Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4710z ostatnich 7 dni
13777z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Naprawy (remonty) nawierzchni utwardzonych dróg i chodników, remonty oznakowania pionowego...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawy (remonty) nawierzchni utwardzonych dróg i chodników, remonty oznakowania pionowego i poziomego

Data zamieszczenia: 2024-12-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA MIEJSKA IŁAWA
ul. Niepodległości 13
14-200 Iława
powiat: iławski
przetargi@umilawa.pl
https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,184433,3dbbc5e438604ef79aed8650f8bb7f63.html
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Iława
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-12-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Naprawy (remonty) nawierzchni utwardzonych dróg i chodników, remonty oznakowania pionowego i poziomego ulic miasta Iławy zarządzanych przez Burmistrza Miasta Iławy w roku 2025
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części i obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
Część 1 -obejmuje naprawy (remonty) nawierzchni utwardzonych dróg i chodników oraz oznakowania poziomego ulic miasta Iławy
Część 2 -obejmuje remonty oznakowania pionowego ulic miasta Iławy
2. Szczegółowy zakres robót został określony w Załącznik nr 6 do SWZ - wzór/projekt umowy oraz Załącznik nr 7 do SWZ - Dokumentacja projektowa.
Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części i obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
Część 1 -obejmuje naprawy (remonty) nawierzchni utwardzonych dróg i chodników oraz oznakowania poziomego ulic miasta Iławy
Część 2 -obejmuje remonty oznakowania pionowego ulic miasta Iławy
2. Szczegółowy zakres robót został określony w Załącznik nr 6 do SWZ - wzór/projekt umowy oraz Załącznik nr 7 do SWZ - Dokumentacja projektowa.

CPV: 45233142-6, 45233222-1,45233221-4,45233000-9, 45233290-8,34992200-9,50230000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00638718, ZP.271.32.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-12-23 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,184433,3dbbc5e438604ef79aed8650f8bb7f63.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,184433,3dbbc5e438604ef79aed8650f8bb7f63.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej ,,zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 346 ze zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 10, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ust.3
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że:
2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Iława (adres: Ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, tel. 89 649 01 32)
3. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
4. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
6. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawarte są w treści §XXXV SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,184433,3dbbc5e438604ef79aed8650f8bb7f63.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-12-23 10:00
Miejsce składania ofert: https://umilawa.logintrade.net/zapytania_email,184433,3dbbc5e438604ef79aed8650f8bb7f63.html

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.