Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5212z ostatnich 7 dni
16096z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Świadczenie usług w zakresie zarządzania nieruchomością

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług w zakresie zarządzania nieruchomością

Data zamieszczenia: 2024-12-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu
ul. Piłsudskiego 15-17
50-044 Wrocław
powiat: Wrocław
telefon: 71 371 84 35, fax: 71 371 84 32, kom. 508 568 489
wi-wroclaw@piorin.gov.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon: 71 371 84 3
Termin składania ofert: 2024-12-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe na świadczenie usług w zakresie zarządzania nieruchomością położoną
przy Ul. Piłsudskiego 15-17 we Wrocławiu - II postępowanie. Postępowanie prowadzone
w trybie zapytania ofertowego z ogłoszeniem na zasadach określonych w ,,Regulaminie
udzielania zamówień publicznych zwolnionych ze stosowania ustawy PZP" z dnia
26.11.2024 r.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zarządzania nieruchomością
położoną przy Ul. Piłsudskiego 15-17 we Wrocławiu, dla której Sąd Rejonowy dla Wrocławia-
Krzyków Wydział IV Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze:
WR1K/94119/2. W skład nieruchomości wchodzą:
? grunt oznaczony w ewidencji gruntów obręb Stare Miasto jako działka 18 AM-32 o
powierzchni 1500 m2,
? budynek położony we Wrocławiu przy Ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15-17 o
powierzchni użytkowej 4291,69 m2 i kubaturze 21866 m3.
Pod pojęciem zarządzania nieruchomością należy rozumieć usługi polegające w szczególności
na:
1. Prowadzeniu aktualnego wykazu właścicieli oraz przypadających im udziałów w
nieruchomości wspólnej.
2. Zastępowaniu Zamawiających przed sądami w sprawach związanych z zarządem
nieruchomością wspólną, na podstawie odrębnego pełnomocnictwa.
3. Prowadzeniu książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej
nieruchomości wspólnej w sposób prawem przewidziany.
4. Opracowywaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami regulaminów, które dla swej
ważności wymagają akceptacji przez Zamawiających, dotyczących w szczególności:
?bezpieczeństwa przeciwpożarowego,
?udzielania przez Zarządcę w imieniu i na rzecz Zamawiających zamówień
publicznych w zakresie dostaw, usług lub robót budowlanych związanych z
bieżącym korzystaniem z nieruchomości oraz remontami.
5. Ustaleniu zasad:
?kontroli dostępu do nieruchomości,
?zgłaszania oraz usuwania usterek,
?sposobu nawiązywania kontaktu w przypadkach nagłych, nie cierpiących
zwłoki oraz zwykłego kontaktu.
6. Sprawowaniu nadzoru nad pracą osób i podmiotów świadczących na jego zlecenie
prace lub usługi w obrębie zarządzanej nieruchomości.
7. Informowaniu Zamawiających o: koniecznych remontach, dostawach i usługach na
potrzeby utrzymania nieruchomości, prowadzeniu postępowań w celu wyboru
wykonawcy i zawieraniu umów
8. Przejęciu w drodze cesji dotychczasowych umów na: ubezpieczenie nieruchomości,
dostawę ciepła, energii elektrycznej, dostawę wody i odprowadzanie ścieków,
utrzymanie czystości w częściach wspólnych nieruchomości oraz terenu
zewnętrznego, usługi ochrony, obsługę techniczną budynku, konserwację windy,
opłat oraz refakturowanie wynikających z nich kosztów na rzecz Zamawiających.
9. Kontroli wykonania i rozliczania umów na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej,
dostawę wody i odprowadzenia ścieków, wywozu odpadów, dostawy ciepła oraz
innych obowiązujących umów dotyczących funkcjonowania nieruchomości.
10. Składaniu deklaracji i rozliczaniu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
na nieruchomości.
11. Windykacji należności stanowiących pożytki oraz inne przychody z nieruchomości
wspólnej.
12. Sporządzeniu projektu rocznego planu gospodarczego oraz przygotowanie informacji
o zrealizowaniu rocznego planu gospodarczego z podziałem kosztów na
poszczególnych Właścicieli.
13. Przechowywaniu, zabezpieczaniu i archiwizowaniu dokumentacji dotyczącej części
wspólnej nieruchomości.
14. Zlecaniu kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości, ppoż.,
kominowych oraz urządzeń stanowiących wyposażenie techniczne nieruchomości
zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego.
15. Wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań w celu obniżenia kosztów utrzymania
nieruchomości.
16. Organizacji zebrań Właścicieli nieruchomości wspólnej, co najmniej raz w roku, po
wcześniejszym uzgodnieniu terminu przez strony.
Zarządzanie należy realizować w taki sposób, aby nieruchomość była eksploatowana zgodnie
ze swoim przeznaczeniem i wymaganiami ochrony środowiska oraz utrzymywana w stanie
niepogorszonym.

CPV: 70330000-3

Dokument nr: WAD.2601.261.2024

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 13 grudnia 2024 r., do godz. 14:00.
2. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego (w wersji papierowej).

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Wykonawca jest zobowiązany realizować przedmiot zamówienia w terminie od 1 stycznia
2025 r. do 31 grudnia 2026 r. Umowa zostanie zawarta na 24 miesiące.

Wymagania:
III.
Warunki jakie powinien spełniać Oferent:
Zamawiający wymaga od oferentów spełnienia poniższych warunków:
1. Posiadania minimum 3-letniego doświadczenia w zarządzaniu budynkiem użytkowym
o powierzchni min. 4 000 m2. Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie Załącznik
nr 1 do Formularza oferty - Doświadczenie w zarządzaniu (wg wzoru własnego
Oferenta).
2. Posiadania na dzień złożenia oferty polisy na obowiązkowe ubezpieczenie OC
Zarządcy na kwotę min. 2 mln zł. Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie kopia
ważnej Polisy OC (potwierdzonej za zgodność z oryginałem) załączona do oferty.
W przypadku zawarcia umowy z danym Oferentem, Zamawiający wymaga aby
Oferent posiadał ważną polisę OC o wartości minimum 2 mln. zł przez cały czas
trwania umowy (stanowić będzie ona załącznik do umowy). W przypadku gdy polisa
wybranego Oferenta będzie wygasała w trakcie trwania umowy, Oferent będzie
zobowiązany do jej przedłużenia oraz przedstawienia Zamawiającemu bez wezwania
pod rygorem rozwiązania umowy z winy Oferenta.
3. Dysponowania (umowa o pracę lub inna forma współpracy) osobami posiadającymi
uprawnienia budowlane w zakresie: w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (min. 1
osoba), w specjalności instalacji sanitarnej (min. 1 osoba), w specjalności instalacji
elektrycznej (min. 1 os.). Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie Załącznik nr 2
do Formularza oferty - Wykaz osób - z kserokopią stosownych uprawnień (wg wzoru
własnego Oferenta).
4. Posiadania stabilnej kondycji finansowej - posiadanie w banku rachunku, na którym
będzie zabezpieczona kwota w wysokości co najmniej 100 000,00 zł (dot. realizacji
płatności faktur za I kwartał 2025 r.). Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie
Załącznik nr 3 do Formularza oferty - Wyciąg z konta - stan nie starszy niż jeden
miesiąc od terminu składania oferty (wg wzoru własnego Oferenta).
5. Posiadania siedziby lub komórki organizacyjnej na terenie Wrocławia.
Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie Załącznik nr 4 do Formularza oferty -
Informacja o adresie komórki organizacyjnej (wg wzoru własnego Oferenta).
Brak któregokolwiek z załączników lub niespełnienie warunków skutkować będzie
odrzuceniem oferty
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami,
a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:
1. Dokumenty lub informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą drogą
elektroniczną lub pisemnie.
2. Korespondencję oraz oferty w postępowaniu, adresowane do Zamawiającego, należy
kierować w jednej z dopuszczalnych postaci:
? zeskanowanego cyfrowego odwzorowania papierowej wersji podpisanej przez
osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i wysłanego na adres
e-mail: wi-wroclaw@piorin.gov.pl lub adres skrytki ePUAP Zamawiającego,
tj. /43a10stlv2/SkrytkaESP,
? elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym przez osoby upoważnione
do reprezentowania Wykonawcy oraz wysłanej na adres e-mail: wi-
wroclaw@piorin.gov.pl lub adres skrytki ePUAP Zamawiającego,
tj. /43a10stlv2/SkrytkaESP,
? w wersji pisemnej do siedziby Zamawiającego (Sekretariat - wysoki parter, pokój
nr 2). Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w zaklejonej kopercie,
zaadresowanej na: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa we
Wrocławiu, ul. Piłsudskiego 15-17, 50-044 Wrocław, z dopiskiem: ,,Oferta -
Zarządzanie nieruchomością przy ul. Piłsudskiego 15-17".
Opis sposobu przygotowania oferty:
a. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w Zapytaniu
ofertowym, w języku polskim, na druku Formularza oferty, stanowiącym załącznik do
Zapytania ofertowego.
b. Oferta oraz wszystkie załączone (wymienione w punkcie III) do niej dokumenty
powinny być podpisane lub poświadczone przez osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z właściwym aktem rejestracyjnym lub
dołączonym do oferty oryginalnym pełnomocnictwem (lub potwierdzoną kopią).
c. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która powinna obejmować całość
zamówienia.
d. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
e. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VII.
Sposób podania ceny przez Wykonawcę na formularzu ofertowym:
Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie oferowaną łączną cenę brutto za wykonanie
zamówienia uwzględniającą wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym
podatek od towarów i usług, w postaci:
Miesięczny koszt w zł brutto .......................... x 24 miesiące =.................................................... zł,
w tym VAT .................................. zł.
W przypadku
ofert składanych za pośrednictwem poczty elektronicznej decyduje data wpływu na
serwer Zamawiającego.
3. Oferty, które Zamawiający otrzyma po terminie określonym w pkt. 1 nie zostaną
rozpatrzone.
Badanie ofert:
1. Zamawiający poprawi w ofercie:
? oczywiste omyłki pisarskie,
? oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
? inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
2. Zamawiający odrzuci ofertę:
? w przypadku niezgodności treści oferty z Zapytaniem ofertowym,
? w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych,
? Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie bez podawania
przyczyny.
X.
Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów:
Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie
jedynego kryterium, tj. ceny ofertowej (waga kryterium - 100 %).
Cena ofertowa jest łączną ceną brutto podaną przez Wykonawcę na Formularzu oferty.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów
(max. 100,00), pod względem określonych powyżej kryteriów, obliczoną według
następującego wzoru:
liczba punktów ocenianej oferty = cena oferty z najniższą ceną / cena oferty ocenianej
(spośród ofert niepodlegających odrzuceniu) x 100 punktów.
Łączna liczba punktów oceny poszczególnych ofert zostanie obliczona z dokładnością
do drugiego miejsca po przecinku.
XI.
Umowa w sprawie zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach określonych w
Zapytaniu ofertowym, szczegółowo podanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik
do Zapytania ofertowego.

Kontakt:
3. Osobą upoważnioną do udzielania informacji w sprawach dotyczących przedmiotu
zamówienia oraz procedury postępowania jest:
Anna Maciołek - kierownik Działu Administracyjnego, Ewa Rozbrojová Zaremba -
specjalista w Dziale Administracyjnym, tel.: 71 371 84 35 wew. 31 lub 39, kom.
508 568 489

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.