskazać oznaczenie i nazwę postępowania, oraz nazwę wykonawcy albo dowolne oznaczenie pozwalające na identyfikację wykonawcy Np. Oferta na : ,,Usługa konserwacji, przeglądu oraz drobnych prac serwisowych i naprawczych dźwigów osobowych znajdujących się w budynkach Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi' znak sprawy: AZAMPUB/33/24/WO, nie otwierać przed 13 grudnia 2024 r. do godz. 12:00;
d) W terminie przewidzianym na otwarcie ofert Zamawiający korzystając z otrzymanego w wiadomości klucza deszyfrującego otwiera ofertę Wykonawcy.
e) Wykonawca, przesyłając Ofertę, żąda potwierdzenia dostarczenia wiadomości.
f) Datą przesłania Oferty będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej Ofertę z serwera pocztowego zamawiającego. Dokument ten musi dotrzeć do zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
10. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi 13 grudnia 2024 roku o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego - pokój 384 Dział Zamówień Publicznych.
11. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy.
12. Wykonawca może zmodyfikować lub wycofać swoją ofertę za pomocą pisemnego zawiadomienia przekazanego do Zamawiającego przed terminem składania ofert.
13. Żadna oferta nie może być zmodyfikowana lub cofnięta po terminie składania ofert.
§8
Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2. Zamawiający poprawia w ofercie:
2.1. oczywiste omyłki pisarskie,
2.2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
2.3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3. Jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny, w szczególności w zakresie:
3.1. oszczędności metody wykonania zamówienia, wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo sprzyjających warunków wykonywania zamówienia dostępnych dla wykonawcy, oryginalności projektu wykonawcy, kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może
być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2018 r. póz. 2177 z późn. zm.).;
3.2. pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów.
4. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na wykonawcy.
5. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli
6.1. jej treść nie odpowiada treści niniejszego zaproszenia,
6.2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
6.3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
6.4. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
6.5. zawiera błędy w obliczeniu ceny,
6.6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. 2,
6.7. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
7. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Nie prowadzi się negocjacji w sprawie ceny.
8. W przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert o takiej samej cenie, przy czym oferty te są najwyżej oceniane przy zastosowaniu założonych kryteriów, zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie do złożenia oferty dodatkowej. Cena oferty dodatkowej nie może być wyższa od ceny oferty pierwotnej.
9. W przypadku, gdy złożono dwie lub więcej ofert, które otrzymały taka sama liczbę punktów i równocześnie zostały najwyżej ocenione, wybrana zostanie oferta z niższa ceną.
10. W przypadku, gdy oferowana cena przewyższa kwotę, jaka zamawiający przeznaczył na realizacje zamówienia a jeżeli postępowanie prowadzone jest w częściach dla części zamówienia, zamawiający może unieważnić postępowanie lub daną część postępowania, chyba że będzie mógł zwiększyć kwotę przeznaczona na realizacje postępowania lub daną część postępowania
11. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienie postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn.
13. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców drogą elektroniczną (e-mail). Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone również na stronie www.imp.lodz.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.