Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5212z ostatnich 7 dni
16096z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Budowa ujęcia wody oraz budowa sieci wodociągowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa ujęcia wody oraz budowa sieci wodociągowej

Data zamieszczenia: 2024-12-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Cisna
Cisna 49
38-606 Cisna
powiat: leski
13 468 63 38, 13 468 63 44, 13 468 63 07
sekretariat@gminacisna.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Cisna
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 13 468 63 38, 13 468
Termin składania ofert: 2024-12-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa ujęcia wody oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wetlina
Krótki opis przedmiotu zamówienia
,,Budowa stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce o nr ew. 427/6 w miejscowości Wetlina, gmina Cisna".
Budynek stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Podstawowe parametry techniczne budynku:
- powierzchnia zabudowy: 40,00 m2,
- powierzchnia użytkowa: 27,75 m2,
- powierzchnia całkowita: 40,00 m2,
- kubatura brutto budynku: 193,90 m3,
- wymiary budynku: 5,00 m x 8,00 m,
- wysokość budynku: 5,88 m,
- liczba kondygnacji: 1.
Opis konstrukcji budynku:
- fundamenty - ławy i stopy żelbetowe;
- ściany fundamentowe - żelbetowe monolityczne;
- ściany nadziemia - murowane z pustaków ceramicznych na zaprawie tradycyjnej;
- strop - płytowy, żelbetowy monolityczny;
- konstrukcja dachu - drewniana, krokwiowa;
- pokrycie dachu - dachówka ceramiczna;
- posadzka - żelbetowa, zbrojona konstrukcyjnie;
- stolarka - PCV;
- izolacje termiczne - styropian.
Infrastruktura towarzysząca budynku - wg specyfikacji w branżowych:
- wewnętrzną instalację wody zimnej i ciepłej, instalację kanalizacji sanitarnej,
- instalacja technologiczna uzdatniania wody, z zespołem elementów zewnętrznych wchodzących w skład technologii poboru i uzdatniania wody, zbiorników podziemnych wody uzdatnionej,
- instalacja kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków,
- instalację energii elektrycznej i AKPiA
- ogrodzenie terenu,
- utwardzenia terenu i umocnienia skarp,
- odwodnienia terenu,
Dodatkowe wymagania Zamawiającego:
1) Wykonawca na potrzeby budowy wykona niezbędne utwardzenia terenu dla celów dojazdu i prac budowlanych poszczególnych obiektów SUW,
2) Wykonawca, podczas odbioru końcowego, zobowiązany jest
przekazać Zamawiającemu komplet dokumentacji powykonawczej
w 3 egzemplarzach wraz oprogramowaniem źródłowym systemu sterowania oraz panela operatorskiego w wersji edytowalnej, nie zabezpieczone hasłami.
3) Zamawiający wprowadza zmianę w zakresie branży Elektrycznej i AKPiA:
- pomiary przepływu wody surowej, wody uzdatnionej, wody uzdatnionej za zestawem hydroforowym z wykorzystaniem przepływomierzy elektromagnetycznych lub ultradźwiękowych wpiętych do systemu sterowania SUW z wykorzystaniem sygnałów
4-20mA lub magistrali.
- pompy dozujące chemię (podchloryn sodu, koagulant) sterowane za pomocą systemu sterowania w oparciu o przepływ z przepływomierzy,
4) Należy wykonać system monitoringu za pomocą kamer z rejestratorem zapewniającym archiwizację nagrań na min. 7 dni.
5) Należy wyposażyć kolumny filtracyjne w autonomiczne głowice umożliwiające przekazywanie informacji o stanie pracy do systemu sterowania.
6) Należy wyposażyć zbiornik koagulacji w mieszadło zasilane za pośrednictwem falownika.
7) W miejscu dozowania koagulantu do wody surowej należy zastosować mieszacz statyczny wykonany ze stali nierdzewnej.
8) Wykonawca na czas okresu gwarancyjnego zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnego serwisu gwarancyjnego wraz z niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi na własny koszt. Wykonawca, w dokumentacji powykonawczej, określi czasookres przeglądów serwisowych z wykazem niezbędnych prac i materiałów eksploatacyjnych.
Budowa odcinka sieci wodociągowej - kategoria obiektu budowlanego - XXVI o długość L=4892 m"
Sieć wodociągowa o średnicy zewnętrznej 125-160mm SDR11 RC i długości 4892m z rur polietylenowych. Na trasie wodociągu hydranty nadziemne (30szt.), strefowe studnie redukcji ciśnienia z wodomierzami (3 szt.), zasuwy liniowe DN125 orz DN150.

CPV: 45210000-2, 45233200-1,45342000-6,45232151-5,45311000-0,45315000-8,45231300-8, 45231300-8

Dokument nr: 2024/BZP 00638518, GGiB.271.10.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-12-23 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4cf34e1-4af1-42c8-b5ff-ff4b71f42b4e
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja
między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty e-mail: sekretariat@gminacisna.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzy-stania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:
2.1 W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
- parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
- zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
- zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
- parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
- przeglądarka Chrome 61 lub nowsza.
2.2. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL,
obsługi Java Script oraz cookies;
2.3. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodo-wania
i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia - formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się
o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
3. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@gminacisna.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).
5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
6. Zamawiający wyznacza następującą osobę do kontaktu z Wykonawcami:
Mariusz Gałuszka, tel. +48 13 468 63 38 e-mail: sekretariat@gminacisna.pl
7. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na pod-stawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1557), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający preferuje w szczególności następujące formaty przesłanych danych: .pdf, .docx, zip. (Zamawiający dopuszcza także format RAR).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: ,,Budowa ujęcia wody oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wetlina" prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-12-23 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem wskazanym w pkt. 1.2 SWZ

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.