świętokrzyskie (Starachowice)
mazowieckie (Warszawa)
podkarpackie (Żyraków)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prowadzenie zamkniętego i zrekultywowanego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne |
Data zamieszczenia: | 2024-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto i Gmina Ostrzeszów Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów powiat: ostrzeszowski przetargi@wgpr.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Ostrzeszów |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-12-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Prowadzenie zamkniętego i zrekultywowanego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, zlokalizowanego w miejscowości Ostrzeszów przy ulicy Ceglarskiej Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, zlokalizowanego w województwie wielkopolskim, gminie Ostrzeszów przy ulicy Ceglarskiej (obręb Ostrzeszów-miasto) znajdującego się w fazie poeksploatacyjnej, zajmującym działki oznaczone numerem ewidencyjnym 2967/1, oraz części działek oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 227/5, 229/5, 224/5, 225/5, 226/5, 228/10, 220/1, 223/15, 230/7, 2964/5, 2966/1, 231/13 i 232/8 o łącznej powierzchni 8,7112 ha wraz z istniejącymi urządzeniami technicznymi związanymi z prowadzeniem przedmiotowego składowiska, określonymi w załączniku nr 1 i załączniku graficznym nr 2 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: 1. prowadzenia dozoru terenu składowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą; 2. prowadzenia monitoringu składowiska odpadów znajdującego się w fazie poeksploatacyjnej zgodnie z wymaganiami Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 30 kwietnia 2013 roku (Dz. U. z 2022 poz. 1902) w sprawie składowisk odpadów oraz obowiązującego pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie ścieków do kanalizacji innego podmiotu i przekazywania jego wyników Zamawiającemu oraz właściwym organom i instytucjom(zakres oraz częstotliwość badań w fazie poeksploatacyjnej wraz z mapką składowiska wskazano w załącznik nr 3 oraz 4); 3. sporządzania i przekazywania do Zamawiającego oraz odpowiednich instytucji, w określonych przepisami prawa terminach, sprawozdań wymaganych przepisami wynikających z ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (t.j. Dz.U. 2023 poz.1587 ze zmianami), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 54 z późn. zm.), przepisów wykonawczych do w/w ustaw oraz na wniosek właściwych instytucji; 4. przeciwdziałania powstawaniu zagrożeń (pożarów, nadmiernych emisji odorów itp.); 5. ponoszenia kosztów związanych z prowadzeniem składowiska m.in.: monitoring wizyjny obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami (co najmniej 3 kamery); odprowadzanie odcieków ze składowiska do kanalizacji podmiotu zewnętrznego; eksploatacja instalacji odgazowania kwatery składowiska (stacja spalania powinna zawierać: ssawo-dmuchawę, przerywacz płomienia, pochodnie gazową oraz moduł zdalnego sterowania pochodnią za pomocą SMS); energia elektryczna; przeprowadzanie wymaganych przeglądów i serwisów; ponoszenie zobowiązań uregulowania podatku od nieruchomości dokonywania koszenia (minimum 2 razy/rok z możliwością dodatkowego 3 koszenia w razie zaistnienia takiej potrzeby). 6. bieżącego utrzymywania porządku na terenie składowiska odpadów; 7. właściwego utrzymywania terenu wokół składowiska odpadów poprzez pielęgnację terenów zieleni (koszenie trawy, pielęgnacja drzew i krzewów stanowiących zieleń izolacyjną); 8. obsługi personalnej i obsługi technicznej na powierzonym terenie sprzętem własnym lub przy pomocy podwykonawców; 9. utrzymywania wszelkich urządzeń infrastruktury technicznej, ogrodzeń we właściwym stanie technicznym. Po podpisaniu umowy o zarządzaniu składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne zlokalizowanym w miejscowości Ostrzeszów, a przed rozpoczęciem zarządzania ww. składowiskiem Wykonawca zobowiązany jest do: 1. przeniesienia na siebie praw i obowiązków wynikających z: a) decyzji zatwierdzającej instrukcję prowadzenia składowiska odpadów na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Ostrzeszowie(decyzja Marszałka Województwa Wielkopolskiego z dnia 03.11.2020 r., znak: DSR-II-2-7241.8.2020). b) decyzji o wyrażeniu zgody na zamknięcie składowiska odpadów (decyzja Marszałka Województwa Wielkopolskiego z dnia 03.11.2020 r., znak: DSR-II 2.7241.1.2.2020, zmieniona decyzją z dnia 08.11.2021 r., znak: DSK-IV.7241.1.22.2021); c) pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie ścieków do kanalizacji innego podmiotu (decyzja Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu PGW z dnia 29.07.2022 r., znak: WR.RUZ.4210.111.2022.ER); 2. uzyskania tytułu prawnego do dysponowania całą nieruchomością, na której jest zlokalizowane składowisko odpadów wraz ze wszystkimi instalacjami i urządzeniami związanymi z prowadzeniem tego składowiska (Zamawiający przekaże do dysponowania przedmiotową nieruchomość na podstawie umowy użyczenia); 3. ustanowienia zabezpieczenia roszczeń, zgodnie z art. 125 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1587 ze zmianami). CPV: 90531000-8, 79993000-1,79420000-4 Dokument nr: 2024/BZP 00639139, IDR.271.19.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 13:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/ostrzeszow/postepowania/1619 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/ostrzeszow/postepowania/1619 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Mikołaj Maźwa tel. + 48 (61) 850 12 33, mail przetargi@wgpr.pl. 2. Wyjaśnienia dotyczące Specyfikacji Warunków Zamówienia udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w Ustawie (art. 284). 3. Zmiany i wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane pod następującym adresem strony internetowej https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/ostrzeszow/postepowania/1157 4. W niniejszym postępowaniu komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (za pomocą platformy ,,Asystent Postępowania", dostępnej pod adresem https://postepowania.pl/ oraz poczty elektronicznej), przy czym ofertę można złożyć tylko za pomocą platformy ,,Asystent postępowania". W celu zalogowania na platformie ,,Asystent Postępowania" należy albo wejść na stronę asystent.postepowania.pl albo przy wejściu na stronę postępowania.pl wybrać opcję zalogowania ,,Przygotowanie i prowadzenie postępowania". 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na platformie ,,Asystent postępowania" oraz zaakceptować Regulamin korzystania ze wskazanej platformy. Instrukcja założenia konta dla Wykonawcy i złożenia oferty oraz wskazany Regulamin znajduje się pod wskazanym w pkt 10.4. adresem. 6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Pozostałe wymogi techniczne wskazane są w Regulaminie dostępnym pod adresem wskazanym w pkt. 10.4. 7. Za datę przekazania oferty w formie elektronicznej, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformie ,,Asystent postępowania". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Ostrzeszów, Ul. Zamkowa 31, 65-500 Ostrzeszów e-mail: idr@ostrzeszow.pl; b) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy Ostrzeszów jest Paweł Wabnic adres email: iod@ostrzeszow.pl, tel. 62 732 06 08; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Prowadzenie zamkniętego i zrekultywowanego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, zlokalizowanego w miejscowości Ostrzeszów przy ulicy Ceglarskiej (gm. Ostrzeszów) znajdującego się w fazie poeksploatacyjnej, prowadzonym w trybie podstawowym. d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. e) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa. f) Posiada Pani/Pan: 1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); 3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; g) Nie przysługuje Pani/Panu: 1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Ostrzeszów, Ul. Zamkowa 31, 65-500 Ostrzeszów e-mail: idr@ostrzeszow.pl; b) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy Ostrzeszów jest Paweł Wabnic adres email: iod@ostrzeszow.pl, tel. 62 732 06 08; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Prowadzenie zamkniętego i zrekultywowanego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, zlokalizowanego w miejscowości Ostrzeszów przy ulicy Ceglarskiej (gm. Ostrzeszów) znajdującego się w fazie poeksploatacyjnej, prowadzonym w trybie podstawowym. d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. e) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa. f) Posiada Pani/Pan: 1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); 3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; g) Nie przysługuje Pani/Panu: 1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-12-16 13:00 Miejsce składania ofert: Grudzieniec 64, 60-100 Poznań, Polska Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IDR.271.19.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, zlokalizowanego w województwie wielkopolskim, gminie Ostrzeszów przy ulicy Ceglarskiej (obręb Ostrzeszów-miasto) znajdującego się w fazie poeksploatacyjnej, zajmującym działki oznaczone numerem ewidencyjnym 2967/1, oraz części działek oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 227/5, 229/5, 224/5, 225/5, 226/5, 228/10, 220/1, 223/15, 230/7, 2964/5, 2966/1, 231/13 i 232/8 o łącznej powierzchni 8,7112 ha wraz z istniejącymi urządzeniami technicznymi związanymi z prowadzeniem przedmiotowego składowiska, określonymi w załączniku nr 1 i załączniku graficznym nr 2 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: 1. prowadzenia dozoru terenu składowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą; 2. prowadzenia monitoringu składowiska odpadów znajdującego się w fazie poeksploatacyjnej zgodnie z wymaganiami Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 30 kwietnia 2013 roku (Dz. U. z 2022 poz. 1902) w sprawie składowisk odpadów oraz obowiązującego pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie ścieków do kanalizacji innego podmiotu i przekazywania jego wyników Zamawiającemu oraz właściwym organom i instytucjom(zakres oraz częstotliwość badań w fazie poeksploatacyjnej wraz z mapką składowiska wskazano w załącznik nr 3 oraz 4); 3. sporządzania i przekazywania do Zamawiającego oraz odpowiednich instytucji, w określonych przepisami prawa terminach, sprawozdań wymaganych przepisami wynikających z ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (t.j. Dz.U. 2023 poz.1587 ze zmianami), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 54 z późn. zm.), przepisów wykonawczych do w/w ustaw oraz na wniosek właściwych instytucji; 4. przeciwdziałania powstawaniu zagrożeń (pożarów, nadmiernych emisji odorów itp.); 5. ponoszenia kosztów związanych z prowadzeniem składowiska m.in.: monitoring wizyjny obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami (co najmniej 3 kamery); odprowadzanie odcieków ze składowiska do kanalizacji podmiotu zewnętrznego; eksploatacja instalacji odgazowania kwatery składowiska (stacja spalania powinna zawierać: ssawo-dmuchawę, przerywacz płomienia, pochodnie gazową oraz moduł zdalnego sterowania pochodnią za pomocą SMS); energia elektryczna; przeprowadzanie wymaganych przeglądów i serwisów; ponoszenie zobowiązań uregulowania podatku od nieruchomości dokonywania koszenia (minimum 2 razy/rok z możliwością dodatkowego 3 koszenia w razie zaistnienia takiej potrzeby). 6. bieżącego utrzymywania porządku na terenie składowiska odpadów; 7. właściwego utrzymywania terenu wokół składowiska odpadów poprzez pielęgnację terenów zieleni (koszenie trawy, pielęgnacja drzew i krzewów stanowiących zieleń izolacyjną); 8. obsługi personalnej i obsługi technicznej na powierzonym terenie sprzętem własnym lub przy pomocy podwykonawców; 9. utrzymywania wszelkich urządzeń infrastruktury technicznej, ogrodzeń we właściwym stanie technicznym. Po podpisaniu umowy o zarządzaniu składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne zlokalizowanym w miejscowości Ostrzeszów, a przed rozpoczęciem zarządzania ww. składowiskiem Wykonawca zobowiązany jest do: 1. przeniesienia na siebie praw i obowiązków wynikających z: a) decyzji zatwierdzającej instrukcję prowadzenia składowiska odpadów na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Ostrzeszowie(decyzja Marszałka Województwa Wielkopolskiego z dnia 03.11.2020 r., znak: DSR-II-2-7241.8.2020). b) decyzji o wyrażeniu zgody na zamknięcie składowiska odpadów (decyzja Marszałka Województwa Wielkopolskiego z dnia 03.11.2020 r., znak: DSR-II 2.7241.1.2.2020, zmieniona decyzją z dnia 08.11.2021 r., znak: DSK-IV.7241.1.22.2021); c) pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie ścieków do kanalizacji innego podmiotu (decyzja Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu PGW z dnia 29.07.2022 r., znak: WR.RUZ.4210.111.2022.ER); 2. uzyskania tytułu prawnego do dysponowania całą nieruchomością, na której jest zlokalizowane składowisko odpadów wraz ze wszystkimi instalacjami i urządzeniami związanymi z prowadzeniem tego składowiska (Zamawiający przekaże do dysponowania przedmiotową nieruchomość na podstawie umowy użyczenia); 3. ustanowienia zabezpieczenia roszczeń, zgodnie z art. 125 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1587 ze zmianami). 4.2.6.) Główny kod CPV: 90531000-8 - Usługi zarządzania wysypiskami 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 79993000-1 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: a) 1 zadanie o wartości 150 000 zł brutto każde polegające na prowadzeniu składowiska odpadów. Każde z zadań musi uwzględniać czynności polegające na prowadzeniu dozoru terenu, prowadzeniu monitoringu albo b) prowadził nadzór nad własnym składowiskiem odpadów przez okres co najmniej 12 miesięcy, w tym czynności polegające na prowadzeniu dozoru terenu, prowadzeniu monitoringu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli przynajmniej jeden z wykonawców spełni wymagany warunek samodzielnie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. b) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 129 z późn. zm.). 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego - według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ; b) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ; c) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (składane do oferty o ile dotyczy); d) Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie (składane do oferty o ile dotyczy). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zostały określone w SWZ dostępnej pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/ostrzeszow/postepowania/1619 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Informacja w zakresie zmian umowy została określona w załączniku do SWZ, dostępnym pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/ostrzeszow/postepowania/1619 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-01-14 |
© eurobudowa.pl 2004-2025