Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4567z ostatnich 7 dni
13625z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Świadczenie usług koparko-ładowarką w zakresie robót wodociągowo-kanalizacyjnych i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług koparko-ładowarką w zakresie robót wodociągowo-kanalizacyjnych i drogowych

Data zamieszczenia: 2024-12-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Andrespolu z/s w Wiśniowej Górze
ul. Piekarniczej 6/10
95-020 Andrespol
powiat: łódzki wschodni
535 418 528, tel. (42) 213 24 57, (42) 213 24 06, telefaks (42) 213 22 77
przetargi@zgk.andrespol.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Andrespol
Wadium: ---
Nr telefonu: 535 418 528, tel. (4
Termin składania ofert: 2024-12-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert na zadanie pn.:
Świadczenie usług koparko-ładowarką w zakresie robót wodociągowo-kanalizacyjnych i drogowych (w tym usuwanie awarii) w roku 2025
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług koparko-ładowarką w zakresie robót wodociągowo-kanalizacyjnych i drogowych (w tym usuwanie awarii) na terenie Gminy Andrespol. Koparko-ładowarką musi spełniać następujące parametry:
o głębokość kopania - do 4m;
o łyżki koparki o szerokościach - 40cm i 60cm;
o możliwość udźwigu koparką do 1,5 tony (opuszczanie i wyciąganie szalunków).
Sprzęt do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie technicznym i gotowości do pracy. Pojazd powinien być w stanie technicznym zapewniającym bezawaryjną pracę. Powtarzające się awarie utrudniające realizację zadań mogą być przyczyną odstąpienia Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy.
Przy ruchu na drogach publicznych pojazd musi spełniać wymagania dotyczące przepisów ruchu drogowego w odniesieniu do dopuszczalnych obciążeń na osie i innych parametrów technicznych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za:
- stan techniczny i ubezpieczenie sprzętu i pojazdu;
- ewentualne szkody na rzecz osób trzecich, powstałe w wyniku świadczonej usługi.
Usługi będą wykonywane każdorazowo na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w terminach wzajemnie uzgodnionych, w czasie nie dłuższym niż 1 dzień od dnia zgłoszenia. W przypadku awarii na sieci wodociągowej, kanalizacyjnej lub przyłączach do prac należy przystąpić w każdym dniu tygodnia oraz święta, niezwłocznie po zawiadomieniu przez Zamawiającego, jednak nie później niż w ciągu 2 godzin po otrzymaniu zgłoszenia.
Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do prowadzenia dziennych raportów przepracowanych godzin świadczonych usług oraz składania wraz z fakturą rozliczenia wykonanych usług za okres od 1 do ostatniego dnia danego miesiąca w terminie do 5-ego dnia następnego miesiąca. Sporządzone raporty dzienne podlegają zatwierdzeniu przez przedstawiciela Zakładu Gospodarki Komunalnej - Starszego Specjalistę d/s. Wodno-Kanalizacyjnych lub Dyrektora Zakładu w następnym dniu roboczym.
W przypadku niepodjęcia przez Wykonawcę realizacji wezwania w terminie ustalonym, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wynajęcia innego podmiotu świadczącego usługi koparko-ładowarką na koszt Wykonawcy.
Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień

CPV: 45520000-8

Dokument nr: ZP.271.06.12/2096/2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Andrespolu z/s w Wiśniowej Górze przy Ul. Piekarniczej 6/10, 95-020 Wiśniowa Góra, pokój Nr 3, w dniu 16 grudnia 2024 roku o godz. 10.30 (poniedziałek). Otwarcie ofert jest jawne.
Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, których oferty zostaną otwarte, jak również ceny ofert.

Składanie ofert:
2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Andrespolu z/s w Wiśniowej Górze, 95-020 Wiśniowa Góra, Ul. Piekarnicza 6/10, Sekretariat Z.G.K. pokój Nr 4, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 grudnia 2024r. do godz. 10.00.
3. Ofertę można złożyć osobiście, przez posłańca lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. -- Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023r. poz. r. poz. 1640 ze zm.). Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu złożenia oferty ma data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką do Zamawiającego, kurierską lub pocztową.

Miejsce i termin realizacji:
Termin obowiązywania usługi:
Od dnia 1 stycznia 2025r. do dnia 31 grudnia 2025r.

Wymagania:
III. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający w zakresie zdolności technicznej wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną koparko-ładowarką spełniającą wymogi zawarte w pkt. I SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że sam posiada lub dysponuje, co najmniej jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia, posiadającą przygotowanie zawodowe do obsługi oferowanego sprzętu.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Warunek uznany zostanie za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia.
Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu wymaganym przez Zamawiającego jest, jeżeli nie określono inaczej, złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie w treści formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zaproszenia).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym.
IV. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
1. Formularz ofertowy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1).
2. Oświadczenie (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3);
3. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika - jeżeli dotyczy.
V. Opis sposobu przygotowania oferty:
Wymagania podstawowe
1. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
2. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
3. Oświadczenia składa się w formie oryginałów, inne dokumenty dołączone do oferty składa się w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Pełnomocnika.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w jednym egzemplarzu i mieć formę pisemną.
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie, arkusze (kartki) oferty powinny być zszyte, zbindowane lub w inny sposób trwale połączone w jedną całość.
7. Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony oferty były ponumerowane. Strony te powinny być parafowane przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osób) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.
8. Wszelkie poprawki, zmiany lub wykreślenia w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób, parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.
1. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu (kopercie), uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Andrespolu z/s w Wiśniowej Górze, ul. Piekarnicza 6/10, 95-020 Wiśniowa Góra oraz opisane:
,,Świadczenie usług koparko-ładowarka w zakresie robót wodociągowo-kanalizacyjnych i drogowych (w tym usuwanie awarii) w roku 2025" Nie otwierać przed dniem: 16 grudnia 2024r. godz. 10:30
VII. Opis sposobu obliczania ceny:
1. Wykonawca ma obowiązek podać cenę brutto za 1 (jedną) maszyno-godzinę pracy sprzętu.
2. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 2 do Zaproszenia do składania ofert.
3. Podana w ofercie cena brutto musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Zaproszenia do składania ofert oraz obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, jak również niewskazane wprost w Zaproszeniu do składania ofert, a niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający przyjmuje, że obliczona cena ofertowa obejmuje wszystkie czynności oraz zakres podany w Zaproszeniu do składania ofert, jest ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
5. Cenę - należy podać w PLN z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
6. W przypadku rozbieżności w podaniu ceny, Zamawiający uzna za obowiązującą podaną słownie cenę brutto.
7. W cenie oferty uwzględnia się zysk Wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty, a w szczególności podatek VAT.
8. W cenie oferty uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym.
9. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT, zgodnej z obowiązującymi przepisami ustawy o podatku od towarów i usług, należy do Wykonawcy.
VIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w sposób opisany w niniejszym rozdziale kierując się niżej podanym kryterium i jego wagą.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
3. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie i wagi punktowe:
Lp. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane może otrzymać oferta za dane kryterium
1 Cena oferty brutto (C), 100% 100 punktów
zwana też ,,Ceną"
4. Sposób oceniania ofert:
1) Zasady oceny kryterium ,,CENA" (C)
a. W kryterium Cena, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik (Cena), punkty zostaną przyznane wg. następującego wzoru:
C = Cmin/Co x 100 x 100%, gdzie:
o C - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium ,,Cena"
o Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
o Co - cena brutto oferty badanej
o 100 - wskaźnik stały
o 100% - procentowe znaczenie kryterium ,,Cena"
b. Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium ,,Cena" obliczona zostanie przez podzielenie najniższej ceny brutto z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.
c. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do kryterium ,,Cena" otrzyma 100 punktów.
5. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu do składania ofert i uzyska największą łączną liczbę punktów w kryterium ,,Cena".
6. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych, przy czym Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować w nich cen wyższych niż zaoferowane w złożonych uprzednio ofertach.
IX. Warunki płatności:
Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na wskazane na fakturze konto Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty wpływu do siedziby Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury.
XI. Istotne dla stron postanowienia umowy:
Istotne dla stron postanowienia umowy oraz klauzule dotyczące możliwości i warunków zmiany umowy zawarte zostały w załączniku nr 2 -- Wzór umowy.
XII. Przesłanki odrzucenia oferty:
1. Oferta podlega odrzuceniu, w przypadku, gdy:
a) treść oferty nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert,
b) została złożona przez podmiot:
o Niespełniający warunków udziału w postępowaniu
o Powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
c) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
XIII. Postanowienia końcowe:
1. O wyborze terminie i miejscu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza zostanie powiadomiony pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejszą, będzie uchylał się od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ponownej oceny.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdyby jego realizacja nie leżała w interesie publicznym lub nie wpłynie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu lub cena najkorzystniejszej ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
5. Przed zawarciem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty:
1) W przypadku, gdy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, umowę regulującą współpracę tych Wykonawców (umowę konsorcjum), stwierdzającą solidarną odpowiedzialność wszystkich Wykonawców za realizacje zamówienia oraz zawierającą upoważnienie dla jednego z Wykonawców do składania i przyjmowania oświadczeń wobec Zamawiającego w imieniu wszystkich Wykonawców, a także do otrzymywania należnych płatności.
2) Umowę spółki cywilnej, (jeśli dotyczy i w przypadku, gdy Wykonawca nie dołączył tego dokumentu do oferty).
3) Wszystkie kserokopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawomocnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie przewiduje udzjelenia zamówień uzupełniających.
9. Ze względu na wartość zamówienia protesty i odwołania nie przysługują.
10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od wyznaczonego dnia na składanie ofert.
11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne. ,
12. Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią zaproszenia/SWZ. Wykonawca ponosi ryzyko niedostarczenia wszystkich wymaganych informacji i dokumentów, oraz przedłożenia oferty nie odpowiadającej wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
XIV. Tryb zamówienia
1. Do niniejszego zamówienia nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320 z późn.zm.). Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 PLN.
2. Niniejsze zaproszenie do składania ofert zostaje opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego - www.zgk.andrespol.pl, oraz poprzez przekazanie zaproszenia do składania ofert, do potencjalnych wykonawców świadczących w ramach prowadzonej przez siebie działalności dostawy będące przedmiotem zamówienia.
3. Postępowanie prowadzone jest w trybie zaproszenia do składania ofert na zasadach określonych w Regulaminie Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Andrespolu z/s w Wiśniowej Górze przy ul. Piekarniczej 6/10.

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA z art. 13 i 14 RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1 z późn.zm.), dalej zwanym ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej Andrespolu z/s w Wiśniowej Górze reprezentowany przez Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Andrespolu z/s w Wiśniowej Górze przy ulicy Piekarniczej 6/10, 95-020 Wiśniowa Góra, tel. 042 213 24 57; e mail: przetargi@zqk.andrespol.pl, zqk@andrespol.pl;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Andrespolu z/s w Wiśniowej Górze jest Pani Karolina Student, e-mail:
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związania z ww. postępowaniem tj. o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i 74 PZP;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane oraz archiwizowane przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy PZP;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
* Wyjaśnienie: Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
** Wyjaśnienie: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia RODOl, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp, do upływu terminu na ich wyjaśnienia.

Kontakt:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej mgr Jacek Miluśki - 535 418 528; (42) 213 24 57; (42) 213 24 06; oraz do korespondencji elektronicznej adres e-mail: przetargi@zqk.andrespol.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.