Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4567z ostatnich 7 dni
13625z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Przegląd techniczny, serwis i usuwanie awarii w stacjach transformatorowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przegląd techniczny, serwis i usuwanie awarii w stacjach transformatorowych

Data zamieszczenia: 2024-12-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
ul. Gagarina 11
87-100 Toruń
powiat: Toruń
tel. 566114800
dariusz.mackiewicz@umk.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 566114800
Termin składania ofert: 2024-12-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przegląd techniczny, serwis i usuwanie awarii w stacjach
transformatorowych
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 (opis przedmiotu zamówienia) do
niniejszego Zapytania ofertowego.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze
umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do Zapytania ofertowego.

Dokument nr: 90-DE.262.8.2024

Składanie ofert:
1. TERMIN SKŁADANIA ofert: 16.12.2024 r., do godz. 10:00.
X. FORMA I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w jednej z dwóch form, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
a) korespondencyjnie na adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Dział Energetyczny, Ul. Wileńska 1, 87-100 Toruń.
b) Osobiście w siedzibie Działu Energetycznego (adres jw.).
UWAGA:
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
2. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez
uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmy) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres wskazany w ust. 1 oraz opisane: 90-DE.262.8.2024 - Przegląd techniczny, serwis i usuwanie awarii w stacjach transformatorowych

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia: w okresie od 01.01.2025 do dnia 31.12.2025 roku, albo do dnia zrealizowania
zakresu rzeczowego usług, wskazanego w § 1 ust. 2 pkt 1 i 3 umowy

Wymagania:
3. Termin związania ofertą: 14 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
4. Termin płatności: 30 dni (płatność przelewem)
V. KRYTERIUM OCENY OFERT
1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) ,,Łączna cena ofertowa brutto" - C;
b) ,,Czas reakcji celem usunięcia awarii" - R;
Powyższym kryteriom zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Kryterium Waga [%] Max. Liczba Punktów Sposób oceny wg wzoru i opisu
Łączna cena ofertowa brutto 80% 80 cena najtańszej oferty C =-----------------------------------------x 80 pkt. cena badanej oferty
Czas reakcji 20% 20 Jeżeli zaoferowany zostanie czas reakcji celem usunięcia awarii wynoszący: 1) 1 dzień - to przyznanych zostanie - 20 pkt, 2) 2 dni - to przyznanych zostanie -15 pkt., 3) 3 dni - to przyznanych zostanie -10 pkt., 4) 4 dni - to przyznane zostaną - 2 pkt.,
5) 5 dni - to przyznany zostanie -1 pkt.
RAZEM 100% 100 SUMA = C+R
2. Ocena punktowa w kryterium ,,Łączna cena ofertowa brutto" dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
Punkty w kryterium ,,Czas reakcji celem usunięcia awarii" przyznane będą za zaoferowany czasu reakcji, przy czym pod pojęciem ,,czasu reakcji celem usunięcia awarii" należy rozumieć czas liczony od daty otrzymania przez wykonawcę zgłoszenia przekazanego przez Zamawiającego za pomocą faksu albo poczty elektronicznej do daty podjęcia przez wykonawcę prac w obiekcie w celu zlokalizowania awarii i ustalenia przyczyny jej wystąpienia oraz udzjelenia Zamawiającemu informacji za pomocą telefonu lub poczty elektronicznej o przyczynie awarii. Punkty w tym kryterium będą przyznane według zasady określonej w tabeli powyżej.
UWAGA:
Zaoferowanie dłuższego czasu reakcji niż 5 dni będzie traktowane jako niezgodność oferty z Zapytania ofertowego i będzie skutkowało jej odrzuceniem. Zaoferowanie krótszego czasu reakcji niż 1 dzień będzie skutkowało przypisaniem 20 pkt.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
2. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w przeglądach technicznych, serwisie i usuwanie awarii w stacjach transformatorowych.
3. Referencje w wykonywaniu prac o podobnym zakresie - minimum 2 referencje lub oświadczenie wykonawcy
4. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany_jest wykazać w sposób szczególny.
VII. WYMAGANE DOKUMENTY
1. Oferta sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
2. Pełnomocnictwo do składania oświadczeń oraz podpisywania w imieniu Wykonawcy - jeżeli oferta została podpisana przez pełnomocnika.
3. Referencje lub oświadczenie Wykonawcy.
UWAGA:
Dokumenty, o których mowa w pkt. od 1 do 3 muszą być podpisane przez osobę, albo osoby upoważnione do składania oświadczeń oraz podpisywania w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
VIII. ODRZUCENIE OFERT / WYKLUCZENIE WYKONAWCY
1. Zamawiający odrzuci ofertę:
a) której treść nie potwierdza spełniania warunków udziału,
b) której złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji,
c) która została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
a) który nie uzupełnił wymaganych dokumentów lub nie złożył wyjaśnień w odpowiedzi na wezwanie
Zamawiającego,
b) który nie potwierdził spełniania warunków udziału w postępowaniu.
IX. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:
a) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, chyba że może zwiększyć tę kwotę do wysokości ceny najkorzystniejszej oferty,
b) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,
c) postępowanie obarczone jest wadą, uniemożliwiającą zawarcie umowy, której nie można usunąć,
d) wystąpiły okoliczności uniemożliwiające dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty lub udzielenie zamówienia,
e) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
XI. INFORMACJA
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza na podstawie podanych kryteriów wyboru.
2. Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej pod adresem: http://www.umk.pl/zamowienia/przetargi.
3. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz przygotowania
i złożenia oferty na to zapytanie.

Kontakt:
Osoby do kontaktu:
mgr inż. Dariusz Mackiewicz, tel. 566114800, dariusz.mackiewicz@umk.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.