Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5212z ostatnich 7 dni
16096z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa urządzenia do konserwacji i pielęgnacji boiska ze sztuczną nawierzchnią

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa urządzenia do konserwacji i pielęgnacji boiska ze sztuczną nawierzchnią

Data zamieszczenia: 2024-12-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA KSIĘŻPOL
ul. Biłgorajska 12
23-415 Księżpol
powiat: biłgorajski
84 687 74 19, 84 687 74 29, faks 84 687 74 32
cuw@ksiezpol.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Księżpol
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 84 687 74 19, 84 687
Termin składania ofert: 2024-12-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
"DOSTAWA urządzenia do konserwacji i pielęgnacji boiska ze sztuczną nawierzchnią"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu przeznaczonego do utrzymania, konserwacji i pielęgnacji boiska piłkarskiego o nawierzchni ze sztucznej trawy. Boisko posiada wymiary 100m x 49m. Nawierzchnia boiska wykonana jest
z trawy syntetycznej o wysokości włókna ponad podkładem od 35 mm do 50mm, zasypywana piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym EPDM. Nawierzchnia
z trawy syntetycznej ułożona jest na macie elastycznej o grubości 25mm. Urządzenia będą wykorzystywane na boisku o nawierzchni producenta sztucznej trawy firmy ACT GLOBAL, produkt: trawa syntetyczna Xtreme Turf WX50-X oraz producenta EPUFLOR, produkt: trawa Superb&Stemgrass. Urządzenie do utrzymania i konserwacji boiska winno spełniać następujące funkcje:
1) Czyszczenia i konserwacji sztucznej trawy,
2) Intensywnego szczotkowania i czyszczenia włókien sztucznej trawy,
3) Spulchniania zbitego granulatu wypełniającego trawę,
4) Uzupełnianie granulatu na całej powierzchni boiska
5) Prostowania źdźbła trawy syntetycznej,
6) Usuwania śniegu z powierzchni boiska (lekki pług i pług obrotowy),
2. W skład kompletnej maszyny do konserwacji boiska ze sztucznej trawy muszą wejść następujące urządzenia, które muszą być ze sobą kompatybilne (możliwość podłączenia) oraz pochodzić od jednego producenta:
1) Urządzenie musi się składać z nowej maszyny bazowej tj. Pojazd kołowy spełniający poniższe wymagania techniczne:
a) fabrycznie nowy
b) z siedziskiem dla operatora
c) wymagany montaż przystawek z przodu pojazdu kołowego
d) tylna oś skrętna ułatwiającą manewrowanie maszyną
e) silnik benzynowy lub Diesel, o mocy znamionowej min. 20KM
f) zbiornik paliwa: min. 15 litrów
g) wyposażona w zbiornik filtra pyłowego o pojemności min. 140 litrów
h) wspomaganie kierownicy
i) wskaźnik obrotów silnika z licznikiem motogodzin, wskaźniki poziomu paliwa, temperatury silnika/płynu chłodzącego, wskaźnik ciśnienia oleju
j) Masa pojazdu ze sprzętem i wyposażeniem (pojazd kołowy plus specjalistyczna przystawka) nie więcej niż 1500 kg oraz nacisku 500 kg na jedno koło
k) opony przystosowane do jazdy po sztucznych nawierzchniach, bieżnik gładki i szeroki.
l) certyfikat CE
W/w maszyna bazowa musi być wyposażona w następujące przystawki:
2) Maszyna do mechanicznego przeczesania specjalistycznym zestawem szczot z zespołem sit i filtrów
a) urządzenie umożliwiające czyszczenie nawierzchni z trawy syntetycznej z liści i innych zanieczyszczeń
b) obrotowa szczotka, która podnosi włókna trawy oraz zbiera górną warstwę granulatu i zanieczyszczeń
c) sito przesiewa, oczyszcza, separuje i filtruje materiał wypełniający (granulat gumowy lub piasek kwarcowy), który trafia z powrotem do maty, a zanieczyszczenia trafiają do osobnego pojemnika/zbiornika, który posiada możliwość jego mechanicznego opróżniania,
d) urządzenie posiada z tyłu zamocowaną szczotkę, która wczesuje materiał wypełniający z powrotem do maty
e) oczka sita granulatu gumowego maksimum 5x5 mm
f) certyfikat CE
3) Twarde szczotki do intensywnego szczotkowania i czyszczenia źdźbła trawy
a) Szczotka z twardym i wysokim włosiem
b) certyfikat CE
4) Zgrzebło wertykulatora ( przystawka z palcami - szpilami)
a) urządzenie spulchniające granulat wypełniający trawę, składający się ze sprężynowych elementów metalowych o regulowanej głębokości pracy
b) certyfikat CE
5) Pług śnieżny typu freza śnieżna
a) regulacja wysokości pługu
b) krawędzie pługu muszą być pokryte gumą
c) certyfikat CE
6) Pług wirnikowy
a) regulacja wysokości
b) certyfikat CE
7) Urządzenie przystawne do uzupełniania granulatu
a) urządzenie, które równomiernie dokona zasypania i uzupełnienia granulatu na całej powierzchni boiska
b) certyfikat CE
3. Wykonawca dostarczy i uruchomi kompletną maszynę do konserwacji i pielęgnacji boiska ze sztucznej trawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie gminy Księżpol.
4. Wykonawca w ramach zamówienia przeszkoli osobę wskazaną przez Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń oraz wykonywania konserwacji i pielęgnacji boiska przy pomocy dostarczonych urządzeń. Szkolenie zostanie potwierdzone wystawieniem przez Wykonawcę Certyfikatu.
5. Wszystkie maszyny i urządzenia muszą posiadać certyfikaty CE wystawione przez producenta.
6. Gwarancja na dostarczony sprzęt - min. 24 miesiące.

CPV: 43325100-8, 43313000-0,43325100-8,16700000-2

Dokument nr: 2024/BZP 00638977, CUW.251.19.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.ugksiezpol.bip.lubelskie.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.ksiezpol.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://pzp.ksiezpol.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami:1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy Zamówień Publicznych Zamawiającego : https://pzp.ksiezpol.pl 2) Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. 3)
Instrukcja Użytkownika - korzystania z Platformy Zamówień Publicznych znajduje się na Portalu, w zakładce ,,Pomoc" pod adresem https://pzp.ksiezpol.pl/#/help 4) Ogólne zasady korzystania z Platformy: a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://pzp.ksiezpol.pl/#/authentication/login b) Wykonawca aby przystąpić do
postępowania musi założyć konto na Platformie https://pzp.ksiezpol.pl//#/authentication/register gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny a następnie ustanawia hasło; 5) Zamawiający, zgodnie z art. 67 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019) określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Osx 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;d) włączona obsługa JavaScript; e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.; 6) Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.z 2020 r. poz. 2452) podaje następujące informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych: a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff .xades, .sig,b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych Zamawiającego i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.2. Ofertę, oświadczenia i dokumenty muszą zostać podpisane przez Wykonawcę przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego .1) zalecenia odnoście kwalifikowanego
podpisu elektronicznego: a) dla dokumentów w formacie ,,pdf" zaleca się podpis w formacie PAdES; b) dla dokumentów w formacie innym niż ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem XAdES; 2) zalecenia odnośnie podpisu osobistego: a) dla dokumentów w formacie ,,pdf" lub ,,xml" zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony);b) dokumenty w formie innej niż ,,pdf" zaleca się podpisywać podpisem
zewnętrznym lub otaczającym;3) zalecenia odnośnie podpisu zaufanego: a) wielkość dokumentów nie może przekroczyć 10MB,
dostępny format podpisu ,,xml".
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://pzp.ksiezpol.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie w prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-12-16 09:00
Miejsce składania ofert: https://pzp.ksiezpol.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.251.19.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu przeznaczonego do utrzymania, konserwacji i pielęgnacji boiska piłkarskiego o nawierzchni ze sztucznej trawy. Boisko posiada wymiary 100m x 49m. Nawierzchnia boiska wykonana jest
z trawy syntetycznej o wysokości włókna ponad podkładem od 35 mm do 50mm, zasypywana piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym EPDM. Nawierzchnia
z trawy syntetycznej ułożona jest na macie elastycznej o grubości 25mm. Urządzenia będą wykorzystywane na boisku o nawierzchni producenta sztucznej trawy firmy ACT GLOBAL, produkt: trawa syntetyczna Xtreme Turf WX50-X oraz producenta EPUFLOR, produkt: trawa Superb&Stemgrass. Urządzenie do utrzymania i konserwacji boiska winno spełniać następujące funkcje:
1) Czyszczenia i konserwacji sztucznej trawy,
2) Intensywnego szczotkowania i czyszczenia włókien sztucznej trawy,
3) Spulchniania zbitego granulatu wypełniającego trawę,
4) Uzupełnianie granulatu na całej powierzchni boiska
5) Prostowania źdźbła trawy syntetycznej,
6) Usuwania śniegu z powierzchni boiska (lekki pług i pług obrotowy),
2. W skład kompletnej maszyny do konserwacji boiska ze sztucznej trawy muszą wejść następujące urządzenia, które muszą być ze sobą kompatybilne (możliwość podłączenia) oraz pochodzić od jednego producenta:
1) Urządzenie musi się składać z nowej maszyny bazowej tj. Pojazd kołowy spełniający poniższe wymagania techniczne:
a) fabrycznie nowy
b) z siedziskiem dla operatora
c) wymagany montaż przystawek z przodu pojazdu kołowego
d) tylna oś skrętna ułatwiającą manewrowanie maszyną
e) silnik benzynowy lub Diesel, o mocy znamionowej min. 20KM
f) zbiornik paliwa: min. 15 litrów
g) wyposażona w zbiornik filtra pyłowego o pojemności min. 140 litrów
h) wspomaganie kierownicy
i) wskaźnik obrotów silnika z licznikiem motogodzin, wskaźniki poziomu paliwa, temperatury silnika/płynu chłodzącego, wskaźnik ciśnienia oleju
j) Masa pojazdu ze sprzętem i wyposażeniem (pojazd kołowy plus specjalistyczna przystawka) nie więcej niż 1500 kg oraz nacisku 500 kg na jedno koło
k) opony przystosowane do jazdy po sztucznych nawierzchniach, bieżnik gładki i szeroki.
l) certyfikat CE
W/w maszyna bazowa musi być wyposażona w następujące przystawki:
2) Maszyna do mechanicznego przeczesania specjalistycznym zestawem szczot z zespołem sit i filtrów
a) urządzenie umożliwiające czyszczenie nawierzchni z trawy syntetycznej z liści i innych zanieczyszczeń
b) obrotowa szczotka, która podnosi włókna trawy oraz zbiera górną warstwę granulatu i zanieczyszczeń
c) sito przesiewa, oczyszcza, separuje i filtruje materiał wypełniający (granulat gumowy lub piasek kwarcowy), który trafia z powrotem do maty, a zanieczyszczenia trafiają do osobnego pojemnika/zbiornika, który posiada możliwość jego mechanicznego opróżniania,
d) urządzenie posiada z tyłu zamocowaną szczotkę, która wczesuje materiał wypełniający z powrotem do maty
e) oczka sita granulatu gumowego maksimum 5x5 mm
f) certyfikat CE
3) Twarde szczotki do intensywnego szczotkowania i czyszczenia źdźbła trawy
a) Szczotka z twardym i wysokim włosiem
b) certyfikat CE
4) Zgrzebło wertykulatora ( przystawka z palcami - szpilami)
a) urządzenie spulchniające granulat wypełniający trawę, składający się ze sprężynowych elementów metalowych o regulowanej głębokości pracy
b) certyfikat CE
5) Pług śnieżny typu freza śnieżna
a) regulacja wysokości pługu
b) krawędzie pługu muszą być pokryte gumą
c) certyfikat CE
6) Pług wirnikowy
a) regulacja wysokości
b) certyfikat CE
7) Urządzenie przystawne do uzupełniania granulatu
a) urządzenie, które równomiernie dokona zasypania i uzupełnienia granulatu na całej powierzchni boiska
b) certyfikat CE
3. Wykonawca dostarczy i uruchomi kompletną maszynę do konserwacji i pielęgnacji boiska ze sztucznej trawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie gminy Księżpol.
4. Wykonawca w ramach zamówienia przeszkoli osobę wskazaną przez Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń oraz wykonywania konserwacji i pielęgnacji boiska przy pomocy dostarczonych urządzeń. Szkolenie zostanie potwierdzone wystawieniem przez Wykonawcę Certyfikatu.
5. Wszystkie maszyny i urządzenia muszą posiadać certyfikaty CE wystawione przez producenta.
6. Gwarancja na dostarczony sprzęt - min. 24 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43325100-8 - Urządzenia do konserwacji terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43313000-0 - Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe
43325100-8 - Urządzenia do konserwacji terenu
16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60 %, Okres gwarancji jakościowej 40 %. 2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakościowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:
zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:
zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:
zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:
zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 15 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertą, ofertą częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu - Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający zgodnie z art. 107 ust 1 ustawy Pzp. wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych w celu umożliwiającym ocenę ofert. Zamawiający wymaga złożenia:
1) Wypełniona i podpisana karta spełniania minimalnych wymagań produktu - stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ oraz karty katalogowe bądź specyfikacje oferowanych urządzeń w języku polskim, w celu sprawdzenia zgodności produktu z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego określonymi w pkt. 2.
2) Certyfikaty CE dla wszystkich urządzeń.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Zamawiający zgodnie z art. 107 ust 1 ustawy Pzp. wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych w celu umożliwiającym ocenę ofert. Zamawiający wymaga złożenia:
1) Wypełniona i podpisana karta spełniania minimalnych wymagań produktu - stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ oraz karty katalogowe bądź specyfikacje oferowanych urządzeń w języku polskim, w celu sprawdzenia zgodności produktu z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego określonymi w pkt. 2.
2) Certyfikaty CE dla wszystkich urządzeń.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców:
1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów;
2) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy, o którym mowa w rozdz. 6 pkt. 5 SWZ zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
2. W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby:
1) przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ;
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, o którym mowa w rozdz. 9 pkt 1 ppkt 4 SWZ zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
3. Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) Jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
5. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądzu z uwzględnieniem zapisów o których mowa w rozdz. 12 SWZ w przypadku gdy wadium jest wymagane;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy winno być załączone do oferty.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawcy wskazują zgodnie z wymaganiami zamawiającego.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
5. Wykonawcy winni wraz z ofertą przedstawić oświadczenia, o których mowa w rozdz. 6 pkt 5 i 6 SWZ.
6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej mogą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonują dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8. W przypadku, o którym mowa w pkt 7 oraz gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonują poszczególni wykonawcy.
9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
7. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60 %, Okres gwarancji jakościowej 40 %. 2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakościowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-01-14

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.