Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Naprawy (remonty) nawierzchni utwardzonych dróg i chodników, remonty oznakowania pionowego i poziomego |
Data zamieszczenia: | 2024-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA MIEJSKA IŁAWA ul. Niepodległości 13 14-200 Iława powiat: iławski przetargi@umilawa.pl https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,184433,3dbbc5e438604ef79aed8650f8bb7f63.html |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Iława |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-12-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Naprawy (remonty) nawierzchni utwardzonych dróg i chodników, remonty oznakowania pionowego i poziomego ulic miasta Iławy zarządzanych przez Burmistrza Miasta Iławy w roku 2025 Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części i obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: Część 1 -obejmuje naprawy (remonty) nawierzchni utwardzonych dróg i chodników oraz oznakowania poziomego ulic miasta Iławy Część 2 -obejmuje remonty oznakowania pionowego ulic miasta Iławy 2. Szczegółowy zakres robót został określony w Załącznik nr 6 do SWZ - wzór/projekt umowy oraz Załącznik nr 7 do SWZ - Dokumentacja projektowa. Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części i obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: Część 1 -obejmuje naprawy (remonty) nawierzchni utwardzonych dróg i chodników oraz oznakowania poziomego ulic miasta Iławy Część 2 -obejmuje remonty oznakowania pionowego ulic miasta Iławy 2. Szczegółowy zakres robót został określony w Załącznik nr 6 do SWZ - wzór/projekt umowy oraz Załącznik nr 7 do SWZ - Dokumentacja projektowa. CPV: 45233142-6, 45233222-1,45233221-4,45233000-9, 45233290-8,34992200-9,50230000-6 Dokument nr: 2024/BZP 00638718, ZP.271.32.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-12-23 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,184433,3dbbc5e438604ef79aed8650f8bb7f63.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,184433,3dbbc5e438604ef79aed8650f8bb7f63.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). 2. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej ,,zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 346 ze zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. 3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 10, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ust.3 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że: 2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Iława (adres: Ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, tel. 89 649 01 32) 3. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. 4. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy. 6. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawarte są w treści §XXXV SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,184433,3dbbc5e438604ef79aed8650f8bb7f63.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-12-23 10:00 Miejsce składania ofert: https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,184433,3dbbc5e438604ef79aed8650f8bb7f63.html Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025