kujawsko-pomorskie (Toruń)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja i naprawa urządzeń dźwignicowych |
Data zamieszczenia: | 2024-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
22 Baza Lotnictwa Taktycznego ul. 17-go Marca 20 82-200 Malbork powiat: malborski tel. 261 536 782, tel. 261 536 726, tel. 261536200 fax. 261536275 22blt.przetargi@ron.mil.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Malbork |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 261 536 782, te |
Termin składania ofert: | 2024-12-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Konserwacja i naprawa urządzeń dźwignicowych w obiektach administrowanych przez 22. BLT w Malborku ,,Konserwacja i naprawa urządzeń dźwignicowych w obiektach administrowanych przez 22. BLT w Malborku" 2 Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dwunastokrotnie w ciągu roku (raz w miesiącu) konserwacji i naprawy urządzeń dźwignicowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki zamówienia zostały określone w załącznikach do Zaproszenia: a) Formularze cenowe - Załącznik nr 2a i 2b do Zaproszenia b) Specyfikacje Techniczne - Załącznik nr 4 do Zaproszenia c) Projekt umowy, załącznik nr 6 do Zaproszenia UWAGA: Przedmiot zamówienia udzielony zostanie w całości. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: ZADANIE NR 1 ZADANIE NR 2 Konserwacja i naprawa urządzeń dźwignicowych Malbork Konserwacja i naprawa urządzeń dźwignicowych Pruszcz Gdański Pełen zakres usługi opisany został w załącznikach wskazanych powyżej w pkt. 2 niniejszego rozdziału Zaproszenia do złożenia propozycji cenowej. Podczas wyceny prac związanych z realizacją usługi, Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z pełną dokumentacją, która funkcjonuje, jako całość. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. ? Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. ? Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w szczegółowym opisie zostaną odrzucone. CPV: 50531400-0 Dokument nr: 22. BLT.SZP.2612.148.2024 Otwarcie ofert: Miejsce i termin otwarcia propozycji cenowej: Otwarcie ofert nastąpi dnia 16.12.2024 r. o godz. 09:30 w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się w budynku nr 12, sala odpraw. Składanie ofert: Ofertę można złożyć z wypełnionym i podpisanymi (wraz z pieczątką) załącznikami wybranym poniżej sposobem: ? ? ? osobiście, bądź drogą pocztową, w zamkniętej kopercie na adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego Kancelaria Jawna Budynek nr 1, pokój nr 118 ul. 17 Marca 20 82 - 200 Malbork; z dopiskiem OFERTA - Sygn. Sprawy: 22.BLT.SZP.2612.148.2024 w formie elektronicznej na adres: 22blt.przetargi@ron.mil.pl (w formie skanu dokumentów - plik pdf) w formie elektronicznej na adres: 22blt.przetargi@ron.mil.pl (w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym). TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 16.12.2024 r. o godz. 09:00. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2025r. do dnia 31.12.2025r. 8. Miejsce świadczenia usługi a) Zadanie nr 1 22. Baza Lotnictwa Taktycznego w Malborku ul. 17 Marca 20, 82-200 MALBORK b) Zadanie nr 2 49. BLot w Pruszczu Gdańskim ul. Powstańców Warszawy 49, 83-000 PRUSZCZ GDAŃSKI Wymagania: Tryb udzielenia zamówienia Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w formie zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym zaproszeniu. 3. Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia Wykonawcy 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, b) nie podlegają wykluczeniu 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 2.1 Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Opis spełnienia warunku: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej Opis spełnienia warunku: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.4 zdolności technicznej lub zawodowej Opis spełnienia warunku: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 3. Zamawiający przewiduje podstawy wykluczenia zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z 2024 r. poz. 507) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursów o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Pzp, wyklucza się: 1.) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2.) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3.) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Dokumenty, jakie należy złożyć na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia. Zamawiający będzie żądać dowodów. 1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zaproszenia. Oświadczenie składają odrębnie: ? wykonawca, ? każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) ? podwykonawca (jeżeli dotyczy) 5. Obowiązki Wykonawcy: ? Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę (przedmiot zamówienia) zgodnie z Formularzem ofertowym, Formularzem cenowym, Opisem przedmiotu zamówienia i warunkami określonymi w Projekcie umowy. ? Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia wszelkich kosztów związanych z realizacją umowy. ? Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ponosi pełną odpowiedzialność w tym zakresie. ? Wykonawca zobowiązuje się do należytego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia. ? Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. ? Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. ? Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. ? Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania przepisów o ruchu drogowym i zasad bezpieczeństwa w zakresie poruszania się pojazdów mechanicznych po obiekcie lotniskowym oraz innych zaleceń przekazywanych doraźnie przez osobę koordynującą. ? W przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej, obiektów budowlanych, dróg Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt. ? Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości w rejonie wykonywania prac. Za wszelkie zdarzenia powstałe w wyniku nie przestrzegania tych zobowiązań konsekwencje ponosi wykonawca wraz z odpowiedzialnością materialną. ? Zamawiający informuje, że podstawą do wstępu cudzoziemców na teren kompleksów wojskowych przed przystąpieniem do realizacji umowy jest otrzymanie pozwolenia jednorazowego na wstęp na teren chroniony obiektów wojskowych w wyniku uzyskania pozytywnej opinii Dyrektora Zarządu Operacyjnego Służby Kontrwywiadu Wojskowego poprzez Szefa Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub otrzymanie jednorazowego pozwolenia wydanego przez Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojonych (wymóg uzyskania zgody SKW zgodnie z zasadami wynikającymi z decyzji nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18.08.2021r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2021r., poz. 177). ? Zamawiający zastrzega, że procedura wyrażenia zgody na realizację umowy przez pracowników nie posiadających obywatelstwa polskiego może potrwać około miesiąca. Z powyższego Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia związane ze zmianą terminu wykonania przedmiotu zamówienia. ? Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji Umowy zapozna się z procedurami wstępu na teren kompleksów wojskowych obowiązujących u Zamawiającego. 9. Kryteria oceny ofert Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium: najniższa cena. KRYTERIUM ,,CENA OFERTY" /A/ -będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do Zaproszenia). cena najniższa brutto* A = x 100 pkt x 100% cena oferty badanej brutto * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów - 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru 10. Opis sposobu obliczenia ceny: 1) W zaoferowaną cenę należy wliczyć wszystkie koszty, które Wykonawca musi ponieść do realizacji zamówienia, uwzględniając wszystkie zapisy, ilości i wymagania w tym: koszty dostawy, koszty osobowe Wykonawcy oraz koszty dojazdu. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia - należy wyliczyć w Formularzu cenowym i tak obliczoną wartość całkowitą brutto przenieść do Formularza ofertowego. 2) Zamawiający zastrzega, aby żadna z cen pozycji Formularza cenowego nie została określona wartością 0,00 zł, skutkować będzie to odrzuceniem oferty. 3) Zamawiający wymaga, aby wartość była podana z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Kwota wykazana w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania, tj.: ? ułamek kończący się cyfrą od 0 do 4 należy zaokrąglić w dół; ? ułamek kończący się cyfrą od 5 do 9 należy zaokrąglić w górę; 4) Oferta musi być podana w PLN cyfrowo, do dwóch miejsc po przecinku. 5) Cena brutto ma zawierać podatek VAT. 6) Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. 7) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8) Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny netto usługi/dostawy będącej przedmiotem zamówienia powiększonej o obowiązujący podatek VAT. 9) Cena jednostkowa podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji. 11. Sposób przygotowania oferty Propozycja cenowa ma zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy; b) wypełnione i podpisane formularze cenowe; c) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; Oferta powinna zostać napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Oferta powinna obejmować całość zamówienia określonego przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1) nierozpatrywania propozycji cenowych, otrzymanych po terminie, 2) wezwania do uzupełnienia wymaganych dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty, 3) poprawienia oczywistych pomyłek rachunkowych i pisarskich, 4) wyboru kolejnego wykonawcy w przypadku uchylania się wykonawcy, którego wybrano, jako najkorzystniejszego od podpisania umowy, 5) odwołania postępowania bez podawania przyczyn. (podstawa prawna art. 701 § 3 Kodeksu Cywilnego), 6) stosowania w ramach postępowania, zasad wynikających z procedury udzielenia zamówień publicznych wynikających z ustawy z dnia 11 września 2019 r. ,,Prawo zamówień publicznych" (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320). 15. Załączniki: 1) formularz ofertowy - załącznik nr 1 2) formularze cenowe - zadanie nr 1 i 2 - załącznik nr 2a i 2b 3) oświadczenie - załącznik nr 3 4) specyfikacja techniczna - zadanie nr 1, 2 - załącznik nr 4 5) wykaz urządzeń - załącznik nr 5 6) projekt umowy - załącznik nr 6 16. Inne: 1) Rozpoznanie rynku nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego 2) Informujemy, iż zaproponowane ceny i inne warunki będą porównywane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. 3) Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie dokumentów: a) odpowiednio opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument b) c) d) e) f) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres realizacji umowy, kopie zaświadczenia Dozoru Technicznego uprawniające do konserwacji urządzeń transportu bliskiego w kategorii SW oraz DZ, kopie zaświadczenia Dozoru Technicznego uprawniające do obsługi urządzeń transportu bliskiego w kategorii II S. kopie zaświadczenia Dozoru Technicznego uprawniające do napraw i montażu urządzeń transportu bliskiego, kopie zaświadczenia kwalifikacyjnego uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV na stanowisku: eksploatacji i dozoru oraz aparatury kontrolno-pomiarowej - Grupa 1, pkt. 2, 13), ważne badania dopuszczające do pracy na wysokości powyżej 3 metrów. Uwagi: 4) Klauzula informacyjna z art. 13 RODO1 do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 22 Baza Lotnictwa Taktycznego ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork, tel.: 261-536-216, fax:261-536-275; ? z inspektorem ochrony danych, Elżbietą Więckiewicz, można się skontaktować pod numerem telefonu 261536287 lub mailowo: e.wieckiewicz@ron.mil.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Konserwacja i naprawa urządzeń dźwignicowych w obiektach administrowanych przez 22. BLT w Malborku" sygnatura sprawy: 22.BLT.SZP.2612.148.2024 ? prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 6 oraz art. 74 ust. 1 ustawy 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej ,,ustawa Pzp"; ? ? ? ? ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ___________________________ 1) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami: sprawy merytoryczne ? p. Zdzisław MARCINKOWSKI, Sekcja Infrastruktury, tel. 261 536 726 sprawy proceduralne ? kpr. Magdalena KACPROWICZ, Sekcja Zamówień Publicznych, tel. 261 536 782 |
© eurobudowa.pl 2004-2025