kujawsko-pomorskie (Toruń)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego |
Data zamieszczenia: | 2024-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Kożuchowie ul. Rynek 1A 67-120 Kożuchów powiat: nowosolski tel.: 68 355 59 75, tel.: 68 355 59 71 um@kozuchow.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Kożuchów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 68 355 59 75, |
Termin składania ofert: | 2024-12-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Burmistrz Kożuchowa ZAPRASZA do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.: ,,Opracowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Kożuchów w roku 2025." 1. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1.Wykonawca zobowiązany będzie do: a) przygotowywania projektów decyzji o warunkach zabudowy - 20 szt. b) przygotowania projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego - 50 szt. c) przygotowanie projektu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji liniowych -10 szt. d) przygotowanie decyzji o warunkach zabudowy z analizą urbanistyczną-150 szt. e) przygotowanie projektu zmiany decyzji - 40 szt. W/w projekty należy wykonać zgodnie z: - ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024 roku, poz. 1130 ze zm.); - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1588); - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz. 1589); - przepisami odrębnymi. 2.2 Wykonawca sporządzał będzie projekty decyzji w terminie 10 dni roboczych dla decyzji z analizą i 7 dni dla pozostałych decyzji od daty przekazania kompletnego wniosku za potwierdzeniem odbioru. 2.3 W przypadku konieczności korekty projektu, w szczególności w wyniku uwag i opinii organów opiniujących wymienionych w przepisach ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Wykonawca będzie przeprowadzał korekty w terminie 7 dni od daty przekazania dokumentacji. 2.4 W przypadku odwołania od decyzji i skierowania jej przez organ odwoławczy do ponownego rozpatrzenia przez organ I instancji Wykonawca będzie uczestniczył w tym postępowaniu w ramach zapłaty za sporządzenie projektu pierwotnej decyzji. 2.5 Projekty decyzji muszą zawierać część tekstową i graficzną (sporządzoną w czytelnej technice umożliwiającej wykonanie kopii). Część graficzna powinna obejmować dokumentację fotograficzną z wizji w terenie. 2.6 Wykonawca przekaże zamawiającemu projekt decyzji wraz z załącznikami w formie elektronicznej. 2.7 Projekty zmian decyzji mogą dotyczyć zarówno decyzji bieżących jak i uprzednio wydanych (od roku 2003). 2.8 Zamawiający informuje, że ilości poszczególnych decyzji wymienionych w pkt. 2.1 są ilościami szacunkowymi dla określenia wartości zamówienia. Realizacja umowy będzie wykonywana sukcesywnie na podstawie zleceń. 2.9. Zamawiający informuje, że Wykonawca będzie zobowiązany do czynnego udziału w uzgodnieniach projektu decyzji z Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w przypadkach jeśli wystąpi taka potrzeba. Dokument nr: Fl.271.1.6.2024 Składanie ofert: Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 16.12.2024 r. w następujący sposób: skan podpisanego formularza ofertowego przesłać na adres e-mailowy: um@kozuchow.pl Miejsce i termin realizacji: 2. Wymagany termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025 rok /umowa zostanie podpisana w styczniu 2025 roku/. Wymagania: 3. Wykonawca składając ofertę cenową, składa następujące dokumenty: Ofertę cenową, zawierającą cenę i ceny jednostkowe - formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. 4. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena -100% 5. Opis sposobu obliczania ceny w ofercie: W cenę oferty należy wliczyć: a) wszystkie koszty związane z realizacją usługi, b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT Wykonawca nie będzie żądał od zamawiającego zwrotu kosztów z tytułu poniesionych kosztów dojazdu. Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie obowiązują przez okres ważności umowy i nie będą podlegały waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim przedstawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie. Kontakt: 9. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: 1) W sprawach merytorycznych: Fabian Wildangier- nr tel.: 68 355 59 75 2) W sprawach procedury: Dorota Greń - nr tel.: 68 355 59 71 |
© eurobudowa.pl 2004-2025