mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Kozienice)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa ujęcia wody oraz budowa sieci wodociągowej |
Data zamieszczenia: | 2024-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Cisna Cisna 49 38-606 Cisna powiat: leski 13 468 63 38, 13 468 63 44, 13 468 63 07 sekretariat@gminacisna.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Cisna |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 13 468 63 38, 13 468 |
Termin składania ofert: | 2024-12-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa ujęcia wody oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wetlina Krótki opis przedmiotu zamówienia ,,Budowa stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce o nr ew. 427/6 w miejscowości Wetlina, gmina Cisna". Budynek stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Podstawowe parametry techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy: 40,00 m2, - powierzchnia użytkowa: 27,75 m2, - powierzchnia całkowita: 40,00 m2, - kubatura brutto budynku: 193,90 m3, - wymiary budynku: 5,00 m x 8,00 m, - wysokość budynku: 5,88 m, - liczba kondygnacji: 1. Opis konstrukcji budynku: - fundamenty - ławy i stopy żelbetowe; - ściany fundamentowe - żelbetowe monolityczne; - ściany nadziemia - murowane z pustaków ceramicznych na zaprawie tradycyjnej; - strop - płytowy, żelbetowy monolityczny; - konstrukcja dachu - drewniana, krokwiowa; - pokrycie dachu - dachówka ceramiczna; - posadzka - żelbetowa, zbrojona konstrukcyjnie; - stolarka - PCV; - izolacje termiczne - styropian. Infrastruktura towarzysząca budynku - wg specyfikacji w branżowych: - wewnętrzną instalację wody zimnej i ciepłej, instalację kanalizacji sanitarnej, - instalacja technologiczna uzdatniania wody, z zespołem elementów zewnętrznych wchodzących w skład technologii poboru i uzdatniania wody, zbiorników podziemnych wody uzdatnionej, - instalacja kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków, - instalację energii elektrycznej i AKPiA - ogrodzenie terenu, - utwardzenia terenu i umocnienia skarp, - odwodnienia terenu, Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 1) Wykonawca na potrzeby budowy wykona niezbędne utwardzenia terenu dla celów dojazdu i prac budowlanych poszczególnych obiektów SUW, 2) Wykonawca, podczas odbioru końcowego, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu komplet dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach wraz oprogramowaniem źródłowym systemu sterowania oraz panela operatorskiego w wersji edytowalnej, nie zabezpieczone hasłami. 3) Zamawiający wprowadza zmianę w zakresie branży Elektrycznej i AKPiA: - pomiary przepływu wody surowej, wody uzdatnionej, wody uzdatnionej za zestawem hydroforowym z wykorzystaniem przepływomierzy elektromagnetycznych lub ultradźwiękowych wpiętych do systemu sterowania SUW z wykorzystaniem sygnałów 4-20mA lub magistrali. - pompy dozujące chemię (podchloryn sodu, koagulant) sterowane za pomocą systemu sterowania w oparciu o przepływ z przepływomierzy, 4) Należy wykonać system monitoringu za pomocą kamer z rejestratorem zapewniającym archiwizację nagrań na min. 7 dni. 5) Należy wyposażyć kolumny filtracyjne w autonomiczne głowice umożliwiające przekazywanie informacji o stanie pracy do systemu sterowania. 6) Należy wyposażyć zbiornik koagulacji w mieszadło zasilane za pośrednictwem falownika. 7) W miejscu dozowania koagulantu do wody surowej należy zastosować mieszacz statyczny wykonany ze stali nierdzewnej. 8) Wykonawca na czas okresu gwarancyjnego zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnego serwisu gwarancyjnego wraz z niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi na własny koszt. Wykonawca, w dokumentacji powykonawczej, określi czasookres przeglądów serwisowych z wykazem niezbędnych prac i materiałów eksploatacyjnych. Budowa odcinka sieci wodociągowej - kategoria obiektu budowlanego - XXVI o długość L=4892 m" Sieć wodociągowa o średnicy zewnętrznej 125-160mm SDR11 RC i długości 4892m z rur polietylenowych. Na trasie wodociągu hydranty nadziemne (30szt.), strefowe studnie redukcji ciśnienia z wodomierzami (3 szt.), zasuwy liniowe DN125 orz DN150. CPV: 45210000-2, 45233200-1,45342000-6,45232151-5,45311000-0,45315000-8,45231300-8, 45231300-8 Dokument nr: 2024/BZP 00638518, GGiB.271.10.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-12-23 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4cf34e1-4af1-42c8-b5ff-ff4b71f42b4e 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty e-mail: sekretariat@gminacisna.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzy-stania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie: 2.1 W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest: a) Komputer PC: - parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD, - zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04, - zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze, albo b) Tablet/Telefon: - parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3, - przeglądarka Chrome 61 lub nowsza. 2.2. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script oraz cookies; 2.3. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodo-wania i oznaczania czasu odbioru danych: a) specyfikacja połączenia - formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy. 3. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@gminacisna.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu). 5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 6. Zamawiający wyznacza następującą osobę do kontaktu z Wykonawcami: Mariusz Gałuszka, tel. +48 13 468 63 38 e-mail: sekretariat@gminacisna.pl 7. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na pod-stawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1557), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający preferuje w szczególności następujące formaty przesłanych danych: .pdf, .docx, zip. (Zamawiający dopuszcza także format RAR). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; 2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: ,,Budowa ujęcia wody oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wetlina" prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; 3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; 4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. 5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 7) Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-12-23 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem wskazanym w pkt. 1.2 SWZ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025