świętokrzyskie (Starachowice)
mazowieckie (Warszawa)
podkarpackie (Żyraków)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Bieżące utrzymanie Parku |
Data zamieszczenia: | 2024-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasteczko Śląskie ul. Rynek 8 842-610 Miasteczko Śląskie powiat: tarnogórski tel. 32/3938001, 32/3938020 gmiejska@miasteczko-slaskie.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Miasteczko Śląskie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32/3938001, 32/ |
Termin składania ofert: | 2024-12-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Bieżące utrzymanie Parku Rubina". Opis zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie prac związanych bieżącym utrzymaniem Parku Rubina, w tym: 1. Zamiatanie powierzchni brukowanych - dwa razy w tygodniu, (każdy poniedziałek i piątek). 2. Zebranie zanieczyszczeń z terenu parku - dwa razy w tygodniu, (każdy poniedziałek i piątek). 3. Opróżnienie koszy na śmieci w Parku w ilości 20 szt. - dwa razy w tygodniu, (każdy poniedziałek i piątek). 4. Mycie ławek parkowych w ilości: ławki z oparciem 29 szt. i ławki bez oparcia 30 szt. (jeden raz w tygodniu każdy piątek). 5. Mycie koszy na śmieci wyposażonych w worki w zależności od potrzeby. 6. Zapewnienie we własnym zakresie worków na śmieci i środków czystości niezbędnych do utrzymania w czystości ławek i koszy. 7. Wykonanie drobnych napraw wyposażenia. Wszystkie powyższe prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz ustaleniami zawartymi w umowie. Odpady wytworzone podczas powyższych prac będą stanowić własność Wykonawcy i winny zostać zagospodarowane zgodnie z ustawą o odpadach (karta przekazania odpadu, rachunek lub faktura zakupu worków na odpady komunalne). Koszty zagospodarowania odpadów powstałych podczas prac leżą po stronie Wykonawcy. Częstotliwość oraz zakres prac dodatkowych wykonywanych również w niedziele i święta, Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy w zależności od potrzeb każdorazowo, odrębnym zleceniem. CPV: 77313000-7 Dokument nr: M.271.88.2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: Ofertę należy złożyć do siedziby Zamawiającego do dnia 12.12.2024 r. na formularzu ofertowym dołączonym do niniejszego zapytania. Dopuszcza się złożenie oferty: o w formie papierowej na adres: Gmina Miasteczko Śląskie Ul. Rynek 8, 42 - 610 Miasteczko Śląskie o lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: gmiejska@miasteczko-slaskie.pl Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zadania: od 02.01.2025 do 31.12.2025 r. Wymagania: Tryb udzjelenia zamówienia: a) postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego. b) szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia została ustalona poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.) Inne informacje: a) Zleceniodawca przewiduje wynagrodzenie miesięczne płatne przelewem 21 dni od otrzymania faktury. b) Oferta powinna zawierać wszelkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia. c) Oferta powinna zawierać proponowaną przez oferenta cenę brutto w złotych. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego postępowania bez podania przyczyny. e) W przypadku wybrania najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza o teraiinie podpisania umowy. 7. Kryteria oceny ofert: o cena 100% Punkty za cenę zostaną przyznane wg następującego wzoru: VXA = An/Ax x 100 gdzie: VXA - ilość punktów za cenę w ofercie badanej An - cena oferty najniższej Ax - cena oferty badanej 8. Osoby uprawnione do kontaktu: Klauzula informacyjna 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Gmina Miasteczko Śląskie, ul. Rynek 8,42-610 Miasteczko Śląskie, reprezentowana przez Burmistrza Miasta. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: iod@miasteczko-slaskie.pl. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia i kontroli postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji. 4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych. 5. Dane osobowe będą ujawniane Wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów. 6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a następnie 5 lat. 7. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do tych danych osobowych. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. Kontakt: Marzena Tomczyk - Zastępca Kierownika Referatu Gospodarki Miejskiej, tel. 32/3938001, 32/3938020 |
© eurobudowa.pl 2004-2025