dolnośląskie (Lubin)
małopolskie (Kraków)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Zielonka)
śląskie (Knurów)
wielkopolskie (Rawicz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Regulacja koryta rzeki |
Data zamieszczenia: | 2024-12-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Żelazna 59a 00-848 Warszawa powiat: Warszawa zamowienia.warszawa@wody.gov.pl https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r21491,Moszczenica-regulacja-koryta-rzeki-Moszczenica-wraz-z-redukcja-spadku-dna-obejmu.html |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-12-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Moszczenica - regulacja koryta rzeki Moszczenica wraz z redukcją spadku dna, obejmująca odcinki od km 11+790 do km 15+036 i od km 20+053 do km 23+101 Krótki opis przedmiotu zamówienia Wykonanie prac regulacyjnych koryta rzeki Moszczenicy, odcinek od km 20+053 do km 23+101; Wykonanie prac regulacyjnych koryta rzeki Moszczenicy, odcinek od km 11+790 do km 15+036; DOSTAWA i montaż, uruchomienie i konfiguracja systemów: a) pomiarowego do monitorowania wilgotności gleby; b) urządzeń służących do pomiarów stanu wód w rzece. CPV: 45246000-3, 45246400-7,45100000-8,45111200-0,45112700-2,38930000-3,38410000-2 Dokument nr: 2024/BZP 00639152, W.ROZ.2710.100.2024/ZZŁ Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-12-23 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://przetargi.wody.gov.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 3.1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp - komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej - zwanej dalej ,,Platformą" - pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/. Platforma wypełnia definicję strony internetowej postępowania, na której publikowana jest dokumentacja postępowania. Wskazany w zdaniu 1 adres strony internetowej postępowania, to adres pod którym udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 3.2 Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców. 3.3 Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 14.1. Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy, do dnia 23.12.2024 r. do godz. 10.30. 14.2. Celem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, Wykonawca korzysta z opcji ,,Zgłoś udział w postępowaniu", a następnie wypełnia wszystkie wymagane pola, zaznacza właściwe opcje oraz załącza pliki, w szczególności pliki Formularza oferty, kosztorysu ofertowego, formularza - doświadczenie zawodowe Kierownika budowy, oświadczeń, dokumentów. Załączane pliki (każdy osobno) muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym, z zastrzeżeniem pkt 9.19 SWZ. Zamawiający zaleca, aby poszczególne pliki były opatrywane nazwą umożliwiającą ich identyfikację, np.: ,,oferta", ,,kosztorys ofertowy", ,,oświadczenie" itd. Szczegółowy sposób złożenia oferty zawiera Instrukcja dla Wykonawców dostępna na Platformie: https://przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla-wykonawc/4147,Instrukcja-dla-Wykonawcow-dla-Platformy-Zakupowej.html 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.4 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy Ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16; b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania W.ROZ.2710.100.2024/ZZŁ prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO h) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO i) nie przysługuje Państwu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-12-23 10:30 Miejsce składania ofert: https://przetargi.wody.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące Wymagania: 8.1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 120 000,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych). 8.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 8.2.1 pieniądzu; 8.2.2 gwarancjach bankowych; 8.2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych; 8.2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 8.3 Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 8.2.2-8.2.4 SWZ musi być załączony do oferty w formie oryginału, tj. dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez wystawcę dokumentu. Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej formie, np. pisemnej albo elektronicznej kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Beneficjentem takich dokumentów musi być Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59A, 00-848 Warszawa. 8.4 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego Nr: 43 1130 1017 0020 1510 6790 0007. W tytule przelewu należy wpisać: ,,Wadium w sprawie nr W.ROZ.2710.100.2024/ZZŁ ". 8.5 Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8.6 Złożona gwarancja lub poręczenie musi spełniać następujące wymogi: -Powinna zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności, wymienionych w art. 98 ust. 6 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp. - Powinna zawierać klauzulę: prawem właściwym do rozstrzygania sporów, jakie mogłyby wyniknąć w związku ze złożonym dokumentem wadialnym jest prawo polskie, a sądem właściwym do rozstrzygania sporów jest sąd miejscowo właściwy dla siedziby Beneficjenta (Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, ul. Żelazna 59 A, 00-848 Warszawa). - Jeśli gwarantem jest bank lub inna jednostka organizacyjna uprawniona do wykonywania czynności bankowych, dla której mają zastosowanie przepisy art. 372 § 1 Kodeksu postępowania cywilnego (Dz.U.2019.1460 t.j. z dnia 05.08.2019 r.), dokument wadialny nie musi zawierać w/w klauzuli. -Powinna zawierać okres ważności wadium nie krótszy niż okres związania ofertą. 8.7 Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia nie może zawierać w swojej treści zapisu, dotyczącego konieczności poświadczenia/potwierdzenia podpisu pod oświadczeniem o zwolnieniu wadium np. przez notariusza, bank Beneficjenta. W przypadku wystąpienia takich wymogów, Zamawiający nie będzie zobowiązany do ich stosowania. Zaleca się, aby dokument zawierał adres poczty elektronicznej, na jaki należy przekazać oświadczenie o zwolnieniu wadium. 8.8 W przypadku składania wadium w formie niepieniężnej przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wskazanym jest, aby w treści gwarancji lub poręczenia byli wymienieni wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo dokument powinien zawierać co najmniej informację, że wymieniony w dokumencie wadialnym wykonawca jest liderem/jednym z uczestników konsorcjum, działającym w imieniu i na rzecz innych uczestników, którzy wspólnie złożyli lub złożą ofertę. 8.9 Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: W.ROZ.2710.100.2024/ZZŁ 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Wykonanie prac regulacyjnych koryta rzeki Moszczenicy, odcinek od km 20+053 do km 23+101; Wykonanie prac regulacyjnych koryta rzeki Moszczenicy, odcinek od km 11+790 do km 15+036; Dostawa i montaż, uruchomienie i konfiguracja systemów: a) pomiarowego do monitorowania wilgotności gleby; b) urządzeń służących do pomiarów stanu wód w rzece. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 38930000-3 - Przyrządy do pomiaru wilgoci i wilgotności 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający oszacował wartość robót dodatkowych i zamiennych na poziomie 10%, opierając się na własnej kalkulacji. Przedmiot w/w zamówienia: a) Kształtowanie koryta rzeki Moszczenicy o Profilowanie koryta rzeki wzdłuż osi podłużnej i poprzecznej zgodnie z założeniami projektu, w celu zapewnienia prawidłowego przepływu wód oraz zapobiegania erozji brzegów. b) Budowa złóż denitryfikacyjnych i biogeochemicznych o Instalacja dodatkowych złóż mających na celu poprawę jakości wód, w szczególności w zakresie eliminacji nadmiaru związków azotu, zgodnie z wymaganiami projektu. c) Wycinka drzew i krzewów o Zwiększenie zakresu wycinki drzew i krzewów wzdłuż brzegów koryta rzeki, zgodnie z zatwierdzonym przez organy środowiskowe planem, w celu umożliwienia prawidłowego wykonania prac budowlanych i instalacyjnych. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu. 15.2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów: 15.2.1. ,,Cena brutto" - waga 60 %, 15.2.2 ,,Okres gwarancji" - waga 30%, 15.2.3 ,,Czas reakcji" - waga 10%, 15.3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru: P = Pc + Pg +Pcr gdzie: P - łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie, Pc - liczba punktów w kryterium ,,cena brutto", Pt - liczba punktów w kryterium ,,okres gwarancji", Pcr - liczba punktów w kryterium ,,czas reakcji". 15.4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach: 15.4.1. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1. SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru: Pc = (Cn : Cb) x 60 gdzie: Cn - cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, Cb - cena brutto oferty badanej. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna za spełniony warunek zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że: a/ wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w ramach maksymalnie trzech zamówień: o Roboty polegające na budowie/przebudowie/remoncie minimum 4 szt. progów regulacyjnych; o Roboty polegające na kształtowaniu koryta rzeki (tj. przebudowa lub regulacja) na długości min. 2 km Należy załączyć dowody określające czy roboty budowlane wymienione w niniejszym załączniku zostały wykonane należycie, w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. b/ dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, to jest: a. Kierownik budowy posiadający: wykształcenie wyższe techniczne; uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej; aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. posiada co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w danej specjalności, w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane. W okresie 5 lat przed terminem składania ofert pełnił funkcje kierownika budowy na inwestycjach związanych z budową urządzeń wodnych na dwóch zadaniach związanych z regulacją koryta rzeki wraz z redukcją spadku dna . Osoba pełniąca funkcję kierownika budowy musi wykazać się doświadczeniem, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w ramach pełnionej funkcji kierownika budowy nadzorowała roboty związane z budową urządzeń wodnych na dwóch zadaniach związanych z regulacją koryta rzeki wraz z redukcją spadku dna. b. Inspektor nadzoru przyrodniczego posiada wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie biologii lub ochrony środowiska lub pokrewnych kierunków przyrodniczych. w okresie 5 lat przed terminem składania ofert pełnił funkcję inspektora nadzoru przyrodniczego nad co najmniej dwiema robotami budowlanymi związanymi z inżynierią wodną. c. Inspektor nadzoru archeologicznego posiada wykształcenie wyższe (ukończenie studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich w zakresie archeologii), ma zaliczone 12 miesięcy praktyki w badaniach archeologicznych. w okresie 5 lat przed terminem składania ofert: sprawował kontrolę nad (co najmniej jednymi) pracami archeologicznymi prowadzonymi podczas trwania prac ziemnych; 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.3.1 oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. 10.3.2 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. 10.3.3 oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. 10.3.4. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4a do SWZ 10.3.5. Jeśli dotyczy - oświadczenie podmiotu, udostępniającego zasoby, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zgodne ze wzorem stanowiącym 4a do SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.4.1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; (na potwierdzenie spełnienia warunku opisanego w pkt 7.2.4. lit. a SWZ). Zaleca się skorzystanie z druku stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. 10.4.2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, nadzór przyrodniczy oraz nadzór archeologiczny, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; ( na potwierdzenie spełnienia warunku opisanego w pkt 7.2.4. lit. b SWZ). Zaleca się skorzystanie z druku stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik - chyba że uprawnienie do reprezentowania danego podmiotu wynika z informacji ujawnionych w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innym właściwym rejestrze. W przypadku, gdy w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, wymienionych w zdaniu 1, wykonawca składa inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Niniejszy zapis dotyczy także podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp. 10.2.2. dokument potwierdzający wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej. 10.2.3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodny w treści z Załącznikiem nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 , art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 10.2.4 Jeżeli dotyczy - Oświadczenie, zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3a do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 , art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby. 10.2.5 dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: 10.2.5.1.zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; 10.2.5.2.sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; 10.2.5.3.czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 10.2.6. uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega określone informacje składane wraz z ofertą jako tajemnica przedsiębiorstwa, stosownie do zapisów zawartych w punkcie 9.8 SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 8.1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 120 000,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych). 8.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 8.2.1 pieniądzu; 8.2.2 gwarancjach bankowych; 8.2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych; 8.2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 8.3 Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 8.2.2-8.2.4 SWZ musi być załączony do oferty w formie oryginału, tj. dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez wystawcę dokumentu. Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej formie, np. pisemnej albo elektronicznej kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Beneficjentem takich dokumentów musi być Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59A, 00-848 Warszawa. 8.4 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego Nr: 43 1130 1017 0020 1510 6790 0007. W tytule przelewu należy wpisać: ,,Wadium w sprawie nr W.ROZ.2710.100.2024/ZZŁ ". 8.5 Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8.6 Złożona gwarancja lub poręczenie musi spełniać następujące wymogi: -Powinna zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności, wymienionych w art. 98 ust. 6 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp. - Powinna zawierać klauzulę: prawem właściwym do rozstrzygania sporów, jakie mogłyby wyniknąć w związku ze złożonym dokumentem wadialnym jest prawo polskie, a sądem właściwym do rozstrzygania sporów jest sąd miejscowo właściwy dla siedziby Beneficjenta (Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, ul. Żelazna 59 A, 00-848 Warszawa). - Jeśli gwarantem jest bank lub inna jednostka organizacyjna uprawniona do wykonywania czynności bankowych, dla której mają zastosowanie przepisy art. 372 § 1 Kodeksu postępowania cywilnego (Dz.U.2019.1460 t.j. z dnia 05.08.2019 r.), dokument wadialny nie musi zawierać w/w klauzuli. -Powinna zawierać okres ważności wadium nie krótszy niż okres związania ofertą. 8.7 Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia nie może zawierać w swojej treści zapisu, dotyczącego konieczności poświadczenia/potwierdzenia podpisu pod oświadczeniem o zwolnieniu wadium np. przez notariusza, bank Beneficjenta. W przypadku wystąpienia takich wymogów, Zamawiający nie będzie zobowiązany do ich stosowania. Zaleca się, aby dokument zawierał adres poczty elektronicznej, na jaki należy przekazać oświadczenie o zwolnieniu wadium. 8.8 W przypadku składania wadium w formie niepieniężnej przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wskazanym jest, aby w treści gwarancji lub poręczenia byli wymienieni wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo dokument powinien zawierać co najmniej informację, że wymieniony w dokumencie wadialnym wykonawca jest liderem/jednym z uczestników konsorcjum, działającym w imieniu i na rzecz innych uczestników, którzy wspólnie złożyli lub złożą ofertę. 8.9 Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 11.1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 11.2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty. 11.3 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą. 11.4 W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ. 11.5 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, odpowiednio na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, a także art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 11.6 Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 11.7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1. Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu. 15.2. Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów: 15.2.1. ,,Cena brutto" - waga 60 %, 15.2.2 ,,Okres gwarancji" - waga 30%, 15.2.3 ,,Czas reakcji" - waga 10%, 15.3. Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru: P = Pc + Pg +Pcr gdzie: P - łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie, Pc - liczba punktów w kryterium ,,cena brutto", Pt - liczba punktów w kryterium ,,okres gwarancji", Pcr - liczba punktów w kryterium ,,czas reakcji". 15.4. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach: 15.4.1. Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 15.2.1. SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru: Pc = (Cn : Cb) x 60 gdzie: Cn - cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, Cb - cena brutto oferty badanej. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2025